Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 30-09-2011 00:35 - Redigeret 11-05-2012 17:57



Heinrich Von Schnitzel
Heinrich Von Schnitzel

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#361 - Skrevet 22-01-2012 20:08

Super fedt event! Jeg er helt klart frisk på at deltage en anden gang Smiley


@-boy
@-boy

18
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#362 - Skrevet 22-01-2012 22:03

Tak for en super fed weekend alle sammen, det må vi helt klart gøre igen

På Spilforeningens vejene vil jeg gerne sige tak for den super fede opbakning til vores nye forening og det vi gerne vil.


Dennis Høj-Suhr
Dennis Høj-Suhr

68
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#363 - Skrevet 23-01-2012 00:57

håber også i holder det igen så jeg kan være med næste gang Smiley


Abild
Abild

7
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#364 - Skrevet 23-01-2012 02:14

Tak for et hyggeligt arrangement folkens. Håber på flere af den slags i fremtiden; godt initiativ Alexander! Og tak for den gratis mad til Dennis og Spilforeningen Smiley

LTWW: Det vil jeg anslå, ja Smiley




Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#365 - Skrevet 23-01-2012 05:18

Jeg siger også tak for denne gang. Det var enormt hyggeligt.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#366 - Skrevet 23-01-2012 11:18 - Redigeret 23-01-2012 11:18

Fedt at I hyggede jer.

Apropros nye arrangementer så afhænger det af opbakningen. Det ville være muligt for mig at arrangere endnu et arrangement til maj, men jeg ved ikke, om det i så fald kommer til at ligge for tæt op ad det første arrangement og NM7 til at folk - måske især fra Jylland - har råd og lyst? Ellers bliver det i januar 2013. Smiley


stelzig
stelzig

4795
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#367 - Skrevet 23-01-2012 11:20 - Redigeret 23-01-2012 11:24

Det var rigtig hyggeligt. Glæder mig til at se den skyward sword video - Den video i spillede forholdsvist hurtigt efter optagelserne virkede allerede rigtig underholdende og godt redigeret Smiley

Hold kæft hvor var jeg træt om søndagen. Godt nok længe siden jeg har valgt at springe en nat fuldstændig over =L

Jeg fik slet ikke spillet FSA Smiley

Edit: Jeg har helt sikkert lyst til at deltage igen i maj så længe det er annonceret tidligt nok til at jeg kan købe klapsædebilletter. Muligvis endda uden. Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#368 - Skrevet 23-01-2012 11:35 - Redigeret 23-01-2012 11:36

Stelzig >> Jeg fik spillet FSA, men hold op hvor er det et troll-spil. Vi løb rundt i en dungeon i en time i træk, hvor vi hovedsageligt dræbte hinanden. Smiley

Et spil vi (jeg?) helt glemte at spille, var Mario Tennis. Det kunne have været sjovt at spille 2 mod 2 (en god + en dårlig på hvert hold) i en turnering, men glemte fuldstændig at jeg havde det i tasken. Vi spillede Strikers, men det kunne jeg overhovedet ikke finde ud af (synes at spillets læringskurve er flawed). Coco og Container (tror jeg det var?) rapede os andre fuldstændigt.

Angående nye arrangementer vil jeg altid annoncere det mindst to måneder før, så folk har mulighed for billig transport. Tre måneder inden vil jeg tjekke, at der er nok interesserede til at dække omkostningerne. Smiley

EDIT: Wow, sov I slet ikke? Jeg nåede da lige at få tre timers søvn. Men så kunne I vel sove i toget? Smiley


stelzig
stelzig

4795
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#369 - Skrevet 23-01-2012 11:45 - Redigeret 23-01-2012 13:09

Det var vist kun mig og eagle som slet ikke sov. Jeg lå lidt ned mellem 9 og 10 mens jeg så på ham spille DKC2, men fik ikke sovet som sådan. Jonas gik også temmelig sent i seng. (edit: eller gulv, i guess Smiley)

Hørte godt at i sad temmelig længe fast i FSA på den måde Smiley
De gange jeg har spillet det har der altid været en tilpas balance mellem at irritere hinanden og samarbejde når det bliver nødvendigt og ikke bliver for kedeligt (og selvfølgelig for at få ekstra point gennem stemmer til sidst Smiley). Til tider kræver det at man samler folk op for at komme videre dog. Smiley

Samarbejde er endnu vigtigere i det originale four swords som vi blev færdige med i weekenden. De sidste baner er simpelthen så svære at de ikke kan klares hvis man ikke er seriøs (hold kæft hvor var vi tæt på at tabe sidste bane alligevel, men måske det er lettere hvis man er 4 =/)

Mario tennis 2v2 er virkelig godt, en skam det ikke blev spillet... Også noget jeg godt kunne tænke mig en turnering i Smiley

Edit: Så vidt jeg husker kan man stjæle triforce shards og endda dræbe hinanden med bomber i FSA. Det er nok det værste "trolling" spillet har. Heldigvis har den ikke været et for stort problem de gange jeg har spillet det.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#370 - Skrevet 23-01-2012 11:51

stelzig skrev:
Så vidt jeg husker kan man stjæle triforce shards og endda dræbe hinanden med bomber i FSA. Det er nok det værste "trolling" spillet har.


Det her giver vist et rimelig godt billede af, hvad der skete, da vi spillede. Smiley


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#371 - Skrevet 23-01-2012 12:28

Jeg er også meget interesseret i at komme med igen, hvis det er samme sted, til maj. Kunne være super fedt, skal bare vælges en dato tidligt nok. Jeg er dog ret booket i maj som standard, men en del af tingene er kun lørdag aften, så ville kunne være der ligesom jeg var i år. Men uanset hvad er interessen der i hvert fald fra min side af Smiley

alexander: Det var fordi vi var blevet sur på dig fordi vi hele tiden skulle løfte dig rundt Smiley Men ja, awesome troll-spil.

Jeg tog jo videre til julefrokost om lørdagen, og derfra kom jeg hjem kl. 8 om morgenen. Er også lidt længe siden jeg har kørt i så lang tid (fredag kl. 7 til søndag kl. 8) med kun én times søvn (lørdag morgen 8-9) Smiley I andre var nogle syvsovere, puha! Smiley

Vi "glemte" også at spille Just Dance Smiley Og jeg ville gerne have prøvet Rayman Origins og Little Big Planet spillene i 4-Player, men må blive en anden gang. Bare der er Mario Party, Wario Ware, Super Monkey Ball og Smash, så er jeg glad - og Rock Band, haha Smiley

Fik I gennemført Super Monkey Ball 2? Vil gerne være med fra starten af på 1'eren eller 2'eren næste gang, er nice med folk der kan finde ud af spillet Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#372 - Skrevet 23-01-2012 12:31

What, havde du Just Dance med? Smiley Troede ikke nogen havde det.

Grunden til at maj er bedst, er fordi at det ikke kan ligge før, hvis jeg skal tjekke interesse + sørge for at folk kan booke billig transport. Derudover ligger det inden eksamensræset for alvor går i gang, hvilket er vigtigt for mange. Og sommerferien synes jeg bare ikke er en god ide på grund af ferier etc.


stelzig
stelzig

4795
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#373 - Skrevet 23-01-2012 13:18 - Redigeret 23-01-2012 13:30

Bo130 skrev:
Bare der er Mario Party, Wario Ware, Super Monkey Ball og Smash, så er jeg glad

I sandhed de 4 vigtigste spil Smiley
Som sagt spillede eagle, jonas og jeg selv monkey ball igen om natten. Eagle kom til bane 50 (air hockey), men failede hans sidste 9 liv... Den bane kan godt nok være irriterende hvis man ikke kender placeringen af målet i starten helt perfekt Smiley
Jeg kom vist til 47. bane.

Synes monkey ball 2 er bedre til multiplayer fordi sværhedsgraden i monkey ball 1 er endnu højere (for høj imo), spillet har flere lange baner og de der mål der springer op til 7 baner over er bare underlige Smiley
Vil dog gerne være med til 1'eren også og 1'eren har da også den gode challenge mode hvor man spiller på tid mod hinanden med instant resets (dør ikke af at falde af banen). Forstår ikke hvorfor den mode ikke er med i 2'eren =/


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#374 - Skrevet 23-01-2012 13:40

Wow, den mode havde jeg helt glemt. Det var jo SÅ genial til det spil, husker godt nok at jeg var meget skuffet over at den var væk fra 2'eren. 1'eren er sværere ja, men synes næsten den er bedre til sådan noget, bare fordi det så bliver på bane 7-15 man fejler i stedet for 2 timer siden på bane 47-50 - men så er det nok også fordi jeg tror det ville være en større udfordring allerede på grund af jeg ikke har spillet det specielt meget siden jeg gennemførte det, og det er efterhånden længe siden!

Ja da, du bad mig jo tage det med Smiley Tog bare ikke så mange spil og lagde frem fordi jeg vidste jeg skulle gå før jer.

Shit det var sjovt at spille Rock Band 2 på sang og trommer samtidig ;D..


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#375 - Skrevet 23-01-2012 13:43 - Redigeret 23-01-2012 13:53

Vi blev aldrig færdig med All-Round turneringen, da vi kom lidt sent i gang, da alle skulle samles inden, men I får da lige resultaterne alligevel:

1. Eagle - 4 point per spil (perfect score)
2. Oskar. - 3,4 point per spil
3. Navn og stelzig - 3,2 point per spil

Eagle får en sej præmie til næste arrangement. Smiley