Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41
Værsgo' at diskutere!#721 - Skrevet 21-09-2011 08:08
Oni Nick de der monstre fra Galaxy er det vi kalder Easter Eggs det findes i mange spil men det ved du vel det kan man ikke rigtig brokke sig over synes jeg#722 - Skrevet 21-09-2011 08:32 - Redigeret 21-09-2011 08:33
I behøves ikke at have nogle forventninger til spillet. Det lander på jorden med et brag. Det slet ikke værd at investere i, med mindre i selvfølgelig vil have en guld remote. Spillet bliver både dårligt, liniært og med mange dumme fjender som ikke kan skade jer mere end et halvt hjerte. Desuden er flyve sekvensen bare en parodi af Super Mario Galaxy, derfor Super Zelda Galaxy. Historien er tåbelig og usammenhængende og til tider latterlig. Der ikke brugt meget tid på at gå på opdagelse, og kan derfor være ligegyldig. Spillets cutscenes er så grotesk dårlige, at man får lyst til at springe ud fra et højhus og NPC'erne er både grimme og intetsigende. Hvilket ledes os videre til kampene, hvem gider stå og lave de store kunster ud at besejre end fjende alligevel. er det ikke bare at hacke løs med controlleren uden nogen form for kontrol. Det bedste forsvar er jo som sagt et godt angreb.#723 - Skrevet 21-09-2011 08:40 - Redigeret 21-09-2011 08:44
^ Sounds about right...sadly. Maybe next time, eh?#724 - Skrevet 21-09-2011 08:49
Jeg er som sådan ikke fanboy, og der er ikke nogen garanti for at jeg overhovedet synes om spillet. Der er flere Zelda spil jeg egentlig ikke brød mig om eller bare elementer der direkte var skadeligt for spillets gameplay.#725 - Skrevet 21-09-2011 09:39
Jeg bliver mere og mere hyped hver gang jeg ser noget. Det ser så sygt godt ud og jeg er skutte fanboy#726 - Skrevet 21-09-2011 09:44
Jeg bliver også mere og mere hyped!#727 - Skrevet 21-09-2011 10:27
Det vigtigste er at Nintendo forstår at de med SS har kniven for struben på mange måder. Failer spillet, skal de virkelig genoverveje hvad de gør med Zelda serien.#728 - Skrevet 21-09-2011 10:56
mener du som Nintendo helt selv har fundet på fx Miyamoto ?#729 - Skrevet 21-09-2011 10:59
Det rigtigt de har nogle diamanter imellem.#730 - Skrevet 21-09-2011 11:00 - Redigeret 21-09-2011 11:01
Eagle skrev:
Du må gerne svare på mit lange indlæg omkring sværhedsgraden. Du lagde jo trods alt selv op til den debat.
Jeg havde svaret på det allerede inden du kom med dit lange indlæg.
Ja, jeg synes, at de originale Zelda-spil er mere udfordrende end de nye. Er du uenig i dette? Synes du da, at Twilight Princess er udfordrende?
Og så skriver du noget om mønstergenkendelse. De fleste spil bygger på en form for mønstergenkendelse. Du skriver det som om, at det er negativt at man i det første Zelda-spil lærer, hvordan monsterne agerer. Det er da sådan det skal være. Alternativet er, at et spil er uforudsigeligt på en svær måde - altså at spillet er totalt random og lavet på en måde, hvor det er meget svært.
#731 - Skrevet 21-09-2011 11:03
Sværhedsgraden er for mig ikke eksisterende i nyere zelda spil. Måske med undtagelse af MM & MQ. Det er nærmest en præstation i sig selv at få et Game Over screen. Man kan sige at i det moderne Zelda gør modstanderen jo også bare det samme hele tiden. De agerer på intet tidspunkt forskelligt.#732 - Skrevet 21-09-2011 11:09 - Redigeret 21-09-2011 11:10
Du har helt ret.#733 - Skrevet 21-09-2011 11:12
Fænomenet med at du langt henad vejen ikke behøves at tage kampene op, er på ingen måde unik. De fleste spil kan du snart selv bestemme om du gider bruge tid eller bare spurter igennem spillene, og kun tager de kampe du er tvunget til at tage.#734 - Skrevet 21-09-2011 11:15 - Redigeret 21-09-2011 11:16
Alexander Brock Petersen skrev:
Eagle skrev:
Du må gerne svare på mit lange indlæg omkring sværhedsgraden. Du lagde jo trods alt selv op til den debat.
Jeg havde svaret på det allerede inden du kom med dit lange indlæg.
Ja, jeg synes, at de originale Zelda-spil er mere udfordrende end de nye. Er du uenig i dette? Synes du da, at Twilight Princess er udfordrende?
Og så skriver du noget om mønstergenkendelse. De fleste spil bygger på en form for mønstergenkendelse. Du skriver det som om, at det er negativt at man i det første Zelda-spil lærer, hvordan monsterne agerer. Det er da sådan det skal være. Alternativet er, at et spil er uforudsigeligt på en svær måde - altså at spillet er totalt random og lavet på en måde, hvor det er meget svært.
Nu har jeg ikke spillet alt for meget af det første zelda, men tror eagle mener at svaret på samtlige mønstre er at være ekstremt afventende og bare straffe/angribe når fjenden er åben (uden at det kræver nogen form for hurtig reaktion overhovedet), hvilket jeg mener du faktisk selv kritiserede de nyere spil for tidligere?
Af det jeg har spillet har min oplevelse lidt været det samme, specielt når man først er blevet ramt en gang og har mistet sit projektil er man tvunget til at spille det passive spil.
#735 - Skrevet 21-09-2011 11:19 - Redigeret 21-09-2011 11:23
Det bygger stadig på evner fremfor blot en "tidsinvestering". Man skal jo i det midnste regne ud, hvordan de bevæger sig. Og så er der også reflekser indblandet, hvis du spørger mig.