Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Wii
Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41

Værsgo' at diskutere! Smiley

Cell shaded! Så fedt!

Link kan LØBE!

Beetle FTW !

Wii!
Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#736 - Skrevet 21-09-2011 11:20 - Redigeret 21-09-2011 11:22

Det er ikke min oplevelse af det overhovedet. Man vinder lidt ved at positionere sig selv, klart, men der er da flere fjender, der ofte rusher mod dig, og aktivt søger at skade dig konstant. Det er disse ting du skal reagere på. Sådan noget ville aldrig ske i TP, i hvert fald ikke uden at du havde 2 sekunder at reagere i. Det har du langt fra i LoZ.

Spiller ret meget LoZ og ALttP lige for tiden pga. den her tråd, og der er altså flere gange hvor jeg er blevet dræbt, fordi jeg ikke ramte en fjende, eller jeg simpelthen blev overmandet. Det ville aldrig ske i et nyere Zelda-spil. De gamle er både sjovere og mere udfordrende, også selvom at fjenderne besejres på de samme måder.


stelzig
stelzig

4795
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#737 - Skrevet 21-09-2011 11:29 - Redigeret 21-09-2011 11:31

Bevares, jeg er ikke enig i at det skulle være nemmere end majora's mask eller måske ikke engang de andre 2D spil han nævner, men kampene i de senere 2D spil er bestemt sjovere og man har mulighed for at gribe kampene an mere forskelligt end at stå og vente på at fjenden er tæt nok på til at du kan ramme ham med dit lille svær.

Hvis jeg skulle placere nogen form for "skill" på det første zelda ville det nok også nærmere være overblik end nogen af de andre ting nævnt. Synes ikke man skal regne særlig meget ud mht. hvordan de bevæger sig, men man skal da holde styr på hvor de er i tilfælde af at der er mange fjender på skærmen.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#738 - Skrevet 21-09-2011 11:34 - Redigeret 21-09-2011 11:35

Nick, du fik mig lige til at tjekke A Link to the Past ud på Youtube. Det spil er så klasse, at man burde genspille det noget oftere.

Det eneste minus er, at det er lidt for nemt - dog stadig markant sværere end de nye Zelda-spil.

Der, hvor A Link to the Past er stærkest er den kæmpe overworld, der er fyldt med content, forskellighed og ting, man kan undersøge. Damn, hvor jeg savner at se sådan en overworld igen.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#739 - Skrevet 21-09-2011 11:57

Jeg mener Alttp har en passende sværhedsgrad. Jeg kan dårlig nok få gennemført det. Jeg er nok blevet rusten eller dårlig på de gamle dage. Smiley Kampene er immervæk sværere, eftersom du ofte står og slår ud i luften, mens fjenden får gentagne slag indført. Desuden tager de væsentlig flere hjerter fra dig når du bliver ramt. Prøver du noget helt uhæmmet får du oftest Game Over. Alttp er bestemt ikke et nemt spil i min optik og langt sværere end OOT, MM, TP etc.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#740 - Skrevet 21-09-2011 12:01

Det er nok fordi man har vænnet sig til, at Nintendos spil ikke har nogen udfordring mere.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#741 - Skrevet 21-09-2011 12:04

^ Ikke utænkeligt.


Dingler_
Dingler_

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#742 - Skrevet 21-09-2011 12:15 - Redigeret 21-09-2011 12:18

Nintendo Hard

WE ARE NINTENDO. WE CHALLENGE ALL PLAYERS. YOU CANNOT BEAT US.

Ah, de gode gamle dage Smiley

EDIT: Jeg undskylder overfor alle dem der nu er fanget på tvtropes.org resten af dagen...

NEVER click the blue highlights, it's a trap!


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#743 - Skrevet 21-09-2011 13:55

Nu hedder det nærmere

WE ARE NINTENDO. WE ARE CHALLENGED BY ALL PLAYERS. YOU CAN BEAT US


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#744 - Skrevet 21-09-2011 17:38

Det var mega fet, her i går da jeg spillede ALttP og svømmede lidt rundt i floden, så svømmede jeg på et tidspunkt under en bro, hvor der lå en mand med et telt og et bål. Godt nok fik man bare en flaske af ham, men det var stadigvæk en sjov opdagelse.




kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#745 - Skrevet 21-09-2011 18:27

Lå han på det falske sted?


Michael
Michael

5416
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#746 - Skrevet 21-09-2011 18:44

LOL LOL LOL LOL. LOL. LOL LOL, LOL.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#747 - Skrevet 21-09-2011 22:24

Alexander Brock Petersen skrev:
Lå han på det falske sted?



Han var ikke med på kortet i hvert fald! Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#748 - Skrevet 21-09-2011 22:34

Hvad? Så spildesigneren TVANG dig slet ikke til at besøge ham inden første dungeon? Hvor er det dog dårligt spildesign.


Kragh
Kragh

17
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#749 - Skrevet 21-09-2011 22:36

Enig. Det kan man altså ikke finde selv. De burde lave en fe eller noget som kunne hjælpe én.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#750 - Skrevet 21-09-2011 22:37

Kragh skrev:
Enig. Det kan man altså ikke finde selv. De burde lave en fe eller noget som kunne hjælpe én.



Kragh! Smiley