Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Metroid: Other M - Intro film sluppet ud!

Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

Skrevet 02-03-2010 14:18 - Redigeret 02-03-2010 14:19

Intro

den bliver muligvis snart slettet det er der mange andre der er blevet

I'm crossing my fingers it can make me pancakes
Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 12-10-2011 11:43

De er faktisk ved at lave et spil til Wii U, som ifølge dem selv er noget "alle vil have dem til at udvikle."
Kunne meget vel være et nyt Metroid.


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 12-10-2011 11:55

Som jeg også skrev vi aner ikke hvad de render og laver Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 12-10-2011 12:19

Jonas skrev:Yeah, det er ikke til at forstå, at Nintendo ikke bare sætter Retro på opgaven med det samme.


De burde sætte Retro på Zelda. Det vil Miyamoto dog aldrig gå med til.


stelzig
stelzig

4795
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 12-10-2011 13:37

Jeppe Larsen skrev:
Så meget fylder det cinematiske nu heller ikke i Other M synes jeg, ikke sammenlignet med hovedparten af moderne FPS spil hvor man hopper går fra cutscene til cutscene. Og grundlæggende kan jeg egentlig godt lide Other M, da det virker som en moderne efterfølger af Super Metroid.
Det største problem ser jeg mest med de meget scriptede bosskampe, hvor det er tydeligt der er et og kun ET mønster du skal følge. Først skal du fryse robottens ben med din iskanon, så skal du skyde der hvor det blinker rødt. Gentag tre gange. En ordentlig boss bør selvfølgelig opføre sig på en bestemt måde, angribe på en bestemt måde der tvinger en til at bruge en bestemt taktik. Men der skal stadig være en vis frihed, så man fx kan vælge mellem at satse på langsomme tunge men kraftfulde våben eller bruge hurtigere men mindre kraftfulde våben. Noget der giver plads til forskellig spillestil.

Jeg synes et større problem med bosserne var at der ved (i hvert fald næsten) dem alle var et sted i deres mønster hvor man havde tid til at stå og charge sin health op igen så man kunne bare undgå deres angreb indtil dette punkt og aldrig være tæt på at dø. For ikke at nævne at man kunne spamme dodging uden at blive straffet det mindste - der burde være i hvert fald et halvt sekund hvor man ikke kunne dodge efter man failede et input eller noget.