Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 12-10-2011 20:11 - Redigeret 11-05-2012 17:47

.

Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 12-10-2011 20:22

Skal vi spille det i januar? Smiley


stelzig
stelzig

4795
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 12-10-2011 20:23

Hvis jeg endelig skal spille dårlige spil så vil jeg hellere prøve doshin the giant eller noget.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 12-10-2011 20:25 - Redigeret 12-10-2011 20:27

Jonas skrev:
Skal vi spille det i januar? Smiley


Selvfølgelig. Selvom minispillene måske ikke er det bedste, så er det da ekstremt nice at roame rundt fire personer på én gang. Vandkamp, karts, rulleskøjter eller bare trolling. Jeg er frisk. Smiley

EDIT: Eller vandscootere? Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 12-10-2011 20:36

Hmm, det er namco der står for det, så helt dårligt kan det ikke være.
Jeg er dog ikke fan af denne type spil, så jeg håber de konsentrerer sig mere på deres kommende kamp spil, men det er vidst kun de færeste de arbejder med ved (de publisher meget). Jeg kan aldrig finde ud af det med namco Smiley
Namco har jo stået for packman, xenoviros (på e-shoppen), tekken og så meget andet så det skal nok blive godt. De er så vidt jeg ved kræsende for hvad de vil publishe.


KJ85
KJ85

21464
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 12-10-2011 23:01

Ros til Alexander for, at stille en rigtig pæn og informativ tråd op om et kommende Wii-spil Smiley

Jeg har ikke selv fulgt så meget med i nyheder om dette spil, da det ikke rigtig har fanget min interesse, men her kan jeg jo hurtigt blive opdateret..

Når der så er blevet opstillet en sådan flot tråd for dette spil kan jeg bare ikke lade være med at kritisere tråden for Super Mario 3D Land, hvilken by the way er landet i et forkert forum (Wii). Tråden for Mario-spillet burde opstilles ligeså pænt og ikke bære præg af personlige holdninger. Helt fair at ytre sine meninger om spillet, men det bør ikke være i hovedposten, og hold op hvor de kæmpe billeder irriterer mig..


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 12-10-2011 23:04

Alle skal være velkommen til at oprette officielle tråde. Årsagen til denne tråd blev så informativ, var fordi jeg ikke kendte så meget til spillet og derfor besluttede mig at lave lidt research.


KJ85
KJ85

21464
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 12-10-2011 23:06

Det er såmænd fair nok, men kan du ikke se problemet i det?


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 12-10-2011 23:07

Igen - I skal være velkommen til at oprette egne officielle spiltråde. Jeg har smidt et box art billede ind i 3D Land-tråden. Hvis du gider at lave researchen med information og links i den rette formatering, så send det til mig, så skal jeg nok smide det ind. Smiley


KJ85
KJ85

21464
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 12-10-2011 23:20

Det er helt ok Alexander - gør jeg gerne.

Ser forresten allerede meget bedre ud med boxartet foroven Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 12-10-2011 23:27

Men jeres regler forhindrer jo at man laver en til super mario 3d tråd Smiley
Det samme enme må jo ikke laves 2 gange, for så låser i det jo normalt? Det har jeg i hvert fald bidt mærke i.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 12-10-2011 23:41 - Redigeret 12-10-2011 23:41

Hvis folk gider at lave information til den officielle tråd om 3D Land, så SEND informationen FORMATERET til mig over en privat besked, så lægger JEG informationen op i den NUVÆRENDE TRÅD.

Back to topic:
Go Vacation bliver næppe noget super spil, men jeg er interesseret i en stor verden, hvor man kan rende rundt med op til tre andre spillere. Lokal multiplayer er stærkt undervurderet. Derudover forlyder det til at ikke alle aktiviteterne er sjove (surprise!), men hvis blot en femtedel fungerer, er jeg egentligt tilfreds i forhold til prisen.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 13-10-2011 08:37

Hvis der er bare er stor frihed til at gøre de ting man har lyst til og lave en hel del explore på øen, så har man da ramt et eller andet positivt og så endda 4 personer. At minispillene med mere sikkert er über crap er ikke en ny tendens på Wii.


yasw
yasw

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 13-10-2011 10:10

Spændende, ligner et godt spil til lokal casual multiplayer med familien. Det var egentlig der det hele startede da vi fik en Wii. Familie og venner kunne hurtigt have sjov med bowling eller sværdkamp. Det er nu næsten et år siden vi har gjort det. Og ja, hvis bare en håndfuld af minispille kan give 10-15 minutters underholdning med familien, er det da godt.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 13-10-2011 10:43 - Redigeret 13-10-2011 10:57

Lige præcis. Jeg har fulgt lidt med i brugervurderinger på internettet, da spillet er udkommet i USA. Indtil videre virker folk ganske positive. Der skulle angiveligt være en del forskellige modes og baner i mange af aktiviteterne. A.I.'en virker intelligent nok, men ikke specielt udfordrende - men igen: det her spil skal spilles med venner, familie eller kæreste, og så har det ikke den store betydning, da man konkurrerer mod hinanden.

Jeg kan i øvrigt ikke lade være med at tænke på, hvor meget spildt potentiale der har været i, at industrien tilbage i sin tid begyndte at nægte at lave lokal multiplayer-spil. Vi har selvfølgelig FPS- og racing-genren (som dog i mange tilfælde har mistet 'sjovheden'), men ellers er der ikke meget. Der findes så mange forskellige typer af spil, hvor lokal multiplayer og co-op kunne give spillene ekstrem meget mere værdi. Go Vacations multiplayer ide er meget spændende. Men derudover burde vi også få flere Mario-spil med multiplayer. Hvad med et old school Zelda-spil, hvor man kunne være to? Eller et Metroid eller et Castlevania? Bomberman Adventure? Et skørt og ligetil FPS? Jeg er klar over, at der er kommet nogle af disse ting på Xbox Live eller PC. Men det er ikke seriøst nok. Folk vil ikke have lette ports. I stedet for at lave et kæmpe team arbejde på Zelda i fem år, så lad sådan et team i samme kaliber arbejde på nogle af de føromtalte spil. Der er så mange muligeheder for at skabe bedre spil og gøre industrien større, men nej. Fokus er på den narrative single-player oplevelse i stedet for at udforske genrerne og muligheden for multiplayer og co-op.


yasw
yasw

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 13-10-2011 10:59

Helt enig, lokal multiplayer er virkelig også noget jeg savner, eftersom jeg stort set aldrig spiller online. Derfor er spil som Buzz og Guitar Hero store successer hjemme hos os. Jeg har endnu ikke fundet et co-op spil jeg kan hive min hustru med på. Little Big Planet havde lidt, men bare ikke nok.