Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

3DSConnect interview med Renegade Kid

Skrevet af Lukas Skywalker - 24-08-2010 19:51

Et interview er dukket op på 3DS-fansiden 3DSConnect, og det er Renegade Kids Jools Watsham der er blevet spurgt en række spørgsmål. Spørgsmålene var der nok af, og herunder har vi samlet dem vi mener er de mest interessante:

3DSConnect: Planlægger I at lave FPS-titler til Nintendo 3DS?

Jools Watsham: Ja, vi har helt klart planer om at lave et FPS til Nintendo 3DS. Tiden vil sige om det bliver en realitet eller ej (Renegade Kid er kendt for deres FPS'er til Nintendo DS, red.).


3DSConnect: Mange har klaget over at der kun er ét slide pad på Nintendo 3DS, hvilket betyder at FPS-styingen vil blive hindret. Hvis I nu skulle skabe et FPS til 3DS, ville det så være en hindring, eller vil I kunne arbejde uden om det?

Jools Watsham: Jeg kan godt forstå hvorfor folk godt kunne tænke sig to slide pads, men jeg ser det ikke som et problem mht. FPS'er til 3DS. Vi ville bruge den samme styring som vi brugte i Dementium og Moon, hvor touch screenen og stylussen bruges til at sigte, fremfor en slide pad, som så i stedet skal bruges til at bevæge sig med.


3DSConnect: Kunne vi se en efterfølger til Dementium II til 3DS?

Jools Watsham: Det er bestemt ikke umuligt.


3DSConnect: Med det forbedrede online-aspekt på Nintendo 3DS, håber I så på at skabe et spil der gør brug af online-komponenten på 3DS? F.eks. ved brug af "Tag Mode" (systemet der gør at den kan kommunikere med andre 3DS'ere, selv når den er lukket sammen, red.)?

Jools Watsham: Ja, vi håber på virkelig at kunne udnytte online-komponenten i 3DS, helt sikkert. Vores nyeste DS-titel, som snart bliver annonceret, vil have lokal multiplayer. Det er fedt for os endelig at kunne gøre noget med multiplayer, og vi satser på at udforske det endnu mere på Nintendo 3DS.


3DSConnect: Tror du, at "hardcore" spil vil sælge bedre på Nintendo 3DS, end de gør nu på Nintendo DS?

Jools Watsham: Ja, det gør jeg. Nintendo bliver ved med at prøve på at give de hardcore spillere et fremragende udvalg af 3DS-titler, som f.eks. Metal Gear Solid og Resident Evil. Det er ikke nogen hemmelighed at størstedelen af DS-publikummet er yngre eller casual-orienterede, og det er næsten klart at Nintendo gerne vil udvide dette publikum, så de får flere hardcore-gamere med på baduljen.

Se hele interviewet, på engelsk, her.

0
1ups givet

Kommentarer: