Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2011: Skyward Sword screenshots, ny trailer og udgivelse

Skrevet af Lukas Skywalker - 07-06-2011 19:56

Så er der dugfriske screenshots fra The Legend of Zelda: Skyward Sword. The Legend of Zelda: Skyward Sword er det kommende Zelda-spil til Wii, og er det første Zelda-spil der er udviklet specifikt til Wii.

Under Nintendos konference ved E3 2011 fik vi ikke meget nyt at se til The Legend of Zelda: Skyward Sword. Dog ved vi at det med at flyve bliver en stor del af spillet, da Link bogstavelig talt vokser op oppe i skyerne, hvor spillets "hovedby" findes. Du kan se screenshots fra spillet under nyheden, og E3-traileren der blev vist kan du se lige herunder.



The Legend of Zelda: Skyward Sword udkommer til julen 2011.

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

21-10-2020 15:51

https://n-club.dk/billeder/6239/14270/

Det er da forhåbentligt ikke Zelda...
0
1ups givet

#2 - Jonas

Level: 15 (Geega)

07-06-2011 20:19

Nej, det er bare en ung pige man skal bruge de første to timer af spillet på at knytte tætte bånd med Smiley
0
1ups givet

#3 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

07-06-2011 20:33

Der er forresten også kommet en ny trailer. http://www.youtube.com/watch?v=dJjDCtLvQFs
0
1ups givet

#4 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

07-06-2011 20:56

^ Tilføjet Smiley
0
1ups givet

#5 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

07-06-2011 22:45

Klart den bedste SS-trailer indtil videre.

0
1ups givet

#6 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

07-06-2011 22:55

Det ligner det samme spil, som vi har set siden Wind Waker.

Man starter ud som Link i en landsby. Man har ingen sværd eller noget som helst og kan ikke gå ud af landsbyen. Man skal starte med at løse puzzles. Måske skal man fange en hund, der er forsvundet. Ellers skal man snakke med byens børn. En dag flyver man en tur på Hyrules fugle-dyr (ja, toge er sooo last year!) og Zelda falder af sin fugl (skete det ikke også i Wind Waker?). NU er Link klar til at blive voksen og får en grøn dragt af landsbyens overhoved. Eller er han? Nej, først skal man lige igennem en træningsbane (host tutorial host), hvor man lærer hvordan man svinger Wii-remoten, da det er svært at forestille sig. Først derefter får man endelig lov til at komme ud af landsbyen, og nu skal man følge Aonumas nøje planlagte rute fra dungeon til dungeon indtil spillet slutter. Lyder det bekendt?

Lagde i øvrigt også mærke til, at stort set ingen af fjenderne gør modstand i traileren.
0
1ups givet

#7 - Jonas

Level: 15 (Geega)

07-06-2011 22:57

Well, det er jo en demo. Demoer til messer og konferencer er altid gjort super nemme, så ham der demonstrerer kan få lov at se pro ud haha.
0
1ups givet

#8 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

07-06-2011 22:57

Jonas >> Jeg skrev forkert. Jeg mente ikke demo, men trailer. Har rettet det nu.
0
1ups givet

#9 - PD

Level: 1 (Goomba)

07-06-2011 23:01

Alex nu ikke så negativ... når ja, du kan ikke være andet så... nevermind ;b


Men helt ærligt, hvorfor interresere du dig over i Nintendos spil hvis du syntes det går elendigt for dem hele tiden? Jamen helt ærligt... hvis du ikke syntes om det, så lad dog hver med at gå ind i det xD
0
1ups givet

#10 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

07-06-2011 23:04

PD >> Jeg forsøger ikke at være for negativ. Grunden til at jeg kommenterer på det, skyldes kærlighed. Kærlighed til Zelda-serien og Nintendo. Hvis jeg var ligeglad eller hadede Nintendo, ville jeg ikke bruge tid på at kommentere. Men du har ret, måske burde jeg tage en pause fra at kommentere. Wii U var virkelig et stik i hjertet. Jeg prøver at tage en uges fri. Hvis jeg kan. Hyg jer så længe. Smiley
0
1ups givet

#11 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

07-06-2011 23:30

Det var vel det samme ved Ocarina of Time.
Der brugte man også den første halve time med at snakke med folk og træer, hoppe rundt mellem buske efter rupies og rende rundt i bygninger før man til sidst endeligt kunne få sit sværd.
0
1ups givet

#12 - Jonas

Level: 15 (Geega)

07-06-2011 23:36

Yeah, Zelda-spil kommer lidt sløvt i gang. Det var også slemt i MM, hvor man skulle spille de første 3 "dage" som Deku scrub Smiley
Synes nu de har det med at blive sjovere efter introduktionen.

Meget federe i ALTTP, hvor man bare fik et sværd og fik at vide, at nogen havde slået ens far/onkel/whatever ned, og så er man i gang Smiley
0
1ups givet

#13 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

07-06-2011 23:37

Mjaeh synes nu det går en del hurtigere i oot end i wind waker og tp.

Man kan forresten få selve sværdet lige med det samme togbis, det er skjoldet du skal bruge rupees til.
0
1ups givet

#14 - PD

Level: 1 (Goomba)

07-06-2011 23:57

Ja men folk skal jo så også vide at hvis der ikke var totorials så ville mange nybegyndere OG pros i Zelda måske ikke vide hvad man måske skulle trykke på for at gøre dit og dat... jeg kan ikke se hvorfor det ikke har lov til at være der... det er da normalt i spil. Hvis det ikke var der ville man måske sidde fast og aldrig spille det igen... xD
0
1ups givet

#15 - Jonas

Level: 15 (Geega)

07-06-2011 23:59

Det kan man vel sagtens selv finde ud af ved at trykke lidt på knapperne. Ellers er der jo manualen.

Den udbredte consensus er nu engang, at tutorial levels er kedelige og unødvendige. De dræber spillets momentum, før det overhovedet er gået i gang.
0
1ups givet

#16 - PD

Level: 1 (Goomba)

08-06-2011 00:02

De. Er. Ikke. Unødvendige!
0
1ups givet

#17 - Jonas

Level: 15 (Geega)

08-06-2011 00:08

På hvilken måde er de nødvendige? Har aldrig set en tutorial der ikke fortæller mig det allermest åbenlyse, eller noget jeg ikke selv ville kunne finde ud af, med mindre det er et helt vildt teknisk eller avanceret spil.
0
1ups givet

#18 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

08-06-2011 00:15

@Stelzig
Hmm, men var der nogle fjender man kunne bruge sværdet på?
Tog det ikke også et godt stykke tid før man var inde i deku-tree, hvor spillet rigtigt begynder?
Men jeg må indrømme, at det er lang tid siden jeg har spillet det. Så jeg kan ikke helt huske det Smiley

Jeg har dog intet imod en langsom start, hvis spillene er værd at vente på.
Hvilket jeg vil sige at Zelda er en af de få titler, der om nogen er.

Jeg skal ikke kunne kommentere på gameplayet, men grunden til at jeg kunne lide den nye trailer er mest på grund af grafikken.
Der bliver introduceret nogle flotte områder, samt en masse super fede character og creature designs.
Imodsætning til den forrige trailer, der næsten udelukkende viste Link og så nogle halvgrimme trolde i en ensformig skov.
0
1ups givet

#19 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

08-06-2011 00:35

PD: Ligesom manualer ikke er nødvendige... Selvom ingen læser dem heller og alle også altid netop selv finder ud af det... Eller før i tiden kunne man måske godt finde på at læse manualer fordi de havde en masse andet der var meget sjovt at læse end hvordan man egentlig spillede - i dag er de fleste dog virkelig bare manualer til spillet og unødvendige at læse.

Togbis: Du samler sværdet op uden rupees og bagefter skal du bruge like 40 rupees og så kommer du til træet/første dungeon. Tro mig det går en del hurtigere end i de to andre - specielt fra andet playthrough hvis man vil genspille Smiley
Og den eneste grund til det egentlig tager lidt lang tid er på grund af cutscenes og halvlange samtaler.

Synes også grafikken så ok ud i denne trailer Smiley
0
1ups givet

#20 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

08-06-2011 00:56

Hehe, det må være fordi jeg spillede Wind Waker først. Smiley
De langsomme øjeblikke føles sikkert langt hurtigere og de hurtige episke øjeblikke varer sikkert længere, første gang man oplever et Zelda spil. Smiley
0
1ups givet

#21 - Kristian Mols

Level: ()

08-06-2011 08:39

GAAAAAAAB... det eneste fede IMO er grafikken.

Sorry men jeg er for første gang ever slet ikke tændt på et konsol-zelda spil. Neij hvor ser det generisk ud. Det ligner TP i et nyt skin, ligesom ST var PH i nyt skin... puh ST var elendigt...ad!

Jeg synes godt nok det hele er set før... på den dårlige måde.

Og hvad sker der for at sværdkampene ser så slow-paced og hakkende ud? Øv!

Hint, det er ikke fedt når det man viser frem i traileren er Link der aktiverer en switch og Link der kører i en minevogn. Zzzzzzz...
0
1ups givet

#22 - yasw

Level: 1 (Goomba)

08-06-2011 10:28

Har aldrig været videre Zelda-interesseret, og det her gør det i hvert fald ikke. Hvorfor skal Link altid være en ung dreng? Findes der et spil hvor han er mere voksen og verden er mere ond?
0
1ups givet

#23 - Kanin

Level: 23 (Skree)

08-06-2011 10:46

Han er ellers blevet ældre i Skyward Sword og Twilight Princess. Majora's Mask og Ocarina of Time var han yngre Smiley

Findes der et Zelda-spil hvor verdenen er mere ond? Majora's Mask har nogle markante øjeblikke i forhold til resten af serien. Universet er langt mere gotisk og mystisk end andre spil i serien og det er på den gode måde!
0
1ups givet

#24 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

08-06-2011 10:46

Folk i vesten vil altid hade Zelda, fordi de forventer at det skal være ligesom Ringenes Herre og ikke har lyst til at spille Frodo.
0
1ups givet

#25 - Kanin

Level: 23 (Skree)

08-06-2011 11:06

Personligt har jeg aldrig sammenlignet eller set nogle ligheder imellem Zelda og Lord of the Rings... De to universer er vidt forskellige.
0
1ups givet

#26 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

08-06-2011 12:11

Jeg synes, ligesom Togbis, heller ikke, at det gør så meget, at spillet starter langsomt ud. Så længe det bliver fet senere, er jeg ligeglad med, om de første to timer er som i Twilight Princess (som jeg i øvrigt godt kunne lide).
Men lad os nu bare vente og se.
0
1ups givet

#27 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

08-06-2011 12:25

Hvad der ser godt ud:
- Det ligner at vi får et spil, der i nogen grad udnytter Zelda-universets mytologi, og rent faktisk bidrager til denne

Hvad der ser skidt ud:
- Spillet ser ud til at være lige så scriptet som TP indtil videre - men det er svært at afgøre ud fra en storydriven trailer naturligvis.

Så selvom jeg ikke er så vild med art stylen, og forventer det værste (hvilket imo er bedre end at hype et spil op til noget, det aldrig kan udfylde), så har spillet da potentiale - men kan Aonuma udnytte det?

Jeg synes det var sjovt, at den tech demo Nintendo viste med TP HD var meget bedre, end stort set alle de andre kampe vi så i spillet. Sådan skal Zelda være - Link med et sværd, mod en kæmpemæssig edderkop! Håber at SS gør op med de cutscene drevne bosser, der består af "gentag handling 3 gange", men det tror jeg dog ikke.

http://www.youtube.com/watch?v=E9IdpvjGba4
0
1ups givet

#28 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

08-06-2011 12:45

WINNING
0
1ups givet

#29 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

08-06-2011 13:05

Wow, ehm, det ser... bekendt ud.
Men, yeah, det er lige sådan at vesten gerne så at Zelda-spillene skal se ud.
0
1ups givet

#30 - Moysen

Level: 16 (Space Pirate)

08-06-2011 14:53

Upcoming Zelda Spil? Smiley eller også er det et klip fra det nye smash Bros. Helle for at være edderkoppen. Smiley
0
1ups givet

#31 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

08-06-2011 14:57

Togbis: Det kunne også være cartoony stil, pointen er bare: Det er den type gameplay jeg, og også Alexander uden at gøre mig for klog på det, gerne vil have.
0
1ups givet

#32 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

08-06-2011 15:13

Jeg må indrømme at jeg synes edderkoppen ligner alle de andre bosser i Zelda spil. Der kunne da sagtens have været en stor edderkop i f.eks. Wind Waker.
Så jeg kan ikke se hvordan den grafiske tech-demo demonstrerede unikt gameplay.
0
1ups givet

#33 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

08-06-2011 15:21

Det er måden du bekæmper den på - det er arcade style sword action. Ikke noget med at bruge et bestemt item til at stunne den, så man kan skyde den i øjet, indtil der kommer en cutscene, hvor den splitter sig op og der sker noget nyt og sådan. Det her er bare Link, der skal nedlægge en kæmpe edderkop - du må selv finde ud af det, der er ikke nogen cutscenes eller bossrutiner, der hjælper dig. Hvis jeg skulle designe sådan en edderkoppeboss ville jeg gøre det muligt for spilleren at skade den med alle de items man nu har, og gøre den sårbar over det hele - ikke kun i øjet.
0
1ups givet

#34 - PD

Level: 1 (Goomba)

08-06-2011 15:24

Man spiller da ikke selv i den tech demo :b
0
1ups givet

#35 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

08-06-2011 15:27

Nej, fordi det ville kræve ALT for meget programmering og tid at lave en sådan boss, det er derfor udviklerne scripter dem. Eller i dette tilfælde, bare laver det til en cutscene, for det KAN de da i hvert fald lave. Smiley
0
1ups givet

#36 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

08-06-2011 15:29

Så man da gameplay af Link kæmpe mod edderkoppen?
Så vidt jeg huskede så var hele videoen bare cutscene, intet gameplay, og den stoppede da lige før han kæmper mod den.
Så i princippet kunne der da sagtens være et kæmpe øje, specifikke items og rutiner involveret.

Men jeg forstår godt hvad du mener.
Jeg frygter dog at bosserne, ligesom i God of War, ikke bliver mere spændende af at du kunne skade dem med lige de våben og angreb du havde lyst til. Men istedet bare bliver mere ensformige, fordi udviklerne ikke kan gøre hvert monster ligeså unikt, fordi de ikke må give den én svaghed.

0
1ups givet

#37 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

08-06-2011 15:33

Nej, det er én lang kampscene mellem Link og en edderkop. På show flooret lige nu kan man skifte kameravinklen, skifter lyset in real time osv. - det er bare for at vise hvad Wii U kan rent grafisk.

Medmindre jeg tager fuldstændig fejl selvfølgelig. Smiley
0
1ups givet

#38 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

08-06-2011 16:33

Jeg kan snart ikke vente længere på det spil! Kunne vi dog ikke bare få en udgivelsesdato? Smiley

Jeg er heller ikke fan af bosserne i GoW, så den vej håber jeg ikke de går. Tror nu også bare det var en tech demo.
0
1ups givet

#39 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

08-06-2011 16:39

Men hvis alle bosserne kunnes skades af alle våben overalt på kroppen, ville alle bosserne jo føles næsten ens.

Desuden, i det allerførste Zelda-spil skulle mad da også bruge specielle items til bestemte bosser Smiley Digdogger kunne f.eks. først skades, når man havde brugt fløjten/Recorderen. Der var også et par bosser, der kun kunne nedkæmpes med sværdet.

Jeg synes rent faktisk, at noget af det sjoveste ved bosser er, at man skal finde deres svage punkt. Det eneste problem jeg har med bosserne i f.eks. TP er, at de er for nemme. Lad dem skade mere, giv dem mere liv og få dem til at undvige hurtigere.
0
1ups givet

#40 - PD

Level: 1 (Goomba)

08-06-2011 16:40

Oni Nick du tager ikke fejl om at man intet kan og at det bare er for at vise hvad den kan. Men som du jo så selv sagde, så er det for at vise hvad den kan. Det er ikke meningen at man kan spille. Du er virkelig negativ omkring at man ikke kan det åbenbart... som sagt er det tech demo og ikke meningen det skal kunne spilles :b
0
1ups givet

#41 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

08-06-2011 16:44

Det er også fair nok, at bosserne har svage punkter, og at de har armor eller ting på deres kroppe der gør, at de ikke tager skade. Pointen er bare at dette skal spilleren selv finde ud af. F.eks. med den der edderkop - måske skulle man ramme den med nogen bomber, for at skabe nogle huller på den, så sværdet gjorde mere skade, eller finde en måde at komme op på et højere sted i bossrummet, så man kunne ramme den øje oppefra. Alt sådan noget...

Med andre ord - kampen skal ikke være scriptet, så der er én løsning, men spilleren skal tænke selv. Alt efter hvordan bossen er udformet og hvad den gør, og hvor man kæmper henne, vil der komme variation i bosskampene automatisk, så argumentet med, at de ville være ens holder ikke helt...

PD: Hvad mener du? Nårh, læste forkert, kan godt se hvad du mener nu. Men jeg er negativ over at det ikke kan spilles, fordi det lige er sådan mit drømme Zelda er. Smiley Ja, eller, det er da i hvert fald et stykke af vejen.
0
1ups givet

#42 - PD

Level: 1 (Goomba)

08-06-2011 17:40

Haha, ja, men når det bare er en tech demo som ikke er istand til at blive spillet, så man man altså bare nøjes med at se på skønheden xD
0
1ups givet