Skrevet af aidbit - 09-07-2009 22:07
Crewet er med tiden vokset sig betydeligt større.
For at størrelsen af crewet ikke skal gå ud over fællesskabet, engagementet og dynamikken i crewet, som det kan gøre i for store organisationer, så har N-club valgt at ændre nogle interne måder at gøre tingene på.
I den forbindelse forlader [link=https://n-club.dk/community/profile/2537/]Anders Hansen aka Sturm[/link] og Anders Iversen aka CAPTAIN N crewet. Vi takker for deres tid i crewet.
Den aktuelle status for crewet kan du til enhver tid se ved at klikke på [link=]Crew[/link] under menupunktet [link=]Om N-club[/link].
#4 - LinkTheWindWaker
Level: 22 (Ice Keese)
10-07-2009 10:09
Ærgerligt. I skrev/filmede ellers noget af det sjoveste stof her på N-club#5 - Anders Hansen
Level: 1 (Goomba)
10-07-2009 14:18
Ja, men "sjov" har ikke noget at gøre på denne side åbenbart ... -_-' kun besøgstal.#6 - aidbit
Level: 27 (Beetle)
10-07-2009 18:28
Link-The-Wind-Waker, jeg er enig, Anders Hansen og Anders Iversen laver underholdende stof - hver for sig#7 - Anders Hansen
Level: 1 (Goomba)
10-07-2009 19:24
Bjarne, jeg "arbejdede" på en hjemmeside i flere år før jeg kom her til siden, se DET var baseret på fællesskab og kammerater der havde det sjovt og var frie til det de ville og blev bakket op af hindanden. Alle kom med unikke og nye tiltag (Som i øvrigt er blevet kopieret af andre sider sidenhen) Måske var det ikke perfekt i første forsøg, men det var underholdende og hyggeligt, og vi havde det så sjovt at jeg ikke engang vil kalde det arbejde og brugerne kunne mærke at vi havde det sjovt, så de også selv havde det.#8 - aidbit
Level: 27 (Beetle)
10-07-2009 20:06
Anders, jeg er enig med dig. Du lyder fedt at det var sådan hvor du var før og det er præcis den slags fællesskab, sammenhold, frihed og sjov, som en hel del i crewet har og som vi arbejder hen i mod at alle i crewet kan være en del af#9 - Ignorancia
Level: 1 (Goomba)
10-07-2009 20:17
Du ville krat'edme blive en god politiker Bjarne, det må man gi' dig!#10 - Arne aka Den gamle
Level: 2 (Keese)
10-07-2009 20:30
Hehe - han arbejder med marketing til hverdag#12 - Greven
Level: 1 (Goomba)
11-07-2009 02:25
Sturm har den præcis samme opfattelse der også gjorde at jeg skred i sin tid. I forhold til Dome er den her side simpelthen bare for kold og kynisk.#13 - CAPTAIN N
Level: 16 (Space Pirate)
11-07-2009 09:06
Jeg syntes desværre som Anders Hansen også siger at det hele var blevet et stort arbejde mere end sjov. Fællesskabet syntes jeg desuden mest bestod af nogle få at lederne af NC så det er nok ikke et fælleskab jeg vil savne#14 - aidbit
Level: 27 (Beetle)
11-07-2009 11:36
CAPTAIN N, for at vi ikke skal blive ved at gentage os selv, så vil jeg gøre det kort. Som sagt mange mange gange, så nåede du aldrig nogensinde at blive en videre del af fællesskabet. Derfor kan jeg godt forstå at det er gået dig forbi, at størstedelen af crewet deltager i et fedt og sjovt fællesskab. Det er fedt at se at du lægger en god indsats i dine anmeldelser. Hvis du havde kommunikeret mere med andre i crewet, så kunne dine anmeldelser måske have nået den kvalitet og det indhold, som N-club og du netop ønsker at give dem, som er fans ligesom os andre#15 - Arne aka Den gamle
Level: 2 (Keese)
11-07-2009 11:40
Det var nu heller ikke, at din kommentar var en decideret marketing kommentar, jeg hentydede til. Det jeg mente var, at du er vant til at kommunikere budskaber, hvilket er ganske brugbart i politik#17 - BecelClaes
Level: 18 (Twhomp)
11-07-2009 12:11
Bjarne: med '13 menes der selvfølgeligt 2013, ligesom at '09 tit skrives i stedet for 2009, . Kunne ikke lige lade være med at fyre den af, .#18 - aidbit
Level: 27 (Beetle)
11-07-2009 12:31
He he, så er jeg med, tak for forklaringen. Jakob, få det til at ske og jeg lover alle i Danmark en Wii og en DSi, så den danske befolkning kan blive styrket i at bruge sin tid og sine talenter på at deltage aktivt og engageret i fællesskabet omkring sociale, sunde og sjove aktiviteter#19 - L3G3ND
Level: 12 (Fire Keese)
12-07-2009 17:12
Var kaptajnens anmeldelser ikke gode nok til at komme på siden? For de anmeldelser jeg har set på Youtube er af højere standard end mange af dem jeg ellers har set O.o#20 - aidbit
Level: 27 (Beetle)
12-07-2009 21:08
ℓєgєη, jeg er enig med dig i at CAPTAIN N's anmeldelser er gode. De kunne være endnu bedre gennem et konstruktivt, sjovt og hyggeligt samarbejde. Sjov og hygge sammen er netop grundstenen i måden crewet ønsker at gøre tingene på#21 - Junder
Level: 2 (Keese)
13-07-2009 14:38
Prøv lige at hør dig selv >_> Hver gang man kommer med en kommentar til noget som helst, kører du den ad helvedes til med snak om fællesskab og hvad ved jeg. Siden er hverken sjov eller hyggelig længere. Der bliver ikke fokuseret en skid på os brugere som kommer her dagligt og som har været her i flere år, i stedet fokuseres der på at få flere brugere og at køre besøgstallet helt op i skyerne samtidig med at os regulars bare får jackshit! Siden er død BJ, du har myrdet den. Tillykke!#22 - Pete
Level: 4 (Stalkid)
13-07-2009 15:50
Nu vil jeg så ikke gå ind i hele diskussionen omkring Anders I og H's afsked, men tak for alt.#23 - Ignorancia
Level: 1 (Goomba)
13-07-2009 16:07
Dit nye N-Club emnet er jo netop et pragt eksemplar på at staben har mistet kontakten med communitiet. Det er tydeligt at det drejer sig om feedback mht. udvikling af et nyt site der er i udvikling, men alligevel fejer Henrik mit spørgsmål til side som ikke værende relevant. Er det ikke at gøre nar af communitiet ikke at spille med åbne kort, men istedet fyre en række kryptiske svar af som de samme jeg modtog på min kritik mht. Henrik's blog, jeg mener, skal man som bruger til at skelne imellem sidens indhold og enkelte crewmedlemmers "indhold" - wth!?#24 - Kanin
Level: 23 (Skree)
13-07-2009 17:00
Mistet kontakten. Hvilken kontakt er det helt præcis du hentyder til? Jeg kan ikke huske noget tidspunkt, hvor N-club crewet ikke har ageret for brugernes og fællesskabets skyld?#25 - Greven
Level: 1 (Goomba)
13-07-2009 19:36
Hahaha Peter Hahn dit bidrag er da godt nok bunden XD#26 - aidbit
Level: 27 (Beetle)
13-07-2009 20:17
Junder, jeg vælger at ignorere dine ubegrundede, vildledende og nedladende kommentarer.#27 - Ignorancia
Level: 1 (Goomba)
13-07-2009 20:36
Det er jo netop det der er problemet Bjarne, jeg spurgte direkte Henrik og fik et, i mine øjne, arrogant svar. Nu spørger jeg så dig istedet; er i igang med at udvikle en ny version af N-Club, og i så fald er det derfor Henrik ikke havde tid til at følge op på de gode intentioner med bloggen?#28 - Grauling
Level: 23 (Skree)
13-07-2009 20:41
Syndes det er ret irriterene at folk som os i crewet der bruger så meget tid af deres fritid på at gøre JER glade og have et sted i kan hygge jer bliver 'disset' så meget uden endda at komme med nogle forslag på hvordan vi kan gøre siden bedre. Jeg bruger rigtig mange timer om ugen på N-club og det er ikke fordi jeg selv får noget ud af det.. Nope det er for at få både de nye og de gamle bruger til at have et sted på internettet til at snakke om deres favoritkonsoller udviklet af Nintendo.#29 - Kanin
Level: 23 (Skree)
13-07-2009 20:45
Nej en stor side vil aldrig have "10" mands/drengerøves hygge og sammenhold. Hvordan forstiller nogen sig at det skal forgå på en side med næsten 3000 brugere oprettet og omtrent 200-250 faste brugere?#30 - Pete
Level: 4 (Stalkid)
13-07-2009 20:50
Greven, jeg ved ikke om du misforstod min kommentar - jeg prøvede blot at pointere at vi er glade for konstruktiv kritik, men hvis vi ikke får at vide hvad det er præcis der er galt, så kan der ikke gøres så meget ved det. Jeg snakker ikke kun om nye features, hvis folk synes at siden mangler sjæl ville det jo være dejligt at vide hvordan det kunne forbedres i fremtiden, og hvordan N-club kan få sin omtalte 'gamle sjæl' tilbage. Jeg synes også at der engang var en stemning som her ikke er mere, men det er pga. gamle brugere der var med til at skabe en speciel stemning; en del af disse brugere har fået nye interesser eller har ikke meget tid til N-club længere, og er derfor ikke at finde nu, men sådan er det jo når tiden går, og vi har til gengæld fået en del nye brugere.#31 - Greven
Level: 1 (Goomba)
13-07-2009 21:29
Hahaha sådan set står det jer frit for at ignorere alt hvad jeg siger for fakta er at jeg sjælent er herinde længere, er simpelthen groet fra nintendo og gaming, kiggede faktisk kun den her nyhed igennem fordi den var om sturm, så mine tanker om det her er sådan set irellevante, men, og der er altid et men.#32 - Pete
Level: 4 (Stalkid)
13-07-2009 21:40
Jeg har lidt svært ved at forstå hvad du mener, Greven.Hvad gør vi forkert, hvordan forbedre vi os i forhold til hvad brugerne vil have. Seriously... who cares?
... siger du, samtidig med at du beklager dig over N-club. Når vi stiller den slags spørgsmål, er det jo netop fordi vi har bemærket negativ, ubegrundet kritik overfor N-club, og vi vil vide hvordan hvordan det kan forbedres, så det er et hyggeligt sted at være for alle. Hvis man kan tage 'sjælen' fra en side, kan man vel også bringe den tilbage igen?
#33 - aidbit
Level: 27 (Beetle)
21-10-2020 15:51
Greven, jeg er enig med dig i at Screw Attack og Kotaku har en fed sjæl. Som du også kan høre på andre crew-medlemmer, så laver vi det vi har lyst til, først og fremmest for vores egen skyld - fordi vi synes det er sjovt. Om vores sjæl skinner igennem i det vi laver, det vil vi lade være op til dem som er fans af Nintendo og gaming.#34 - Kanin
Level: 23 (Skree)
13-07-2009 21:48
Og hvis du ikke har interesse i siden, er det nok fordi du har mistet sjælden. Ikke at vi andre har.#35 - CAPTAIN N
Level: 16 (Space Pirate)
13-07-2009 22:50
Gal en masse kommentare der endte med at komme i den her nyhed#36 - Anders Hansen
Level: 1 (Goomba)
14-07-2009 00:39
Citat fra Bjarne:#37 - Michael
Level: 18 (Twhomp)
14-07-2009 01:15
Jeg synes bare at vi skal have flere redaktører på N-club, det er det hele.#38 - aidbit
Level: 27 (Beetle)
14-07-2009 09:48
CAPTAIN N, verden er ikke nødvendigvis så sort og hvid med hard core gamere, stereotypiske nørder eller hvad du ynder at definere dig selv og andre som. Vi lever i en grå zone, og det gør N-club også, hvor der er plads til alle fans.#39 - Greven
Level: 1 (Goomba)
14-07-2009 13:55
Peter Hahn.#40 - aidbit
Level: 27 (Beetle)
14-07-2009 15:04
Greven, det er dig, der siger du er vokset fra Nintendo og gaming Jeg ser intet 'damage', der har brug for 'control' - jeg ser en dialog, som har været konstruktiv og lærende for os i crewet#41 - Greven
Level: 1 (Goomba)
14-07-2009 15:22
Hehe fair nok, og ja, jeg har forsøgt at fremprovokere en reaktion. Peace out herfra#42 - Eagle
Level: 21 (Paragoomba)
15-07-2009 15:47
Jeg vil ignore al denne sjæl-snak (fordi det virker som nonsens for mig, på trods af at jeg bestemt har visse problemer med N-club som den er), og lige trække et citat ud:Tror netop det er problemet. Når alt skal tjekkes og testes, og lige gennemlæses så dør the spark. Ikke en herinde kan benægte at ens interesse for den anmeldelse man har skrevet daler drastisk efter man har skrevet den. Så du kan skriver en skide god anmeldelse, men den kommer ikke ud før den er blevet gennemlæst og så bliver man bedt lige om at uddybe det der ene stykke, men det kan bare ikke komme til at passe ind, for gnisten er væk, og har været det siden man gik i seng dagen forinden med et smil på munden fordi man troede at man havde skrevet en skide god anmeldelse.
Jeg har aldrig skrevet anmeldelser for N-club, men jeg har da skrevet anmeldelser for andre sider før i tiden, og jeg vil da påstå at responsen på en anmeldelse klart er det vigtigste for mig, fordi hvis folk ikke forstår hvad jeg mener, hvad fanden er det så for en anmeldelse jeg har skrevet? Lad være med bare at lave simple smårettelser - OMSKRIV! Den første skabelon til en anmeldelse er kun det halve arbejde.
Sådan har jeg det, anyway. Vil du påstå at jeg er uden sjæl?
Ved heller ikke hvad I snakker om med kvalitetskontrol, jeg sidder tit og bliver småirriteret over stavefejl og komma-mangler i anmeldelser o.l, hvilke jeg vist har givet udtryk for. >_>
#44 - Greven
Level: 1 (Goomba)
16-07-2009 09:36
Overhovedet ikke Eagle, og som jeg indrømmede i den sidste kommentar så forsøgte jeg at fremtvinge en reaktion fra crewets side. Selvfølgelig har folk forskellige måder at arbejde på og hvis du skriver klader så fred være med dig.#45 - Eagle
Level: 21 (Paragoomba)
16-07-2009 13:02
Det behøves nu heller ikke være længe bagefter; jeg gjorde dem som sædvanlig færdig i en dag, jeg synes bare ikke rettelserne samme dag gik ud over det. Det er også langt fra kladder, jeg retter sjældent meget bagefter. Kladder bryder jeg mig heller ikke meget om, det gør jeg heller ikke ved stile-skrivning.#46 - Greven
Level: 1 (Goomba)
16-07-2009 16:22
"Den første skabelon til en anmeldelse er kun det halve arbejde."#47 - Eagle
Level: 21 (Paragoomba)
16-07-2009 16:37
Det er fejlagtigt at generalisere, hvilket du gjorde i dit indlæg (ikke én kan benægte, etc). Ganske vist ville du åbenbart bare have en 'reaktion', men stadigvæk.#48 - Greven
Level: 1 (Goomba)
16-07-2009 18:54
Jaja det ved jeg da godt det er#49 - Eagle
Level: 21 (Paragoomba)
16-07-2009 21:19
Jeg så noget jeg var uenig med i dine påstande, jeg svarede tilbage. Næh, ikke nogen "big deal", men vi behøves vel heller ikke diskutere meningen med livet altid ;/