Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Interview med High Voltage

Skrevet af Lukas Skywalker - 18-05-2009 14:19

I takt med at vi stille og roligt nærmer os E3, begynder nyhederne, annonceringer om annonceringer og rygter at strømme ind. Det seneste af slagsen er en annoncering af et kommende Wii-spil fra firmaet High Voltage, det er ikke meget der er kommet ud om titlen indtil videre, men Kerry Ganofsky, CEO og skaber af High Voltage har udtalt følgende i et interview:

Følgende er frit oversat, det originale citat kan ses her.

Det er ikke meget jeg kan sige om vores nye titel indtil vi afslører den på E3. Men jeg kan garantere at vi vil fortsætte med at presse teknologien til dens absolutte grænse, for at være i stand til at levere oplevelser der er mere end imponerende.

- Kerry Ganofsky, High Voltage


Det er ikke meget han afslører, og det må derfor siges at være fuldstændig åbent indenfor hvilken genre det kommende spil bevæger sig. Ganofsky ligger dog meget vægt på at de vil udnytte Wii'ens specifikationer til det fuldeste, så vi kan nok godt forvente et grafisk flot spil i stil med The Conduit.

Det er High Voltage's første år som udstiller ved E3 messen, i de 16 år spil firmaet har eksisteret. Ved deres stand vil det være muligt at prøve den endelige udgave af det ventede The Conduit, et spil der sidste år blev valgt som messens mest lovende Wii spil.

[i]Nyheden er skrevet af Ignorancia.
Redigeret og godkendt af Lukas Pedersen.[/i]

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - LinkTheWindWaker

Level: 22 (Ice Keese)

18-05-2009 16:12

Det tegner faktisk ikke særlig godt, hvis firmaet allerede er i gang med en anden (eller flere) titler, før de er fuldstændig færdige med The Conduit. Faktisk ved vi jo ikke, om der overhovedet er tale om Nintendo, da High Voltage flere gange har snakket om at porte The Conduit til de andre konsoller.
0
1ups givet

#2 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

18-05-2009 16:33

De har sagt i et andet interview at de er på vej med 2 Wii titler. Og der er da mange som arbejder på flere projecter. Og mon ikke The Conduit er mere eller mindre færdigt Smiley
0
1ups givet

#3 - LinkTheWindWaker

Level: 22 (Ice Keese)

18-05-2009 16:40

Jo, det er nok snart færdigt, men mange udviklere plejer at rushe deres spil i den sidste måned, hvilket som regel betyder, at der fremstår en del fejl og mangler. Se fx på Red Steel, som blev nødt til at udkomme sammen med Wii'en. Havde Ubisoft haft en måned eller to mere, varspillet blevet meget, meget bedre.
0
1ups givet

#4 - Ignorancia

Level: 1 (Goomba)

18-05-2009 18:31

Det der irriterer mig er at de øjensynligt vælger den lette mellemvej, læser man min nyhed for ca. en uge siden med interview, og samtidig ser på de væsentlige mangler spillet har, føler jeg at de har rushet et nyt spil, istedet for at gennemtænke The Conduit.
0
1ups givet

#5 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

18-05-2009 19:08

Ignorancia: Det forsår jeg ikke rigtigt Ignorancia. De har fået en deadline, som de fleste spil gør og umiddelbart har previewene været positive over det meste af linien. Så hvad er det de har rushet igennem? De er jo nødt til at udgive spillet før eller siden og sandheden er vel, at et spil altid kan forbedres. Så hvornår er nok, nok? Kan heller ikke læse det ud fra nyheden i sidste ueg.

LTWW: De har ikke sagt at The Conduit vil blive portet til andre konsoller. De har sagt at der er muligt at gøre det, men at det ville blive svært. Det kan der selvfølgelig tokes frit på, men der står ingen steder, at de har overvejet det seriøst. De har blot givet et svaret i et interview, hvor de blev spurgt direkte Smiley

0
1ups givet

#6 - Ignorancia

Level: 1 (Goomba)

21-10-2020 15:51

Zøvning, true, men så væsentlige mangler som DLC, Scoreboard og multiplayer team vs team er altså en katastrofe, hvor svært kan det være at implementere? Og ja, jeg mener at det bør være standard i ALLE multiplayer FPS spil i år 2009.

Edit: Den omtalte nyhed er at finde her.
0
1ups givet

#7 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

18-05-2009 21:16

Ignorancia:Jeg ville også helst have de ting med her og nu, ingen tvivl om det. Men der er nu en del spil på markedet, specielt til konsollerne, der slet ikke levere de ting du nævner der. Og se det fra en lyse side, Når de snart arrangere The Conduit 2, så skal der være en masse nyt at stoppe i spillet jo Smiley
0
1ups givet

#8 - Ignorancia

Level: 1 (Goomba)

18-05-2009 22:09

Sandt, men at andre titler på markedet har samme katastrofale mangler retfærdiggører det vel ikke? Og så er det vel lidt af en fallit erklæring at man skal vente på 2'eren, for evt. at få det.

Jeg mener at der er meget få firmaer der slipper godt på at udvikle to spil af gangen (AAA eller hypede), og High Voltage er ikke et af dem.
0
1ups givet

#9 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

19-05-2009 19:18

Endnu engang føler jeg mig simpelthen nødsaget til at sige at leaderboards jo i og for sig er fuldstændig lgegyldige. De fungere aldrig godt. Det eneste jeg benytter dem til er personlig reference gennem de statistikker som accuracy de giver.
Hvis du vil have leaderboards så bruger du hjemmesiden: www.gamebattles.com det er det eneste der duer - og bare roligt hvis the conduit er bare ok skal der nok komme leaderboards til det. Selv WaWii fik leaderboards på den side.

Multiplayer team vs team?... Er ret sikker på at der er ret mange team-based modes i det her spil... Så må gå ud fra at du mener lokal multiplayer. Hvilket også mangles i mange spil på andre konsoller, og heller ikke er et must.

Synes virkelig personligt at de mangler der nævnes som must virkelig er meget små ting hvor kun DLC er noget som overhovedet virkelig interesserer mig. At kalde dem katastrofale mangler er virkelig langt ude IMO.

Det er måske bare mig der er for nem og tilfredstille for igen så smækker jeg lige det som mange nintendofans altid gør: Gameplay.
Det eneste jeg ønsker fra et FPS på wii er god styring, mindre lag end i WaWii og gerne mindre end MoH også. Og godt gameplay. DLC vil være en god bonus fordi det kan forbedre og forny førnævnte gameplay. Ved at in-game leaderboards som siger så lidt om den enkelte spiller får mange til at blive ved med at spille længere af en eller anden grund, men det har som sagt stort set ingen værdi for mig.
0
1ups givet

#10 - Ignorancia

Level: 1 (Goomba)

19-05-2009 19:55

Følgende tager udgangspunkt i konkurrencemæssig online brug, alá CS. BEMÆRK: Det er personlige meninger.

Leaderboards (scoreboards) er vigtige fordi det er _den_ væsentlige måde at aflæse udvikling i sit spil, konkret. Desuden er det som FPS spiller et væsentligt drive at man ligger godt til i toppen og samtidig har en fornuftig K/D ratio. At linke til en ekstern hjemmeside med leaderboards hjælper ikke meget med at skabe den fornemmelse, for hvor mange kender lige til disse? Kun de udvalgte få hardcore spillere.

Det er trods ihærdig søgen ikke lykkedes mig at finde en liste of gamemodes, kun at der er 13 forskellige modes, det tætteste jeg kom er deathmatch team hvilket også er fint nok. Jeg mener er 4vs4 og 5vs5 kampe (også lavere, men ikke højere end 6vs6 SmileySmiley) hvilket er de formater som bliver benyttet mest i kompetative spil (udover large scale som BF2 etc.). At der så samtidig ikke er noget så simpelt som lokal multiplayer gør da ikke oplevelsen bedre, i og med det så kræver at man spiller online, en funktion som (i mine øjne) er alt for flawed til at man vil få samme morskab ud af det som lokal.

Konsollerne har ikke på samme måde som PC'en mulighed for at få nyt content igennem mods og byggede maps, det er derfor (igen i mine øjne) essentielt at et spil har DLC til at forny interessen når de 7 maps der er i MP er godt gennemspillet.

Forståelse af godt gameplay variere for person til person, jeg kunne personligt aldrig finde på at spille et FPS der ikke har et ordentligt friends system og mulighed for ekstern VOIP.

Conduit skal da nok få noget (begrænset) succes, og opmærksomhed, men det varer næppe længere end 11.10.09 Smiley

0
1ups givet

#11 - Michael

Level: 18 (Twhomp)

19-05-2009 20:27

The Conduit stinker jo efterhånden af hastværk. Jeg kunne have skrevet det mildere, men nu har de jo netop proklameret The Conduit til at blive et helt fantastisk spil med spændende features, så er det virkelig surt, at man end ikke kan implementere essentielle ting, såsom leaderboards og DLC.

Hvor bliver de spændende features så af? Er det at man er en typisk amerikansk superhelt (agent), det at man kæmper mod typiske aliens, eller det at man benytter sig af laservåben i spillet? For mig lyder det utroligt trivielt og hvor kedelig en historie har de ikke lige til os. De lovede os et "super exciting twist" i sin tid og det er da helt fantastisk at man stadig bruger sådan et nummer, når alle ved at den at det ender med en eller anden ond organisation har en aftale med disse fremmedbesøgende.

The Conduit er gamingverdenens svar på Linje 3; vi har set det - utallige gange efterhånden - og vi hader det stadig lige så meget. Føj.
0
1ups givet

#12 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

21-05-2009 11:30

Utrolig folk gider at være så negative i stedet for at nyde det de nu giver os når det ser ud til at blive så fedt og det Wii fans råber på =/
0
1ups givet