Skrevet af JOEP - 13-04-2023 16:41
For bare et par uger siden fik en længere gameplay-gennemgang af Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, og i dag kunne Nintendo så præsentere den absolut sidste trailer inden udgivelsen af spillet 12. maj. Du finder den nye trailer lige her - men vær opmærksom på, at den viser en del af spillets historie frem, uden den dog spolerer noget direkte:
#1 - JOEP
Level: 50 (Torizo)
13-04-2023 16:44
Det var en rigtig god trailer, der endelig får ens hype-level til at stige lidt! Rigtig mange interessante detaljer, dem glæder jeg mig til at dykke ned i - når jeg får spillet.#2 - Andreas Tarding
Level: 18 (Twhomp)
13-04-2023 18:24
Ja, de fik virkelig fremvist meget "typisk Nintendo" i dénne her - vel netop dét, man i første omgang kom efter - altså i form af alle mulige kreative gameplayelementer. (Salicloth-flyvning mellem svævende vandbobler? Lol)#3 - powerfull499
Level: 18 (Twhomp)
13-04-2023 22:36
Virkelig fed trailer!#4 - ChiCkenEL
Level: 6 (Cucco)
13-04-2023 23:23
Får helt kuldegysninger når jeg ser den trailer og høre musikken. Den oplevelse har jeg ikke haft med de andre. Kan godt mærke jeg snart skal have lagt en forudbestilling på det spil.#5 - Andreas Tarding
Level: 18 (Twhomp)
14-04-2023 09:41
powerfull499 skrev:
Jeg tror næsten ikke, det er muligt at overgå BotW, - især nu hvor samme verden genbruges i Tears of the Kingdom.
Det har netop egentlig også været min største spænding med dette projekt - hvis man kigger i forhold til forgængerens kritikerscore, er det jo vist en totalt umulig opgave, de har haft hængende over hovedet, lol. Men det er de jo nok også selv klar over. Det er vel ikke specielt menneskeligt realistisk, at producere adskillige 97%-Metacritic-spil i træk, lol. Men det bliver jo spændende at se.
Mit umiddelbare indtryk er, at Tears of the Kingdom ganske enkelt bare retter på det mest åbenlyse problem, forgængeren vel havde: det klassiske open world-problem med, at de simpelthen havde valgt en for stor størrelse overworld, til, at de kunne nå at putte nok indhold på kortet. Inklusiv spillets bestiary - objektivt var der jo lign. antal monstre, som i tidligere spil, men når dette blev koblet sammen med den enorme overworld, begyndte det at være utilstrækkeligt. ("De samme fjender gentaget for ofte"-problemet.)
#6 - powerfull499
Level: 18 (Twhomp)
15-04-2023 11:45
^