? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
JOEP
JOEP
27/02/2022

Pokémon fra Sun & Moon kommer til Pokémon Go fra tirsdag

Pokémon fra Sun & Moon kommer til Pokémon Go fra tirsdag
Det er altid stort, når der kommer flere nye Pokémon til Pokémon Go, der er blandt de største mobilspilssucceser nogensinde. Under dagens Pokémon Presents kom det frem, at Pokémon fra generation 7, der første gang optrådte i Pokémon Sun og Moon, bliver tilføjet til Pokémon Go fra 1. marts, når en ny sæson begynder. Du kan se en trailer for det her:



Hvor mange nye det drejer sig om meldes der ikke noget om. Men allerede nu er der en hyppig forekomst af den tårnhøje palme-Pokémon Alolan Exeggutor, som tilmed kan være Shiny.

Spiller du stadig Pokémon Go?
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 2

JOEP
27/02/2022
Første Exeggutor jeg kiggede på i dag var så Shiny. Jamen dog. Smiley
0
ThePatrickBay
28/02/2022
Jeg spiller stadig Pokémon GO. Det meste af tiden er det bare max 5 min dagligt, men spiller især altid, når der er en eller anden form for event.
0
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af AND - 10 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Michael - 13 timer siden
N-cast #290: Nintendo Dir...
af [8-Bit] MoNkEy - 21 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 2 dage siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 2 dage siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 2 dage siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 2 dage siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 3 dage siden
Mario Shop