Skrevet af JOEP - 22-05-2019 17:49
Team Sonic Racing udkom i går til blandt andet Switch, og spillet har høstet gode anmeldelser. Det byder på hæsblæsende ræs med Sonic-figurer i hold, så det ikke alene er din egen indsats, der påvirker din samlede placering i ræsene, hvilket må siges at være en interessant mekanik i et racing-spil.
Der er dog det problem med Switch-versionen, at den ikke indeholder den animerede åbningssekvens, som de øvrige versioner indeholder. Det er noget, spillere har fundet ud af, men der er ikke nogen officiel udmelding fra SEGA. Det kan dog tænkes, at det skyldes, at spillet fylder 7 GB alene og derfor med åbningsvideoen ikke ville kunne være på en 8 GB kassette til Switch - og her er problemet, at de større kassetter koster mere. Det forklarer dog ikke, hvorfor den digitale version af spillet ikke inkluderer det.
Du kan se åbningssekvensen her i stedet:
#1 - [8-Bit] MoNkEy
Level: 31 (ChuChu)
22-05-2019 21:36
Angående denne fenomenale og ultra nyskabende holdmekanik. . .#2 - JOEP
Level: 50 (Torizo)
22-05-2019 21:39
Double Dash havde en markant anderledes makkerfunktionalitet. Her er makkerne altså to selvstændige racere, som du kan hjælpe ved at kaste genstande ned til dem, og det er så holdet samlede placering, som afgør ræset. I Double Dash havde du trods alt kun en vogn at koncentrere dig om.