KuvertThe Legend of Zelda: Echo...

KuvertLanceringstrailer for Bak...

KuvertLEGO Horizon Adventures u...

KuvertN-cast #234: Dommen over ...

KuvertCrow Country kommer til S...

KuvertLanceringstrailer for Wor...

KuvertN-club Streams: Uge 39

KuvertTales of the Shire: A The...

KuvertRugrats: Adventures in Ga...

KuvertTo nye figurer udgivet ti...

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertAlternative nyheder

KuvertLegend of Zelda: Echoes o...

KuvertSonic

KuvertF-Zero 99

KuvertDit seneste køb

KuvertXenoblade Chronicles 3

KuvertPokémon Unite

KuvertNintendo Switch

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

The Legend of Zelda: Skyward Sword upgrade video

The Legend of Zelda: Skyward Sword upgrade video

Skrevet af Lukas Skywalker - 13-09-2011 20:16

Med The Legend of Zelda: Skyward Sword bevæger Nintendo sig nærmere RPG-genren, i form af et opgraderingssystem. En video der forklarer netop dette, er i dag blevet offentliggjort.

Videoen der viser en række forskellige opgraderinger som Link kan gøre brug af i The Legend of Zelda: Skyward Sword, kan ses herunder:


The Legend of Zelda: Skyward Sword udkommer herhjemme d. 18. november.

0
1ups givet

Kommentarer:

Jonas

#1 - Jonas

Level: 15 (Geega)

13-09-2011 21:10

Neeejj man har jo ikke kunne opgradere våben i tidligere Zelda-spil!

Ej, det her ser da lovende ud Smiley
Er ikke den store RPG-spiller, men jeg kan godt lide opgraderingssystemer i f.eks. RE4 og R&C.
0
1ups givet
chessr

#2 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

13-09-2011 21:16

FUUUUUUUCK EN LORTE TING.
nu er spillet totalt ringe Smiley det kunne man ikke i LoZ og LoZ2 og AlttP Smiley
0
1ups givet
Togbis

#3 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

13-09-2011 21:16

Det er vel bedre end at samle rupies, som man hurtigt ikke kan bruge til noget.
0
1ups givet
chessr

#4 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

13-09-2011 21:18

ser awesome ud Smiley
0
1ups givet
Yoshi The Photographer

#5 - Yoshi The Photographer

Level: 2 (Keese)

13-09-2011 21:40

Hvad er i dog for nogle tørre fanboys der brokker sig over nyskabelse?
Jeg er helt enig med Togbis. Systemet er der noget bedre end at gå rundt med 999 rupies som man ikke kan bruge til noget i længden.
0
1ups givet
Jonas

#6 - Jonas

Level: 15 (Geega)

13-09-2011 21:46

Du kunne måske ikke lugte sarkasmen i de to første indlæg?
0
1ups givet
kasper88

#7 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

13-09-2011 21:48

Jonas, man er en fanboy, hvis man ikke tilbeder alt, hvad Aonuma laver. Hmm... eller er det omvendt?

Systemet ser i øvrigt fint ud, men hvor brugbart det er, afhænger af kampsystemet og flere detaljer om dybden af systemet.
0
1ups givet
M60dk

#8 - M60dk

Level: 18 (Twhomp)

13-09-2011 21:55

Udemærket tilføjelse. Det var så fjollet at man skulle vinde sine ting i lotterier og gøglerspil i de tidligere spil. Selvom det også ser ud til der kommer nogle ret gøglede minispil.
0
1ups givet
Togbis

#9 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

13-09-2011 22:03

Der findes vel også retro-fanboys?
0
1ups givet
kasper88

#10 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

13-09-2011 22:09

Hvis man er fanboy, skal der vel være et objekt, man er fanboy af. Retro er ikke noget objekt, hvis du spørger mig. Det er et luftigt begreb, som nogle så mener, er blevet en æstetisk stil. Hvis du hentyder, at undertegnede skulle være fan af en "retro" stil, så bliver du skuffede. 8-bit grafik og lyd er et ekstremt irriterende, især når det bliver proppet i moderne spil, fordi der er en eller anden nørd, der tror, det er pænt.
0
1ups givet
chessr

#11 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

13-09-2011 22:15

jeg vil sige dem der brokker sig over nyskabelser er de største fanboys, for hvorfor skulle de ellers brokke sig Smiley ?
0
1ups givet
Togbis

#12 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

13-09-2011 22:17

Jeg vidste ikke hvem Aonuma var, før folk begyndte at hate på ham Smiley
0
1ups givet
Jonas

#13 - Jonas

Level: 15 (Geega)

13-09-2011 22:18

Nej, de største fanboys er dem der forsvarer spildesigneren, uanset hvor mange gange han jokker i spinaten Smiley
0
1ups givet
kasper88

#14 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

13-09-2011 22:22

Så hvad er det jeg er fanboy af?

Jeg er ikke fanboy af noget som helst. Jeg kan godt lide gode videospil. Ikke dårlige eller middelmådige. Og Nintendo har tilfældigvis været ekstremt gode til at lave gode spil de seneste mange år. Det er de bare ikke længere - og det inkluderer Zelda-serien. Det er mit problem med Skyward Sword - altså kvaliteten - og ikke nyskabelserne i sig selv. End of discussion.
0
1ups givet
HGC

#15 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

13-09-2011 22:27

Problemet er bare, at du ikke kender kvaliteten på Skyward Sword endnu. Jeg tror, det er det, der pisser de fleste herinde af: At du allerede fra første trailer har kunnet konkludere, at det er pishamrende dårligt. Start of discussion.
0
1ups givet
stelzig

#16 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

13-09-2011 22:29

Denne tilføjelse er så en af dem jeg er mindre interesseret i, men den gør mig som sådan ikke rigtig noget så længe der ikke er opgraderinger der både er påkrævet og kræver for meget farming. Nu ratchet and clank blev nævnt synes jeg også at det passer bedre i det spil... Men ja det er vel fint nok.
0
1ups givet
arnel925

#17 - arnel925

Level: 5 (Cheep)

13-09-2011 22:34

@ Alexander
Hvis nintendo ikke mere er gode til at lave spil, hvorfor er du her på n-club og hvorfor kommentere du overhovedet her
0
1ups givet
Navn

#18 - Navn

Level: 19 (Bullet Bill)

13-09-2011 23:29

^ Fordi folk som dig altid er klar på at give ham kvalitetsdiskussioner omkring emnet.
0
1ups givet
Oni Nick

#19 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

13-09-2011 23:38

Det her upgrade system lyder da meget spændende. Det er et eksempel på, at spilleren selv har indflydelse på spillets gang, og det ligner at der er mange forskellige skjolde og items man kan komme frem til osv. Det er da en positiv ting, ovenpå alt det andet negative vi har lært om spillet.
0
1ups givet
PD

#20 - PD

Level: 1 (Goomba)

14-09-2011 00:18

Med "vi" mener du dig og Alexander, ikke? Smiley
0
1ups givet
odensen

#21 - odensen

Level: 11 (Octorok)

14-09-2011 00:26

PD +5
0
1ups givet
Jonas

#22 - Jonas

Level: 15 (Geega)

14-09-2011 00:33

Jeg glæder mig til spillet, men jeg vil ikke sige, at alt, hvad jeg har hørt om spillet, er positivt.
0
1ups givet
PD

#23 - PD

Level: 1 (Goomba)

14-09-2011 00:47

Jeg har heller aldrig sagt at jeg ikke syntes der er ting her og der som er negative, men hvorfor dog bruge tid på de negative ting? Jeg bruger tiden på de positive. Og nej, de negative ting er ikke de samme som nogle andre personers xD
0
1ups givet
koopi

#24 - koopi

Level: 7 (Korok)

14-09-2011 00:48

Det ser da ud til, at der er mange ting man kan opgradere. Så har man ENDELIG noget, at bruge sine rupees på. Smiley Jeg glæder mig i hvert fald til spillet! Jeg synes bare musikken minder lidt for meget om Twilight Princess.
0
1ups givet
Kanin

#25 - Kanin

Level: 23 (Skree)

14-09-2011 10:50

Alexander har aldrig sagt at SS er "pisse hamrende dårligt". Han sagde, at spillet ikke kommer til at vende den situation som Nintendo står i, da størstedelen af Wii-ejerne ikke gider denne type spil.... Ham inkluderet.

Jeg kan personligt sagtens følge ham, men tror alligevel at jeg ender med at erhverve mig dette Zelda... Det kommer muligvis ikke til at overgå tidligere spil i serien, men nu må vi se.

Upgrade systemet er interessant nok. Hvis bare det, som Alexander siger, tilføjer noget til spillet, fx via et veludført kampsystem.
0
1ups givet
kasper88

#26 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

14-09-2011 10:53

Jeg har bare en bange anelse, der siger om, at hele upgrade-systemet ikke fokuserer så meget på selve brugen af de upgraderede våben, som det fokuserer på samler-ideen.

Upgrade-systemer er rigtig fede, og faktisk en af de ting, mange fans har efterspurgt i et Zelda-spil. I Zelda II kunne man jo hele tiden "upgradere" sit liv-, magi- og styrke-niveau.

Problemet er jo bare, at hvis det ikke vitterligt ændrer kampene, så er det ligegyldigt. Hvis fjenderne i forvejen er overkommelige, så ender det med, at man upgradere bare for at upgradere ("oh, så fun to collect!" ), fremfor at overleve og blive stærkere. Det ville være typisk Aonuma, men nu får vi at se.
0
1ups givet
KJ85

#27 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

14-09-2011 11:11

^ Prøv at læse den lækkede artikel fra Game Informer magasinet. Jeg tror du bliver overrasket på flere punkter..

Der står bl.a., at man ved at opgradere sin slingshot får et våben der er ret effektivt senere i spillet. Der er altså fokus på, at items ikke kun skal anvendes i mindre sektioner af spillet, men kan bruges effektivt gennem længere tid Smiley
0
1ups givet
Anch1989

#28 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

14-09-2011 11:55

Sikkert en fin ide, men nok ikke noget man får brugt særlig meget, med mindre spillet kræver det for at komme videre i spillet eller det på anden måde forenkler det hele en del.
0
1ups givet
Gradius

#29 - Gradius

Level: 5 (Cheep)

14-09-2011 12:52

@Alexander:
"Det er de bare ikke længere - og det inkluderer Zelda-serien."
DU mener ikke de er gode længere Smiley Resten af verden er ikke enige. Hvis man kigger på www.gamerankings "All-time best" ligger de 2 seneste Mario Galaxy udspil næsten i top og du finder de seneste Zelda udspil inden for top 20. Så nogen må da stadig syntes de gør det godt?
0
1ups givet
Anch1989

#30 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

14-09-2011 13:20

Et spil som Okami mangler på den liste, og burde have taget TP plads. Capcom forstod at tage arbejde videre med de ting der gjorde Zelda så godt og unik og så bare gøre disse ting endnu. De formåede langt henad vejen at lave et spil ud over det sædvanlige, men en salgsmæssig succes blev det aldrig og er selvfølgelig en af grundene til den ikke er på listen, til trods for massiv positiv kritik.
0
1ups givet
kasper88

#31 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

14-09-2011 13:54

Gradius >> Gamerankings repræsenterer måske et par hundrede anmelderes forskellige synspunkter. Det har ikke ret med virkeligheden og resten af befolkningens holdning at gøre.
0
1ups givet
Gradius

#32 - Gradius

Level: 5 (Cheep)

14-09-2011 14:41

@Alexander, helt enig, anmeldelser er blot en persons mening, ligesom når også skriver at Nintendo ikke laver gode spil mere. Dog skulle man tro at anmeldere generelt vidste lidt mere om hvad de snakker om når de giver et spil topbedømmelse og især når vi inkluderer de større spilsites da de jo ligefrem får betaling for at stille kvalificeret viden til rådighed (om det så er tilfældet kan man jo altid diskutere).

Jeg vil dog mene der må være noget om at et spil er godt når 77 anmeldere er enige om en gennemsnits karakter på 97.46% og det rækker til en 2. plads over de bedste spil nogensinde. Eller er samtlige 77 bare inkarnerede fanboys? Smiley

0
1ups givet
kasper88

#33 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

14-09-2011 14:50

Gradius >> Har spilanmeldere en guddommelig indsigt i hvad der er godt og dårligt sammenlignet med os dødelige mennesker?
0
1ups givet
odensen

#34 - odensen

Level: 11 (Octorok)

14-09-2011 14:50

Alex#
Men det er et gennemsnit af rigtig mange anmeldelser.. Altså man kan vel ikke få noget mere uvildigt og præcist. ..?

Tror bare du må indse at din smag for spil har ændret sig.. Da Nintendo jo netop sælger mere end de gjorde dengang du synes De var gode.. Og eftersom du har brugt det sidste år på at forklare og argumentere for at 3ds, ikke kom med noget nyt, og hvor ligegyldige spillene var, må du også INDRØMME at der tog du så gevaldigt fejl.

3ds har solgt mere end ps3 det første halve år, og ligget i salgstoppen siden prisfaldet, og de her "vi ved de sælger som skidt titler" og rykker hardware.. Den har nærmest alle multi franchices (for første gang) samt at vi nærmer os jul.. altså selv en monster pessimist som dig, må sku da få svært ved at skrive noget negativt (med mindre du bruger dine egne meninger som argumenter... så har du selvfølgelig evig skyts..)

Men anerkend at "nogen" godt vel have den "nye" ds. som egentlig er en.. Super håndholdt, brillefri 3d spillene, streetpas virkende, mp3 spillene, 3d video optagende, Alt hvad ds kunne fungerende, og rigtig meget mere.

Du må udvide din horisont lidt, og det virker ikke som om du har børn (corret me if im wrong) men jeg kan da sagtens forstå at et ligeyldig hestespil til wii, (med dårlig gameplay) er lige spillet for min datter=det er godt for nogle.. Kan du.
0
1ups givet
stelzig

#35 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

14-09-2011 15:05

Tror nu omvendt det er dig som bruger dine egne (og anmelderes) meninger, Odensen. Intet galt i det, jeg er da også personligt mest interesseret i hvad "hardcore" gamere går op i end hvad den store casual målgruppe gør. (læs: anmeldere går normalt også ret meget op i gaming - at anmeldere er enige er altså stort set en garanti for folk der rent faktisk læser dem, men ikke nødvendigvis for folk som er vilde med wii sports)

Jeg tror som sådan ikke at Alexander ville have et problem med at sige at han godt kan lide et spil personligt selvom det ikke vil være en økonomisk succes for nintendo.

Edit: Omkring det forretningsmæssige tror jeg da forresten at nintendo har fat i det rigtige når de prøver at lave inklusion i stedet for at udelukke en gruppe af gamere, men de burde nok gøre det ved at lave forskellige spil der henvender sig til forskellige mennesker i stedet for at blande spiltyperne sammen så ingen rigtig er tilfredse.
0
1ups givet
odensen

#36 - odensen

Level: 11 (Octorok)

14-09-2011 15:34

Stelzig# klart at hvad jeg skriver kommer også ud af mine meninger... og hvordan jeg læser salgstal og anmeldelser.

Men forskellen er at jeg gør meget ud af at skrive jeg tror og mener..

Klart jeg er også mest interesseret i "hardcore" spil hvad angår min egen gaming.. men jeg intresserer mig også for Nintendo og selv om jeg aldrig kunne drømme om at købe eks. just dance, anerkender at det åbenbart har ramt noget.

"Stelzig# Jeg tror som sådan ikke at Alexander ville have et problem med at sige at han godt kan lide et spil personligt selvom det ikke vil være en økonomisk succes for nintendo."

Der er vi helt enig.. Men når han Så modsat ikke kan lide det... så skal vi andre heller ikke kunne, og hvordan kunne Nintendo tro det og bla bla.
0
1ups givet
Anch1989

#37 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

14-09-2011 15:36

Tror du har ret i at Nintendo rammer bredt og egentlig ikke har gjort sig nogle tanker om deres målgruppe - andet end bare alle.

Det kan simpelthen ikke lade sig gøre, at prøve at skabe spil der appelere til alle og enhver, så nogen gange fejler det big time!

Odensen - Du har fat i noget der. Der er mange spil til Wii som egentlig desværre er blevet overset, selvom de har er meget bedre end den samlede masse som har haft godt salg.
0
1ups givet
Gradius

#38 - Gradius

Level: 5 (Cheep)

14-09-2011 15:49

@Alexander:
"Gradius >> Har spilanmeldere en guddommelig indsigt i hvad der er godt og dårligt sammenlignet med os dødelige mennesker?"
Næ, men jeg kan være lidt flabet og spørge dig om du har det? Smiley
En mening er jo per definition mere eller mindre subjektiv. Men kan 77 mere eller mindre professionelle spilanmeldere alle tage fejl? Sandsynligheden er der... meeeen.........

Personligt er jeg ret enig med spillets placering. Mindes ikke på noget tidspunkt at have været så underholdt af et spil som med Mario Galaxy! Faktisk ikke siden OOT... Og det er det som JEG personligt går op i, er jeg føler mig 100% underholdt.
Så er jeg faktisk ligeglad med statistikker om salgstal osv. Det er Nintendos problem og egentlig ikke mit om noget sælger godt eller skidt (Man kan jo så diskutere indirekte om det er mit problem i og med at jeg self. ikke vil få flere gode N spil hvis de gik bankerot)
0
1ups givet
kasper88

#39 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

14-09-2011 15:58

Gradius >> NSMBW har ikke fået topanmeldelser derinde, men har alligevel solgt plus 20 millioner eksemplarer.

Kan over 20 millioner mennesker tage fejl?

20.000.000 > 77

End of story.
0
1ups givet
Gradius

#40 - Gradius

Level: 5 (Cheep)

14-09-2011 16:04

Hvem siger 20.000.000 syntes det er et godt spil? Har de aller prøvet spillet inden de købte det?
At sammenligne salgstal med anmelderes karakterer...Det er da som at sammenligne æbler med bananer?
Bedømmer kun din holdning til spil ud fra salgstal?

0
1ups givet
stelzig

#41 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

14-09-2011 16:11

Nu kan du jo så stadigvæk ikke vide om en eneste af disse 20 millioner ville give NSMBW en topanmeldelse. De kendte anmeldelser vurderer det vel stadigvæk rimelig højt og højt nok til at det kan anbefales.
Jeg har stadigvæk svært ved at sætte lighedstegn mellem salgstal og kvalitet i og med at jeg altså ikke kun køber de spil jeg synes absolut bedst om og vil give 10/10.
0
1ups givet
Eagle

#42 - Eagle

Level: 21 (Paragoomba)

14-09-2011 16:13

Jeg tror jeg har taget den her før med dig Alexander, men det skader vel ikke at få argumentet op igen:

Spillet har muligvis ikke fået topkarakterer derinde, men det har jo trods alt fået nogle udmærkede anmeldelser, og er jo trods alt et udmærket spil. Super Mario Bros. har jo også en bred appel og værdi som brand, der hjælper det med at sælge så godt.

Ikke desto mindre vil du vil godt give mig ret i, at det ikke er lige så velpoleret som de ældre SMB-spil som Super Mario Bros 3, Super Mario World eller lignende? Jeg tror de fleste vil mene, at designet og underholdningsværdien var betydeligt bedre i disse spil. Jeg har i hvert fald ikke hørt nogen påstå det modsatte.

Det er vel egentlig hvad anmelderne går efter, ikke at vurdere hvor bredt et publikum et spil kan appellere til. Er det så en forkert måde at vurdere? Det må vel være op til en selv at vurdere. Der kommer uden tvivl noget bias ind i anmeldelser, men så er det heldigt, at der ofte er mange af dem, og at man generelt kan få et indblik i, hvad den enkelte anmelder kan lide (de rigtig gode giver som regel et godt overblik og flere sider af sagen i deres tekster)

EDIT: Stavefejl over det hele lol
0
1ups givet
Oni Nick

#43 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

14-09-2011 16:14

Hvis man vil se objektivt på det, vil jeg give Alexander ret. Selv hvis de 20 millioner ikke kan lide det, er det en umådelige stor indtægt.

Om man selv kan lide spillet er ligegyldigt - det har været en kæmpe succes. Og har det så ikke været et bedre spil end så mange andre? Et spils kvaltiet er jo altid subjektivt i sidste ende. Bare se på Zelda-debatten herinde.
0
1ups givet
stelzig

#44 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

14-09-2011 16:26

Tjaeh Nick... Jeg kan da godt lige tilføje at jeg stadigvæk har nemmere ved at respektere et spil som mange virkelig synes er et godt spil, men som jeg synes er elendigt som et (rigtig) godt spil, end et spil der bare rækker ud til mange, men som ingen af dem vil forgude. Wii fit vil jeg eksempelvis have svært ved nogensinde at anerkende som et spil der fortjener 10/10 i underholdningsværdi. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at der er mange af dem som har købt det som vil se det som et exceptionelt spil.

Desuden kan en overall vurdering også teknisk set ende med at være højere hvis man tager samme gruppe menneskers vurdering at andet spil, simpelthen fordi nogle trækker det spil højt nok op på skalaen.

Edit: En anden måde man også kunne overveje at vurderer det på er måske den gennemsnitlige tid folk rent faktisk bruger på deres spil - hvor længe kan det underholde? Jo bedre det er, jo mere må man gå ud fra at folk vil spille det (genre kan naturligvis påvirke)
0
1ups givet
M60dk

#45 - M60dk

Level: 18 (Twhomp)

14-09-2011 16:29

E.T. var top 5 bedst sælgende Atari 2600 spil.
0
1ups givet
Oni Nick

#46 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

14-09-2011 16:35

Som jeg sagde, HVIS man absolut vil have et eller andet objektivt, der siger hvor gode spil er, så kan man enten spørge alle der har spillet det, og finde den gennemsnitlige reaktion, eller kigge på salgstal. Og da er salgstal nemmere. Men at spil har solgt godt betyder INTET for, om man selv synes det er godt.

Dog er der tilfælde E.T. hvor alle kan blive enige om at det er noget lort. Smiley
0
1ups givet
stelzig

#47 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

14-09-2011 16:43

Jeg vælger stadigvæk at vægte at folk synes et spil er enestående over at folk mener at et spil er godt.

Hvis nogle finder spil fantastisk SÅ har udvikleren lavet noget usædvanligt. Hvis de fleste finder et spil godt så har udvikleren lavet noget godt og intet andet.

Du kan vel i og for sig tage skyward sword for dig selv (og vist også aleksander) som eksempel her. Du køber spillet og har sågar forudbestilt det, men du mener stadigvæk at det kunne være meget bedre. Hvis et spil sælger 20 millioner kan samtlige købere stadigvæk godt længes efter noget endnu bedre.
0
1ups givet
Oni Nick

#48 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

14-09-2011 16:45

Det er helt korrekt.
0
1ups givet
Gradius

#49 - Gradius

Level: 5 (Cheep)

14-09-2011 16:51

@Stelzig - Hvis et spil sælger 20 millioner kan samtlige købere stadigvæk godt længes efter noget endnu bedre.


Præcis Smiley
0
1ups givet
stelzig

#50 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

14-09-2011 16:57

Man kan også spørge sådan her: Hvis ingen vil se sig enige (subjektivt, whatever) i at et spil er det bedste spil de har spillet, fortjener det så at blive anerkendt som det bedste spil nogensinde?

Nu har jeg aldrig selv spillet mario, men det virker jo som om at eagle også pointerer at ældre mario bros. spil var lavet bedre selvom det nye her så stadigvæk er lavet godt nok til at folk køber det.
0
1ups givet
Anch1989

#51 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

14-09-2011 17:01

Jeg synes godt nok diskussionen om salgstal & anmeldelser har været oppe og vende. Begge dele kan være med til at påvirke din beslutning i den ene og anden retning, men i sidste ende kan du vel ikke bruge det til særlig meget. Det er kun der sig der kan sige om hvorvidt du kan lide spillet eller ej.

Det vigtigste er vel altid at få prøvet spillet inden køb. Særligt med wii spil, da der findes meget skidt, men der af uransagelige årsager har solgt en masse. Smiley
0
1ups givet
kasper88

#52 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

14-09-2011 17:18

Ja, vi har diskuteret det her hundrede gange før. Det var i øvrigt ikke mig, der bragte den på banen igen, men Gradius.
0
1ups givet
Anch1989

#53 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

14-09-2011 17:21

Jeg ved ikke hvem der bragte det op Smiley

Med nu fik opsummeret det igen Smiley Der skal dog ikke herske tvivl om at mange baserer deres beslutning på hvad en anmeldelse skriver, ligesom gode salgstal helt klart er lig med super spil.
0
1ups givet
Eagle

#54 - Eagle

Level: 21 (Paragoomba)

14-09-2011 17:21

Nej nej, jeg bebrejdede dig skam heller ikke. Jeg ville bare tage mit argument op igen, for at smide lidt ekstra på diskussionen, fordi den er spændende nok.
0
1ups givet
Anch1989

#55 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

14-09-2011 17:36

Hvor jeg bare elsker noget god debat, med folk der langt henad vejen har samme interesse. i dette tilfælde Nintendo.

Salgstal & anmeldelser er vel ikke mere end hvad du gør det til. Det vigtigste er vel at du bruger din egen kritiske sans.
0
1ups givet
arnel925

#56 - arnel925

Level: 5 (Cheep)

14-09-2011 18:06

Alexander er så glad for slagstal og bedømmer spillet ud fra salgstal, meget sjovt. Ifølge ham så er et spil som Mario & Sonic at the Olympic Games (solgt 7 mill) bedre end alle spil som udkom til gamecube for ingen spil til gamecube har solgt så meget Smiley
Diverse anmeldelser har mange gange ret og jeg er helt enig at NSMBW ikke fortjener topkarakter, det var ikke noget super godt spil, men jeg er sikker at mange børn var glade for det, da det var bare et "lige til" spil, og derfor sælger sådan nogle spil godt, der er ikke så meget man skal tænke over, selv et barn på 7 år kan gennemføre sådan nogle spil så man skal ikke lægge så meget i de salgstal og hvor godt et spil enlig er.

upgrade-systemet ser fedt ud og er sikker på at det nye zelda bliver fedt selvom der er mange haters derude, lige meget hvordan man lavede spillet, og selvom det var efter deres egne hjerne så vil de hate fordi de har ikke andet at tag sig til, og der er nogle få her på n-club i kan bare følge alle deres kommentar (i ved hvem i er) til alle nyheder som kommer op. Alle deres kommentar er negative og med rigtig meget hate
0
1ups givet
Oni Nick

#57 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

14-09-2011 18:10

"upgrade-systemet ser fedt ud og er sikker på at det nye zelda bliver fedt selvom der er mange haters derude, lige meget hvordan man lavede spillet, og selvom det var efter deres egne hjerne så vil de hate fordi de har ikke andet at tag sig til, og der er nogle få her på n-club i kan bare følge alle deres kommentar (i ved hvem i er) til alle nyheder som kommer op. Alle deres kommentar negative og med rigtig meget hate og de er opmærksomheds hoes....."

Mange tusind tak, arnel925. Jeg elsker nemlig at hade ting, og jeg gør det jo også som du ved uden grund, fordi så synes jeg det er endnu sjovere. Desuden elsker jeg at få opmærksomhed når jeg hader ting, det føler jeg er meget meningsdannende.

Hvad med at du deltog i debatten? Alle hos hadere kunne godt bruge én, der lukkede munden på os med nogle gode, rammende argumenter om hvorfor Skyward Sword er godt.
0
1ups givet
Michael

#58 - Michael

Level: 18 (Twhomp)

14-09-2011 18:12

Det ser spændende ud, det der random dropchance system kommer nok ikke til at sige mig det store, men thumbs up for upgrades.

Hvis min kommentar virker misplaced i forhold til så mange af de andre her i kommentarfelterne, så er det fordi jeg er den eneste, der rent faktisk er on-topic Smiley
0
1ups givet
Anch1989

#59 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

14-09-2011 18:16

Hvad er topic egentlig. Har tabt tråden helt Smiley
0
1ups givet
chessr

#60 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

14-09-2011 19:44

Oni Nick hverken haderne eller lad os kalde dem elskerne kan PT komme med grunde til hvorfor spillet er godt og hvorfor det er dårligt da ingen af os har prøvet det i praksis.
0
1ups givet
Anch1989

#61 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

14-09-2011 20:03

^ Jepper hvad manden sagde !
0
1ups givet
Gradius

#62 - Gradius

Level: 5 (Cheep)

14-09-2011 22:47

^ Enig og det er var egentlig også grunden til jeg bl.a. endnu engang var med til at tage den store debat om hvem der har ret... Men det er da ved at være trættende at uanset hvilken nyhed der kommer fra Nintendo om det så er spil eller nyt hardware sidder de samme personer og udelukkende leder efter noget negativt at sige... og i det her tilfælde er spillet ikke engang udkommet!

Ontopic: Jeg syntes det er en kanon idé med upgrades men jeg skal se det i aktion først og samtidig også hvor mange det drejer sig om. Det kunne være spændende hvis det fik en mere RPG orienteret tilgang til upgrades så istedet for 2-3 forskellige sværd var fx. 150-200??? Dette kunne også gælde med dragt, skjold osv. Det giver os der kan lide at explore og collecte nogle flere grunde til at udforske verden da de ting man rent faktisk samler osv har en værdi og ikke blot 1/4 hjerte Smiley
0
1ups givet
Oni Nick

#63 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

14-09-2011 23:56

chessr: Jo, jeg kan da komme med alle de grunde jeg vil. Er det ikke en debatside? Er det væsentligt om jeg har ret eller tager fejl? Nej. Det væsentlige er, at man diskuterer Nintendo. Der er ikke nogen ide i at sige, at det er dumt at diskutere et spil, der ikke er udkommet. Det hedder SPEKULATION. Jeg kan ikke sige om spillet er godt eller dårligt, men jeg kan spekulere.
0
1ups givet
Sillyyy

#64 - Sillyyy

Level: 17 (Deku Baba)

15-09-2011 00:39

Jeg glæder mig til Skyward Sword bliver udgivet, så vi alle kan komme med en holdning til spillet på baggrund af vores oplevelse med det, i stedet for at føre månedslange skræmmekampagner mod spillet.
0
1ups givet
Oni Nick

#65 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

15-09-2011 00:44

Jeg er godt nok dårlig til at føre skræmmekampagner, øv. Smiley
0
1ups givet
Togbis

#66 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

15-09-2011 00:45

Bare rolig, der er stadigt 2-3 måneder med brok spekulation endnu Smiley

BTW. det overrasker mig, at ingen har kommenteret på Link's bøvlede Derp-face, når han samler ting op, endnu.
I så fald ville jeg have svaret "Det er et smil, prøv det". Men nu er det ikke sjovt længere Smiley
0
1ups givet
Oni Nick

#67 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

15-09-2011 01:24

Så må vi jo bare grine af noget andet. F.eks. fuglene med de mærkelige næb og underlige øjne. Smiley
0
1ups givet
Anch1989

#68 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

15-09-2011 08:28

Hvem ville også være tilfreds med at samle en stor mængde snot op fra en kødædende plante Smiley
0
1ups givet
M60dk

#69 - M60dk

Level: 18 (Twhomp)

15-09-2011 12:16

Ringklok' of Time
0
1ups givet
kasper88

#70 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

15-09-2011 12:52

Miyamoto til E3 2012: "it's Bird Racer... Biiiiird Raceeeeer!"
0
1ups givet
Michael

#71 - Michael

Level: 18 (Twhomp)

15-09-2011 10:09

Nick, det er fordi de er fugle, prøv det.
0
1ups givet
Jonas

#72 - Jonas

Level: 15 (Geega)

15-09-2011 10:38

Prøv at være en fugl?
0
1ups givet
kasper88

#73 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

15-09-2011 11:09

The Legend of Zelda: Bird Racer 3D.
0
1ups givet
Michael

#74 - Michael

Level: 18 (Twhomp)

15-09-2011 11:24

^
Day one buy!

Så kan de lave et spin-off af deres spin-off, og tilføje toge, både og cykler.

Hvorfor cykler? Fordi det stensikkert er core mekanikken i det næste håndholdte Zelda. 'A Bike Ride to the Past' er mit bud.
0
1ups givet
kasper88

#75 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

15-09-2011 12:02

The Legend of Zelda: Biker's Mask.
0
1ups givet
Anch1989

#76 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

15-09-2011 13:45

Det er købt !! ^
0
1ups givet
Oni Nick

#77 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

15-09-2011 15:00

Haha, så bliver Zelda ligesom Jak-serien.
0
1ups givet
Oni Nick

#78 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

17-09-2011 12:45

Jeg fandt lige Skyward Swords sequel:

http://www.youtube.com/watch?v=wNM5ujhPLIo&NR=1
0
1ups givet
stelzig

#79 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

17-09-2011 12:53

Awesome hack (y)
0
1ups givet
Anch1989

#80 - Anch1989

Level: 8 (Pirahna Plant)

19-09-2011 12:32

Meget genialt lavet !
0
1ups givet