? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
aidbit
aidbit
26/08/2008

Ubisoft: Østeuropa potentielt hovedmarked

Ubisoft: Østeuropa potentielt hovedmarked
Ubisoft som bl.a. har udgivet Rayman Raving Rabbids og Tom Clancy's HAWX til Wii, samt Assassin's Creed og Petz-spillene til NDS, åbner nu hovedkontor i Polens hovedstad Warszawa.

Hovedkontoret vil fokusere på at øge Ubisoft's markedsandel i Østeuropa.

avatar_8691.jpg]

Ubisoft afslørede nyheden til Leipzig games Convention 08 i Tyskland forleden.

Deres export area manager for Østeuropa Rose-Marie Nargaud vil lede hovedkontoret.

Ubisoft's adm. direktør Alain Corre udtaler, at det er en strategisk beslutning for Ubisoft, da deres vision er at sikre deres tilstedeværelse på de vigtigste markeder, og er fortsat at være tæt på deres forbrugere. Han udtaler at det østeuropæiske marked har potentiale til at blive et vigtigt marked for konsolspil og at Polen udgør en væsentlig del af dette potentiale med et hastigt voksende antal konsol i de polske hjem.

Virksomheden har hastigt ekspanderet på det internationale marked og har lige nu over 4.300 medarbejdere i 28 lande.
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Sillyyy - 4 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Jonezy - 5 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 timer siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 8 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 9 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 13 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 1 dag siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 1 dag siden
Mario Shop