Skrevet 13-10-2011 20:14 - Redigeret 25-09-2012 21:59
.#721 - Skrevet 17-02-2012 16:15
Ja, det er en ret god artikel.#722 - Skrevet 17-02-2012 16:22
Top#723 - Skrevet 17-02-2012 16:31 - Redigeret 17-02-2012 16:32
Alexander Brock Petersen skrev:
Top
Resten har jeg ikke spillet nok til at bedømme, men de vil nok ligge lavt.
Hvor på listen ligger "Majora's Mask" lige igen? o_O
#724 - Skrevet 17-02-2012 16:33
Jeg har spillet en halv time af det over to gange, så jeg vil spare jer for min holdning.#725 - Skrevet 17-02-2012 17:11 - Redigeret 17-02-2012 17:13
100% subjektiv liste:#726 - Skrevet 17-02-2012 18:14
Top#727 - Skrevet 17-02-2012 18:17
TOP:#728 - Skrevet 17-02-2012 18:29
Mid#729 - Skrevet 17-02-2012 18:47 - Redigeret 17-02-2012 19:00
Efter at være blevet linket til artiklen andetsteds, valgte jeg lige at læse lidt videre... (har stadigvæk ikke læst det hele)One of the greatest offenders occurred early on with A Link to the Past: most bomb-able walls became visible. What had been a potential site of mystery in the original Legend of Zelda (every rockface) became just another job for your trusty keyring. Insert here. Go on about your business.
Fik han det lige til at lyde som om at dette var en dårlig ting? Get outta here. Fair nok hvis man synes at puzzle er slemme, men er tilfældig bombning af vægge over det hele så sjovt og ikke "tedious"? lolol.
Overall er virker hele artiklen til at omhandle "iiih, kæmpestor og åben verden jeg kan lege og pjatte rundt i" snak som jeg ikke er synderlig stor fan af alligevel.
Edit: In other news, er jeg kommet ind i min første dungeon (level 2) i tloz, fordi disse diskussioner hele tiden motiverer mig til at spille igennem dårlige spil. Dette er det længste jeg har formået at spille af alle de gange jeg har startet det op
Edit2: Nå, det er jeg åbenbart ikke mere. *smidt tilbage til starten efter at have lukket spillet ned*... =/
#730 - Skrevet 17-02-2012 19:10 - Redigeret 17-02-2012 19:11
stelzig skrev:
Edit: In other news, er jeg kommet ind i min første dungeon (level 2) i tloz, fordi disse diskussioner hele tiden motiverer mig til at spille igennem dårlige spil. Dette er det længste jeg har formået at spille af alle de gange jeg har startet det op
Edit2: Nå, det er jeg åbenbart ikke mere. *smidt tilbage til starten efter at have lukket spillet ned*... =/
Jeg prøvede det samme af samme grund nogle måneder siden. Det havde aldrig lykkedes mig at komme igennem det, hvis jeg havde sat mig ned uden N-club som referencepunkt og begyndte at spille det. I sidste ende var det dog en fin oplevelse, vis skyggesider jeg kun lige nøjagtigt magtede at tolerere. Det er ikke som en vin, der er blevet bedre med årene - lad os sige det sådan.
#731 - Skrevet 17-02-2012 21:17
Jojo det er det Zelda handler om og hvad fans vil have ensformigt bombning af vægge er enormt skægt#732 - Skrevet 18-02-2012 01:02
Nu skal man for det meste kun sprænge væggene i stykker, hvis man vil finde små ekstra ting. Overall havde LoZ nu en fed struktur, selvom det selvfølgelig ikke er ældet særlig godt. Kunne godt tænke mig at se Nintendo lave et nyt spil med samme koncept og med nutidens teknologi.#733 - Skrevet 18-02-2012 01:07 - Redigeret 18-02-2012 01:08
Folk bliver ved med at nævne det aspekt med buskene og væggene i LoZ. Men det vidner vel bare om, hvor klasse spillet er, når det er den samme ENE ting, som folk troller om. Listen af dårlige ting i Skyward Sword er derimod uendelig lang. Så på den måde er sammenligningen ret god.#734 - Skrevet 18-02-2012 12:17
lol tror du seriøs at vi nævner det fordi det er sådan en fantastisk ting i spillet ?#735 - Skrevet 18-02-2012 13:03
Jeg vil give artiklen ret.