Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41
Værsgo' at diskutere!#1366 - Skrevet 13-10-2011 16:13 - Redigeret 13-10-2011 16:14
Ikke bare at lære dem at kende, men også aktivt hjælpe dem. Af eksempler kan nævnes kampen mod de der mærkelige aliens, der var ret sjov og udfordrende, samt Kafei-questen, hvor man desværre ikke fik lov til at kæmpe mod tyven. Men det var stadigvæk ret intenst. Disse elementer må meget gerne gå igen i et Zelda, der stadigvæk har fokus på kamp og udforskning, som Zelda bør have. Kunne generelt også godt lige Termina som land i det hele taget, ligesom Koholint Island. Fede områder, der dog er udført dårligt mht. gameplay.#1367 - Skrevet 13-10-2011 16:16
Ghost questen (You name it) var meget intenst og til tider stressende. Da du hele tiden skulle sørge for at alle områder var under opsyn.#1368 - Skrevet 13-10-2011 16:20
Før I går helt i selvsving med Majora's Mask...#1369 - Skrevet 13-10-2011 16:23 - Redigeret 13-10-2011 16:29
Var den så svær? Nå, men Kafei-questen er i hvert fald en af de der, måske lidt generiske Zelda-sidequests, som der startede i LA, men der er meget, meget kød på den, og for mig var det ikke så meget det narrative pay-off, der drev mig, mere fordi jeg syntes det var sjovt at se figurerne og Clock Town på nye måder. Blandt andet ved at man kom i Kafei's Hideout, der ellers var låst af, ved alt det mystiske ved at mødes med Anju kl. 1 om natten i køkkenet, få et hemmeligt brev osv. (lyder måske lidt selvmodsigende, oh well ) Det havde måske ikke meget med at slagte monstre at gøre, men lige denne del af Zelda blev mestret til fulde i dette spil.#1370 - Skrevet 13-10-2011 16:44
Hvis man ikke går amok med det samme, er det fordi man er noob.#1371 - Skrevet 13-10-2011 17:48
Det fedeste ved introen til Majora's Mask er vel sådan set den måde den introducerer spillets dilemma på. Du får ikke explicit fortalt, at månen er ved at falde ned, tidsgrænsen på 3 dage er til at starte med af andre grunde. Så går du ind i verdenen, kigger dig omkring, hører om folks bekymringer omkring den, etc. Du får endda mulighed for at se på den i et teleskop.#1372 - Skrevet 13-10-2011 17:59
Okay spillet er måske ikke så svært, men mener bestemt ikke det er lige så let tilgængeligt som øvrige 3D Zelda spil.#1373 - Skrevet 13-10-2011 18:02
Udfordring og tilgængelighed er ikke det samme.#1374 - Skrevet 13-10-2011 18:08
Det er svært at argumentere for at 3D baserede Zelda spil er svære, eftersom det er en kunststykke i sig selv at dø, alternativt kan man jo bare få sig 4 feer, og så er du nærmest udødelig.#1375 - Skrevet 13-10-2011 18:44 - Redigeret 13-10-2011 19:10
Enig. Det er dog en vigtig pointe at adskille "tilgængelighed" og "udfordringsgrad". Jeg vil faktisk vove at påstå, at det er det, som Zelda-teamet har problemer med.#1376 - Skrevet 13-10-2011 19:54 - Redigeret 13-10-2011 19:56
En af de sejeste mods, jeg længe har set:#1377 - Skrevet 13-10-2011 20:16 - Redigeret 13-10-2011 20:16
Jeg har oprettet en generel tråd om Zelda-serien, da vi nærmer os udgivelsen af Skyward Sword og vi derfor skal bruge denne tråd som en officiel tråd om spillet.#1378 - Skrevet 13-10-2011 21:01
Er der noget nyt som er blevet lækket, vi bare må diskutere og sable ned#1379 - Skrevet 13-10-2011 21:07
Nope. Der skulle netop have været en update på spillets officielle japanske side her i dag, men den er så ikke kommet. Så nothing.#1380 - Skrevet 14-10-2011 08:30
Jeg så lige denne her gameplay video fra Ancient Cistern i SS.