Skrevet 19-05-2012 13:15 - Redigeret 16-08-2014 07:38
...uden grund!#1 - Skrevet 19-05-2012 19:05
Nice med counter-op! Det kunne være oplagt at vende tilbage til på Wii U, hvor man kan skjule hvor den ene spiller gemmer sig.#2 - Skrevet 19-05-2012 19:39
Hmm, jeg forstår ikke helt hvad det specielle er ved Competitive Mode i Super Monkey Ball ? Men det der fra Perfect Dark/Conker's Bad Fur Day, det lyder vildt fedt - har selv haft lignende tanker engang.#3 - Skrevet 19-05-2012 21:17 - Redigeret 19-05-2012 21:22
Competition mode nævnes fordi det blev fjernet fra super monkey ball 2 af en eller anden grund. I 2'eren kan man kun spille på tur i challenge mode - kan man også i 1'eren.#4 - Skrevet 20-05-2012 21:16
God post, Bo. Men der er jo ikke plads til sådan nogle sjove tiltag. Spil må ikke være sjove, som idioten, der stod bag udviklingen af flower udtalte. Og ellers skal vi bare have nogle flere mellemsekvenser, så Naughty Dog kan tro, at de udvikler film. Eller Aonuma der tror, at han er ved at genskrive High School Puzzical på japansk. Hvis der endelig skal integreres lidt gameplay ind i moderne spil, må det kun være puzzles eller mellemsekvenser, hvor man skal trykke A eller B. Eller firkant eller trekant (pas på en rullende sten kommer! DUK DIG!). Det er fet man!#5 - Skrevet 21-05-2012 00:45 - Redigeret 21-05-2012 00:45
Tak for opsumeringen af alt du postede sidste uge, men lad os komme tilbage til emnet.#6 - Skrevet 21-05-2012 00:46 - Redigeret 21-05-2012 00:47
#5: Har udvikleren af Flower virkelig sagt det? Gad jeg godt høre mere om. Link/kilde?#7 - Skrevet 21-05-2012 06:29 - Redigeret 21-05-2012 06:30
Pebling skrev:
#5: Har udvikleren af Flower virkelig sagt det? Gad jeg godt høre mere om. Link/kilde?
Flower was primarily intended to arouse positive emotions in the player, rather than to be a challenging and "fun" game. This focus was sparked by Chen, who felt that the primary purpose of entertainment products like video games was the feelings that they evoked in the audience, and that the emotional range of most games was very limited. The team viewed their efforts as creating a work of art, removing gameplay elements and mechanics that were not provoking the desired response in the players.
Fra Wiki...
#8 - Skrevet 21-05-2012 16:29
Okay, utroligt alligevel. Jeg troede netop at de søgte den pure, simple spilglæde... Men de er åbenbart forblændede af, at spil skal være "kunst".#9 - Skrevet 21-05-2012 16:44
Det er bare underligt at læse, at Chen faktisk har læst "Dynamic game difficulty balancing" som netop handler om at underholde spilleren ved at tilpasse sværhedsgraden, så den aldrig keder spilleren men heller aldrig virker frustrerende.#10 - Skrevet 21-05-2012 18:13
Kunst er et ligegyldigt begreb nu om dage. Nobody gives a shit. Folk putter det på ting, de godt kan lide eller er tankeværende. Fint nok. Igen... nobody gives a shit.#11 - Skrevet 21-05-2012 18:58
Flower er meget er meget afslappende at sidde med. Det er ikke noget kunstværk nej.#12 - Skrevet 21-05-2012 19:14
chessr skrev:
Flower er meget er meget afslappende at sidde med. Det er ikke noget kunstværk nej.
Hvordan føles det?
#13 - Skrevet 21-05-2012 22:54
Spil skal fandme ikke være kunst. Kunst er kedeligt, og det kan jeg ikke lide.#14 - Skrevet 22-05-2012 06:13
Prozel er på et hot streak. Keep going.#15 - Skrevet 22-05-2012 22:55
Kunst kan da være meget sjovt.