SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Må man?

dustman
dustman

17
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 17-07-2008 00:14

Jeg er stadig i tvivl, og hver gang jeg forsøger virker det som om jeg tager fejl, så nu vil jeg gerne have det afklaret 1 gang for alle.


Må man eller må man ikke SNAKKE OM ting, der ikke er tilladte i følge dansk lovgivning på jeres forum?
Fx "Kører i tit uden cykellygter?"

Skal lige tilføjes at såvidt jeg kan se er det ikke ulovligt ifølge jeres regler, men er nogengange en uheldig tendens til manglende overensstemmelse mellem det I skriver og det I mener (no offense)

Så skal bare lige være sikker: Er det meningen at der ikke er et forbud mod dette i reglerne (så det er tilladt) eller er det en fejl (så det ikke er tilladt).
Hvis det sidste er tilfælder vil jeg foreslå at i skriver det ind i reglerne, da det er ganske forvirende for folk som mig Smiley

THE CHAINSAW TWIRLS INTO THE CROWD, RIPPING APART FLESH AND BONES. I HEAR THE SOFT STEPS OF MY BEST FRIEND APPROACHING THE FEAST OF HER LIFE. HER MOUTH RIPS THROUGH THE BONES, CRUSHING THEM WHILE THE BLOOD IS DRIPPING FROM HER DISFIGURED FACE. WE ARE HOME.
jo
jo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 20-09-2008 21:55 - Redigeret 20-09-2008 21:56

jeg synes det var helt rigtigt, at låse den tråd. Det er slet ikke noget man burde spørge om og slet ikke noget man diskutere om og det burde alle mannesker med en almidelig sund fornuft vide (selv jeg ved det og jeg har asperger).



L0rd Doxah
L0rd Doxah

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 20-09-2008 22:03 - Redigeret 20-09-2008 22:07

Asperger burde ikke forhindre dig i at have sund fornuft?! Smiley

Og hvorfor må man ikke spøge med det? Dronningen er vel et menneske ligesom alle andre, og når man har en så prominent rolle i samfundet må man da også regne med at folk er efter en Smiley Sådan er verden (desværre?) indrettet.

Betragtede det ikke selv som en spøg men et seriøst emne om det rent faktisk var muligt, i så tilfælde ville det jo "påvise" at selv nogle uden nogen militær erfaring er istand til at myrde en af de vigtigste figurer for det Danske samfund Smiley, (Rent praktisk ikke, men måske teoretisk?) endvidere kunne det være blevet en interresant diskussion om samfundet Danmark hvis man havde ladet det fortsætte




ZerX
ZerX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 20-09-2008 22:10

angående Dustmans signatur ...

"din opførsel her på siden gider vi simpelthen ikke se på."
Når der står vi går jeg da ud fra at det menes alle på denne side >.> som jeg ser det er det Dustman, som laver de mest konstruktive indlæg. Og i de fleste af hans emner ender det op i en diskution som jeg ser et forum er lavet til... desværre ender de for det meste op på om hvor vidt emnet skal lukkes eller ej ...




Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 20-09-2008 22:14

Well, jeg opfatter 'vi' som crewet, og ikke hele siden.
Jeg må så sige, at dustman virkelig formår at skubbe N-clubs grænser til det yderste maksimale, og så en smule mere.
Jeg er på ingen måde i tvivl om at dustman nok også har haft den tanke når han har oprettet et win emne.


jo
jo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#35 - Skrevet 20-09-2008 23:29

Dixie skrev:
Asperger burde ikke forhindre dig i at have sund fornuft?! Smiley




mange aspergere (ikke alle) lider af manglende evne til at sætte sig ind i at ting man siger/gør kan have konsekvenser og specielt hvordan andre mennesker og sig selv føler. Jeg er selv sådan (har jeg fået at vide) jeg kan f.eks tidt finde på at sige et eller andet som jeg synes er sjovt, men får en helt modsat reaktion end forventet, hvilket kan være meget svært at forstå. Alt dette er altså også en manglende sund fornuft.

Så jo, asperger kan godt forhindre dig i at have en sund fornuft, dette gælder dog ikke alle aspergere, ingen aspergere er ens Smiley


Justaway
Justaway

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#36 - Skrevet 21-09-2008 08:41 - Redigeret 21-09-2008 09:58

synes ikke vi skal fylde regelsættet med regler der kun ville være nyttige overfor meget få brugere.. altså dustman hehe


Pense007
Pense007

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 21-09-2008 09:45

Jeg synes dustmans emner er provokative, og lægger op til god diskussion. Jeg ser ingen grund til at hans emner har blevet lukket. DUSTMAN RULES!


dustman
dustman

17
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#38 - Skrevet 21-09-2008 10:05 - Redigeret 21-09-2008 10:10

Som jeg ser det går hele diskussionen på om man kan lukke en tråd og give folk advarsler på baggrund af noget som man har været for doven/ligeglad til at skrive ned og som man selv kalder "sund fornuft".

Som sagt siger min "sunde fornuft" mig at n-clubs regler burde stå under punktet "Regler for N-club", men jeg ved dog at dette er en måde hvorpå JEG har det og ikke noget alment gældende (tilsyneladende)

Dixie: Tak for dit flotte indlæg, der bragte mange interessante vinkler vi kunne have diskuteret i monark-emnet.





Online
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#39 - Skrevet 21-09-2008 12:46

Er enig med Pense. De fleste af Dustmans Tråde lægger op til en god diskussion.
Dog er andre af hans emner dog lidt klamme...


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#40 - Skrevet 21-09-2008 12:51

Pense007 skrev:
Jeg synes dustmans emner er provokative, og lægger op til god diskussion. Jeg ser ingen grund til at hans emner har blevet lukket. DUSTMAN RULES!



Ja det giver jo en god diskution om man må slå de kongelige ihjel og om man skal dyrke sex med døde mennesker..

Jeg kan godt se det er intelligente emner... det er min fejl hvis jeg tidligere har stillet mig kritisk over for samme.

Sorry.....................


dustman
dustman

17
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#41 - Skrevet 21-09-2008 12:56 - Redigeret 21-09-2008 12:57

DEt kan nævnes at jeg ikke har lavet et emne der handler om man må slå de kongelige ihejl og ej heller om man skal have sex med døde mennesker.
De emner jeg har lavet har imidlertid givet god diskussion (kig i dem hvis der er tvivl)

Det er ikke noget der hedder intelligente emner.



TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#42 - Skrevet 21-09-2008 12:59

Var det ikke dig der startede et emne om sex med døde mennesker?


dustman
dustman

17
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#43 - Skrevet 21-09-2008 13:11 - Redigeret 21-09-2008 13:12

Jo det er rigtigt. Linket ligger i min gæstebog et sted.

Emnet handlede om at man kunne lave en liste (ligsom organdonorlister) hvor man kunne donere sin krop til nekrofile, så de ikke skulle til at bryde ind på grave. Hvis man er ligeglad med hvad der sker med ens krop efter man er død kunne man jo sagtens hjælpe ved at glæde de mennesker.
Dette var diskussionsspørgsmålet i tråden.

Mener bare det er meget fejlfortolket at sige at emnet handler om at man skal have sex med døde. Desværre må vi jo ikke diskutere problemstillingen her, men jeg synes det er en interessant diskussion.


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#44 - Skrevet 21-09-2008 13:16 - Redigeret 21-09-2008 13:16

Jeg tror du tænker for meget Dustman.. Smiley

Tit er dine emner noget du nok bare skal holde "indendørs" eller mellem to buddies efter man har kævlet 20 øl..

Det samme gælder Monark emnet.

Jeg er ked af det men jeg kan fanme med min gode vilje ikke se det interessante.. hverken i emnet eller de diskutioner der måtte følge i kølvandet.

OG ... uanset om det er interessant eller ej så hører det ikke hjemme på et Nintendo fora. Jeg tror også det er det Crew prøver at få ud - under den sunde fornuft og logik.


dustman
dustman

17
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#45 - Skrevet 21-09-2008 13:30

Ok, men hvis det ikke hørte hjemme her synes jeg bare det burde stå i reglerne.

De har nu fået den nye regel om at crewet lukker tråde som de finder upassende, hvilket er fair nok, men synes det er lidt strengt at give advarsler på baggrund af det, da man jo ikke har en jordisk chance for at vide hvad de finder upassende.