SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Må man?

dustman
dustman

17
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 17-07-2008 00:14

Jeg er stadig i tvivl, og hver gang jeg forsøger virker det som om jeg tager fejl, så nu vil jeg gerne have det afklaret 1 gang for alle.


Må man eller må man ikke SNAKKE OM ting, der ikke er tilladte i følge dansk lovgivning på jeres forum?
Fx "Kører i tit uden cykellygter?"

Skal lige tilføjes at såvidt jeg kan se er det ikke ulovligt ifølge jeres regler, men er nogengange en uheldig tendens til manglende overensstemmelse mellem det I skriver og det I mener (no offense)

Så skal bare lige være sikker: Er det meningen at der ikke er et forbud mod dette i reglerne (så det er tilladt) eller er det en fejl (så det ikke er tilladt).
Hvis det sidste er tilfælder vil jeg foreslå at i skriver det ind i reglerne, da det er ganske forvirende for folk som mig Smiley

THE CHAINSAW TWIRLS INTO THE CROWD, RIPPING APART FLESH AND BONES. I HEAR THE SOFT STEPS OF MY BEST FRIEND APPROACHING THE FEAST OF HER LIFE. HER MOUTH RIPS THROUGH THE BONES, CRUSHING THEM WHILE THE BLOOD IS DRIPPING FROM HER DISFIGURED FACE. WE ARE HOME.
TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#46 - Skrevet 21-09-2008 13:42

Uden at fornærme dig (ihvertfald ikke med vilje) så tror jeg du har et problem hvis du ikke kan se hvad der er upassende her på siden. Det må du arbejde med.

Samtlige af dine indlæg som er blevet låst har jeg fra starten tænkt "OMFG det postede han bare ikke..."

Som Holistic også siger: Sund fornuft.


dustman
dustman

17
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#47 - Skrevet 21-09-2008 13:49 - Redigeret 21-09-2008 13:53

Det er helt i orden. Er på nogen punkter ikke som mange andre, og føler jeg heller ikke jeg behøver at være Smiley men ellers tak. Forstår godt du mener det på en god måde.


powerfull499
powerfull499

182
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#48 - Skrevet 24-09-2008 19:06

Der er lige en ting dustman.

Jeg synes du skal lade vær med citerer hvad andre har sagt, når det er ubehageligt : ) Jeg husker også tydeligt, da du citerede mit indlæg.

Hvis han ikke har noget imod det, er det selvfølgelig i orden.


dustman
dustman

17
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#49 - Skrevet 24-09-2008 19:18

powerfull499 skrev:
Der er lige en ting dustman.

Jeg synes du skal lade vær med citerer hvad andre har sagt, når det er ubehageligt : ) Jeg husker også tydeligt, da du citerede mit indlæg.

Hvis han ikke har noget imod det, er det selvfølgelig i orden.


Hvilket af dine indlæg taler vi her om?
Jeg kan sagtens fjerne citatet, men tror nu ikke holistic har noget imod det. Men hvis han har det skal han da være velkommen til at skrive. Syntes bare det var to ret sjove citater.


Holistic
Holistic

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#50 - Skrevet 24-09-2008 21:17

Så falder vi lige lidt ned Smiley


Tupiaz
Tupiaz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#51 - Skrevet 27-09-2008 16:04

TuXX skrev:
Jeg tror du tænker for meget Dustman.. Smiley

Tit er dine emner noget du nok bare skal holde "indendørs" eller mellem to buddies efter man har kævlet 20 øl..

Det samme gælder Monark emnet.

Jeg er ked af det men jeg kan fanme med min gode vilje ikke se det interessante.. hverken i emnet eller de diskutioner der måtte følge i kølvandet.

OG ... uanset om det er interessant eller ej så hører det ikke hjemme på et Nintendo fora. Jeg tror også det er det Crew prøver at få ud - under den sunde fornuft og logik.



Du er da i fri postion til at lade være med at gå ind i emnet, hvis det ikke siger dig noget. Derudover har er der et offtopic forum, som om handler det som ikke har med nintendo at gøre.

powerfull499 skrev:
Der er lige en ting dustman.

Jeg synes du skal lade vær med citerer hvad andre har sagt, når det er ubehageligt : ) Jeg husker også tydeligt, da du citerede mit indlæg.

Hvis han ikke har noget imod det, er det selvfølgelig i orden.



Folk må vel kunne stå inde for hvad de siger.


Shihoudani
Shihoudani

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#52 - Skrevet 27-09-2008 16:34

Tupiaz: Ja, det er lavet til off Topic snak. Men N-club er et community lavet til alle, så derfor må crewet værne lidt om hvad der så bliver skrevet. og der står at man heller ikke må spamme eller skrive ligegyldige/stødende ting.


dustman
dustman

17
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#53 - Skrevet 27-09-2008 17:21

Jeg synes nærmere at forummet ikke er for alle, når mange indlæg bliver cencureret væk, men sådan er man jo så forskellige Smiley


Tupiaz
Tupiaz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#54 - Skrevet 28-09-2008 02:27

Shihoudani skrev:
Tupiaz: Ja, det er lavet til off Topic snak. Men N-club er et community lavet til alle, så derfor må crewet værne lidt om hvad der så bliver skrevet. og der står at man heller ikke må spamme eller skrive ligegyldige/stødende ting.



Hvis et givet emne ikkar har intresse, så kan amn vil blive væk, hvis det ikke er i ens intresse om det hyptoetisk er klogt at dræbe Bush eller ej (de fleste ved at grunden til han ikke er blevet snig myrderet er fordi Dick Cheney er endnu mere konservativSmiley) kan man lade være. Derudover er kategorien upassende, da yderst upræcis, og afhænger meget om hvad der er tabu for en selv. Er det fx. upassende at ville diskutere tørklæder?homoseksuelitet?prostitution elller dyresex? Alle nævnte 4 ting er lovligt i DK, Så længe du ikke bære tørklædet som dommer i retten, at den prostituerede betaler skat af den indtægt hun får, så længe de homoseksuelle(eller hetroseksuelle) ikke dyrker sex i det offentlige rum og så længe dyret ikke lider overlast.


Holistic
Holistic

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#55 - Skrevet 28-09-2008 10:30

Tupiaz skrev:
Er det fx. upassende at ville diskutere tørklæder?homoseksuelitet?prostitution elller dyresex?



Dyre sex og prostitution, på et forum hvor der kommer børn helt ned i alderen 9-10 år og deres forældre?

Kort sagt Ja!

Der er så mange andre ting der ikke støder folk der kan diskuteres,
har man lyst til at snakke om de ting tror jeg der er andre forums der passer bedre end et Nintendo forum.


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#56 - Skrevet 28-09-2008 10:48

Har man et specifikt emne man gerne vil diskutere på N-club, men man er i tvivl om hvorvidt emnet er "passende", så er man altid velkommen til at skrive og spørger crewet inden man poster sin tråd.


Tupiaz
Tupiaz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#57 - Skrevet 28-09-2008 20:48

Holistic skrev:

Tupiaz skrev:
Er det fx. upassende at ville diskutere tørklæder?homoseksuelitet?prostitution elller dyresex?



Dyre sex og prostitution, på et forum hvor der kommer børn helt ned i alderen 9-10 år og deres forældre?

Kort sagt Ja!

Der er så mange andre ting der ikke støder folk der kan diskuteres,
har man lyst til at snakke om de ting tror jeg der er andre forums der passer bedre end et Nintendo forum.



Så er vi jo ligepludselig udover lovgivning og derfor kan man da på ingen måde vide hvad der er passende og upassende at diskutere, hvis det er crewets holdning til hvad der passende at snakke om. Desuden har DK's største side for børn og unge omtalte emner, derudover kan jeg igen ikke se hvorfor N-club skal lege smagsdommer, det er vel forældrenes opgave at sørge for deres børn ikke bruget nettet til noget de ikke finder i orden.


Jainay
Jainay

2
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#58 - Skrevet 28-09-2008 20:50

Nej, men som der er sagt SÅ mange gange før: SUND FORNUFT ER TILLADT.

Hvis folk virkelig ikke kan indse at dyresex og ting i den dur ikke hører til på et Nintendo-forum, SELV I OFF-TOPIC DELEN, hvad pokker laver man her så? Hvis man vil diskutere sådan nogle ting, så find da et forum til det.

Altså helt seriøst, man har lov til at tænke før man handler.


Foxy_Lady
Foxy_Lady

47
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#59 - Skrevet 28-09-2008 20:52

Tupiaz... du fortsætter ligesom hvor Dustman slap... Det er nu således at ejerne af siden her bestemmer dens indhold.. så er det sådan set ligegyldigt hvad der er lovligt eller ulovligt.. som før skrevet af crew, hvis du er i tvivl om dit emnes indpassen i sidens ånd - så spørg før du poster.. Og jo - man kommer faktisk langt med sund fornuft og jo - man har en chance for at vide hvad der er passende hvis man ejer bare en smule situationsfornemmelse..

Hvor svært ka' det være... Smiley


Tupiaz
Tupiaz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#60 - Skrevet 28-09-2008 21:20

Foxy_Lady skrev:
Tupiaz... du fortsætter ligesom hvor Dustman slap... Det er nu således at ejerne af siden her bestemmer dens indhold.. så er det sådan set ligegyldigt hvad der er lovligt eller ulovligt.. som før skrevet af crew, hvis du er i tvivl om dit emnes indpassen i sidens ånd - så spørg før du poster.. Og jo - man kommer faktisk langt med sund fornuft og jo - man har en chance for at vide hvad der er passende hvis man ejer bare en smule situationsfornemmelse..

Hvor svært ka' det være... Smiley



Simpelt fordi hvad der er passende for nogle er ikke passende for andre, hvis man ikke tager det ud fra glædene lovgivning, så bliver det tabu og tabu er meget forskelligt fra person til person. Kender nogle som ville finde homoseksuelitet som tabu, men ikke prostetution.
Jeg har intet imod at en side vælger hvad den vil have og ikke vil have, men i min verden er passende og upassende for udefinerbare.