Nintendo Switch-efterføl...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
AND
AND

625
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3196 - Skrevet 25-02-2016 19:51

Jeg har brugt den sidste time på at tonse rundt i Prime, på jagt efter en Plasma Pirate, til min logbook - kan simpelthen ikke finde en eneste!


JOEP
JOEP

74548
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3197 - Skrevet 25-02-2016 19:54

Michael skrev:
Er ved at afslutte episode 3 af Life is Strange. Super cool spil, det skal de sgu ha'!


Jeg skal simpelthen snart i gang med det spil. Prøver at overtale kæresten til at være med, men det er lidt et svært salg.


Michael
Michael

5466
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3198 - Skrevet 25-02-2016 20:52

Håber det lykkes, JOEP! Det er et meget gribende spil, mon ikke hun bliver bidt, hvis du først får lokket hende til at se med i bare én time Smiley


Sillyyy
Sillyyy

3030
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3199 - Skrevet 27-02-2016 14:54

Pokémon Blue. Har brugt lidt over en time på at lede efter Pikachu i Viridian Forest, men nu har jeg endelig fundet en. Samtidig har jeg fået en Butterfree og Beedrill fordi jeg grindede så meget, :3


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3200 - Skrevet 27-02-2016 14:58

^Hehe, jeg har spillet lidt Pokémon Red og skal til den syge grind efter Abra lige om lidt (og Mew) xD


JOEP
JOEP

74548
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3201 - Skrevet 27-02-2016 15:03

Og Mew? Oo


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3202 - Skrevet 27-02-2016 15:21

Og Mew ja. Så vidt jeg har hørt, er Mew-glitchen ikke fikset i virtual consol udgaven (ja, man kan fange ham i spillet). Det kræver dog at man har teleport, fly eller dig.




TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3203 - Skrevet 28-02-2016 01:36 - Redigeret 28-02-2016 03:20

Så i forbindelse med at jeg lige har gennemført Resident evil 4, er jeg også begyndt at spille "Resident evil Zero" med én af mine venner.

Spillet er egentlig meget frustrerende i forhold til 4'eren, der selvom det kunne virke meget svært, kunne få de svære udfordringer til at virke mulige. I "Zero" skal man samle blæk for at kunne gemme, og det har man kun en bestemt mængde af, hvilket er meget irriterende.

Jeg er stadigvæk på toget, hvor spillet begynder, og har allerede lagt mærke til en del irriterende ting. For eksempel har man et alt for småt inventory fra starten, og skal derfor lægge sine ting nogle tilfældige steder og samle dem op igen løbende, når man får brug for dem.
Man kan diskutere om at det er en udfordrende del af spillet, eller om det bare er irriterende.

Jeg mener selv, at det er irriterende, fordi det ikke rigtig tilføjer noget udfordring, hvorimod man bare bliver træt af at løbe frem og tilbage for at samle de ting op igen og igen.

Spillet er ellers meget spændende indtil videre, men det er ikke ligeså godt som "RE4" gameplaywise, synes jeg. Men er kun lige gået i gang med spillet, og kan ikke helt tage stilling til det endnu.


AND
AND

625
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3204 - Skrevet 29-02-2016 12:25

^Hvis du ikke kan lide elementer som begrænset inventory og save options, så skal du vist lade være med at spille survival-horror spil Smiley

Jeg render stadig rundt og leder efter item upgrades i det originale Prime. Uden succes. Jeg mangler én energy tank, to power bombs (tror jeg nok!) og cirka fem missile expansions.
På den håndholdte står den også på Metroid, hvor jeg har kastet mig over en af mine favoritter: Return of Samus til den gamle Gameboy. Fantastisk spil!


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3205 - Skrevet 29-02-2016 12:28

Jeg tæsker mig igennem Final Fantasy Explorers. Er der andre som ejer det, for jeg ville gerne have lidt indblik i multiplayer-oplevelsen? Det kan godt være, at jeg bare må teame op med tilfældige mennesker, men jeg så gerne, at jeg spillede med nogen, som jeg kunne snakke med.

Det har været en positiv oplevelse indtil videre. Dog meget ensformet. Med 8 års WoW erfaring, så er det et spil som i den grad appellerer til mit gamle MMO-behov hehe.




Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#3206 - Skrevet 29-02-2016 15:10

Jeg har ikke rigtig spillet de sidste par dage, men er igang med anmeldelsen af Return to PopoloCrois, og så spiller jeg Pokémon leafgreen ved siden af, hvor jeg har 4 emblemer indtil videre Smiley må sige at leafgreen er et af mine yndlings remakes af pokemon. Det og så heartgold SmileySmiley



KJ85
KJ85

21511
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#3207 - Skrevet 29-02-2016 15:17

Jeg har netop lige fået gennemført Oddworld: New 'n' Tasty, så der skulle gerne komme en anmeldese af det op i dag eller i morgen Smiley


Madskimo
Madskimo

1822
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#3208 - Skrevet 29-02-2016 15:18

Spiller Hearthstone på den bærbare derhjemme Smiley Skal lige nå det sidste i denne season!


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#3209 - Skrevet 29-02-2016 19:43 - Redigeret 29-02-2016 20:19

Rockarina skrev:
Jeg har ikke rigtig spillet de sidste par dage, men er igang med anmeldelsen af Return to PopoloCrois, og så spiller jeg Pokémon leafgreen ved siden af, hvor jeg har 4 emblemer indtil videre Smiley må sige at leafgreen er et af mine yndlings remakes af pokemon. Det og så heartgold SmileySmiley



Er du sikker på du har spillet Alpha Sapphire og/eller Omega Ruby. Det er de ultimative Pokémon-spil... indtil Sun og Moon.

Anyways, jeg har lagt en del tid i Hyrule Warriors Legends, som jeg skal anmelde og er dermed kommet igennem historien, men jeg stopper selvfølgelig ikke der. Jeg skal naturligvis nå at få så meget ud af spillet som muligt inden embargoen ophæves.


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3210 - Skrevet 29-02-2016 20:39

AND skrev:
^Hvis du ikke kan lide elementer som begrænset inventory og save options, så skal du vist lade være med at spille survival-horror spil Smiley



I know, havde personligt ikke noget problem med det i RE4, man jeg synes alligevel et der er for lidt plads i Zero. Man får ikke rigtig mulighed for at sorterere nogle ting fra, fordi de ting der fylder alligevel bliver nødvendige.