Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
AND
AND

573
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3901 - Skrevet 31-07-2018 10:23 - Redigeret 31-07-2018 10:23

martinmartin skrev:
Jeg har over det sidste stykke tid gennemført Metroid: Zero Mission, da en af mine gode venner var så sød at tage det med tilbage fra Japan til mig.

Nå, ja! Apropos Castlevania, så kørte jeg et håndholdt marathon af Castlevania for nyligt i et forsøg på at lave en favorit Castlevania liste. Hvis AND ikke har spillet det, så anbefaler jeg varmt Order of Ecclesia, som er mit yndlings Castlevania. Circle of the Moon er selvfølgelig også helt fantastisk, om end ikke nær så flot, som Aria of Sorrow (som vel er et af de flotteste GBA spil).



Ah ja, Zero Mission er super duper fedt - omend en smule kort sammenholdt med de fleste andre klassiske Metroid-titler Smiley

Fedt at høre! Acclesia er hermed noteret til fremtidig udforskning - Circle of the Moon ligger allerede klar på Wii U'en Smiley

Aria of Sorrow er virkelig et flot GBA-spil - selv når man scaler det op på 38 tommers HD TV og så synes jeg, at fjender og locations er rigtig godt udtænkt. Lidt en sjov blanding af vestlig og østlig mythos med fjender som Dracula og Durga, som stammer fra vidt forskellige steder i verden.


Nemy
Nemy

9496
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#3902 - Skrevet 31-07-2018 22:02 - Redigeret 31-07-2018 22:02

Så blev jeg færdig med The Champions' Ballad. Super hyggeligt lille ekstra eventyr. Havde godt nok noget bøvl med sidste bossens anden fase grundet regen af health, men det lykkedes til sidst Smiley


martinmartin
martinmartin

1033
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

1
1ups givet

#3903 - Skrevet 01-08-2018 13:21 - Redigeret 01-08-2018 13:21

@AND

På mange måder synes jeg at længden af Zero Mission kun er en fordel, da det gør spiloplevelsen så knivskarp. Mine sidste genspilninger af Super Metroid har lidt under, at der er dele af Zebes, der trækker tempoet ned - hej Maridia. Hvor at Zero Mission i kontrast er en ret hæsblæsende oplevelse. Jeg har det endda helt ok med epilogen, selvom den er lidt mere kluntet, men samtidigt er stealth gameplayet ret interessant og meget 2004.

Fedt! Circle of the Moon er mere stift i kontrollen, end Aria of Sorrow, men det var faktisk på grund af Circle of the Moon, at jeg købte en GBA dengang den var ny. På mange måder minder Cirlce of the Moon mere om en gentolkning af Rondo of Blood, sat i det åbne slot fra Symphony of the Night, end de andre post-Symphony of the Night Castlevania spil. Dette skyldes måske at det er det eneste, som IGA og hans hold ikke har været indenover. IGA har endda udtalt sig kritisk om Circle of the Moon, selvom jeg rent personligt først føler hans eget hold ramte niveauet og sværhedsgraden af Circle of the Moon med deres sidste Castlevania spil, nemlig Order of Ecclesia. Soundtracket til Circle of the Moon har også sine gode øjeblikke!

I forhold til fjender øst og vest, er det noget af det fine ved Portrait of Ruin (vel noget af det eneste...) til DS, at der er de her små "verdener" med et bestemt tema senere i spillet. Ellers har fjendelisten en tendens til at være alt godt og uhyggeligt fra havet i den serie, ha!


JOEP
JOEP

74310
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3904 - Skrevet 09-08-2018 09:41 - Redigeret 09-08-2018 09:41

Jeg er stadig i gang med Yooka-Laylee, og mens det da går lidt bedre med at kunne lide det, så falder det stadig lidt fladt for mig. Der er bare et eller andet galt med det, så jeg har det faktisk ikke skide sjovt med det og sukker nogle gange over de ting, man skal lave i spillet, fordi det bare er... kedeligt. Jeg er nået til fjerde verden, Capital Cashino, hvor jeg har fået 10-15 Pagies efterhånden. Jeg kunne godt lide banen før det, sumpen, men efter at have fundet 10 pagies der og udvidet banen kan jeg ikke finde flere, hvilket er lidt underligt.

Mit mål er blot at gennemføre, så jeg går efter det minimale antal pagies, der skal til, og så kan jeg lægge det på hylden.


Nemy
Nemy

9496
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#3905 - Skrevet 09-08-2018 10:41 - Redigeret 09-08-2018 10:41

Er gået i gang med Donkey Kong Adventure i Mario+Rabbids. Super lækkert DLC indtil videre! Følger stemningen rigtig godt fra det oprindelige spil! Smiley


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3906 - Skrevet 10-08-2018 08:07 - Redigeret 10-08-2018 08:07

Jeg har 102% i Crash 1, 100% i Crash 2 og jeg har gennemført alle baner i Crash 3 nu, med alle gems som er mulige at få uden at have samlet relics for at få adgang til secret routes. Jeg er godt nok ikke fan af time trials, så det irriterer mig lidt at jeg er nødt til at klare dem, for at 100%'e spillet.


Sillyyy
Sillyyy

2985
Online
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#3907 - Skrevet 11-08-2018 05:14 - Redigeret 11-08-2018 05:14

Monster Hunter Worlds til PC. Det er første gang jeg spiller et Monster Hunter-spil, og synes det er vildt nice. Jeg kunne godt blive afhængig af det, Smiley


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3908 - Skrevet 13-08-2018 08:00 - Redigeret 13-08-2018 08:00

Jeg er lige gået i gang med Fractured But Whole og indtil videre er spillet ligeså godt som Stick of Truth, masser af humor og fede referencer til forskellige episoder af serien, som man kender fra forgængeren.

Dog synes jeg bedre om kamp systemet i Stick of Truth. Kan være det her vokser på mig. Jeg har lige fået besøgt Mr Mackey for at lære hvilket køn jeg er. Smiley


AND
AND

573
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3909 - Skrevet 13-08-2018 08:21 - Redigeret 13-08-2018 08:21

AND'en har nået 100% i Castlevania: Aria of Sorrow, både på map og souls.

Har efterfølgende kigget lidt på Super Castlevania, men det er en lidt sær overgang, når man lige har spillet et af de nyere spil i serien, så det er muligt, at jeg gemmer denne klassiker til et senere tidspunkt.


martinmartin
martinmartin

1033
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

1
1ups givet

#3910 - Skrevet 22-08-2018 10:36

Super Castlevania IV har jeg endnu ikke helt fanget, selvom jeg både har det til på min Wii Virtual Console, 3DS og endda også som SNES cartridge. Så jeg kan sagtens forstå dit ræsonnement, AND. Super Castlevania IV er ikke dårligt, men det er netop markant anderledes fra de nyere spil i serien. En del af min egen problematik er også, at jeg synes Rondo of Blood er et bedre "klassisk Castlevania" spil, end Super Castlevania. Nathan Graves i Circle of the Moon spiller også mere, som Richter Belmont gør i Rondo of Blood, hvilket gør den overgang lettere.

Jeg gennemførte de to sidste bosser i The Ringed City DLC'et af Dark Souls 3 i går. Jeg har nu gennemført alle bosskampe i Dark Souls 3 og sådan set færdiggjort det, så jeg klikkede "ja tak" til ng+, gemte og lukkede det ned. Til trods for at verden ikke kan måle sig med det første, så er Dark Souls 3 fyldt med gode bosskampe. Det er en fornøjelse at spillet er hurtigere og det er sjovt at spille dodge builds, om end jeg er i tvivl, om det overhovedet giver mening at bruge skjold i Dark Souls 3, da det er væsentligt mere aggressivt end spillene før.

Oven på at lægge låg på Dark Souls 3, er jeg gået i gang med Dark Souls 2. Jeg forstår godt det skuffede mig en del, da det kom. Der er stadig en del ting, som er noget rod (hej adaptability staten), men det er i bund og grund et godt spil. Også selvom det ikke er i klasse med det de to andre Dark Souls spil. Dette er der dog heller ikke meget der er.

Nå, ja. Jeg klarede lige det sidste af Kirby: Star Allies. Sidste boss kampen er overraskende god, men viser igen den her mærkelige Kirby sværhedsgradskurve, hvor at sidste bossen er længder sværere, end resten af spillet. Til trods for at være vildt stor fan af Epic Yarn, der er latterlig let, og Kirby: Triple Deluxe, så synes jeg Star Allies er lidt skuffende. Det ender lidt med at være en for stor genudgivelse af Kirby's Fun Pak. Fun Pak var fantastisk, da jeg var 8-9 og havde jeg spillet Star Allies i samme alder, så havde jeg sikkert haft samme oplevelse og kærlighed til spillet. I stedet mangler det charmen fra Epic Yarn og noget af humoren i Triple Deluxe.


Marddos91
Marddos91

1009
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#3911 - Skrevet 23-08-2018 14:34 - Redigeret 23-08-2018 14:34

Jeg fik forleden gennemført alle kapitler med alle karakterer i Octopath Traveller, så jeg er nu fortsat med Resident Evil Revelations til 3DS, som jeg har haft siden release. Er kommet til Episode 3.

Jeg ved ikke, hvorfor det har taget mig så længe at få spillet det, da det er ret underholdende!


Westergaard
Westergaard

27
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#3912 - Skrevet 26-08-2018 09:52 - Redigeret 26-08-2018 09:52

Hej

Vi spiller Zelda for det meste vi er ca. Halvvejs og gear club og super Mario Kart delux



JOEP
JOEP

74310
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#3913 - Skrevet 27-08-2018 10:09 - Redigeret 27-08-2018 10:09

Jeg er lidt mellem spil for tiden. Efter at have færdiggjort Yooka-Laylee havde jeg købt Dandara og Dead Cells, og så er der kommet DLC til Hollow Knight.

Dandara gik jeg i gang med, men jeg synes, det er for besværligt at bevæge sig rundt i spillet til, at jeg synes det er afslappende og sjovt, men spillet ville ikke have ret meget kød på sig, hvis det ikke havde dén gimmick. Så det er ikke et spil, der trækket i mig.

Hollow Knight Godmaster fandt jeg ud af blot var en Boss Rush-mode, og det er ikke noget, jeg gider bruge min tid på, selvom bosserne var super fede.

Så er der Dead Cells, som jeg meget gerne vil i gang med - har ikke haft det tændt endnu - men har ikke haft tid til at starte det op.


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#3914 - Skrevet 27-08-2018 10:44 - Redigeret 27-08-2018 10:44

Så fik jeg endeligt gennemført South Park: The Fractured But Whole. Jeg gennemførte de fleste side missioner sideløbende med main missionerne, men jeg fik også lige klaret de sidste efter main missionen var fuldført, så nu har jeg klaret dem alle inkl. Yaoi collectibles. Smiley.

Jeg holder stadigt fast i at kamp systemet er bedre i Stick of Truth, på trods af at man vænner sig mere til det.Og så synes jeg også at spillet trækker enormt meget ud til sidst. Det gør ikke noget godt for spillet, at det er så langt. Hver gang man tænker at "nu må det her være den sidste kamp", så kommer der lige noget mere. Længden på Stick of Truth er mere passende.


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2698
Online
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#3915 - Skrevet 30-08-2018 14:32 - Redigeret 30-08-2018 14:32

Jeg investerede for et par dage siden i Fire Emblem Warriors - et lidt utraditionelt køb ift. hvad jeg ellers går og tygger mig igennem, men jeg er blevet positivt overrasket. Udmærket action uden så mange dikkedarer, der fint vejer op for den lidt spøjse historie (hvilket egentlig passer mig godt; historiedelen er sjældent det, jeg bliver fanget af i spil). Dertil er der blevet implementeret light-udgaver af de typiske Fire Emblem-træk fra tidligere spil, hvilket gør det til en rigtig god cross-over med en god balance mellem RPG-elementer og tempo i gameplayet. Måske man også skulle prøve Hyrule Warriors?