Skrevet 16-12-2011 23:05 - Redigeret 11-05-2012 18:00
#61 - Skrevet 21-12-2011 23:28 - Redigeret 21-12-2011 23:30
Det gode gamle Rare er 50 % af forklaringen på hvorfor N64 er min yndlingskonsol. Jeg elsker især deres 3D platformers. Ak ja, i dag ser vi desværre ikke noget til min favorit genre mere (open world 3d platformers) Det var også en skam, at Donkey Kong Racing aldrig blev til noget#62 - Skrevet 22-12-2011 08:33
Det Rare har produceret under N64 tiden gør at de klart ligger højere på min liste over de bedste spilproducenter i forhold til Retro.#63 - Skrevet 22-12-2011 12:25
Problemet med Retro er, at de næppe har evnerne til at skabe ligeså interessante univers som Rare formåede. De er afhængige af Nintendos spilserier.#64 - Skrevet 22-12-2011 12:47
Det har du helt rart i. Rare lavede mange ny IP, hvor Retro tydeligvis er begrænset til Nintendos egne serier.#65 - Skrevet 22-12-2011 13:44 - Redigeret 22-12-2011 13:47
Rare ramte i hvert fald rigtigt med Banjo - men deres andre serier var måske lidt anonyme, i mine øjne. Conker er skægt nok, men det bygger alligevel på en del af Banjo-universets værdier (slapstick-agtig humor, "furry"-karakterer, generelt visuelt udtryk, f.eks.)#66 - Skrevet 22-12-2011 15:44
Angående Conker's Bad Fur Day synes jeg - selvom der er tydelige rester fra Banjo - bestemt at det adskiller sig markant fra andre Rarespil. Foruden den latrinære, slap-stick- humor (jf. denne side ) er der to ting som kendetegner spillet, synes jeg:#67 - Skrevet 22-12-2011 15:49
Problemet er bare, der ikke er meget interaktivitet - dvs. spiloplevelse - over det. Det kunne ligeså godt have været en film. Havde de lavet en animationsfilm med samme referencer og et fedt manuskript, havde jeg været solgt. Som spil? Not so much.#68 - Skrevet 22-12-2011 15:51
Jeg er enig. En Conker's film lyder awesome.#69 - Skrevet 22-12-2011 15:55 - Redigeret 22-12-2011 19:26
Kragh > Yeah, sandt nok. Man kunne vel vove sig at kalde Conker en slags "Banjo for voksne", i lys af, hvordan udviklerne måske har holdt deres præferencer for udtryk lidt mindre tilbage.#70 - Skrevet 22-12-2011 18:59 - Redigeret 22-12-2011 20:08
Alexander Brock Petersen skrev:
Problemet er bare, der ikke er meget interaktivitet - dvs. spiloplevelse - over det. Det kunne ligeså godt have været en film. Havde de lavet en animationsfilm med samme referencer og et fedt manuskript, havde jeg været solgt. Som spil? Not so much.
Tjae. Jeg synes nu, at der både er vældigt masse interaktivitet, og selvfølgelig også en rigtig god spiloplevelse. Jeg vil (personligt) klart foretrække den slags spil, fremfor så mange andre typer spil. I øvrigt har det noget så usædvanligt som en tragisk slutning. Conkers kæreste bliver skudt, og han ender som konge i et land han ikke bryder sig om, omgivet af idioter.
#72 - Skrevet 08-01-2012 18:11
Metroid other m har lige rundet millionen og det da flot af et meh spil#73 - Skrevet 08-01-2012 19:06
Nu er det vel også snart halvandet år siden spillet blev udgivet. Bliver det overhovedet produceret længere ?#74 - Skrevet 08-01-2012 19:34
Godt at se at butikkerne får ryddet ud i deres tilbudsspande.#75 - Skrevet 08-01-2012 20:21 - Redigeret 08-01-2012 23:25
Alexanders billede, med Samus fra Metroid Prime i baggrunden, får mig næsten til påny at overveje, hvorfor den "generelle stemning" i Prime-spillene egentlig blev gjort mere "cheesy" i Metroid Prime 3?