Skrevet 16-12-2011 23:05 - Redigeret 11-05-2012 18:00
#46 - Skrevet 19-12-2011 21:24
Rare har sikkert lavet så dårlige spil i denne generation pga. lave budgetter og stramme deadlines.#47 - Skrevet 20-12-2011 03:12 - Redigeret 20-12-2011 03:12
Ehm, udviklingen af både Kameo og Perfect Dark Zero startede på GameCube, gik over til Xbox og siden da Xbox 360. Det er ikke just et lille budget. Begge spil var i udvikling i 4-5 år. Det er altså Skyward Sword-niveau vi snakker om her.#48 - Skrevet 20-12-2011 03:42
Helt klart rare, banjo kazooie til n64 er mit ynglings spil nogensinde. Har gennemført det spil 88 gange, måske endnu flere, skulle nok lave speedrun på youtube hehe har det også selvfølgelig til xbox 360 som arcade titel. Donkey kong til snes var også klasse alle 3.#49 - Skrevet 20-12-2011 06:22
Som studierne ser ud i sag, kan Rare umuligt vinde.#50 - Skrevet 20-12-2011 15:38
Jeg spillede Banjo-Kazooie for første gang for 3 år siden, tror jeg, og jeg er derfor ikke som sådan vokset op med det, men jeg synes stadigvæk det er rigtig godt. Selvfølgelig, hvis man ikke kan lide spil ala Super Mario 64 er det nok ikke så sjovt igen, men der findes bare ikke nogen rigtige bud på open-world 3D platformere nu om dage...#51 - Skrevet 20-12-2011 15:51 - Redigeret 20-12-2011 16:30
^the kore gang føler sig meget skuffet nu.#52 - Skrevet 20-12-2011 15:52
Jeg har aldrig kunne holde til at spille mere end en halv time af det.#53 - Skrevet 20-12-2011 15:56 - Redigeret 20-12-2011 16:30
The kore gang er minder meget om n64 platformere.#54 - Skrevet 20-12-2011 16:37
Det ser godt nok langsomt ud.#55 - Skrevet 20-12-2011 16:59 - Redigeret 20-12-2011 17:00
Det følles okay, desuden stiger farten på en selv med karakter 3.#56 - Skrevet 20-12-2011 17:32
^Det er bare sjovt, hvis det har været planlagt siden 2001, når det ligner en original blanding af Jak & Daxter og Psychonauts.#57 - Skrevet 20-12-2011 18:26
Faktisk ret interessant lige at høre dit perspektiv, Oni, nu hvor du ikke har spillet liggende i "nostalgihukommelsen". Jeg ser personligt tlbage på en meget stor spilleglæde, i sin tid - men lige så snart jeg overvejer at støve N64+spil af, og prøve det påny, orker jeg det simpelthen ikke, ved tanken om nodesamling og jiggy-jagt.#58 - Skrevet 20-12-2011 18:38
Jeg synes universet og banerne var det gode i Banjo-Kazooie. De var sjove at udforske, hvilket vel er noget af det vigtigste i en sådan 3D-platformer.#59 - Skrevet 20-12-2011 20:10
Områdernes atmosfærer var afgjort iblandt højdepunkterne, ja. Fik vist nævnt det i en anden tråd, men syntes også, at samspillet mellem overworlden og selve banerne var ret godt lavet - f.eks. måden, en bane bliver "teaset" på, ved at instrumentationen fra dens baggrundsmusik fader ind i overworld-musikken, når man er i nærheden af banens indgang, eller puslespillet der unlockede banen. Disse to lå ofte et godt stykke fra hinanden, så man fik ligesom en lille audiovisuel teaser, samtidig med løftet om et "nysgerrigheds-payoff" ved fremgang i spillet.#60 - Skrevet 21-12-2011 03:52
Jeg synes også det er rigtig godt, spillede det også først for tre år siden. Især det der brætspil til sidst var jeg helt vild med haha xD