Skrevet 16-12-2011 23:05 - Redigeret 11-05-2012 18:00
#16 - Skrevet 16-12-2011 23:33
stelzig skrev:
Alexander Brock Petersen skrev:
Havde allerede solgt min N64 inden spil som Banjo, Donkey Kong eller Conker udkom. Disse spiltyper dræbte min interesse i Nintendo.
Alexander Brock Petersen skrev:
Jeg var helt oppe at køre, da de annoncerede et nyt Banjo til 360. Desværre viste dig sig at være endnu et kapitel af 2008's brugergenerede helvede.
???
Men det er sandt, jeg var oppe at køre, selvom jeg ikke spillede de originale. Jeg elsker spillets content og univers, og så ville det havde været bedre end meget andet, man kan få på 360.
Problemet på N64 var, at jeg blev kvalt i de samme spiltyper. Mario 64, Ocarina of time, Majora's Mask, Banjo 1, Banjo 2, Conker's. For meget af det samme.
#17 - Skrevet 16-12-2011 23:37
Så vidt jeg ved kan du downloade banjo-kazooie (måske også tooie) på xbox nu. Hvis du stadig ikke har spillet dem kan det godt anbefales.#18 - Skrevet 16-12-2011 23:38
Jeg synes personligt at Rares 3D spil var bedre end deres 2D, selvom det er svært at sammenligne, når man tænker på spil som Banjo-Kazooie, Goldeneye, Conker, Diddy Kong Perfect Dark med Donkey Kong Country og 2'ern og 3'ern. Men nu er der ikke nogen af de oprindelige udviklere tilbage, så der er ikke ret meget at komme efter længere.#19 - Skrevet 16-12-2011 23:39
3D platforming heaven!#20 - Skrevet 16-12-2011 23:39 - Redigeret 16-12-2011 23:41
Serier der personligt for mig trumfer alle andre serier i deres medie:#21 - Skrevet 16-12-2011 23:42
Rareware teamet eksisterer ikke rigtigt mere, nej. Måske Retro skulle overtage Banjo? Det kan umuligt blive grimmere end det her:#22 - Skrevet 16-12-2011 23:52 - Redigeret 16-12-2011 23:53
Nick, det var ikke kreativt nok. Tjek Rares kommentarer om udviklingsprocessen - lyder det bekendt? Sakset fra spillets wikiside:Initial concepts
Banjo Kazooie: Nuts & Bolts was Rare's third idea in their plans to create a sequel to Banjo-Tooie. In an interview with Gregg Mayles, he said that the first idea was to create a remake of Banjo-Kazooie that would purport to be a direct port, but would feature extreme changes unexpectedly. For example, a massive queen termite would emerge from the termite hill in Mumbo's Mountain, causing Banjo to have to get oranges for Conga to throw at it. The second concept involved more traditional platforming, but with Gruntilda trying to follow Banjo and Kazooie around every world and replicating their moves in an effort to better them.
The team stated that they had attempted to make a straightforward sequel to Banjo-Tooie, but felt it was a "stale" method. While the game was in early development, Mayles hinted at the new direction:
“ [...]our aim is to take the 3D platform adventuring game into the next generation and do something more than just adding polygons. Some fans look back fondly and want more of the same, but the Banjo of yesteryear has no real place in tomorrow's market on the Xbox 360. What we want to do is retain all the elements that made the first two games so loved, but also try things that breathe new life into a genre that has sadly been neglected for many years.
#23 - Skrevet 16-12-2011 23:52
Jeg er helt enig, Nick - Retro har jo lidt specialiseret sig i at reformere allerede eksisterende spilserier og har efter min mening gjort det fantastisk - men Rare står, efter min mening, for nogle af de bedste spil-serier overhoved. Det kunne være fantastisk at se hvad Retro kunne få ud af brands som Banjo og Conker - de har jo allerede gjort det glimrende med Donkey Kong#24 - Skrevet 16-12-2011 23:56
Tror de fleste Banjo-fans havde det som Banjo i denne teaser.#25 - Skrevet 16-12-2011 23:58
Jonas skrev:
Tror de fleste Banjo-fans havde det som Banjo i denne teaser.
Det minder om den måde, Zelda-teamet troller Zelda-fans på, når de udgiver trailere som Zelda 2004- eller Zelda Wii U-traileren.
#26 - Skrevet 17-12-2011 00:02
Det er en gammel kunst, som Nintendo har har brugt mange år på at perfektionere. I det mindste kom dette design af Ganon med i Melee, der altid har haft de mest episke kampe mellem Ganon og Link#27 - Skrevet 17-12-2011 00:02
Den Banjo-trailer gør ondt at se på.#28 - Skrevet 17-12-2011 00:04
Jonas skrev:
Det er en gammel kunst, som Nintendo har har brugt mange år på at perfektionere. I det mindste kom dette design af Ganon med i Melee, der altid har haft de mest episke kampe mellem Ganon og Link
(PS Jeg kunne nu godt lide TWW's grafik, så for mig var det ikke noget tab).
Det var ikke kun grafikken i TWW, der var problemet for mange mennesker.
#29 - Skrevet 19-12-2011 00:50
Har Retro ikke kun lavet Metroid Prime serien og Donkey Kong Country Returns? Jeg synes stemningen er god i Prime-spillene og DKCR er en fantastisk platformer, men det er slet, slet ikke en fair kamp. Rare vinder med flere længder med Perfect Dark, GoldenEye 007, Banjo-Kazooie, Banjo-Tooie, Donkey Kong 64 og selvfølgelig Conker's Bad Fur Day. Og det er uden de spil jeg aldrig nåede at få prøve fra dem!#30 - Skrevet 19-12-2011 01:01
Var det ikke Rare, der lavede de originale Donkey Kong Country spil?