Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 16-12-2011 23:05 - Redigeret 11-05-2012 18:00



kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 16-12-2011 23:33

stelzig skrev:

Alexander Brock Petersen skrev:
Havde allerede solgt min N64 inden spil som Banjo, Donkey Kong eller Conker udkom. Disse spiltyper dræbte min interesse i Nintendo.



Alexander Brock Petersen skrev:
Jeg var helt oppe at køre, da de annoncerede et nyt Banjo til 360. Desværre viste dig sig at være endnu et kapitel af 2008's brugergenerede helvede. Smiley


???


Men det er sandt, jeg var oppe at køre, selvom jeg ikke spillede de originale. Jeg elsker spillets content og univers, og så ville det havde været bedre end meget andet, man kan få på 360. Smiley

Problemet på N64 var, at jeg blev kvalt i de samme spiltyper. Mario 64, Ocarina of time, Majora's Mask, Banjo 1, Banjo 2, Conker's. For meget af det samme.


stelzig
stelzig

4795
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 16-12-2011 23:37

Så vidt jeg ved kan du downloade banjo-kazooie (måske også tooie) på xbox nu. Hvis du stadig ikke har spillet dem kan det godt anbefales.

Skal ikke kunne kommentere om det var for meget med kun den type spil til N64, jeg havde en playstation og spillede mest N64 når jeg besøgte folk. Købte først en n64 meget sent og de eneste spil jeg erhvervede mig var mario party 1 og 2 og super mario64 som vist fulgte med maskinen Smiley


Kragh
Kragh

17
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 16-12-2011 23:38

Jeg synes personligt at Rares 3D spil var bedre end deres 2D, selvom det er svært at sammenligne, når man tænker på spil som Banjo-Kazooie, Goldeneye, Conker, Diddy Kong Perfect Dark med Donkey Kong Country og 2'ern og 3'ern. Men nu er der ikke nogen af de oprindelige udviklere tilbage, så der er ikke ret meget at komme efter længere.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 16-12-2011 23:39

3D platforming heaven!

Har faktisk ikke prøvet så mange af Rares 3D-platformere. Jeg har kort prøvet DK64, men syntes godt nok, det var kedeligt og trægt (i hvert fald i starten). Styring føltes også ret langsom i forhold til Super Mario 64.


Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 16-12-2011 23:39 - Redigeret 16-12-2011 23:41

Serier der personligt for mig trumfer alle andre serier i deres medie:
TV-serier: Vince Gilligans "Breaking Bad"
Tegneserier: Alan Moores "Swamp Thing"
Spilserier: Retro Studios' "Metroid Prime"


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 16-12-2011 23:42

Rareware teamet eksisterer ikke rigtigt mere, nej. Måske Retro skulle overtage Banjo? Det kan umuligt blive grimmere end det her:



Hvad var der galt med det her?



kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 16-12-2011 23:52 - Redigeret 16-12-2011 23:53

Nick, det var ikke kreativt nok. Tjek Rares kommentarer om udviklingsprocessen - lyder det bekendt? Sakset fra spillets wikiside:

Initial concepts
Banjo Kazooie: Nuts & Bolts was Rare's third idea in their plans to create a sequel to Banjo-Tooie. In an interview with Gregg Mayles, he said that the first idea was to create a remake of Banjo-Kazooie that would purport to be a direct port, but would feature extreme changes unexpectedly. For example, a massive queen termite would emerge from the termite hill in Mumbo's Mountain, causing Banjo to have to get oranges for Conga to throw at it. The second concept involved more traditional platforming, but with Gruntilda trying to follow Banjo and Kazooie around every world and replicating their moves in an effort to better them.
The team stated that they had attempted to make a straightforward sequel to Banjo-Tooie, but felt it was a "stale" method. While the game was in early development, Mayles hinted at the new direction:
“ [...]our aim is to take the 3D platform adventuring game into the next generation and do something more than just adding polygons. Some fans look back fondly and want more of the same, but the Banjo of yesteryear has no real place in tomorrow's market on the Xbox 360. What we want to do is retain all the elements that made the first two games so loved, but also try things that breathe new life into a genre that has sadly been neglected for many years.




AND
AND

578
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 16-12-2011 23:52

Jeg er helt enig, Nick - Retro har jo lidt specialiseret sig i at reformere allerede eksisterende spilserier og har efter min mening gjort det fantastisk - men Rare står, efter min mening, for nogle af de bedste spil-serier overhoved. Det kunne være fantastisk at se hvad Retro kunne få ud af brands som Banjo og Conker - de har jo allerede gjort det glimrende med Donkey Kong Smiley


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 16-12-2011 23:56

Tror de fleste Banjo-fans havde det som Banjo i denne teaser.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 16-12-2011 23:58

Jonas skrev:
Tror de fleste Banjo-fans havde det som Banjo i denne teaser.


Det minder om den måde, Zelda-teamet troller Zelda-fans på, når de udgiver trailere som Zelda 2004- eller Zelda Wii U-traileren.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 17-12-2011 00:02

Det er en gammel kunst, som Nintendo har har brugt mange år på at perfektionere. I det mindste kom dette design af Ganon med i Melee, der altid har haft de mest episke kampe mellem Ganon og Link Smiley

(PS Jeg kunne nu godt lide TWW's grafik, så for mig var det ikke noget tab).


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 17-12-2011 00:02

Den Banjo-trailer gør ondt at se på.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 17-12-2011 00:04

Jonas skrev:
Det er en gammel kunst, som Nintendo har har brugt mange år på at perfektionere. I det mindste kom dette design af Ganon med i Melee, der altid har haft de mest episke kampe mellem Ganon og Link Smiley

(PS Jeg kunne nu godt lide TWW's grafik, så for mig var det ikke noget tab).


Det var ikke kun grafikken i TWW, der var problemet for mange mennesker.


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 19-12-2011 00:50

Har Retro ikke kun lavet Metroid Prime serien og Donkey Kong Country Returns? Jeg synes stemningen er god i Prime-spillene og DKCR er en fantastisk platformer, men det er slet, slet ikke en fair kamp. Rare vinder med flere længder med Perfect Dark, GoldenEye 007, Banjo-Kazooie, Banjo-Tooie, Donkey Kong 64 og selvfølgelig Conker's Bad Fur Day. Og det er uden de spil jeg aldrig nåede at få prøve fra dem!


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 19-12-2011 01:01

Var det ikke Rare, der lavede de originale Donkey Kong Country spil?
De var bedre end Returns, synes jeg.
Derudover lavede de også Diddy Kong Racing, som er awesome.
Banjo spillene skulle faktisk være lidt lige som Super Mario 64, det kunne være jeg skulle prøve dem...

Metroid har aldrig rigtigt interesseret mig. Endnu mindre som FPS.

Men det gamle Rare eksisterer ikke længere i dag.