N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Nintendo Switch

O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

3
1ups givet

Skrevet 16-10-2015 15:03 - Redigeret 23-01-2017 14:44



Udgivelsesdato: d. 3. marts 2017

Pris: 2649-2999 kr

Specifikationer - endnu ukendt

Liste af forskellig 3rd party support:



Tråden hvor vi diskuterer Nintendos nyeste hardware, som står til at udkomme i marts 2017!


Mit forhold til Nintendo er kompliceret ;I
JOEP
JOEP

74174
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1666 - Skrevet 15-11-2021 09:27




zcream
zcream

1822
Offline
Level: 13 (Baby Dodongo)

0
1ups givet

#1667 - Skrevet 17-11-2021 18:00

Hejsa

Jeg vil gerne give min datter vores gamle switch, således at hun er primary user.

Min user er flyttet til en ny konsol - hendes user er stadig på den gamle, som hun gerne skulle arve.

Jeg er med på, at spil jeg har downloaded ikke vil være tilgængelig for hende, men er der stadig en måde hvorpå jeg kan gøre hendes user til den primære - og efterfølgende invitere hende til nintendo online family? Hvis ja, hvordan?



JOEP
JOEP

74174
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1668 - Skrevet 28-02-2022 21:46 - Redigeret 01-03-2022 08:20

Ved ikke lige, hvor jeg skulle placere dette, men hvis I skal købe eShop-spil nu, og ikke har noget imod at skifte region, så kan det godt betale sig at kigge på den russiske eShop for tiden. Nu hvor kursen på rubler er så lav, er der mulighed for at spare en del penge på spil, som egentlig ikke er på tilbud. Har set et par stykker, der vil stå til halv pris ift. den danske pris.

Brug f.eks. eShop-prices til at sammenligne priserne mellem landene.

Så er der lige spørgsmålet om etikken, men tvivler da på, at Rusland får ret mange af de penge, der bliver spenderet på Nintendos eShop...

Edit: Var vist lidt for hurtigt ude, det lader til, at der er lukket for udenlandske betalingskort for tiden. Får i hvert fald konstant en fejlkode, når jeg forsøger at gennemføre et køb. Så nu er jeg spændt på, om min forudbestilling af Mario Kart 8 Booster Pack går igennem om et par uger.


KJ85
KJ85

21415
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#1669 - Skrevet 04-03-2022 19:50

^Nintendo har lukket for betalinger på den russiske eShop ifølge NintendoLife. Nintendo skulle have meldt følgende ud om situationen:

Due to the fact that the payment service used in Nintendo eShop has suspended the processing of payments in rubles, Nintendo eShop in Russia is temporarily placed into maintenance mode.
We apologize for any inconvenience caused. We will share updates as the situation develops.




JOEP
JOEP

74174
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1670 - Skrevet 04-03-2022 20:01 - Redigeret 04-03-2022 20:01

Ja, det læste jeg også lige. Men jeg har ikke fået nogen mail om, at min forudbestilling er blevet annulleret eller lignende. Tværtom har jeg modtaget en mail med en påmindelse om, at vi nærmer os udgivelsesdagen. Nu må vi se. Kan jo bare købe det via den danske eShop i stedet, hvis det ikke går igennem på dagen.


JOEP
JOEP

74174
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1671 - Skrevet 01-04-2022 08:26

Der er et kommet et par nye reklamer i USA:








JOEP
JOEP

74174
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1672 - Skrevet 30-09-2022 06:42

En lille reklame for Mario-ting på Switch:




JOEP
JOEP

74174
Online
Level: 50 (Torizo)

2
1ups givet

#1673 - Skrevet 22-11-2022 06:26

Inde i koden til Mario Kart 8 Deluxe har nogen fundet den tænd-animation, der var tiltænkt NX, der jo var kodenavnet for Switch inden den officielle afsløring af konsollen.



Andreas Tarding
Andreas Tarding

7429
Offline
Level: 18 (Twhomp)

2
1ups givet

#1674 - Skrevet 23-11-2022 14:51 - Redigeret 23-11-2022 14:52

På én eller anden måde et virkelig spøjst fund - interessant jo, at de lige netop har efterladt det i Mario Kart ROM'en? Og ikke i flere større spil, eks. Zelda, Mario Odyssey osv. Men det er selvf. naturen af noget henlagt, at det ligger tilfældigt. Smiley

... Og:


xD


JOEP
JOEP

74174
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1675 - Skrevet 13-02-2023 07:28

Fukushima udtaler sig om Switch, som den går ind i syvende år:

Nintendo Switch, which will soon enter its seventh year, has sold over 120 million units cumulatively, and we believe that it is entering uncharted territory in Nintendo’s dedicated video game platform business. In this environment, it will not be easy to maintain hardware sales at the same pace as before. For this reason, our new challenge for the seventh year is finding ways to encourage users who are considering new purchases, replacement purchases, and additional purchases to pick up a Nintendo Switch.

We believe that both new titles and evergreen titles can create opportunities for new users to purchase hardware. Furthermore, maintaining engagement with the hardware can lead to the introduction of new software. In December of last year, we saw the highest-ever level of Nintendo Switch engagement, and many consumers continue to play Nintendo Switch. Given the situation, it is important going forward to communicate the appeal of Nintendo Switch through software offerings to consumers considering new purchases, replacement purchases, and additional purchases of the hardware.

Super Nintendo World will have its grand opening at Universal Studios Hollywood this February, and The Super Mario Bros. Movie will premiere in April. By creating opportunities for consumers to encounter Nintendo topics in areas outside of the dedicated video game platform, we aim to maintain the overall momentum of our business.

As we continue the Nintendo Switch business over the long term, we have tried to preserve the value and prices of both hardware and software as much as possible. We do not believe that policy needs to be changed at this point.




JOEP
JOEP

74174
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1676 - Skrevet 20-02-2023 20:54

Et par nye videoer hos Nintendo of America:






Andreas Tarding
Andreas Tarding

7429
Offline
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#1677 - Skrevet 03-03-2023 21:29 - Redigeret 03-03-2023 21:31


Switchs sidste fødseldag "alene", før efterfølgeren er kendt? Noget tyder jo efterhånden på det - vi går muligvis ind i Switchs "svanesangs-år" nu, og traditionen tro, er der jo en ny Zelda-release i vente.

Der er vist stilhed før stormen - endnu ej meget (officielt) nyt om Zelda, eller selvsagt om efterfølgeren og dennes egne større spil, eks. Metroid. Slående nok, er Switchs jubilæum knap nok nævnt i officielle kanaler - i langt højere grad, snakkes der om Breath of the Wilds jubilæum.

Gamle Gunpei Yokois ordsprog, lever jo på sit højeste, i denne periode af en konsols cyklus: "lateral thinking with withered technology".


JOEP
JOEP

74174
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1678 - Skrevet 11-10-2023 06:27

Switch firmware er opdateret til version 17.0.0 - og der er ikke kommet noget nyt her, bare mere stabilitet.


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7429
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1679 - Skrevet 03-01-2024 16:34 - Redigeret 03-01-2024 16:35

I anledning af det nye år, (og godt nytår! Smiley ), og dettes (forhåbentlige? lol) udsigter til en vis ny hardwareudgivelse -

Mht. hvor meget, man skal tilsidesætte til et evt. køb af Switch 2, hvis denne reelt kommer i år - går jeg mon fuldkomment galt i byen ved at tænke, at de worst-case vælger 400 USD i USA -> 1/3 højere end sidste MSRP -> så, med udgangspunkt i 2600 kr. releaseprisen på Switch 1 i Danmark, ville man heraf sige 3500 kr. for Switch 2?

Jeg tænker mig i alt fald, at man umuligt går galt ved at tilsidesætte 4000 kr. - der skulle vel meget gerne være til en konsol og ét spil, hvis ikke ét yderligere spil/stykke tilbehør med.

Det florerer vist næsten enstemmigt, at de ikke undgår at hæve prisen, men det har vel sine grænser, hvor højt, de kan tillade sig at sætte den, publikummet i betragtning. 1/3 stigning = 3500 kr i Danmark, må være et nogenlunde realistisk bud?


JOEP
JOEP

74174
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#1680 - Skrevet 03-01-2024 17:55

Håber virkelig prisen holder sig på under 3000 kr. herhjemme på den næste konsol. Det kan så ske samtidig med, at de sætter prisen på Switch ned til 1800 i en periode op til udgivelsen af den næste version. Jeg tænker ikke, at Switch 2 får cutting edge teknologi, og dermed er det lidt at presse citronen med en pris på over 3000 kr.