Switch er den hurtigst-s...

Tredje runde af pakkelege...

InkyPen kommer til Switch...

The Liar Princess and the...

Anden runde af pakkelegen...

Super Smash Bros. Ultimat...

Over 250 spil på tilbud ...

Lanceringstrailer for Mon...

Overcooked! 2 (Switch)

N-cast: December 2018

Super Smash Bros. Ultimat...

N-club pakkelegen

Nintendo Switch

Pokémon Let's Go, Pikach...

Switch - spilrygter og sp...

N3DS - erfaringer med mic...

Glædelig Jul og Godt Nyt...

Feedback på ny side

Animal Crossing Pocket ca...

Smash Ultimate online me...

S: Nintendo 64-konsol, St...

K: Harry Potter DVD-boks

S: Nintendo- og Playstati...

SOLGT

martinmartins salgstråd

1 2 Switch download kode

Hjælp til headset

Tilbudstråden

Black Friday-tilbud

B: Mario Tennis Aces til ...

N-club Juletema 2018

Madden 10 (Wii)

Celebrity Sports Showdown (Wii)

Dit seneste køb

BonusNinja

10
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

Marddos91

18
Level: 13 (Baby Dodongo)

0
1ups givet

#7426 - Skrevet 06-12-2018 15:52

Jeg købte i går billetter til Tenacious D til juni og et smut i Warner Bros. Studios til januar Smiley

powerfull499

134
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#7427 - Skrevet 06-12-2018 17:02

Andreas Tarding skrev:
Smash Ultimate - og, usædvanligt for mig, som digital download.

Jeg har funderet frem og tilbage over hele "fysisk/download" sagen længe - og jeg har heldigvis fået udredt, hvad der for mit vedkommende, var endt som en komplet idiotisk evighedsovervejelse; Jeg har ingen intention om at sælge "evergreen"-spillene på Nintendo-maskiner. Den eneste mangel, jeg derfor ser at stå med, er at mangle spillets hylster, stående på en hylde; Så hvis dette er problematisk, kan jeg jo købe et tomt hylster på eBay, eller evt. trykke mit eget (da jeg jo allerede har betalt for spillet.)

Når jeg kigger tilbage på mine årevis af Nintendo-ejerskaber, konstaterer jeg meget enkelt, at jeg ikke bekymrer mig om spillenes cartridges, men højest om de synlige bokse - og så endnu mere, om minderne fra, at bare få oplevet spillene. Og herfra er konklusionen også enkel, hvad Steam desmere har lært mig igennem årene; Jeg får spillet spillene mere, når de er nemmere at tilgå, på enhver måde - og det er dét resultat, jeg leder efter, ved at betale for en spilydelse.

Så må Nintendos download-service evt. gå ned om 10 år, eksempelvis; Jeg har simpelthen stadig fået spillet flere spil, når jeg benytter en convenience-tjeneste, der nedsætter friktionen til spillet.

For mig handler det også mere om prisen. Fysisk er næsten altid billigere, ved mindre at man bruger tricks som at købe fra andre regioner. Men ellers giver jeg dig ret, - hvis man endelig skulle købe et spil digitalt, så giver det bedst mening ved de spil, som man alligevel aldrig har planer om at sælge alligevel.

TheIssing

60
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#7428 - Skrevet 06-12-2018 17:14

Nok ikke nogen overraskelse, når man siget et senest køb er Smash Ultimate. Smiley

Pieyanthikos

63
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7429 - Skrevet 06-12-2018 19:25

Jeg har også pre-orderet SSBU digitalt, endda til en okay favorabel pris efter at have crashet en del guldmønter ind og fået 405 den anden vej igen. Der må være content nok i det spil til resten af vinteren!

Andreas Tarding

535
Level: 16 (Space Pirate)

1
1ups givet

#7430 - Skrevet 06-12-2018 19:48

Ah ja - jeg havde selv glemt alt om Gold Coins-ordningen, så fik også indløst en del koder - 10%-tilbuddet på Smash her, mindede mig lige om det. Smiley Det er vel primært en psykologisk rabat, med generelt 5%, hvis ikke blot 1%, jo - men det kan bestemt vise sig, at have hobet sig op. Jeg fik vist skrabet en 150 kr. sammen, eller sådan. Smiley

powerfull499 skrev:
For mig handler det også mere om prisen. Fysisk er næsten altid billigere, ved mindre at man bruger tricks som at købe fra andre regioner. Men ellers giver jeg dig ret, - hvis man endelig skulle købe et spil digitalt, så giver det bedst mening ved de spil, som man alligevel aldrig har planer om at sælge alligevel.

Det er sandt - Sydafrika-tricket er da også dejligt multipsykopatisk klingende, når jeg nævner det overfor folk. Har faktisk 100% rate af, at folk griner halvmanisk, når jeg nævner "sommerhus-metoden". Smiley Ved så ikke, om det bare er fordi, at alting med Sydafrika, er en lille smule stigmatiseret, dog. Smiley Men whatever - NoE var jo åbenbart åbne overfor det.

Der er jo bestemt også positive sider ved begge købsmetoder; Fysisk kan jo ligeledes være en "barrierenedsættende" ordning; Hvis man aldrig ville have anskaffet spillet, pga. for stor usikkerhed om holdbarheden, er det jo så et tilbud, der så istandsætter én, til at overhovedet komme i kontakt med spillet. Så, der er jo selvfølgelig brugbare sider ved begge metoder. Det hele, kan jo egentlig vendes, til at være funktionaliteter, der simpelthen gør konsollen mere brugbar.

Dog en skam, jo, at prisen på cartridges, så er kommet i vejen for, at netop mindre, eksperimenterende spil, overhovedet kan udgive sig fysisk - eller, til mere favorable priser.