Super Mario Maker 2 har e...

Tetris 99 får DLC med ny...

N-Tonight #6: Super Mario...

Den næste Splatfest i Sp...

Team Sonic Racing får la...

Ugens Downloads - uge 20 ...

N-Tonight #6: Afholdes d....

Switch overhaler PS4 i Ja...

Nintendo introducerer Nin...

Pokémon Rumble Rush anno...

Spil på vej til Switch

Nintendo Labo

Cuphead

Luigi's Mansion 3

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Fortnite

Astral Chain

Nintendo på mobil

Feedback på ny side

Super Mario Maker 2

Tilbudstråden

Solgt

S: super smash bros switc...

K: Wii U spil

S : 2 switch Spil

S: 30 Wii U spil

S: Starfox-samling & 3DS-...

K: Voez (Switch)

SOLGT: Diablo 3, Mario+Ra...

S: Super Mario 3D land og...

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowsers Minions

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Madden 10 (Wii)

N-club Juletema 2018

Dit seneste køb

BonusNinja

10
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

Andreas Tarding

1367
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#7441 - Skrevet 01-03-2019 10:39 - Redigeret 01-03-2019 10:48

Lige mht. dette: Ubisoft kører jo så, hvad der vist er "ultimativt-niveau desperations-udsalg" på visse titler, på eShop nu - og i dén situation, er Starlink så havnet på ca. 150 kr. digitalt.

Der skal alligvel noget til, før at værdien crasher totalt nedad, (ala E.T. i sin tid) - jeg tror ikke, det nogensinde kommer under 100 kr fysisk, evt, selv ikke brugt. Jeg besluttede selv, at vi er ude i morbidt "penny pinching"-niveau nu, og har derfor også selv købt Elgiganten-tilbuddet nu. Smiley

Edit: Det kunne egentlig lige så vel have været digitalt, når vi er nede på det her prisniveau - simpelthen i forhold til, hvor meget kreativitet, der alligevel lader til, at ligge i spillet. Overvejer faktisk, at titlen kunne være "tidløs nok" til, at det giver fint mening, at købe det all-digital. (Som jeg også endte med, at gøre med eks. Mario+Rabbids.)

Aneira

315
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7442 - Skrevet 06-03-2019 18:19

Fik lige en af de mere sjældne amiibo'er i Smash Bros. no. 60

Var det så nødvendigt? Næeh...men lidt syg i hovedet er man vel.

Goldmumfe

392
Level: 7 (Korok)

0
1ups givet

#7443 - Skrevet 10-05-2019 17:45

Jeg har fået købt mig en nintendo 64 pikachu edition med enkel controller og stadium 1 og 2, samt pokemon snap og transfer.
Det gør da at man får lyst til at spille nogle af de gamle pokemon titler på sit fjernsyn igen. Dog synes jeg nogle af priserne er lige i overkanten, men det der holder mig mest tilbage er det potentielle batteri skift. Det ser meget simpelt ud, men det korrekte værktøj mangler jeg og så ville jeg synes det var rart ikke at skulle bøvle med det.

Derfor ville jeg gerne høre om nogle kendte til fake pokemon spil, som ikke brugte batterier og fungere uden risiko på en 64?

[8-Bit] MoNkEy

816
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#7444 - Skrevet 10-05-2019 18:23 - Redigeret 13-05-2019 12:05

Hvor syg i roen du end er <-> Hvilken amiibo fik du købt dig? @7442

Krisp

1744

1
1ups givet

#7445 - Skrevet 13-05-2019 07:41

#7443: Tag et kig på Everdrive. Du kan få en på eBay til omkring 800-900 kr. ~. Så kan du beholde originalerne i deres papkasser og mindske slid, imens du spiller spillene via Everdrive. Så skal du ikke tænke på batterier som pludseligt dør.

Goldmumfe

392
Level: 7 (Korok)

0
1ups givet

#7446 - Skrevet 13-05-2019 14:06

Har sat og kigget lidt, det ligner nu at everdrives cartridges også indeholder batterier til din GBA, så skal det skiftets alligevel. Jeg ville også være i tvivl om Pokemon stadium 2 overhovedet ville kunne indlæse et everdrive cartridge for at spille pokemon, men jeg aner det ikke.

Krisp

1744

0
1ups givet

#7447 - Skrevet 14-05-2019 07:32

#7446: Måske har jeg misforstået dig, jeg troede du snakkede om en Everdrive til Nintendo 64 spil? Denne bruger ikke batteri.