Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1432
Offline
Level: 5 (Cheep)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
The ultimate beast
The ultimate beast

2747
Offline
Level: 20 (Moblin)

2
1ups givet

#7456 - Skrevet 09-10-2019 13:19

Det lykkedes mig faktisk at snuppe et eksemplar af Limited Edition af Legend of Zelda Link's Awakening Smiley




koopi
koopi

1580
Offline
Level: 7 (Korok)

1
1ups givet

#7457 - Skrevet 09-10-2019 15:02

En rigtig lækker CE. Artbook og steelbook er det hele værd! Smiley


The ultimate beast
The ultimate beast

2747
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#7458 - Skrevet 05-11-2019 12:26

Igen poster jeg lige mit seneste fund. Denne gang har jeg punget godt ud, for at få fingre i den amerikanske SNES controller til Switch. Måske et skørt køb, men jeg synes, den er virkelig cool, og jeg glæder mig til at få den prøvet af i nogle 2D spil Smiley




Marddos91
Marddos91

1019
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7459 - Skrevet 05-11-2019 13:17

Jeg har inden for den sidste uges tid fået fingrene i Super Monkey Ball: Banana Blitz HD, Resident Evil 5 og Resident Evil 6 til Switch.

Derudover har jeg ændret min forudbestilling på The Last of Us 2 til PS4, der er udskudt til midten af 2020 til Mario & Sonic at the Olympic Games til Switch, der udkommer på fredag, da jeg frygter for Gamestops eksistens Smiley


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#7460 - Skrevet 06-11-2019 08:18

#7476: Jeg vil gerne høre din mening om Super Monkey Ball, når du får det spillet. Jeg går selv lidt og overvejer det. Smiley


Marddos91
Marddos91

1019
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7461 - Skrevet 06-11-2019 09:41

Krisp, jeg giver det lige et skud senere i dag og så skal jeg nok give lyd! Mine egne forventninger er dog ikke alt for høje. Har en kammerat, der ligeledes har købt det, og han prøvede at være positiv, men det var primært negative ting, han fortalte om spillet Smiley


Sillyyy
Sillyyy

2990
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#7462 - Skrevet 01-12-2019 17:59

Nintendo Switch, Fire Emblem, Captain Toad, Smash og Pokémon Shield Smiley


Marddos91
Marddos91

1019
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#7463 - Skrevet 01-12-2019 18:27

The Division 2, Kingdom Hearts III, Dragon Ball Fighterz og LEGO Harry Potter Collection Smiley


Park_Triolo
Park_Triolo

7
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#7464 - Skrevet 04-12-2019 16:35

Witcher 3... bedste køb EEEEEVEEEEER!!! Smiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7466
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7465 - Skrevet 11-12-2019 20:26 - Redigeret 11-12-2019 20:32

En Xbox One S, samt en håndfuld spil til, for ligesom endelig at kunne "være multiplatform." Lige i de sidste 8 mdr. af generationen. Smiley

Overrasket observation, i øvrigt: Når en Xbox One-konsol, købes i et bundle med et download-spil, er dette spil åbenbart bundet til selve konsollen - altså modsat på Nintendo Switch, hvor de jo kommer som en download-kode, der bindes til en konto.

Med andre ord, får efterfølgende ejere af konsollen, altså også de bundlede digitale spil med. (Jeg fik Battlefield V, her.)

Jeg kan godt lide, at Microsoft har bevæget sig fra "ingen brugte spil!" yderligheden, de var på kortvarigt efter annonceringen - til så at være de reelt mest brugtsalgs-venlige af producenterne, med tilladt andenhånds-ejerskab af downloads også. Smiley


HinKyto
HinKyto

812
Online
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#7466 - Skrevet 11-12-2019 21:16 - Redigeret 11-12-2019 21:16

Det lyder godt nok besynderligt... nu har jeg ikke selv nogen Xbox, så har ingen erfaring med konsollen, men skal man ikke bruge en eller anden form for bruger, til at købe spil? Og hvis nej, har Microsoft nogensinde udtalt sig om hvorfor spillene er bundet til konsollen i stedet for brugeren?


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7466
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7467 - Skrevet 11-12-2019 22:34 - Redigeret 11-12-2019 22:36

Jeg var også ganske overrasket - men konsollen var helt wipet clean, og da jeg loggede på med mit gamle gamertag, stod Battlefield V magisk under "available for download", trods aldrig at have købt det. Tjekker jeg så online, om Battlefield V er blevet tilføjet til min konto, er det ikke tilfældet - der står ikke "You own this game" på spillets Microsoft Store-side, som der ellers gør for spil, man har tilføjet til sin konto. Alligevel kan det downloades, når jeg logger på gennem den bestemte fysiske maskine.

Så - det kan vel kun konstateres, at være deres system. Jeg har heller ikke kunnet finde forklaringer online, så det er jo lidt pudsigt. Smiley Men dejlig ordning, for a change, jo.


HinKyto
HinKyto

812
Online
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#7468 - Skrevet 12-12-2019 00:52

Det var da lige gpdt pudsigt, men ganske interessant at høre om, dog minder det mig om Wii-æraen, hvilket var en besynderlig tid for digitale køb af spil på Nintendo-konsoller. Godt at vi kom væk fra det, men sært at høre, at Microsoft åbenbart stadig gør det.


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2698
Offline
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#7469 - Skrevet 12-12-2019 12:25

Jeg har købt Football Manager 2020 til juleferien. FM19 er med afstand det spil, jeg har spillet mest på Switch efter mange år på PC. Touch-overgangen er udmærket, selvom der mangler noget dybde, muligheder for customizing samt import af taktik- og filterfiler. Omvendt passer formatet fint til Switch on-the-go, især når man har vænnet sig til styringen.

Første spil: FC Andorra i Segunda B. Desværre kan man ikke være landsholdstræner for Andorra i Touch, for ellers var det den perfekte udfordring at få Andorra kvalificeret til VM Smiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7466
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7470 - Skrevet 13-12-2019 15:44 - Redigeret 13-12-2019 15:53

... Xbox Game Pass-abonnementet. Og - holy shit. Lol. Jeg havde slet ikke skænket det en tanke, at det eksisterede, af den ene eller anden årsag, og var egentlig begyndt at se Xbox Onen som lidt kedelig (allerede et par dage efter købet, lol.) Så bemærkede jeg så Game Pass-fanen, og søgte reelt i udvalget - det er jo nærmest idiotisk. Alle first party-titler kommer på det? De er selvfølgelig ikke så hyppige som Sonys, men hvis man samtidigt spiller de andre titler på tjenesten (jeg fandt selv 12 spil, jeg alligevel ville have købt, ældre som nyere), er det jo faktisk temmeligt reel value for money. Der indgår selvfølgelig hele ejerskabs-filosofi-dilemmaet, men det er jo en åbenlys del af dealen.

Edit: Lol - det var halvdelen af min Switch-backlog (og indkøbsliste), der bare var på det, kan jeg også se.

Edit 2: .. Ja, okay - jeg kan godt se, at det jo nok egentlig er en meget realistisk konkurrencevariabel, for dem at sætte ind mod Sony, ganske enkelt pga. Sonys enormt større volumen af exclusives.