SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 30-09-2011 00:35 - Redigeret 11-05-2012 17:57



Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#391 - Skrevet 23-01-2012 20:43

Jonas skrev:

Moysen skrev:
Btw. Så kommer jeg også til fremtidige arrangementer så længe de ligger på Sjælland eller måske øerne rundt om. Smiley


Derp

Hvis du deltager i nogle turneringer, må du flyve væk alt hvad du vil Smiley



Ja Jonas, jeg vil meget gerne, men jeg har efterhånden nævnt flere gange (også til arrangementet i weekenden) at jeg desværre er på skiferie der. Smiley Det er jeg hvert år, hvilket gør tidspunktet lidt ærgeligt. Men da det er der i andre har mest tid, skal det da ikke rykkes pga. nogle få ikke kan komme Smiley


stelzig
stelzig

4800
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#392 - Skrevet 23-01-2012 20:45

Moysen skrev:

stelzig skrev:
Selvfølgelig må man det i turneringer... Hvordan vil du forbyde det?

Men det er netop derfor at blandt andet hyrule normalt slet ikke er på i turneringer Smiley



Ahh okay. Jeg syntes ellers bare jeg havde hørt noget om at man ikke må flygte fra andre hele tiden og forholde sig neutral mens de andre kæmper. Smiley

Vi snakker free for all turneringer? Så kan jeg slet ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre da folk jo bare kan omringe vedkommende hvis han har fordel i at flygte/er foran alle andre Smiley


Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#393 - Skrevet 23-01-2012 20:49

Hmm, ja det er jo rigtigt nok. xD Jeg derper bare i mit hoved lige nu. Syntes bare jeg læste det i nogle turneringsregler før. Men så har jeg da læst forkert. Smiley


Peblisko
Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#394 - Skrevet 23-01-2012 20:55

Haha, ja, jeg vidste, at jeg var i den lavere ende, når det kommer til smash, så jeg valgte random og glemte at diskriminere i mine valg af modstandere - så for sent, at jeg godt kunne have taget Alexander. Men hey, det handler om at være med, fuck sejr Smiley

Spøg til side: jeg synes, valgene af turneringsspil var enormt ensartede. Det eneste spil, jeg havde en chance i var FSA; havde der været linet et Tekken-spil op i stedet for ét af smash-spillene, tror jeg udfaldende havde set markant anderledes ud. Og hvor var WarioWare? GoldenEye var enormt ikke-intuitivt; det var en joke for os, der aldrig havde spillet det før.

Jeg synes teams lyder interessant. Til smash ikke mindst, men også tennis-spil og Double Dash, som blev spillet alt for lidt.


Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#395 - Skrevet 23-01-2012 20:58 - Redigeret 23-01-2012 20:58

Pebling skrev:
GoldenEye var enormt ikke-intuitivt; det var en joke for os, der aldrig havde spillet det før.



Pressing "Like Comment" Button. Smiley


stelzig
stelzig

4800
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#396 - Skrevet 23-01-2012 20:59 - Redigeret 23-01-2012 21:12

Det vil slet ikke undre mig hvis det har været med i nogle regler før. Ville nemlig ikke overraske mig hvis sådanne strategier er noget som casuals (eller scrubs) ville brokke sig over og/eller bruge som undskyldning for at tabe.
Jeg siger bare at det ikke kan opretholdes da du ikke bare sådan kan definere hvornår en spiller løber væk og hvornår han ikke gør Smiley

Edit: Haha, ja... Hold da kæft hvor fandt jeg ud af hvor dårligt golden eye egentlig er. Har altid husket det som temmelig godt, men styringen er elendig og frameraten lige så. FPS genren har da virkelig forbedret sig siden n64. Nu frygter jeg at perfect dark også er dårligt, men eagle forsikrer mig om at det er meget bedre Smiley (ved ikke om jeg skal tro det selvom jeg da også husker det som bedre, men ikke SÅ meget)

Bomberman og tetris (og golden eye og FSA) synes jeg dog ikke har meget tilfælles med smash, men som jeg jo originalt skrev så er jeg da enig i at det fyldte for meget.

Double dash teams synes jeg stadigvæk er dårligt da den ene spiller skal sidde og spamme højre/venstre HELE tiden mens den anden kører og det er ikke specielt sjovt. Ja jeg er måske en "tourneyfag" her, men det er altså desværre den hurtigste måde at køre på (du "buffer" en miniturbo så snart den anden starter et drift). Idéen med at den anden spiller styrer items og kan skubbe modstandere er meget sjov, men det er bare ikke der fokus ender for spilleren Smiley

Dog er jeg enig i at det skulle være blevet spillet mere... Den smule jeg spillede overbeviste mig kun endnu mere om hvor godt det er i forhold til mkw og mk7. Læg f-zero til og det overbeviste mig yderligere om at GC'en er bedre end wiien hvor alle spil bare skal gøres nemme.


Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#397 - Skrevet 23-01-2012 21:00

Goldeneye er ikke ældet ret godt nej Smiley


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#398 - Skrevet 23-01-2012 21:06

Goldeneye er også lidt sjovere med license to kill, men ja, frameraten er røvelendig, lol. Ville jeg nok fjerne i fremtiden også.


Bota
Bota

140
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#399 - Skrevet 23-01-2012 21:08

Enig omkring turneringsspillene. Lidt variation som Tekken, Rock Band eller Fifa havde været velkommen, da jeg kunne forestille mig dem, der er ikke er specielt gode til Smash-spillene og lignende, ville have en større chance for at skrabe point sammen - men nu løb turneringen jo også ud i sandet.. men for en anden gangs skyld. Smiley
Ellers tak for et rigtig hyggeligt arrangement. Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#400 - Skrevet 23-01-2012 21:20 - Redigeret 23-01-2012 21:25

Jeg kan godt følge kritikken, men der var dog udvalgt flere spil, vi bare ikke kom igennem. Men så er det godt, at det bliver bedre næste gang. Smiley

Min umiddelbare ide er, at vi deler den op, så første del er om fredagen og anden del er om lørdagen. Så kan det hele nås, så der samtidig er plads til masser af free play og hygge begge dage. Så slutter vi lørdag aften af med at kåre vinderen, som selvfølgelig skal have en præmie denne gang. Smiley

Derudover synes jeg ideen om at lave hold i de spil, hvor vi der findes rigtig øvede spillere, er god. Det ville skabe en ekstra dimension og gøre, at selvom man ikke er øvet, ville man have en chance, hvis man kom på et hold med en anden.

Mit umiddelbare forslag til spil, vil være:

- Super Smash Bros. Melee (2v2)
- Mario Kart 64
- Tetris
- Mario Tennis (2v2)
- Bomberman
- The Legend of Zelda: Four Swords
- FIFA 12 (2v2)
- FPS (forslag?)
- FORSLAG?
- FORSLAG?

Det synes jeg, ville give et ganske varieret udvalg af spil. Smiley

Pebling og Bota >> Tekken er kun 1vs1, ikke sandt? I så fald vil det tage lidt for lang tid at komme igennem. Men hvis I har andre forslag, kunne det være fedt.

Forslag til spil er generelt velkommen. Jeg synes måske, at N64-spil er lidt problematiske med mindre de emuleres på Wii'en, da anlogstikkene er for dårlige og skaber problemer. Men det er selvfølgelig min holdning.


Peblisko
Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#401 - Skrevet 23-01-2012 21:26

Tekken Tag (2v2) Smiley
Måske toeren i stedet, der snart udkommer.

WarioWare GC - free for all


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#402 - Skrevet 23-01-2012 22:01 - Redigeret 23-01-2012 22:02

Hvis kravet er noget man kan være 4 (mindst 2) til, være mere skill end sjov, dyste i på samme tid, skal kunne klares ret hurtigt og være sjovt har jeg følgende bud:

F-Zero GX
MotoHeroz (WiiWare)
Just Dance 3
Super Mario Strikers
Wii Sports
Wii Sports Resort
TimeSplitters 2
Wario Ware GC
New Super Mario Bros. Wii
New Super Mario Bros. / Super Mario 64 DS (minispil)
Pokémon Puzzle League / Panel de Pon
Mario Party 1, 2, 3 eller 4 (minispilsbattle)
Super Monkey Ball 2 (Monkey Target)
Pokémon Stadium 2 (minispil)
Let's Tap
Blast Works
Rock Band / Guitar Hero / SingStar
Excite Truck
Boom Blox

Og ikke samtidig, men kunne være fedt med en Retro-konkurrence også i for eksempel Pac-Man, alleyway, Donkey Kong, hvor man bare gik efter flest point én af gangen og lagde dem sammen. Kunne jo godt klares samtidig med at man hyggede med andre spil
Retro (Pac-Man, alleyway, Donkey Kong, etc.)


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#403 - Skrevet 23-01-2012 22:03

Fede forslag, Bo. Dem skriver jeg mig bag øret. Eller endnu bedre - du kan få lov til at være med til at planlægge det. Smiley


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#404 - Skrevet 23-01-2012 22:09

Det er så i orden Smiley


Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#405 - Skrevet 23-01-2012 22:50

Oh lolz. Singstar... Det tror jeg er en dårlig ide xD