Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Pokémon GO

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvis I skulle sige noget dårligt om Zelda-serien.

Mikkel Larsen
Mikkel Larsen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 27-01-2007 16:44 - Redigeret 27-01-2007 16:44

Mange herinde fra, synes nok, at Zelda-serien overhovedet ikke mangler noget, og at serien er fuldstændig perfekt. Men hvad synes du egentlig er det dårligste ved Zelda-serien, og hvilket spil i synes I er dårligst? Smiley

Den dårligste ting ved Zelda-serien hos mig, tror jeg det må være de rigtig store dungeons, havde når man sidder fast i dem. Og det dårligste spil må nok være Four Swords Adventures, selvom det faktisk er ret godt.

Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 27-01-2007 16:52

det dårligeste er helt klart at link ikke kan hoppe Smiley
det har tit gået mig på


Nintendo Power
Nintendo Power

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 27-01-2007 16:53

enig med moses


Kaptajn Knudsen
Kaptajn Knudsen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 27-01-2007 17:00

Min største grudge er opbygningen - hvorfor skal spillet centrere om dungeons når nu det åbne gameplay fungerer så ovenud godt i resten af spillet? :l

De dårligste må klart være de to første, vil ikke pege en ud for den anden. De er nemlige lige fustrerende at kæmpe sig igennem Smiley


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 27-01-2007 17:03

Dungeons er det dårligste ved Zelda?

Så har jeg da hørt det med. >_>


Platon
Platon

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 27-01-2007 17:05

At Link ikke taler ret meget Smiley


You don't know me!
You don't know me!

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 27-01-2007 17:20

jeg synes der næsten ikke er en dårlig ting andet end Link aler aldrig men kan godt sige lyde, fjenderne er decideret lette i næsten hvert eneste spil, og det dårligste i serien er klart Minish Cap som ikke følger sine forgænger med lang holdbarhed Smiley


AND
AND

568
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 27-01-2007 17:31

Jeg tror at det dårligste ved Zelda-serien er den super let gennemskuelige opbygning af spil-forløbet. Det har været det samme i hvert eneste af de sidste tre spil til stationære konsoller (minus MM): OoT - WW - TP

Først skal du indsamle 3 ting som kan løse et problem.
Så finder du ud af at det ikke er nok og du bliver åbenbaret for en ny del af historien som fører til at du skal indsamle flere ting, derefter tæver du bossen og vinder ære osv...


The ultimate beast
The ultimate beast

2742
Online
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 27-01-2007 17:36

Jeg har kun prøvet TP, men har tænkt mig at købe OoT Smiley Nå men det dårligste IMO er de alt ALT for nemme kampeSmiley det går mig faktisk lidt på at du kan være så ultimativ at fjenderne skal give dig 30 slag før du er seriøst langt nede i liv, men du skal bare slå på dem to gange så er den finish...

Eller er det bare mig der har det sådanSmiley


Mecha_tails
Mecha_tails

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 27-01-2007 17:43

jeg har aldrig Brudt mig om Dungeons Smiley sys det er det kedeligste ved zelda spil Smiley og den måde de alle sammen er bygget ens op på :/


Garfi
Garfi

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 27-01-2007 17:47 - Redigeret 27-01-2007 17:48

TP var mit første Zelda spil nogensinde og en ting jeg synes var lidt synd for gameplay'et var nok rupee's. Man havde dem i hobe tal og fik aldrig rigtig mulighed for at bruge dem til noget udover det sidste magic armor.

Edit: Og så lige sværhedsgraden af fjenderne som andre nævner. Alt for nemme og monstrene man møder udenfor dungeons er nærmest bare "symbolske" - tilføjet for at give lidt liv i billedet.


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 27-01-2007 17:57

Jeg forstår ikk Dugeons problemet? Uden dem havde vi ikke Zelda spil som de er. Jeg har personligt aldrig savnet at kunne hoppe, hvorfor skulle man ønske at kunne hoppe? Han hopper jo helt automatisk på de rigtige tidspunkter?

Jeg savnede storer Dugeons i TP meget! De første to 3 templer var fine, men til sidst blev de ikk rigtig størrer eller tog længere tid at gennemfører end de tidligere, hvilket jeg bestemt mener de gjorde i tidligere udgaver...

Nej det værste ved Zelda, er klart det som And kom ind på... Fx TP. Det virker som om alle sys at historien i TP var genial og overraskene... Jeg sys ikk der var de storer overrasklser eller vendinger... Ikke nogen man ikk havde kunne forudse. Jeg havde ligesom gættet at Midna nok ville blive afsløret på et tidspunkt...

Dette er også endnu en af grundene til at Majora's Mask er mit absolut ynglings spil. Det bryder mange af de klassiske Zelda elemnter og smider et genialt gameplay oveni!


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 27-01-2007 18:01

jeg syns bare at det med man ikke selv skal hoppe gør
spillet kedeligt og når link hopper selv virker det for mig lidt kunstigt på en måde som jeg ikke kan forklare


Junder
Junder

33
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 27-01-2007 18:06

Det dårligste er klart at Link aldrig siger noget og det ville også give mere stemning hvis der var stemmer med istedet for bare talebobler

Det dårligste Zelda spil er nok Zelda 2


Peblisko
Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 27-01-2007 18:34 - Redigeret 27-01-2007 18:35

Jer der ikke har prøvet andre titler end TwiP: de ting I nævner er også meget specielt for TwiP. Faktisk er TwiPs gameplay på mange måder meget utradtionelt for et Zelda-kapitel, selvom det måske ikke lige er til at gennemskue uden på.
Og jeg har kun GC-version - som jeg gennemførte for lidt tid siden, pisse god afslutning by the way - så det er ikke anderledes gameplay med Wii-remoten, jeg taler om.

-

Enig med And; det ville være federe, hvis det var ligesom LA - og for at gøre det endnu mindre forudsigeligt, som du skriver om, så skulle man dog ikke vide hvor mange dungeons der var på forhånd ligesom i LA.
Du skal til gengæld huske, And, at dette forudsigelige mønster, du taler om, stammer tilbage fra SNES-titlen. Smiley

Knudsen skrev:
Min største grudge er opbygningen - hvorfor skal spillet centrere om dungeons når nu det åbne gameplay fungerer så ovenud godt i resten af spillet? :l


Hvis der ingen fangekældre var, hvad så? Et eller andet bliver jo nød til erstatte? Jeg kan da ikke forestille mig at finde fx en Fused Shadow, eller hvad det nu kunne være, bare ude i felten... Kan du ikke uddybe hvad der kunne undværes?

-

Hvis der er et irriterende element, så er det den manglende mulighed for at hoppe frit, uden at skulle tage tilløb og springe automatisk når der kommer en kant/skrænt. Derfor elsker jeg Roc's Cape! Smiley
Men det er en vanesag og er, når det kommer til stykket, slet ikke "en dårlig ting".

TMC var/er både godt og alt for nemt. En skam, samarbejdet med Capcom skulle ende så skuffende.


Reizo
Reizo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 27-01-2007 18:59

i tp er det kun at man ik kan hoppe syndes jeg ellers er det et cool spil Smiley