Skrevet 27-01-2007 16:44 - Redigeret 27-01-2007 16:44
Mange herinde fra, synes nok, at Zelda-serien overhovedet ikke mangler noget, og at serien er fuldstændig perfekt. Men hvad synes du egentlig er det dårligste ved Zelda-serien, og hvilket spil i synes I er dårligst?#1 - Skrevet 27-01-2007 16:52
det dårligeste er helt klart at link ikke kan hoppe#2 - Skrevet 27-01-2007 16:53
enig med moses#3 - Skrevet 27-01-2007 17:00
Min største grudge er opbygningen - hvorfor skal spillet centrere om dungeons når nu det åbne gameplay fungerer så ovenud godt i resten af spillet? :l#4 - Skrevet 27-01-2007 17:03
Dungeons er det dårligste ved Zelda?#5 - Skrevet 27-01-2007 17:05
At Link ikke taler ret meget#6 - Skrevet 27-01-2007 17:20
jeg synes der næsten ikke er en dårlig ting andet end Link aler aldrig men kan godt sige lyde, fjenderne er decideret lette i næsten hvert eneste spil, og det dårligste i serien er klart Minish Cap som ikke følger sine forgænger med lang holdbarhed#7 - Skrevet 27-01-2007 17:31
Jeg tror at det dårligste ved Zelda-serien er den super let gennemskuelige opbygning af spil-forløbet. Det har været det samme i hvert eneste af de sidste tre spil til stationære konsoller (minus MM): OoT - WW - TP#8 - Skrevet 27-01-2007 17:36
Jeg har kun prøvet TP, men har tænkt mig at købe OoT Nå men det dårligste IMO er de alt ALT for nemme kampe det går mig faktisk lidt på at du kan være så ultimativ at fjenderne skal give dig 30 slag før du er seriøst langt nede i liv, men du skal bare slå på dem to gange så er den finish...#9 - Skrevet 27-01-2007 17:43
jeg har aldrig Brudt mig om Dungeons sys det er det kedeligste ved zelda spil og den måde de alle sammen er bygget ens op på :/#10 - Skrevet 27-01-2007 17:47 - Redigeret 27-01-2007 17:48
TP var mit første Zelda spil nogensinde og en ting jeg synes var lidt synd for gameplay'et var nok rupee's. Man havde dem i hobe tal og fik aldrig rigtig mulighed for at bruge dem til noget udover det sidste magic armor.#11 - Skrevet 27-01-2007 17:57
Jeg forstår ikk Dugeons problemet? Uden dem havde vi ikke Zelda spil som de er. Jeg har personligt aldrig savnet at kunne hoppe, hvorfor skulle man ønske at kunne hoppe? Han hopper jo helt automatisk på de rigtige tidspunkter?#12 - Skrevet 27-01-2007 18:01
jeg syns bare at det med man ikke selv skal hoppe gør#13 - Skrevet 27-01-2007 18:06
Det dårligste er klart at Link aldrig siger noget og det ville også give mere stemning hvis der var stemmer med istedet for bare talebobler#14 - Skrevet 27-01-2007 18:34 - Redigeret 27-01-2007 18:35
Jer der ikke har prøvet andre titler end TwiP: de ting I nævner er også meget specielt for TwiP. Faktisk er TwiPs gameplay på mange måder meget utradtionelt for et Zelda-kapitel, selvom det måske ikke lige er til at gennemskue uden på.Knudsen skrev:
Min største grudge er opbygningen - hvorfor skal spillet centrere om dungeons når nu det åbne gameplay fungerer så ovenud godt i resten af spillet? :l
Hvis der ingen fangekældre var, hvad så? Et eller andet bliver jo nød til erstatte? Jeg kan da ikke forestille mig at finde fx en Fused Shadow, eller hvad det nu kunne være, bare ude i felten... Kan du ikke uddybe hvad der kunne undværes?
-
Hvis der er et irriterende element, så er det den manglende mulighed for at hoppe frit, uden at skulle tage tilløb og springe automatisk når der kommer en kant/skrænt. Derfor elsker jeg Roc's Cape!
Men det er en vanesag og er, når det kommer til stykket, slet ikke "en dårlig ting".
TMC var/er både godt og alt for nemt. En skam, samarbejdet med Capcom skulle ende så skuffende.
#15 - Skrevet 27-01-2007 18:59
i tp er det kun at man ik kan hoppe syndes jeg ellers er det et cool spil