Skrevet 04-07-2014 18:55 - Redigeret 17-01-2017 12:14
#1 - Skrevet 04-07-2014 19:42 - Redigeret 04-07-2014 20:27
Kaster lige én enkelt ting afsted.#2 - Skrevet 04-07-2014 20:45
Jeg antager at du gerne så, at det nye Zelda ikke bliver lige som Skyward Sword. Og det kan jeg personligt respektere. Kan dog forstille mig at Nintendo implementere en eller anden form for hint mechanic. A Link Between Worlds havde det og alle andre moderne Zelda-spil.#3 - Skrevet 04-07-2014 21:29
Jeg håber ærlig talt at de har kigget på Skyrim. Jeg er ikke fanatisk hvad angår Skyrim, men det var en levende verden, som bød på ekstremt meget (for meget vil nogen sige) indhold udover hoved-delen.#4 - Skrevet 04-07-2014 22:57
Nu har jeg kun spillet 4 af spillene i zelda serien.#5 - Skrevet 04-07-2014 23:59
Thomas D skrev:
Jeg antager at du gerne så, at det nye Zelda ikke bliver lige som Skyward Sword.
Mine forhåbninger in a nutshell.. Jeg mener at en gentagelse af Fi-figuren ville være en katastrofe og gøre hele open world exploration ideen totalt hul.
#6 - Skrevet 05-07-2014 11:17
Rockarina skrev:
man altid starter hjemme i sin hytte når man gemmer spillet.
Så er du ikke kommet særligt langt i spillet. Man starter kun i hytten, når man er barn, dvs. første 1/4 af spillet. Hvis man gemmer i en Dungeon, starter man i den, og som voksen starter man i Temple of Time.
#7 - Skrevet 05-07-2014 12:11
JOEP skrev:
Rockarina skrev:
man altid starter hjemme i sin hytte når man gemmer spillet.
Så er du ikke kommet særligt langt i spillet. Man starter kun i hytten, når man er barn, dvs. første 1/4 af spillet. Hvis man gemmer i en Dungeon, starter man i den, og som voksen starter man i Temple of Time.
Jeg mener jeg er blevet voksen i spillet, eftersom jeg glemte at lave nogle sidequest som barn. Men det er vel et år siden jeg sidst har spillet det orker ikke at gå igang med det igen
#8 - Skrevet 05-07-2014 13:41
Årh, det er ellers måske det bedste spil nogensinde (kun overgået af Banjo-Kazooie)!#9 - Skrevet 05-07-2014 14:08
#10 - Skrevet 06-07-2014 13:17
Vi flytter lige en disussion fra Alternative Nyheder og hertil.In addition, we have already announced that we are now developing the next title for the orthodox “The Legend of Zelda” series for Wii U, and that it will be an “open world,” as announced at E3. I prefer not to use the generally used term “open world” when developing software, but we used this term in order to make it easier for consumers to understand. This term means that there is a large world in which players can do numerous things daily. In the traditional “The Legend of Zelda” series, the player would play one dungeon at a time. For example, if there are eight dungeons, at the fourth dungeon, some players may think, “I’m already halfway through the game,” while other players may think, “I still have half of the game to play.” We are trying to gradually break down such mechanism and develop a game style in which you can enjoy “The Legend of Zelda” freely in a vast world, whenever you find the time to do so.
Det er ret interessant.
Hvad er Open World mon i Nintendos øjne så?
Hvad er Open World helt generelt, hvis det ikke er det der? Bliver spændende at se.
Til det har Asger Grau skrevet:
Ideen med at der sker forskellige ting hver dag ville være for vildt, hvis Nintendo bare lave ugelige gennemførte side-quest man kan lave. Forstil jer hver uge at kunne lave Majoras Mask sidequest så som alien angrebet eller den store love story mellem Anju og Kafei! Det vil simpelthen være for fedt. Men så skal Zelda U virkelig også have en karakterbog der basker! Det var nemlig det der var så godt ved Side questene i MM, man gad investerer tid til at lave side questene netop fordi karaktererne var interessante.
#11 - Skrevet 08-07-2014 18:42 - Redigeret 08-07-2014 20:17
Når de snakker om, at der skal være noget at vende tilbage til hver dag, så kommer jeg jo helt til at tænke på BS Zelda (Broadcast Satellaview Zelda), hvis nogen her kender til det spil.#12 - Skrevet 26-08-2014 19:00
Aonuma: "Since we're talking about open worlds, let's state upfront that we don't plan to have an open world in the same way other companies have been doing in recent years."
Fra det seneste EDGE. Tror I bare han prøver at skabe hype, eller hvad kan han mene med dette?
#13 - Skrevet 26-08-2014 19:10
Tænk hvis der bare er snak om en verden som genereres ved tilfælde, som man bevæger sig mod horisonten. Det ville ikke være særlig fedt, så håber jeg ikke. Men jeg ved snart ikke, hvad jeg skal tro. Nintendo taler meget, men vi ser jo ikke rigtig noget#14 - Skrevet 26-08-2014 22:46 - Redigeret 26-08-2014 22:47
Når andre firmaer taler om "open worlds," så plejer de at mene open worlds, hvor man kan gå rundt på må og få og udforske spilverdenen uden at skulle følge et bestemt handlingsforløb (tænk Skyrim, GTA V, Farcry III etc). Aonuma taler nok om den mere Zelda-agtige "open world," hvor man ikke kan gøre disse ting.#15 - Skrevet 26-08-2014 23:11
Jonas! Hvordan ku' du! Nu havde jeg lige gået og glædet mig også minder du mig om at Aonumas ide om openworld exploration faktisk er dimintalt modsat.