Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Wii
Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41

Værsgo' at diskutere! Smiley

Cell shaded! Så fedt!

Link kan LØBE!

Beetle FTW !

Wii!
Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#2011 - Skrevet 14-11-2011 15:23

Ok, lyder spændende.


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7449
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2012 - Skrevet 14-11-2011 17:16 - Redigeret 14-11-2011 22:28

Kragh skrev:
Nogle der vil gætte med, altså hvor den partikulære musik hører hjemme?


Har hørt meget af spillets musik efterhånden, og kan i hvert fald sige, at der ligger et par referencer til den tilhørende dungeons tema, i boss themet jeg linkede. Intervallerne i violinerne til sidst, der hvor de når et højt c# eller noget (disclaimer: mit klaver stemmer af l*rt) er vist fra melodien i dungeonens ret subtile hovedtema.

Her er i øvrigt det, visse journalister har døbt "industrial theme". Spilles i Silent Realm..

Edit: Hold kæft, boss temaerne er catchy i det her spil. Boss nr. 2 har f.eks. noget relativt anonym baggrundsmusik - men når man så når til "hit the weak point"-fasen, fades der over i dette loop. På samme måde som i Twilight Princess, finder dog dette noget bedre. Synes faktisk det minder mig om noget bestemt klassisk musik - kan bare ikke komme på et navn.. hmm..


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#2013 - Skrevet 15-11-2011 00:15 - Redigeret 15-11-2011 00:16

Eftersigende behøver man intet skjold. Jeg har læst 5-6 uafhængige hands-on, hvor de skriver, at de stoppede med at interessere sig for skjoldet, efter de mistede det første. LOL.

Et eksempel - indeholder mindre spoilers, dog ikke story-relaterede:

  • Don't get this game for tghe combat, those of you who are still hopeful. The only shed of fun is the enemies with weapons, and it's basically the Wii Sports Resort combat. Just play that game instead. It did it way better.

  • I can see now what they mean by "We combined the overworld and dungeon." So the sky. It is like the Great Sea, but like a 10th of the size. All of the little dots have nothing on them and the only reason you go there is to get the Godess cube things (which the game gives out like candy). The locations themself are rather small. The only reason it takes longer is because you are doing some sort of task. Which gets me to the next point.

  • Dousing is the most important part of this game. No really. Nintendo had a video on it and they really down played it. You probably do this than any interesting fight. All of the three areas have had be go looking for things using this. You also use it to look for Zelda, which is basically finding the object that continues the game. The areas themselves are really small. I think Miyamoto lied with the length. If I had someone and told them were all of the things were and the dungeons, they could probably do it in 20 hours. There is really nothing that will slow them down. Basically, expect to use it a lot.

  • I don't think this game is difficult, but abuses fake difficulty. For one, there are fewer hearts. Any damage I have is because I had it earlier. The only other thing that hurts you is figuring out how to kill enemies because almost all of them you have to do in set ways. There was a big snail enemy that raped me......until I found out that they have to run into a wall. Now they are easy. Of course, the other way is the game cheats me. The moblins get electrical weapons later on. Sometime when I swung, I would hit the moblin, but some how still hit the weapon and take damage. basically, he wouldn't block the attack, but I'd still get hurt. There was another time where I messed up controlling Link on a convener belt and I ran into an electical fence. For some reason, Link wanted to run up a wall. So I had to just eat 4-5 hearts until I could worm my way out.

  • You never need a shield. I stopped using one after the first area.




  • Oni Nick
    Oni Nick

    25
    Offline
    Level: 26 (Octopi)

    0
    1ups givet

    #2014 - Skrevet 15-11-2011 00:29

    Vent, hvad... Rullebånd? Elektricitet? Hvad er det her for noget? Final Fantasy?


    Togbis
    Togbis

    0
    Offline
    Level: 16 (Space Pirate)

    0
    1ups givet

    #2015 - Skrevet 15-11-2011 00:33

    I det mindste ser det ud til at Zelda's popularitet er på vej i samme retning som Final Fantasy.


    kasper88
    kasper88

    22
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #2016 - Skrevet 15-11-2011 00:34 - Redigeret 15-11-2011 00:35

    Der er tilsyneladende mange, der har fået fingrene i Skyward Sword nu (går ud fra det er leaket på nettet) og jeg læser KUN negative ting om det. Givet, jeg besøger som regel sider, hvor de fleste har samme smag som mig, men kritikken er ret voldsom. Nogle mener, at vi er tæt på en Other M-katastrofe.

    Ting der går igen i de indtryk jeg har læst:

    - Laaaang og sløv start på 2-4 timer
    - Dowsing fylder RIGTIG MEGET og er RØV kedeligt
    - At transportere sig frem og tilbage er MEGET KEDELIGT og tager for lang tid (dette aspekt nævner mange af anmeldelserne også)
    - Skjoldet er ligegyldigt
    - Sværdkampene fungerer IKKE så godt som i Wii Sports Resort
    - Sværdkampene er IKKE et stort fokus
    - Backtracking er ekstrem LOL
    - Spillet er overordnet set nemt, men har ekstrem mange CHEAP fjender, man dør af, fordi det er scriptet ekstremt cheap (ram præcis et horizontalt slag på et splitsekund etc.)
    - EKSTREM lille verden
    - LOL anime historie (men det var forventet)


    Jonas
    Jonas

    204
    Offline
    Level: 15 (Geega)

    0
    1ups givet

    #2017 - Skrevet 15-11-2011 00:35 - Redigeret 15-11-2011 00:39

    Er ved at blive ret glad for, at jeg købte Skyrim i stedte Smiley
    Tror faktisk du ville kunne lide det, Alexander. Mange af de elementer, du efterspørger i Zelda, er til stede her.

    Oni Nick skrev:
    Vent, hvad... Rullebånd? Elektricitet? Hvad er det her for noget? Final Fantasy?


    Er det seriøst det største problem du kan se i ovenstående?


    Oni Nick
    Oni Nick

    25
    Offline
    Level: 26 (Octopi)

    0
    1ups givet

    #2018 - Skrevet 15-11-2011 00:37 - Redigeret 15-11-2011 00:37

    Iiih, hvor jeg bare glæder mig til på fredag...


    -_-

    EDIT: Og nej, Jonas, det er det vel ikke. Men det er tæt på. Aonuma raper den her serie mand!


    kasper88
    kasper88

    22
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #2019 - Skrevet 15-11-2011 00:41 - Redigeret 15-11-2011 00:41

    ***Spoiler (hvilke våben nogle fjender senere i spillet bruger)

    Oh and the dungeon of that area had helicopter drones that shot missiles at me. In Zelda. That I reflected back with my sword. Missiles. With my sword. Zelda. What.


    WTF. *facepalm*.


    Oni Nick
    Oni Nick

    25
    Offline
    Level: 26 (Octopi)

    0
    1ups givet

    #2020 - Skrevet 15-11-2011 00:42

    Hvad?

    Det er en joke, ikke?



    ...

    Wow. Det her spil bliver forfærdeligt. Der er ingen redning mere. Intet håb.


    Det er slut.

    Og dog kommer jeg til at spille det. Føj.


    Jonas
    Jonas

    204
    Offline
    Level: 15 (Geega)

    0
    1ups givet

    #2021 - Skrevet 15-11-2011 00:43

    I SSBM kan Young Link blokere missiler med sit barkskjold Smiley
    Ej ok det er også SSBM og ikke Zelda.


    Oni Nick
    Oni Nick

    25
    Offline
    Level: 26 (Octopi)

    0
    1ups givet

    #2022 - Skrevet 15-11-2011 00:47

    LOL, PETA:

    When on a mission to rescue the princess, Mario has been known to use any means necessary to defeat his enemy -- even wearing the skin of a raccoon dog to give him special powers. Tanooki may be just a "suit" in Mario games, but in real life, tanuki are raccoon dogs who are skinned alive for their fur. By wearing Tanooki, Mario is sending the message that it's OK to wear fur.



    LOL.

    Undskyld, syntes bare det var lol. Vidste ikke hvor jeg ellers skulle poste, og denne tråd har haft sin share af off-topic, såh...

    Hvis du havde fortalt mig i går at SPOILER*der var robotter med missiler*SPOILER i skyward sword, så havde jeg LOL'ed dig til Grønland.


    kasper88
    kasper88

    22
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #2023 - Skrevet 15-11-2011 00:48 - Redigeret 15-11-2011 00:49

    Mon denne mand
    er bossen i det omtalte dungeon? (de politiske interesserede fanger den).


    Jonas
    Jonas

    204
    Offline
    Level: 15 (Geega)

    0
    1ups givet

    #2024 - Skrevet 15-11-2011 00:48 - Redigeret 15-11-2011 00:49

    Er det ham der nedlagde en legetøjshelikopter? Smiley
    (Jeg kender ham nu ikke).

    Oni Nick,
    Du kunne have postet den i 3D Land-tråden.


    kasper88
    kasper88

    22
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #2025 - Skrevet 15-11-2011 01:02

    Hvor mange har forudbestilt? Jeg overvejer at slette min i sidste minut.