? N-CLUB .DK N N-CLUB B A

Den kom, den så, den sejrede - Part 2.1

Den kom, den så, den sejrede - Part 2.1
Efter flere besøg hos EB-games i gågaden var jeg sikker på at min wii lå klar og at der var midnatsåbent. Dagen gik sløvt med oprydning og ommøblering så der var klar til den helt store gameraften, hvor jeg fik tre med samme interesse som mig på besøg.

Det blev efterhånden aften og ved 11.20 tiden kom vi ind til EB hvor vi fordrev tiden med løs snak om forrige generationer, Rare og hvad der ellers faldt os ind. Klokken nærmede sig faretruende 24 og da indehaveren pludselig sagde 'Så er det nu!' stod jeg tilfældigvis klar ved den opstillede bunke af Wiis, og blev således den første køber og indehaveren gav mig da også hånden og skulle lige selv have et billede af det første salg.

Da vi kom hjem var det svært at få armene ned og der blev gamet til langt ud på den lyse morgen, hvor vi mere eller mindre kollapsede af træthed under første session af Zelda.

Nogen der kan spotte et andet crew medlem mellem billederne?

Update:
Efter at have bokset lidt rundt med teknikken er det lykkedes mig at få de sidste gode billeder fra natten ind.
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Sillyyy - 4 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Jonezy - 5 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 timer siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 8 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 9 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 13 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 1 dag siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 1 dag siden
Mario Shop