Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Donkey Kong Country: Tropical Freeze annonceret

Skrevet af KJ85 - 11-06-2013 18:49

Under Nintendos E3-præsentation blev vi endelig klogere på, hvilket spil Retro Studios arbejder på til Wii U. De nævnte godt nok ikke udviklerne under selve præsentationen, men det er kommet frem efterfølgende via Twitter. Og der er altså tale om en efterfølger til DKCR med titlen Donkey Kong Country: Tropical Freeze.

Traileren får I her:



Donkey Kong Island er denne gang blevet invaderet af vikinger og foruden at være i HD vil det være det første spil i serien, der ikke udelukkende består af 2D-platforming. Ligesom i Donkey Kong Country Returns kan spillet spilles i 2 player co-op, men denne gang kan man foruden Diddy Kong også vælge at navigere Dixie Kong i stedet, og hun er selvfølgelig lidt anderledes at navigere.

Herunder kan I høre en af spillets udviklere fortælle yderligere om spillet.



Features:
• Dixie Kong is back to join the adventure as a playable character alongside Diddy Kong. Either can buddy up with Donkey Kong, and each character offers a different game-play experience.

• Explore new dynamic levels that twist, turn and transform in new ways. Plus enjoy spectacular views from the dynamic rotating camera.

• On their journey to reclaim Donkey Kong Island, Donkey Kong and his friends travel across five islands with a variety of stages that include underwater areas and frozen environments.

• Enhance Donkey Kong’s exploration and unlock secrets with a variety of new moves, including a “plucking” system to pull items right out of the ground.

• Team up with friends in a cooperative multiplayer mode that lets two players share in the fun together. (Additional accessories required for multiplayer mode and sold separately.)


Spillet udkommer allerede til Wii U i år. Ser du frem til endnu en omgang med Donkey Kong?

1
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

11-06-2013 19:04

Nice nok. Ville dog ønske Retro ville lave noget Star Fox eller F-Zero i stedet, men jeg er klar på mere Donkey Kong. Cool at se Dixie vende tilbage også.
0
1ups givet

#2 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

11-06-2013 19:05

"It's a game everyone wants them to make" ^x^
2
1ups givet

#3 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

11-06-2013 19:19

Yes, endelig kan jeg se Donkey Kongs pels bølge i vinden, når han hopper!
0
1ups givet

#4 - Eagle

Level: 21 (Paragoomba)

11-06-2013 19:21

Det ser fantastisk ud. Forhåbentlig uden waggle denne gang.
0
1ups givet

#5 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

11-06-2013 19:23

Jeg tror også ligefrem jeg ser mere frem til det her end Super Mario 3D World Smiley
0
1ups givet

#6 - Bota

Level: 20 (Moblin)

11-06-2013 19:44

Havde hellere set dem give sig i kast med en ny serie eller måske en hel ny IP, men det her ser alligevel godt ud. Must-have.
0
1ups givet

#7 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

11-06-2013 20:48

Lol @ stelzig.
I sandhed en skuffelse. Hvad skal Monster Games så lave?

Ærgerligt, at når Dixie er med, at man så ikke kan spille 3 spillere.
0
1ups givet

#8 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

11-06-2013 20:55

De havde åbenbart valget mellem metroid og dk og gik med dk fordi de ikke mente de var færdig med universet :/
0
1ups givet

#9 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

11-06-2013 21:09

Så har vi traileren, så den er nu byttet ud Smiley
0
1ups givet

#10 - Fawful

Level: 18 (Twhomp)

11-06-2013 21:10

Jeg har ikke noget imod endnu et DK spil, der minder om det andet. og så i dejlig grafik osv. Klart et must have for mig også, men kunne også have være spændende, hvis det var Star Fox eller Metroid de var i gang med.
0
1ups givet

#11 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

11-06-2013 21:11

Nu med udviklerinterview..
0
1ups givet

#12 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

11-06-2013 21:24

Så kom annonceringen endelig og selv om det ikke er en nyhed, der ligefrem overvælder med originalitet og nye tiltag ved første blik, er det stadig cool (no pun intended). Donkey Kong Country Returns fik lidt samme "meh" modtagelse som flere er kommet med nu da det først blev annonceret, kan jeg huske, og først da det udkom syntes mange at vise begejstring for det. Jeg tror som sædvanlig at Retro ved hvad de har gang i og det gode er at de får lov at udvide hvad 1'eren bød på både idémæssigt og med den nye hardware. Selv om der måske ikke er de her store bidende scenarier at tage med sig fra traileren, er man stort set garanteret et spil af enorm kvalitet med nye underholdende tiltag, der egner sig både til erfarne og nybegyndere.
Jeg er rigtig glad for Donkey Kong Kong Country Returns så er spændt på at opleve dem udvide på hvad de opnåede med det første spil.

Ikke en kontroversiel eller sensationel nyhed, men uden tvivl noget at se seriøst frem til i mine øjne.
0
1ups givet

#13 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

11-06-2013 21:26

@chessr
Tja, DKCR alene har solgt langt mere end alle Prime-spil lagt sammen, så rent finansielt kan jeg godt forstå det. Det er mere den medbetydning, der ligger i "A game that everyone wants them to make".

@Hassus
Jeg synes da ellers der var rigelig hype ved E3 2010, eller hvornår det blev vist frem, og helt frem til udgivelsen. Da spillet så endelig var ude... så var det lidt "meh"... lad os bare sige, at de ikke overgik folks forventninger.

Men HYPEN var nok for folk til at købe en Wii. Spørgsmålet er om det denne gang er nok for folk til at købe en Wii U.
0
1ups givet

#14 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

11-06-2013 22:11

Jeg havde foretrukket et 3d spil ala Donkey Kong 64, men er dog helt tilfreds med denne annoncering. DKCR er mit 4. yndlings Wii-spil, så jeg har store forventninger til det her. Det enste jeg savnede i det første, var sne- og undervandsbaner. Det er allerede indfriet nu Smiley
Mit eneste kritikpunkt er, at det ikke må tage så lang tid at udvikle en 2d platformer (2,5 år siden DKCR release)
0
1ups givet

#15 - AND

Level: 35 (Lakitu)

11-06-2013 22:12

For silvan, det ser fedt ud! Det her spil kommer fuldkommen bag på mig - troede at Retro var i gang med noget helt andet - men hvis det er lige så fedt som Returns, så er det da bare et must have. Jeg synes at det virker som om, at Retro har bygget videre på det originale koncept og især vandbanerne er jo både nyt og samtidig en tilbagevenden til seriens rødder. Fedt manner! Smiley
0
1ups givet

#16 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

11-06-2013 22:12

Peblisko jeg synes selv dk er godt men havde håbet på de kunne skabe et nyt ip i form af en sci fi shooter Smiley
0
1ups givet

#17 - AND

Level: 35 (Lakitu)

11-06-2013 22:33

Peblisko skrev:
@chessr
Men HYPEN var nok for folk til at købe en Wii. Spørgsmålet er om det denne gang er nok for folk til at købe en Wii U.



Jeg synes i hvert fald at det er det bedste argument derfor pt.

0
1ups givet

#18 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

11-06-2013 22:34

Det er virkelig fedt, spillet ser toplækkert ud, og det er sikkert skide sjovt.

MEN havde Retro nu behøver at lave det? Det er lidt en ærgerlig 'missed opportunity'.
0
1ups givet

#19 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

11-06-2013 22:40

Hvor mage af de kreative hoveder er der egentlig tilbage hos Retro Studios? Synes at have læst en del af de vigtige folk bag Metroid Prime-spillene har forladt firmaet og nu er i hos Armature Studios. Dem der arbejder på 3DS-versionen af Batman: Arkham Origins.
0
1ups givet

#20 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

11-06-2013 22:41

De 3 vigtige på dk holdet er smuttet.
0
1ups givet

#21 - AND

Level: 35 (Lakitu)

11-06-2013 22:49

JOEP skrev:
MEN havde Retro nu behøver at lave det? Det er lidt en ærgerlig 'missed opportunity'.



De kan vel godt arbejde på flere spil på samme tid?

0
1ups givet

#22 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

11-06-2013 22:54

Det er utroligt at de bruger tid på at snakke om DKs pels. Hans udseende i Smash er da lige så vellykket, men er udviklet på kortere tid (og Smash holdet har mindst lige så travlt).

Kan de ikke snakke sammen og spare hinanden arbejdskraft ved at bruge hinandens engines og 3D-modeller? Det virker åndssvagt at der sidder to studier separat og knokler med hver deres "perfekte" DK. Oh well.
0
1ups givet

#23 - Eagle

Level: 21 (Paragoomba)

12-06-2013 08:49

http://www.destructoid.com/david-wise-composing-donkey-kong-country-tropical-freeze-256058.phtml

David Wise komponerer. Det er ret awesome. Musikken i forgængeren var lidt middelmådig, så det er noget af en opgradering.
1
1ups givet

#24 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

12-06-2013 09:02

Awesome! Retro er jo trods alt det nye Rare. Smiley
0
1ups givet

#25 - AND

Level: 35 (Lakitu)

12-06-2013 09:33

Peblisko skrev:
Kan de ikke snakke sammen og spare hinanden arbejdskraft ved at bruge hinandens engines og 3D-modeller? Det virker åndssvagt at der sidder to studier separat og knokler med hver deres "perfekte" DK. Oh well.



Måske, men de to spil har jo vidt forskellige designs - Country er langt mere 'cartoonish' hvorimod Smash-serien siden Melee har ligget tættere op af den 'realistiske' grafik, som vi bl.a. kender fra Twilight Princess.

0
1ups givet

#26 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

12-06-2013 10:45

AND skrev:

JOEP skrev:
MEN havde Retro nu behøver at lave det? Det er lidt en ærgerlig 'missed opportunity'.



De kan vel godt arbejde på flere spil på samme tid?



Det virker ikke som om, de har tradition for at gøre det. Jeg ved intet om størrelsen på firmaet, men det virker som om, at de kun arbejder på ét spil af gangen.

0
1ups givet

#27 - AND

Level: 35 (Lakitu)

12-06-2013 10:48

Du har måske ret - jeg ved det heller ikke - men jeg synes bare at deres udmeldinger vedr. nye spil har tydet på, at de arbejdede på noget helt nyt - altså ikke en opfølger til noget eksisterende. Then again, det kan også bare være overdrevne tweets - det er set før Smiley

Jeg håber dog meget på at Retro har gang i noget nyt - Star Fox er før blevet nævnt og det kunne bestemt være interessant.
0
1ups givet

#28 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

12-06-2013 10:51

Drømmescenariet er Star Fox fra Platinum Games, F-Zero fra Sega og ny IP/Metroid fra Retro. Så er de dækket godt ind.
1
1ups givet

#29 - AND

Level: 35 (Lakitu)

12-06-2013 10:54

Absolut - jeg tror dog ikke at vi skal regne med mere Metroid fra Retro foreløbig - det virkede som om de lagde den serie fra sig, efter Corruption, men selvfølgelig; hvis vi snakker drømmescenarie Smiley
0
1ups givet

#30 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

12-06-2013 10:56

@AND: De har faktisk udtalt at valget denne gang stod mellem Metroid og Donkey Kong. De valgte aben, da de ikke følte de var helt færdige med ham..
0
1ups givet

#31 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

12-06-2013 10:59

KJ85 skrev:
@AND: De har faktisk udtalt at valget denne gang stod mellem Metroid og Donkey Kong. De valgte aben, da de ikke følte de var helt færdige med ham..


Hvor ser du det henne? Kunne være interessant at læse! Jeg synes egentlig, de tog de rigtige valg. Jeg håber bare, at de prøver noget helt nyt næste gang. Nintendo har så mange forskellige serier de kan plukke fra.

0
1ups givet

#32 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

12-06-2013 11:01



0
1ups givet

#33 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

12-06-2013 11:12

Fjendedesignet ser som sædvanlig rigtig godt ud.


Psychotic-looking viking owl, ftw!

Peblisko skrev:
@Hassus
Jeg synes da ellers der var rigelig hype ved E3 2010, eller hvornår det blev vist frem, og helt frem til udgivelsen. Da spillet så endelig var ude... så var det lidt "meh"... lad os bare sige, at de ikke overgik folks forventninger.


Hvis de bare kunne møde folks forventninger ovenpå Metroid Prime vil jeg sige at det er ret godt klaret i sig selv.

0
1ups givet

#34 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

12-06-2013 11:12

Så er det nok Metroid næste gang.
0
1ups givet

#35 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

12-06-2013 11:16

Det kunne jo godt lyde sådan ud fra den besked i hvert fald. Men nu må vi se..
0
1ups givet

#36 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

12-06-2013 12:06

De har "unfinished business" med DK indtil de har lavet et Donkey Kong ala DK64 i min optik Smiley
0
1ups givet

#37 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

12-06-2013 12:11

^Sjovt at du holder sådan af det, da det lader til ikke at været på højde med SM64 og Banjo.
0
1ups givet

#38 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

12-06-2013 12:16

Nu har Ninty bare ikke rettighederne til Banjo længere så...
DK64 har generelt fået gode anmeldelser, så jeg er ikke den eneste
0
1ups givet

#39 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

12-06-2013 16:49

Sjovt nok at de har taget pull-mekaniken fra SMB 2 med i spillet denne gang.

Ved ikke om jeg er helt vild med vandsektionerne. Har ikke spillet de oprindelige SNES-spil, men når jeg ser footage derfra virker vand-sektionerne til at sløve tempoet ned, og det synes jeg ikke er en god effekt.
0
1ups givet

#40 - AND

Level: 35 (Lakitu)

12-06-2013 17:54

Peblisko skrev:
^Sjovt at du holder sådan af det, da det lader til ikke at været på højde med SM64 og Banjo.



Banjo-Kazooie er niveauer over både SM64 og DK64 - som begge er fine spil, hvis I spørger mig.

Jeg synes det er lidt svært at sammenligne DK64 med de nye Country-spil, grundet skiftet fra 3D til 2D - DK64 mindede mere om de traditionelle Country-spil end SM64 gjorde med de gamle 2D-versioner, men det virker alligevel mere oplagt at sammenligne ny Country med gammel Country?

Men det du efterlyser, LocoLogo, er måske i virkeligheden et nyt 3D Donkey Kong? Kunne bestemt også være spændende Smiley

0
1ups givet

#41 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

12-06-2013 19:57

KJ85 skrev:
Sjovt nok at de har taget pull-mekaniken fra SMB 2 med i spillet denne gang.

Ved ikke om jeg er helt vild med vandsektionerne. Har ikke spillet de oprindelige SNES-spil, men når jeg ser footage derfra virker vand-sektionerne til at sløve tempoet ned, og det synes jeg ikke er en god effekt.



Vandbaner i platformsspil har altid været et lavpunkt, hvis du spørger mig. Det var også de kedeligste baner i både SMB3 og SM64.


Så lige traileren for dette spil igen. Det ser sweet ud, præcis som 1'eren. Helt klart værd at spille, uden tvivl.

1
1ups givet

#42 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

12-06-2013 20:12

Præcis, og derfor troede jeg også de havde undladt dem med vilje i DKCR for ikke at få spillet ned i tempo. Minevogn og rakettønder er meget bedre end det undervandsgøjl..
0
1ups givet

#43 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

12-06-2013 20:27

AND: Det er præcis det jeg efterlyser, troede det fremgik af mine kommentarer Smiley
1
1ups givet

#44 - AND

Level: 35 (Lakitu)

12-06-2013 20:43

Hehe - det gør det sikkert også. Hvorfor synes du at DK64 er det bedste (hvilket jeg går ud fra at du gør) Loco? Smiley
0
1ups givet

#45 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

12-06-2013 20:51

Det er korrekt Smiley Synes det er på niveau med Banjo Kazooie, men ikke så godt som SM64. Hvis du mener hvorfor jeg synes det er det bedste DK spil, så er det fordi genren 3D collect-a-thons med fokus på udforskning, er min favorit
0
1ups givet

#46 - AND

Level: 35 (Lakitu)

12-06-2013 21:24

Hehe - nårh ja, det kan jeg godt se, så. Men du synes SM64 er bedre? Jeg tror faktisk at jeg ville sætte DK64 over SM64 - men jeg synes så omvendt heller ikke at SM64 holder dagen i dag, selvom det var et vildt spil, den gang det kom ud.
0
1ups givet

#47 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

12-06-2013 21:35

SM64 er mit all-time favorite, men kan også godt lide 2D genren - mest de gamle. Har du forresten hørt, at to af udviklerne bag Banjo spillene efter sigende skulle have planer om en ny IP i stil med Banjo spillene?
0
1ups givet

#48 - AND

Level: 35 (Lakitu)

13-06-2013 09:31

Jeg har godt hørt nogle rygter om en form for spirituel efterfølger - det ville simpelthen være det største for mig, hvis det lykkedes for dem. Glæder mig utroligt meget til at høre mere om det projekt Smiley
0
1ups givet

#49 - BamBamthePyro

Level: 17 (Deku Baba)

13-06-2013 17:26

Det glæder jeg mig til.
0
1ups givet

#50 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

14-06-2013 00:14

David Wise er en fantastisk composer.
3
1ups givet

#51 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

14-06-2013 00:32

AND skrev:

Peblisko skrev:
Kan de ikke snakke sammen og spare hinanden arbejdskraft ved at bruge hinandens engines og 3D-modeller? Det virker åndssvagt at der sidder to studier separat og knokler med hver deres "perfekte" DK. Oh well.



Måske, men de to spil har jo vidt forskellige designs - Country er langt mere 'cartoonish' hvorimod Smash-serien siden Melee har ligget tættere op af den 'realistiske' grafik, som vi bl.a. kender fra Twilight Princess.

Det har du reelt set ret i, men ideelt synes jeg, at det ville give mest mening, hvis figurerne i Smash (som jeg anser for at være en cross-over serien) beholdte hver deres stil fra originalspillet. Fx synes jeg det var mærkeligt, at Toon Link ikke var celshadet og at andre figurer heller ikke helt har set ud som de gør i deres egne spil. (Det kan dog være pga. at det rent teknisk er for svært at have de forskellige artstyles i én grafik motor.)

0
1ups givet

#52 - AND

Level: 35 (Lakitu)

14-06-2013 17:35

Jeg tænker også at det måske ville gøre oplevelsen af spillet som helhed dårligere, fordi Smash derved ville miste sig eget 'look'.
0
1ups givet

#53 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

16-06-2013 20:13

Jeg synes så netop, at en cross-over serie per definition ikke bør have noget "look".
Jeg ved godt, at Brawl kørte sin egen stil, men jeg undrede mig også over hvorfor.
For mig bør "looket" blot være looket fra de spil, figurerne er fra, så dvs. at udviklerne kun skal fokusere på at gendanne looket fra det givne univers, så de kan blandes med de andre på en troværdig måde.

Som udgangspunkt bør et cross-over være helt neutral, for at den kan give spilleren det indtryk, at figur A vitterlig befinder sig i figur Bs verden.
Playstation All-Stars kom faktisk rent grafisk tættere på dette... Det er så bare ærgerligt, at der vist ikke er nogen af de figurer der er sidescrollers. Smiley Og forklaringen til hvordan de mødes er vist lige så lam som i Brawl - ikke at det er vigtigt.
0
1ups givet

#54 - AND

Level: 35 (Lakitu)

16-06-2013 20:24

Ja det er nok et spørgsmål om smag Smiley Jeg ville nemlig netop mene at spillet bør have et fælles look for at være neutralt Smiley
0
1ups givet

#55 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

16-06-2013 20:52

Forstå mig ret: Jeg synes egentlig det var meget fedt, at man både i Melee og Brawl kunne se syningerne i Marios bukser og at Bowser faktisk lignede en farlig drage (især med Giga Bowser) men det var alt sammen ideer, som havde givet mere mening at putte ind i de rigtige Mario-spil - det ville have været awesome.

Mario og alle de andres look bør efter min mening være troværdige kopier (så i princippet skulle Mario enten være celshadet som i Sunshine eller være rund og blød som i NSMB fx) så det ligner at de er som taget direkte ud fra deres egne spil.
Det ligner lidt at Mario og Bowser er tættere på Galaxy-looket denne gang, men Link er i hvert fald tættere på en HD udgave af TP end sit Skyward Sword-look.
Jeg forstår dog godt din argumentation Smiley

EDIT:


De her billeder alene ser mere spændende ud end 90% af Skyward Sword - og banen er ikke fra et Zelda-spil, men er vist en ny Battlefield i himlen.
0
1ups givet

#56 - AND

Level: 35 (Lakitu)

16-06-2013 22:08

I see your point Smiley Synes dog stadig at det Link-billede er liiiidt for tegneserie-agtig - TP-stilen, som både Melee og Brawl lignede var federe Smiley
0
1ups givet

#57 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

16-06-2013 22:27

Hmm, synes du ikke, at det er lige så tegneserie-agtigt som i Brawl? Rent grafisk har det bare fået mere realistisk dynamisk shading i stedet for at være en påklistret tekstur, der er som malet på.

1
1ups givet

#58 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

16-06-2013 22:38

Nu har vikingerne også overtaget mit profilbillede!
0
1ups givet

#59 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

17-06-2013 00:02

Peblisko skrev:

... og banen er ikke fra et Zelda-spil, men er vist en ny Battlefield i himlen.


Jeg ved ikke, om dit udsagn er en vittighed, men den pågældende bane er da tydeligt baseret på Skyloft fra Skyward Sword.

0
1ups givet

#60 - AND

Level: 35 (Lakitu)

17-06-2013 10:43

@ Peb - jo, der er ikke den store forskel, men jeg synes - som du selv er inde på - at den nye link næsten ser cell shadet ud - prøv at tjekke forskellen på skjoldene på de to billeder, for eksempel. Og så er der også noget med farverne.
0
1ups givet

#61 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

17-06-2013 21:28

^Jeg kan godt se, hvad du mener med farverne. Men jeg vil mene, at det stadig er langt fra SSs niveau af celshade. Det er dog detaljer, men det er også kun mere princippet (om at de godt må ligne at de er taget direkte fra spillene).

HGC skrev:

Peblisko skrev:

... og banen er ikke fra et Zelda-spil, men er vist en ny Battlefield i himlen.


Jeg ved ikke, om dit udsagn er en vittighed, men den pågældende bane er da tydeligt baseret på Skyloft fra Skyward Sword.

Læg mærke til flagene. Smiley
Jeg troede det samme - det er nemlig nemt at blive forvirret - men her er den egentlige Skyward-bane:

Cross-over såvel som Smash-eksklusive himmel-baner vil åbenbart dominere.

0
1ups givet

#62 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

17-06-2013 23:51

Ja, okay, efter at have gjort lidt research må jeg nok indrømme, at jeg tog fejl, hoho. Det ligner ellers voldsomt meget min erindring af Isle of Songs, og som det bliver vist i traileren, ser det ud, som om banen bevæger sig fra Skyloft og rundt til de forskellige flyvende øer, men når jeg nu ser billeder fra Smash Bros. og Skyward Sword, kan jeg godt se, at det må være to separate baner.

0
1ups givet