Skrevet af Lukas Skywalker - 07-06-2011 21:57
Under Nintendos konference ved E3 2011 blev et nyt Smash Bros.-spil annonceret til både Wii U og Nintendo 3DS. Der blev dog ikke sagt meget mere om spillet, og vi fik ikke engang et navn.
Da spillet vil komme til både Wii U og Nintendo 3DS, vil spillet på én eller anden måde kunne kombineres på tværs af de to platforme. Om man vil kunne spille direkte mod hinanden med Wii U og 3DS, eller om der er tale om noget helt andet, vides ikke.
Hvad synes du om denne annoncering? Selvom mange nok vil mene at det er fedt, er det så for dårligt at de hverken kom med videoer, screenshots, eller endda blot et navn? Eller er navnet mon blot Smash Bros.?
#1 - Kanin
Level: 23 (Skree)
07-06-2011 22:07
Virkede mere som om de manglede en bombe ... Så tænkte Iwata, "fuck it. Jeg annoncere sgu lige en ny titel" .... Der sad sikkert en del udviklere og tænkte w00t???! Skal vi nu lave det#2 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
07-06-2011 22:09
Det tror jeg også. Nintendo har annonceret en konsol uden spil. De var nødt til at gøre et eller andet. Jeg gætter på, at der går mindst to år, inden vi ser dette spil i butikkerne.#3 - stelzig
Level: 24 (Whomp)
07-06-2011 22:09
Håber at ens savedata mellem de to konsoller er forbundet eller noget. Så kan jeg unlocke ting på min håndholdte heh.#4 - chessr
Level: 31 (ChuChu)
07-06-2011 22:12
han kunne godt lave det til flere konsoller men så bliver der nok kun en udgave af spillet med Nintendos figurer#7 - Lukas Skywalker
Level: 25 (Kokiri)
07-06-2011 22:14
Alex - Ah, uden spil ? Der var da en del, godt nok tredjepart, men stadigvæk. Og hvor mange spil blev der egentlig annonceret til Revolution (et spørgsmål, ikke retorisk - jeg kan nemlig ikke huske det)?#8 - chessr
Level: 31 (ChuChu)
07-06-2011 22:15
tror aldrig de direkte annoncer mange spil når der bliver vist en ny konsol. Der er det da maskinen der skal have folks interesse#10 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
07-06-2011 22:17
Lukas >> Ingen af de spil, der blev fremvist kørte på Wii U'en - det var bare trailere, der sikkert kørte på en 360. Jo, der var det der brætspil. Går ud fra, at det er det, man kan prøve til messen i morgen.#11 - stelzig
Level: 24 (Whomp)
07-06-2011 22:25
Dette er hvad e3 skulle have vist os: http://www.youtube.com/watch?v=thn-KLhZbeo&feature=bf_next&list=ULi9N3dsSpwjI&index=17#t=4m#12 - Jonas
Level: 15 (Geega)
07-06-2011 22:31
"Virkede mere som om de manglede en bombe ... Så tænkte Iwata, "fuck it. Jeg annoncere sgu lige en ny titel" .... Der sad sikkert en del udviklere og tænkte w00t???! Skal vi nu lave det"#13 - Togbis
Level: 16 (Space Pirate)
07-06-2011 22:39
Nu er det jo ikke Sakurai alene, der har udviklet Smash serien. Så mon ikke Brawl var udkommet, med eller uden Sakurai?#14 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
07-06-2011 22:41
Det er jo heller ikke Miyamoto, der udvikler de spil, han er med inde over (80 %), men tro mig, at han bestemmer, hvad der skal med og ikke med. Tror at Sakurai har samme rolle.#15 - stelzig
Level: 24 (Whomp)
07-06-2011 22:43
Togbis: Faktisk blev det udtalt at hvis sakurai ikke havde sagt ja så ville de bare have lavet en lille opgradering af melee med online (eller noget i den stil).#16 - Jonas
Level: 15 (Geega)
07-06-2011 22:45
Det er i høj grad Sakurai, der bestemmer retningen for udviklingen af Smash Bros. Hvis man læser interviews med og klummer skrevet af Sakurai, får man et indblik i, hvilken beslutningsprocess der er foregået under udviklingen. Det mest interessante er, at han synes, Melee var for "hardcore" og svært at spille (selvom alle andre i hele verden er enige om, at det er et casual og lettilgængeligt alternativ til andre fighting-spil) og alt for konkurrencepræget, og at han hellere vil gøre spillet mere tilfældigt og nemmere at spille.#17 - Togbis
Level: 16 (Space Pirate)
07-06-2011 23:10
@Alex#18 - Moysen
Level: 16 (Space Pirate)
07-06-2011 23:35
Jeg sagde jo, at de ville annoncerer et nyt Smash. Jeg er dog irriteret over at de ikke havde mere med det. Damn. Ser frem til mere om den nye konsol, og ikke mindst om dette spil.#19 - Navn
Level: 19 (Bullet Bill)
08-06-2011 00:33
Når det kommer til fightingspil synes jeg personligt at nøglekoncepterne er fart og konkurrence.#20 - stelzig
Level: 24 (Whomp)
08-06-2011 00:39
Selv hvis nintendo ville lave noget ladder ville det nok ikke blive 1v1, no items og kun med særlige baner. Teams ladder ville dog være awesome hehe...#21 - Navn
Level: 19 (Bullet Bill)
08-06-2011 00:42
De kunne eventuelt vælge at lave en "Competitive Ladder" og en "Casual Ladder", eller bare lave muligheden for at tilslutte sig forskellige typer kampe, alt efter hvad man har lyst til (bare det at man selv kan lave indstillinger ville være en stor opgradering ift. "basic brawl", haha)#22 - Togbis
Level: 16 (Space Pirate)
08-06-2011 00:50
Jeg tror at når man skal udvikle et party-spil( Wii Sports f.eks.), der mest skal bruges til at spilles i situationer, hvor man lige har nogle gæster ovre for noget lokal multiplayer.#23 - Navn
Level: 19 (Bullet Bill)
08-06-2011 01:01
Jo, smash bliver helt sikkert betragtet som et partyspil. Men naturen af fightingspil medvirker jo at "that guy" som har øvet alene er bedre end de andre. Derfor kan spiludviklerne ikke gøre ret meget ved dette aspekt efter min mening. Det er op til den stærke spiller at "gøre sig dårlig", eller bare ikke fokusere så meget på at vinde hvis sådan noget hierarki skal undgås.#24 - stelzig
Level: 24 (Whomp)
08-06-2011 01:04
Selv i mario party kan det hieararki ikke undgås og den erfarne spiller vil vinde.#25 - Togbis
Level: 16 (Space Pirate)
08-06-2011 01:16
Ikke at det har noget som helst at gøre med Smash, men:#26 - Navn
Level: 19 (Bullet Bill)
08-06-2011 01:21
hva#27 - stelzig
Level: 24 (Whomp)
08-06-2011 01:29
Lad mig følge op på forrige sætning og tilføje at jeg aldrig har oplevet folk have et problem med at de ikke var lige gode i mario party.#28 - Togbis
Level: 16 (Space Pirate)
08-06-2011 01:34
@Navn#29 - Jonas
Level: 15 (Geega)
08-06-2011 15:41
http://kotaku.com/5809850/cold-water-thrown-on-smash-bros-for-wii-u-and-3ds#30 - Navn
Level: 19 (Bullet Bill)
08-06-2011 16:08
Til grin at annoncere spil der ikke engang er i udvikling endnu.#31 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
09-06-2011 13:42
"Sakurai would like to have players helping one-another"#32 - stelzig
Level: 24 (Whomp)
09-06-2011 13:54
"both Iwata and Sakurai said that adding an element of growing your character through in-game experience would ruin the game"#33 - Jonas
Level: 15 (Geega)
09-06-2011 15:16
Lyder som om 3DS-versionen bliver Subspace Emissary om igen. Føj det var dårligt, og spild af udviklingstid.#34 - Togbis
Level: 16 (Space Pirate)
09-06-2011 15:19
Den der Boss co-op mode i Brawl var da okay sjov.#35 - Peblisko
Level: 21 (Paragoomba)
10-06-2011 14:17
Giv mig et SSB som på N64! De har stadig ikke formået at toppe charmen fra originalen.#37 - Peblisko
Level: 21 (Paragoomba)
10-06-2011 15:06
Smagssag. Jeg anerkender Melee, men min oplevelse med det første spil gav mig for høje forventninger til den retning de ville gå med Melee.#38 - Moysen
Level: 16 (Space Pirate)
10-06-2011 15:09
Melee var nok det bedste spil da det udkom. Jeg syntes brawl er bedre (På nær nogle enkelte ting som at snuble, eller det der med at undvige i luften)..#39 - Jonas
Level: 15 (Geega)
10-06-2011 15:12
Tror en del af charmen kommer fra N64-grafikken. Siger ikke det er det hele, men det er en væsentlig del, der aldrig kommer igen#42 - Moysen
Level: 16 (Space Pirate)
10-06-2011 15:25
Nice lydeffekter. Player 2 er elendig. Men kan godt lide hastigheden på Falcon Punch! Den er jo meget hurtigere end i de andre spil? Wut. Kan også godt lide lyden på Fox's skud.#43 - Oni Nick
Level: 26 (Octopi)
10-06-2011 15:25
Player 2 er ikke elendig.#44 - Jonas
Level: 15 (Geega)
10-06-2011 15:26
Synes spiller 2 er mega god, men det er ikke så underligt, at han får tæv, når han spiller mod Isai#45 - Moysen
Level: 16 (Space Pirate)
10-06-2011 15:28
Ja, okay. Han sux måske ikke alligevel så meget. xD Kender ikke Isai, hvilket jeg vel burde?