Ugens Downloads: Uge 38 2...

Overblikstrailer udsendt ...

Overcooked! 2 (Switch)

Arena of Valor udkommer t...

SEGA Mega Drive Classics ...

South Park: Stick of Trut...

Dark Souls Remastered kø...

Ny Pokémon Let's Go, Pik...

Switch er blevet opdatere...

Lanceringstrailer udsendt...

Super Mario Party

Switch Online

Fire Emblem Heroes

Playstation

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Dit seneste køb

Nintendo i medierne

Pokémon Let's Go, Pikach...

Spil på vej til Switch

Releasedatoer

S: B: Super Mario Odyssey...

S: Mario + Rabbids (Switc...

Tilbudstråden

S: Pokemon Soul Silver

N64 Ultra HDMI

S: Mario Tennis Aces

S: Wolfenstein II (Switch...

Sælger en masse 3DS, Wii...

K: Mario Kart Wii

K: Zelda : Breath of the ...

Madden 10 (Wii)

Celebrity Sports Showdown (Wii)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus

0
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08

Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.

[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]

Pieyanthikos

124
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#3946 - Skrevet 30-08-2018 14:32 - Redigeret 30-08-2018 14:32

Jeg investerede for et par dage siden i Fire Emblem Warriors - et lidt utraditionelt køb ift. hvad jeg ellers går og tygger mig igennem, men jeg er blevet positivt overrasket. Udmærket action uden så mange dikkedarer, der fint vejer op for den lidt spøjse historie (hvilket egentlig passer mig godt; historiedelen er sjældent det, jeg bliver fanget af i spil). Dertil er der blevet implementeret light-udgaver af de typiske Fire Emblem-træk fra tidligere spil, hvilket gør det til en rigtig god cross-over med en god balance mellem RPG-elementer og tempo i gameplayet. Måske man også skulle prøve Hyrule Warriors?

martinmartin

109
Level: 11 (Octorok)

1
1ups givet

#3947 - Skrevet 10-09-2018 11:11 - Redigeret 10-09-2018 11:11

I stedet for at afslutte Dark Souls 2 helt, købte jeg Dark Souls: Remastered til PS4 og fik det gennemført her i fredags. Jeg forsøgte at tage en del boss kampe i en anden rækkefølge, end den spillet gerne vil have, men det lykkes kun halvvejs. Det var sjovt at genspille det første Dark Souls i denne version og specielt ovenpå at have spillet Dark Souls 3 igennem for nyligt. Jeg lavede stortset samme karakter og løb til at starte med ind i problemer, som at ens dodge vist kun har fire veje, det kan "rulle" hen. Det er højre, venstre, frem og tilbage, hvilket de senere spil udvider. Jeg fik lavet nogle ret grimme dodge bevægelser i forsøg på at lave de her diagonale dodge moves, men rullede så bare til siden og blev flad som en pandekage et par gange på grund af det.

Verden i det første holder stadig og det har meget mere en "Metroid" vibe, eller måske Castlevania, i måden det hele hænger sammen og åbner sig op. Hvis spilleren kender spillet, er der ekstremt meget, der er åbent allerede fra starten. Reelt set kan man tage en af de boss kampe, der typisk er blandt de sidste, som den anden og kan klare en anden boss forinden. Det bliver ved med at fascinere mig med spillet, samt den hele gode grundmekanik i gameplayet.

Online virkede dog lidt halvddød på PS4. Det bliver spændende at se, om det ændres på Switch.

Nå, ja! Til trods for at spille det på en PS4 Pro, så lykkes det mig at trække frames i små omgange, ved at tvinge kameraet i nogle akavet vinkler, men det i meget små omgange og få øjeblikke. I forhold til originales massive framerate drops, så var det en sand fornøjelse og spille det med næsten helt stabile 60 fps. Det bliver også her spændende med Switch versionen, specielt fordi det er et andet firma, der har lavet porten, end PS4 versionen.

Ellers spiller jeg Valkyrie Profile: Covenant of the Plume, der er et sært genreblandings s-rpg, der spændende blander forskellige rpg stilarter til et s-rpg. Sværhedsgraden er svingende og kan minimeres vedhjælp af visse gameplay aspekter, som dog påvirker historien. En detalje jeg er ret vild med, da det føles mere subtilt, end at få valg per tekstboks. Der er ingen tvivl, om at det har kigget en del over skulderen til Final Fantasy Tactics, men det bibeholder stadig stemningen fra det andet Valkyrie Profile spil, som jeg har spillet. Om end at det nærmest, som modsvar bytter om på mekanikkerne i spillet. Dette fungerer - igen - godt med historien. Jeg skal lige igennem for at kunne danne et helt helheldsindtryk, men det er en unik lille DS perle.

Nå, ja. Jeg mangler de to sidste baner i Donkey Kong Country Returns: Tropical Freeze for at have 100% det spil. På mange måder det bedste ikke indie-platformer lavet i virkelig mange år. Ekstremt fantasifulde baner og en virkelig god styring. De små problemer jeg havde det med første, er slet ikke tilstede i dette. Så ja. Totalt mesterværk.

Krisp

743
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#3948 - Skrevet 11-09-2018 22:54

Jeg har netop gennemført Duck Tales HD samt Ryse: Son of Rome. Og nu er jeg i gang med Halo 5. De to sidst nævnte pga. jeg købte to måneders game pass på tilbud til 20 kr. Smiley. Duck Tales HD købte jeg på tilbud til 25~ kr. forleden. Smiley

Derudover får jeg spillet lidt Arms på Switch’en. Det er genialt. Jeg er på rank 8 i ranked pt. Lidt Mortal Kombat 4 på N64’eren bliver det også til hist og her. Det er nu det fedeste spil i MK serien IMO.

AND

127
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3949 - Skrevet 12-09-2018 11:45 - Redigeret 12-09-2018 11:45

^Nice! Hva' synes du om Duck Tales?

Krisp

743

1
1ups givet

#3950 - Skrevet 12-09-2018 22:52 - Redigeret 12-09-2018 22:52

#3949: Det var ret cool. Synes dog godt der kan komme lidt for mange cutscenes, men ellers er det en fed remake. Gameplay er meget som i det originale og synes den håndtegnede grafik klæder spillet og musikken giver go nostalgi. Smiley. Jeg planlægger helt klart at genspille det igen senere på sværere sværhedsgrad for at få nogle flere achievements.

AND

127
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#3951 - Skrevet 13-09-2018 10:47 - Redigeret 13-09-2018 10:47

Fedt at høre! Jeg har det selv liggende til Wii U (det er det samme spil, right?), men har endnu til gode, at komme rigtigt i gang med det Smiley

Krisp

743

1
1ups givet

#3952 - Skrevet 13-09-2018 22:58 - Redigeret 13-09-2018 22:58

#3951: Jo, det er samme spil. Giv det et skud, det er en meget nostalgisk oplevelse, hvis man er vokset op med Duck Tales. Smiley

ChampionOfWhat

172
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#3953 - Skrevet 15-09-2018 08:49 - Redigeret 15-09-2018 08:49

Lige pt spiller jeg Dragon Quest Builers! Jeg er så stor fan af et spil! Er godt i gang med sidste chapter og skal snart i gang med sandbox delen. Glæder mig til at kunne bygge i fri hånd uden at skulle have en begrænsning!

JOEP

11723
Level: 44 (Skulltula)

0
1ups givet

#3954 - Skrevet 19-09-2018 11:16

Jeg er gået i gang med Octopath Traveler, fik ca. 1.5 timers spiltid i går. Jeg valgte at starte med Therion, tyven, mest fordi historien her virkede interessant, mest også fordi det er en sjov path, tror jeg. Han er jo heldigvis ikke helt inkompetent på kamp-området. Mit andet valg havde været H'aanit, som jeg nu er på vej op for at rekruttere.

Havde egentlig håbet at kunne nøjes med at spille én storyline ad gangen, men det lader ikke til at være en god idé her i starten, så rekrutterer et par andre figurer og fortsætter så Therions storyline.

Flere gange tog jeg mig selv i bare at kigge på skærmen, når jeg gik rundt, er tosset med den artstyle, der er blevet brugt. Musikken virker også ret flot, så helt sikkert et spil, der bliver spillet med lyd på.

Indtil videre har jeg dog stort set bare kørt på autopilot med kampene, hvor jeg har fundet en weakness og så sørget for at lave breaks og combos herefter, det har ikke givet mig de store problemer. Har hørt lidt om, at spillet ikke er så svært, så jeg er bange for, at det måske bliver en kende kedeligt at kæmpe i længden. Håber jeg tager fejl.

Krisp

743

0
1ups givet

#3955 - Skrevet 20-09-2018 07:55

Jeg har fået gennemført Ryse: Son of Rome, Halo 5: Guardians og Gears of War 3 på Xbox'en. Netop gået i gang med Gears of War: Judgement og Gears of War 4 venter bagefter, før jeg har spillet alle i serien.

Ryse havde et ret godt kamp system og historien var faktisk heller ikke værst. Spillets eneste men dog lidt store svaghed er at det er ret repetitivt. Der er ikke meget variation. Der kunne godt have været lidt puzzles eller lignende, som kunne mixe gameplayet lidt.

Ifht. GOW, så synes jeg klart at Gears of War 3 er det bedste af de 3 første spil, stærkt efterfulgt af 2'eren. Det er en ret fed historie og fedt gameplay, på trods af jeg spiller dem i single player. Er meget spændt på at se om 4'eren kan leve op til den originale trilogi. Judgement virker ikke helt så fedt som de 3 første indtil videre, men jeg var forberedt på at de havde ændret lidt i gameplayet.

Halo 5 var jeg ikke super begejstret for. Man spillede for meget som Locke og historien var knap så interessant. Og så føltes det langtrukken at skulle kæmpe mod samme "Guardian" boss 3 gange. Det håber jeg de retter op på i Halo Infinity.