N-club Streams: Uge 33

Braid: Anniversary Editio...

Nintendo fremlægger kvar...

Adventures of Pip (Wii U ...

Pikmin 3 Deluxe annoncere...

Paper Mario: The Origami ...

N-club Streams: Uge 32

Næste sommeropdatering t...

Atelier Ryza 2: Lost Lege...

Unboxing af LEGO Super Ma...

Switch - spilrygter og sp...

Spil på vej til Switch

LEGO Super Mario

TV bord

Paper Mario: The Origami ...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

E3 2013

Super Smash Bros. Ultimat...

Satoru Iwata er gået bor...

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Nintendo/Playstation M...

S: Classic Xecutor2 modde...

K: Heart Gold/Soul Silver

Reserveskruer til Gameboy...

Animal crossing Amiibo ko...

S/B: Switch og PS4 spil

K: Hori game case white

Føler/råd om PS4?

S: Hollow Knight (uåbnet...

N-club Juletema 2018

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Story of Seasons: Trio of Towns

Mario Party: The Top 100

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus

0
Level: 22 (Ice Keese)

2
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08

Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.

[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]

Nemy

5515
Level: 25 (Kokiri)

1
1ups givet

#4126 - Skrevet 04-05-2020 14:54

Stortset alle mine spiltimer er den sidste halvanden måned gået til Animal Crossing. Jeg er dog nu nået dertil, hvor jeg har min daglige rutine + lidt til så jeg stadig mærker progression med min ø. Planen er at starte op på Pokémon Sword igen så jeg er klar til DLC'en Smiley

Frede-g

11
Level: 1 (Goomba)

1
1ups givet

#4127 - Skrevet 12-05-2020 16:08

Jeg sidder og roder med Animal Crossing. Jeg er på jagt efter forskellige frugter igennem ved og finde random øer og besøge. Men hold da maule hvor er hele dodo systemet da træls og arbejde med.

Pieyanthikos

81
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#4128 - Skrevet 19-06-2020 10:23

Jeg hentede Wargroove til omtrent 60 kr. forleden i forbindelse med udsalget, og indtil videre indfrier det til fulde mine forventninger. Jeg var glad for Advance Wars i sin tid, dog uden på nogen måde at mestre det til fulde, og Wargroove er heldigvis lige præcis så tro en kopi, som jeg håbede på. Masser af charme og enormt meget indhold for pengene. Et røverkøb!

JOEP

29110
Level: 46 (Phantoon)

1
1ups givet

#4129 - Skrevet 25-06-2020 07:12

Jeg blev i aftes færdig med at spille Shantae and the Seven Sirens med en spiltid på 8 t 45 min og en Item Collection på 70 % - jeg manglede hovedsagelig nuggets og nogle enkelte Heart Squids, så det er ikke noget, jeg gider bruge tid på at skaffe.

Alt i alt er jeg ret tilfreds med spillet, det er klart bedre end Half-Genie Hero, der i min optik er seriens (moderne) lavpunkt. Spillet vender tilbage til en rigtig metroidvania-stil, og det er bare sjovere. Verdenen er ikke for stor, men alligevel stor nok, og Warp Rooms er placeret ret fint ift. at kunne nå de fleste steder på nogle få minutter fra dem. Jeg manglede lidt at kunne markere steder med interessante ting til senere.

Jeg tror dog, at serien er ved at nå te punkt, hvor noget fornyelse er på sin plads. Kampene er latterligt kedelige - jovist har Shantae et arsenal af magier til rådighed, men de nytter bare ikke rigtig noget, og hår-pisken er stadig det mest effektive våben. Jeg kunne godt bruge en form for dodge og generelt bare lidt mere dybde i kampene - det kan man sagtens få, se bare Hollow Knight. Jeg siger ikkke, at Shantae skal være så svært som Hollow Knight, men lidt højere sværhedsgrad og dybde ville bare give spillet lidt mere pondus.

Shantae and the Seven Sirens dykkede en smule mere ned i Shantaes baggrund, og det var egentlig interessant. Kunne godt bruge lidt mere historie, men omvendt er det ikke rigtig historien, der bærer spillet frem. Det er den rene gameplay og den der "Nå, hvad mon det næste rum gemmer?", der gør det.

De har lavet om på, hvordan dansene og transformationerne virker i dette spil - tidligere skulle man danse for at transformere sig, men det er nu blevet til tastetryk, hvilket gør spillet væsentligt mere flydende og hurtigt, og dansene er nu blevet til evner, der ændrer på verdenen omkring dig og åbner for nye veje. Det fungerer megeet bedre, selvom det ville være rart med et visuelt hint til, hvornår dene første dans er god at bruge.

Alt i alt er Shantae and the Seven Sirens dog en fornøjelse at spille og det må betegnes som det næstbedstee i serien, lige efter Pirate's Curse. Jeg ved dog ikke, om jeg ikke ville påpege de samme mangler ved Pirate's Curse, skulle jeg spille det igen nu.

4/5

Sillyyy

191
Level: 16 (Space Pirate)

1
1ups givet

#4130 - Skrevet 26-06-2020 11:47

Jeg har endelig spillet Journey. Det var en af de få spil til Playstation 3, som jeg virkelig gerne ville prøve, men ikke kunne dengang. Nu er det kommet på Steam, og det var ventetiden værd, Smiley

Det er super simpelt og meget kort. Man kan gå, hoppe og svæve, og lave lyde, mens man løser små puzzles eller platforming for at komme videre til næste stage. Det er super specielt, at man tilfældigvis kan møde en anden spiller, som man ikke rigtig kan kommunikere med udover sine lyde og kropssprog. Min første ven var super sød, viste mig hvor forskellige pick-ups lå og var meget tålmodig når jeg ikke forstod, hvad vi skulle gøre og hvad han ville. Det tog kun to timer at gennemføre, men jeg vil spille det igennem mange flere gange. Tror hvert playthrough kan føles nyt afhængig af sin ven i spillet.

The ultimate beast

181
Level: 19 (Bullet Bill)

4
1ups givet

#4131 - Skrevet 05-07-2020 23:06

For nylig spillede jeg Yooka-Laylee på Switchen. Jeg må sige, at jeg generelt var positivt overrasket. For mig kunne det næsten ikke være mere som de gamle Banjo spil, hvilket i denne konktekst er et plus. Spillet kørte fint, og jeg oplevede sjældent kameraet som et problem. Jeg må dog indrømme, at jeg var fint tilfreds med spillet efter at have samlet 100 Pagies, på trods af jeg gik til spillet med en intention om 100 %. Ved nogle af de mere krævende udfordringer tabte jeg pusten. Men alt i alt var jeg ganske imponeret. Jeg synes umiddelbart ikke, at spillet fortjente de hårde anmeldelser, det fik tilbage da det udkom.

Efter min spilletid med Yooka-Laylee, er jeg gået i gang med Hollow Knight. Grafikken har længe tiltalt mig, og jeg plejer at kunne lide metroidvania genren. De to første timer, da jeg begyndte, var fuldstændig magiske. Alt klikkede bare! Grafikken er smuk, gameplayet er sjovt, lydsiden er gennemført, universet er spændende. Derefter viste spillet dog sine sande tænder! Selvom jeg har god erfaring med svære spil, må jeg sige, at Hollow Knight godt kan give mig nogle ordentlige tæv Smiley
Spillet er stadig godt, men for et øjeblik mistede jeg modet, fordi starten og de første par bosser var så relativt lette. Gameplayet er virkelig fedt, og jeg giver bestemt ikke op, men hollow nests labyrinter har sit greb på mig... Et virkelig fedt spil, som jeg glæder mig til at spille videre i, men frygter at blive knust af Smiley

JOEP

29110
Level: 46 (Phantoon)

1
1ups givet

#4132 - Skrevet 06-07-2020 22:07 - Redigeret 06-07-2020 22:12

^Det er noget af et spring fra YK til HK på alle parametre!

Men Hollow Knight er en god oplevelse, og det fede er, at selvom det er pisse hamrende svært, så er det bare aldrig den der følelse af, at noget er umuligt, der overvælder én, og i stedet er det mere "ah, bare ét forsøg mere!". Ser frem til Silksong, men frygter også, at det er i samme størrelsesorden som Hollow Knight, og det kan godt føles lidt voldsomt.

----

Jeg fik lyst til at spille noget rigtigt Mario Kart igen efter at have brugt (lidt for lang) tid på Mario Kart Tour, så jeg startede MK8DX op igen og satte mig for at gennemføre Mirror Mode. Det er hermed gjort med 2+ stjerner i alle cups (var lige uheldig med et par cups og fik derfor kun 2 stjerner i dem). Så kan jeg da krydse dén af. Jeg nægter at gøre det samme med 200cc, det er ganske enkelt ikke sjovt til andet end drink and drive.

AND

189
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4133 - Skrevet 06-07-2020 22:17

ANDen er hoppet lidt rundt mellem tre gode spil i den seneste tid. Først spillede jeg Yooka-Laylee: The Impossible Lair - derefter lidt Super Metroid og nu er jeg i gang med Breath of the Wild på master mode, som bare gør spillet endnu bedre.

KHFan

9
Level: 3 (Koopa-Troopa)

1
1ups givet

#4134 - Skrevet 31-07-2020 23:42

Er igang med at genspille Tales of Symphonia til Gamecube, det er som at gå 10 år tilbage i tiden for mig Smiley