Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

LEGO afslører tre nye LE...

Overblikstrailer for Prin...

Snufkin: Melody of Moomin...

Splatoon 3

Legend of Zelda: Tears of...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Outage af Facebook, Insta...

Nintendo Switch

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
AND
AND

417
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4141 - Skrevet 13-04-2022 08:54 - Redigeret 13-04-2022 08:55

@JOEP - sejt! Har faktisk købt Ori nr. 2 for nyligt, så det skal jeg også have gang i efter Bloodstained.

Sværhedsgraden er klart det største spørgsmålstegn ved Hollow Knight for mit vedkommende. Har ingen problemer med gentagelser - fx det originale Zelda og Mega Man X - men med nyere spil kan det altså godt være en balancegang, synes jeg.

Men med det omdømme, så SKAL Hollow Knight prøves en dag! Smiley


JOEP
JOEP

73297
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#4142 - Skrevet 13-04-2022 08:58 - Redigeret 13-04-2022 08:58

Hollow Knight har nok den bedste balance-gang, jeg har oplevet i den slags spil. Spillet kører nemlig super flydende, og det er aldrig bossens skyld, at du bliver ramt. Alle angreb bliver signaleret, og du kan altid undvige dem, men kræver nogle forsøg. Den eneste anke her er, at checkpoints ikke altid er lige før bossen, så nogle gange skal man lige gå et stykke tid for at komme tilbage.


powerfull499
powerfull499

107
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#4143 - Skrevet 15-04-2022 16:17

JOEP skrev:
^Der kommer mere kød på senere, og hvis du går efter at klare bosserne uden at blive ramt kan du nok godt se dig genstarte banerne nogle gange. Smiley Generelt er det dog rimelig let, som det er kotumen med Kirby-spil, men denne gang er det ingen cake-walk i det mindste. I nogle af de gamle spil kunne man jo bare lukke øjnene og så trykke til højre og hoppe/svæve lidt, så var det klaret...



Tak, JOEP! Jeg må lige give det en chance... Smiley


AND
AND

417
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4144 - Skrevet 01-05-2022 22:53

ANDen spiller Bloodstained Ritual of the Night. Har lige ordnet de maskine-boss på et tog - fed sekvens!

Performance er dog ret skidt. Lydeffekter falder ud, grafiske stutters og været af alt: spillet er gentagne gange crashet for mig, så det er lukket ned med tabt fremdrift til følge. Havde virkelig håber, at de havde ordnet det med opdateringerne…

Det er synd, for ellers er spillet ret fint.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

1962
Online
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#4145 - Skrevet 02-05-2022 10:21

Spiller du på switch? Jeg har det til pc. Der kan jeg mindes nogle crash ret tidligt i spillets levetid, men der er det stort set fikset så godt, at man kan regne med ikke at få et crash igennem et playthrough nu,


AND
AND

417
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4146 - Skrevet 02-05-2022 20:28

Jep, det er på Switch. Har lige nakket en boss, hvorefter jeg fik game over… super sært, men det er vist en del af spillet…?


Dead-Cheese
Dead-Cheese

1962
Online
Level: 25 (Kokiri)

1
1ups givet

#4147 - Skrevet 03-05-2022 09:32 - Redigeret 03-05-2022 09:32

Tja man kan jo alrdig vide.
Spoiler: Spillet har flere slutninger, og bossen er et fakeout



Sillyyy
Sillyyy

2793
Online
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#4148 - Skrevet 09-05-2022 10:04

Jeg har gennemført Spyro Reignited Trilogy, alle tre spil 100%+.

Jeg startede med 3'eren fordi det var mit yndlings til Playstation, derefter 2'eren da jeg havde spillet det før, og sluttede med det første Spyro da jeg aldrig har spillet det før. Det første er ret skrald i forhold til de andre to, og 3'eren er bedre end 2'eren. Jeg er ikke fan af alle de tilfældige minigames man skal igennem for at få en Orb. 3'eren er klart det bedste, man finder langt de fleste Dragon Eggs ved at lede efter dem, og de få gange man skal gennemføre en opgave er opgaven sjov og virker mere relevant til den level, man er på.

Spiller på PC, det eneste problem jeg oplevede var en høj frame rate kunne ødelægge spillet. Jeg spiller spil på 144hz, men blev nød til at sætte det ned til 100hz, for ellers begynder Spyro at glide rundt selvom jeg ikke rører min controller. Nogle gange skulle jeg kortvarigt ned på 30hz, da en troldmand ellers ikke kan ramme en dør med sin magi, og åbne døren for mig.

Ellers super fedt remake af alle tre spil. Jeg elskede Spyro dengang og det gør jeg stadig, Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

1962
Online
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#4149 - Skrevet 09-05-2022 11:31 - Redigeret 09-05-2022 11:36

Sillyyy skrev:
Jeg har gennemført Spyro Reignited Trilogy, alle tre spil 100%+.
[...]


Havde du også problemer med at dine saves havde problemer med at blive gemt?
Jeg er startet på spillet flere gange nu, men mine saves bliver ofte ikke gemt.
Det er har været ret demotiverende at vende tilbage efter en pause, og så er man tilbage til starten.

Btw. Spyro 2 er det bedste spil - de bedste fjender og bedste world building. Der er oftest 2 sider i kamp, så i nogle baner hjælper man den ene part, men der er som oftest modparten i en anden bane. Fx. hjælper man fulge og kæmper mod orme i en bane, og i en anden hjælper man orme og kæmper mod fugle. De mange mini games kan man se bort fra i et kasual gennemspilning, og er en nice bonus. De fleste minigames bruger også spyros evner, og tester spillerens evner, modsat 3, hvor man ofte er en anden karakter eller spiller noget der ikke er en del af spyros evner.


AND
AND

417
Online
Level: 35 (Lakitu)

2
1ups givet

#4150 - Skrevet 27-07-2022 09:55

Efter at have opgivet Bloodstained (spillet crashede simpelthen hele tiden! Smiley ) har ANDen dels prøvet lidt kræfter med go’e gamle Adventure of Link og Mega Man 7 og desuden spillet fænomenale Ori and the Will of the Wisps igennem. Sidstnævnte har nok den mest velfortalte historie i et spil nogensinde.

Nu er turen så endelig kommet til New Pokemon Snap. Jeg er ca 11 baner inde og det er helt fremragende! Man bliver hele tiden belønnet for at tage nye og bedre billeder - og banerne er proppede med sjove ting at udforske og opleve, når man interagerer med Pokemoner og omgivelser.


AND
AND

417
Online
Level: 35 (Lakitu)

2
1ups givet

#4151 - Skrevet 23-09-2022 16:38

Så kom ANDen med på Animal Crossing New Horisonts-bølgen. Bedre sent, end aldrig!

Fremragende spil indtil videre. Meget anderledes end de traditionelle genrer.

Har lige bestilt et hus og et Yoshi-tæppe!


Jonezy
Jonezy

4548
Online
Level: 18 (Twhomp)

2
1ups givet

#4152 - Skrevet 23-09-2022 17:40

Jeg rå-hygger med Tinykin for tiden. En skøn collectathoner/3D platformer/pikmin inspireret spil oplevelse. Varm anbefaling herfra selvom Switch versionen nok er den dårligste udgave af spillet, men intet der ødelægger oplevelsen. Lang tid siden jeg har hygget så meget med et spil. Der er en demo, hvis man er nysgerrig.




6Pac
6Pac

285
Offline
Level: 18 (Twhomp)

2
1ups givet

#4153 - Skrevet 26-09-2022 14:46

Tager lige en omgang Paper Mario Thousand Year Door på Gamecube. Det spil er simpelthen et mesterværk man ikke kan ligge fra sig.


JOEP
JOEP

73297
Online
Level: 50 (Torizo)

2
1ups givet

#4154 - Skrevet 04-01-2023 06:51 - Redigeret 05-01-2023 22:06

Jeg købte i januar måned (sidste år) The Talos Principle, som jeg følte for at gå i gang med for nyligt, og nu er jeg nået til B-templet, klarede alle opgaver undtagen et par stjerner i A-templet. Det er et fint spil, men synes der er meget busywork, hvor man bare går rundt. Jeg forstår ikke helt, hvorfor der er så meget plads i spillet, når der ikke er noget at lave udenfor områderne med opgaver.

Selve opgaverne er gode, men der er lidt for mange af dem, og der var kun nogle enkelte, jeg ikke regnede ud med det samme. Jeg forventer at det bliver anderledes, når jeg når længere i spillet, hvor der også kommer flere objekter til.

Spillet ser og lyder ellers godt, så det er jo dejligt - det kører også helt flydende. Og selvom jeg ikke forstår, hvorfor der er så meget spildplads, så ser det trods alt godt ud.


powerfull499
powerfull499

107
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#4155 - Skrevet 06-01-2023 12:36

Har spillet Hades. Efterhånden en titel med et par år på bagen, men hold da op et spil! Det er utrolig gennemført, og nok den bedste rogue-like, jeg har spillet. Har også overvejet at anskaffe mig Dead Cells på bagkant af at have spillet dette spil. Er der nogle af jer, der kan anbefale dette?