N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
JOEP
JOEP

74220
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#4156 - Skrevet 06-01-2023 15:42

Jeg har haft det ret sjovt med Dead Cells, men kørte lidt død i det og formåede aldrig at gennemføre det. De har dog tilføjet en masse QoL ting, der også kan gøre runs lidt lettere at gennemføre, så det er nok meget fint at prøve det af. Det ryger på tilbud fra tid til anden så hold øje med det der. Det er et ret solidt roguelike.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

2
1ups givet

#4157 - Skrevet 08-01-2023 23:15

Mit mål for tiden er at få prøvet alle mine pc spil. Jeg har 2115 spil ifølge Playnite. Jeg er i dag fået prøvet 40% af spillene Smiley

Jeg har fundet ud af nogle ting om mig selv og mine spil.

  • Duke Nukem: Forever er i dag et nogenlunde spil, som man godt kan give en chance.
  • Alle Peggle spil er stadig fede i dag Smiley Smiley Smiley
  • Jeg er ikke så vild med Open World Spil som min pung har troet igennem årene. De fleste har jeg hurtigt lagt fra mig igen.
  • Jeg kan ikke rigtig lide Hitman spillene. Men jeg havde en forventning om jeg ville, så jeg har en del af dem, endda på flere platforme. Ups.
  • En del spil syntes jeg særdeles godt om, som jeg ikke har hørt omtalt. Heriblandt (i ingen særlig rækkefølge): Batbarian, Rage 2, Everhood, Aces of the luftwaffe, Just die already, Tesla vs. Lovecraft, Nomad Survival & Hunted




Andreas Tarding
Andreas Tarding

7434
Offline
Level: 18 (Twhomp)

2
1ups givet

#4158 - Skrevet 09-01-2023 15:28 - Redigeret 09-01-2023 15:28

Tak for forskellige anbefalinger! Smiley Og tak for et opslag, der jo alligevel sætter éns egen situation i perspektiv. Min egen backlog, sat i sammenligning, viser sig jo pludselig som værende ualmindeligt-sølle størrelse, på blot 45 titler. Needless to say, en betydeligt mere overskuelig situation, end dine 1269 (?) titler at få gennemført.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

1
1ups givet

#4159 - Skrevet 10-01-2023 10:53 - Redigeret 10-01-2023 13:00

Jeg har opgivet at gennemføre de fleste af spillene. De fleste spil kommer fra store bundles jeg har fået for *få penge. (*Jeg er sikker på at det samlet set ikke var penge).
Det var gode tider dengang man kunne købe Super Meat Boy for nogle basører og få en samling af andre indie hits med.

Jeg kan se at der er noget fejldata. Jeg havde ikke lablet spil der er importeret fra konsoller.
Så nu har jeg Spillet 55% af mine spil. Jeg mangler at prøve 940 spil.

Update: Jeg havde faktisk heller ikke taget alle dubletter i betragtning. Så nu har jeg været igennem 63%. 800 spil i min backlog.

Update 2: Yderligere havde jeg ikke checket for fejlimporteret data. Nu har jeg spillet 70%. 616 spil i backlog. Min spilsamling faldt ned til 2071 spil.


BroSmash
BroSmash

1088
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

2
1ups givet

#4160 - Skrevet 26-01-2023 13:25

Er gået i gang med Beyond Good and Evil til Nintendo Gamecube. Det er gået op for mig at jeg aldrig har spillet det færdigt, så nu skulle det være! Smiley


JOEP
JOEP

74220
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#4161 - Skrevet 26-01-2023 18:50

Er stadig i gang med Talos Principle, men oplevede at blive køresyg af det, sidst jeg spillede, så det har givet lidt mindre blod på tanden til at fortsætte. Det og så sad jeg også fast i en opgave, da jeg fik det dårligt.


Sillyyy
Sillyyy

2969
Online
Level: 17 (Deku Baba)

4
1ups givet

#4162 - Skrevet 12-04-2023 11:05

Jeg gennemførte Ocarina of Time for første gang på Switch.

Spillede 3DS versionen for nogle år siden, som jeg huskede som super godt. Kom også igennem Water Temple uden problemer, men jeg gennemførte det ikke. Så jeg tænkte det ville være samme gode oplevelse at spille 64 versionen, men det var det slet ikke. Styringen er super skrald, skifte items og equipments er langsomt, da alt dette foregår i menuen. Det skete tit, at jeg ikke vidste, hvor jeg skulle hen eller skulle gøre for at komme videre i historien.

Da jeg kom igennem Water Temple med hjælp, havde jeg ikke lyst til at spille dette længere. Selvom jeg kom nemt og hurtigt igennem det på 3DS versionen, var det en forfærdelig, langsom og frustrerende oplevelse i 64 versionen. Jeg vagte at spille igennem den sidste del af spillet alligevel, da jeg ellers aldrig nogensinde kunne finde på at spille Ocarina of Time igen. Oplevelsen af spillet blev ikke bedre efterfølgende. Det var mere en lettelse over, at spille endelig var overstået end det var glæde, da Ganon døde.

Jeg er med på, at mine problemer med spillet ikke var problemer, da spillet blev udgivet for over 20 år siden. Men når folk i dag fortæller om, hvor fantastisk spillet stadig er i dag, kan det kun være ren nostalgi. Vil fraråde alle at spille 64 versionen, men i stedet give det en chance på 3DS, der fiksede en masse ting ved den originale version.


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8105
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

3
1ups givet

#4163 - Skrevet 15-04-2023 20:32

En stor del af udfordringerne ved controls og items, hvis du spillede med pro controller, er manglen på C-knapper. Styringen er ikke god ud fra 2023-standarder, men den er langt mere intuitiv, når man spiller med den controller, spillet er designet til.

Som en der elsker Ocarina of Time, anerkender jeg dog fuldt ud, at 3DS-versionen er overlegen, og hvis man ikke har nostalgi for N64-versionen, skal man klart spille 3DS remaket.


AND
AND

557
Offline
Level: 35 (Lakitu)

2
1ups givet

#4164 - Skrevet 15-04-2023 23:56

AND’en spiller Shovel Knight på 3DS. Er vist ca. halvvejs i den originale kampagne - sikke et fint og nostalgisk spil! Det minder mig mest om Mega Mans NES-dage, men også en snert af Castlevania og måske Zelda II. Og det er jo bare en kæmpe kompliment!


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

6
1ups givet

#4165 - Skrevet 21-04-2023 01:06 - Redigeret 23-04-2023 18:20

Mit nye mål er at få prøvet mine Wii spil af. Hvert spil bliver spillet en times tid, og så giver jeg det en score fra 1-4. Jeg vælger det format, for at undgå at have middelmådige spil ved at tvinge mig til at skubbe scoren i retning af god eller dårlig. 4/4 fra mig, er tilsvarende det bedste jeg har prøvet på konsollen, hvilket pt. er Super Mario Galaxy.
Nu da det kommer til Nintendo spil, tænkte jer nogle af jer ville værdsætte nogle mini reviews fra min samling.

a boy and his blob 3/4
En side scrolling platformer med fokus på puzzles, der løses primært med sin følgesvend: blobben, også kendt som blob.
Det lover godt, med rigeligt charme, og en grafikstil man ikke ser tit på Wii. Det er simpelt, men godt.

Astro boy the Video Game 2/4
2D beat 'em up, platformer og shmup .
Det lover godt lige i starten, men allerede nogle minutter inde, er det en frustrerende oplevelse. Det mest frustrerende er at det 2D beat 'em up føltes monotomt og langdraven. Catchphrase bliver slynget til højre og venstre, hvilket man bliver træt af at høre på. Spillet har dog en eller anden charme, som er svær at beskrive. 2D shmup sektionerne er hvor spillet er bedst. Havde spillet bare været det, tror jeg godt det kunne scores bedre.

Battalion Wars 2 3/4
En action taktisk shooter, som er en form for action orienteret fortsættelse til Advance Wars og Famicom Wars.
Det var en udmærket prologue. Det var meget nemt, men jeg forestiller mig at sværhedsgraden stiger senere. Jeg værdsætter at lock on er implementeret frem for at man konstant skal sigte (unøjagtigt) med Wii mote. Ikke at man skal bruge det, hvis man godt selv vil sigte. Dodge role udføres med waggle og C knappen, hvilket undrer mig, da waggle virkelig ikke havde været nødvendigt, nu når en knap er blevet dedikeret til handlingen.

Battle of the Bands 3/4
En guitar hero klon på Wii! Eller det er hvad jeg altid havde troet. Hvilket var korrekt, i nogen grad. Det er lavet til at ligne, men det har sit eget twist. Der er altid 2 bands i kamp mod hinanden, og de kæmper om at blive hørt, og få flest point.
Man spiller et rytme spil, der ligner guitarhero, men kræver at man fægter rundt med sin Wii-mote, og faktisk ender med at have et helt andet feel. Musik udvalget er også vildt godt. Der er mange bands at vælge, og de alle spiller deres egen udgave af den valgte sang. Så der er en del variation i hvad man får at høre.

Bit Trip Complete 2/4
Rytme spil samling.
Spillene er simple, og simpelt kan være godt. Jeg er dog ikke lige faldet i hak med nogen af spillene i samlingen. Måske mangler jeg rytme, men jeg havde det kun lidt sjovt.

Bomberman Land Wii 1/4
Party spil samling.
En af de spil der får en til at ønske at man bare havde spillet Mario Party. Det gode. Der er spil for 1, 2 og 4 spillere, så i teorien kan man spille det med forskellige størrelser af vennegrupper. Det dårlige: Alt skal låses op. Man kommer til at spille de samme spil igen og igen.. Det blev frustrerende allerede i den første time. Jeg kan ikke anbefale det.

Cabela's Survival: Shadows of Katai 3/4
Teknisk set mit fars spil. Der er en adventure mode, men den er jeg lidt ligeglad med. Der er en shooting gallery mode!
Det er meget sjov at skyde dyr på skærmen og få point. Det er som at spille Moorhuhn, men med moderne grafik, og mindre randomness. Man kan hurtigt få tiden til at flyve her. Måske burde jeg også prøve en time i Adventure mode, men det må blive en anden gang.

Captain Rainbow 2/4
3D interaktivt story drevet spil..? Med mini games.
Præsentation er spillets styrke. Jeg nåede ikke langt, så jeg ved ikke helt hvordan spillet udformer sig herfra. Måske er min score helt ved siden af.

Castlevania Judgment 2/4
Waggle slåsse spil.
Det er waggle når waggle er bedst. Trods for at det er en lidt overfladisk 3D fighter, så var det alligevel lidt sjovt at spille. Præsentationen var også meget sej.
Der er grafik settings! I et Wii spil! Det er sjældent.

Dead Rising: Chop til You Drop 1/4
3D Action Survival spil.
Vent... Det er et demake af Xbox360 original spillet? Huh, det er sjældent man ser en demake på den måde. Det er egentlig meget imponerede. Desværre, så sad jeg hele tiden kun med tanken om jeg kunne have spillet det bedre original spil i min session.

de Blob 3/4
3D Action platformer.
Omverdenen og musikken ændrer sig, som du kommer frem i banerne. Man farvelægger primært bygninger, og udfører opgaver/quests. Spillet har en god præsentation. Spillet er også på Dansk, hvilket man ser alt for sjældent.

de Blob 2 2/4
Mere de Blob! Det er meget det samme, men med nye 2D sektioner, og ingen dansk tekst. De nye 2D sektioner klør mig ikke rigtigt, og det er ærgerligt at se det har glemt Dansk.

Destroy all Humans! Die Willy Unleashed 2/4
3D open World Sandbox og adventure spil.
Det er tredje spil i Destroy all Humans serien. Ofte glemt, og måske fordi det er seriens lavpunkt. Det er ikke helt skidt, men det er svært at benægte at man ikke bare hellere ville spille de andre spil i serien når man er kommet i gang.

Disney's Epic Mickey 3/4
3D Action Platformer. Jeg kan huske jeg var meget spændt på spillet. Men da jeg endelig fik det, røg det direkte i glemmebogen. I stedet fik jeg spillet Super Mario Galaxy.
Jeg har ikke fortrudt, men det er stadig en ret solid 3D platformer. Et kig værd.

Dragon Ball Budokai Tenkaichi 2 1/4
3D slåsse spil.
"Please position yourself closer to your television." Det stod over skærmen hele tiden. Jeg har åbnet spillet igen, og det skete ikke på samme måde igen. Så måske er min score unfair. Men det er et meget irriterende og overflødigt overlay.

Excite Truck 1/4
3D Ræs.
Det føltes ikke godt. Der er fart, men det føltes som man kører på smør hele tiden.

Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time TBA
3D Action RPG.
Vent... Er det et DS spil? [Skriver jeg velvidende at det er magen til DS spillet]. Det er super mærkeligt at se et fysisk udgivet Wii spil emulere DS touch screen og play screen*. Men det er et udmærket spil. Men jeg har besluttet mig med at give det et seriøst forsøg indtil jeg har samlet mig en flok venner, og så spille en Coop kampagne.
*Ja, hvad kalder vi egentlig den øverste skærm på en DS?

Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers 3/4
3D action adventure RPG med mini games.
Det er det sorte får i Crystal Chronicles serien. Det deler ikke game play elementer fra de andre Crystal Chronicles spil, men i stedet har det mini games som Final Fantasy Fables (DS) og kamp som Final Fantasy Type 0 (PSP/Windows). Grafikken er også overaskende god, med en stærk art style. Det er lidt sejt, endelig at se Crystal Chronicles verdenen i en helt anden stil.
Game play i den første time består mest af mini games, og meget lidt kamp. Jeg tror spillet er bedst, hvis man forventer en spirituel fortsættelse til Final Fantasy Fables (DS) - mini games forbundet med en historie.

Final Fantasy Fables: Chocobo's Dungeon 2/4
Shinen the Wanderer type dungeon crawler.
Jeg kan huske jeg var utrolig skuffet over at spillet kun i præmis er en prequel til Final Fantasy Fables (DS).
Men i dag ser jeg det lidt bedre for hvad det er. Det er måske en af de bedre Shinen the Wanderer type dungeon crawler spil. Ærgerligt at de aldrig har sagt mig det store.

Kawasaki Jet Ski 2/4
3D Ræs.
Det er ikke Wave Race, men det er Kawasaki, og mange baner kommer igen fra Wave Race. Det er faktisk ret godt. Præsentationen er langt bedre end jeg havde forventet. Karaktererne man kan vælge imellem ligner til gengæld noget hevet ud af helvede. Spillet har meget gode highs, men også meget lave lows. Giv det et forsøg hvis i finder det engang.


AND
AND

557
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4166 - Skrevet 22-04-2023 15:05

^Mega fedt! Altid en fornøjelse med en gang retro-reviewsSmiley


powerfull499
powerfull499

172
Offline
Level: 18 (Twhomp)

2
1ups givet

#4167 - Skrevet 23-04-2023 09:59 - Redigeret 23-04-2023 10:01

Ja, mega fedt format, Dead-Cheese! En god måde at gøre det på, som også gør dit mål muligt Smiley
Sjovt at man har valgt at release et DS-spil til Wii med dual-screen emulering! Virker helt skørt!

Hvad er din score af favoritter som Brawl og Mario Kart?


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#4168 - Skrevet 23-04-2023 18:13 - Redigeret 23-04-2023 18:14

Godt i kan lide hvad jeg har skrevet. Det er jeg glad for.

Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time er virkelig en spøjs sag. Der er få andre spil der lader DS versionen spille sammen med Wii spilet, herunder Wario Ware D.I.Y., Pokémon farm og Pokémon battle revolution. Ingen af dem er som sådan en port eller emulering af DS spillet de arbejder sammen med. Jeg tror F.F. C.C. Echos of time er den eneste af sin slags. Hvilket er lidt ærgerligt, da det tilsyneladende fungerer godt. Mere om det når jeg får lokket nogle venner til at spille med.
Den næste konsol generation har flere håndholdte spil der spiller det samme spil sammen. 3DS med Wii U. F.eks. Hryule Warriors og Monster Hunter 3.

Jeg har faktisk også Super Smash bros. Brawl og Mario Kart Wii. Jeg spiller mine Wii spil fra a-z. Jeg prøvede på det. Der er allerede nogle spil der er smuttet.
Jeg skriver det næste læs anmeldelser snart. Jeg vil bare lige have lidt flere med. Jeg kan afsløre at der kommer 4/4 spil.


AND
AND

557
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4169 - Skrevet 23-04-2023 18:37 - Redigeret 23-04-2023 18:38

^Stærkt! Kunne også være fedt at se din ‘to do-liste’ Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#4170 - Skrevet 23-04-2023 20:52 - Redigeret 12-06-2023 20:14

Jeg var i gang med at skrive det ville være for bøvlet. Men...
Jeg har en 'todo liste' i playnite. Man kan eksportere den. Okay så. Jeg laver det.

Update: Der er 112 spil. Så ~112 timers arbejde. Det kommer til at tage nogle uger at komme igennem.

  • Smiley = Ikke spillet (i min 1 time test format)
  • Smiley = Spillet men ikke anmeldt
  • Smiley = Spillet og anmeldt
  • Smiley = Spillet, anmeldt og 4/4
  • Smiley = TBA
  • Smiley = Virker ikke

  • Smiley A Boy and His Blob
  • Smiley Agatha Christie: Und Dann Gabs Keines Mehr
  • Smiley Alone in the Dark
  • Smiley Astro Boy the Video Game
  • Smiley Baroque
  • Smiley Battalion Wars 2
  • Smiley Battle of the Bands
  • Smiley Beat the Beat: Rhythm Paradise
  • Smiley Bit.Trip Complete
  • Smiley Bomberman Land Wii
  • Smiley Cabela's Survival - Shadows of Katmai
  • Smiley Captain Rainbow
  • Smiley Castlevania Judgment
  • Smiley de Blob
  • Smiley de Blob 2
  • Smiley Dead Rising: Chop Till You Drop
  • Smiley Dead Space - Extraction
  • Smiley Destroy All Humans! Big Willy Unleashed
  • Smiley Disney Epic Mickey
  • Smiley Disney-Pixar Toy Story 3
  • Smiley Dr. Mario & Germ Buster
  • Smiley Dragon Ball: Revenge of King Piccolo
  • Smiley Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2
  • Smiley Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3
  • Smiley Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors
  • Smiley EA Sports active Personal Trainer
  • Smiley Excite Truck
  • Smiley FIFA 09: All-Play
  • Smiley Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time
  • Smiley Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a Darklord
  • Smiley Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King
  • Smiley Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers
  • Smiley Final Fantasy Fables: Chocobo's Dungeon
  • Smiley Fire Emblem: Radiant Dawn
  • Smiley Get Fit with Mel B
  • Smiley Hannah Montana: Spotlight World Tour
  • Smiley Kawasaki Jet Ski
  • Smiley Kirby Adventure Wii
  • Smiley Kirby's Epic Yarn
  • Smiley Klonoa
  • Smiley Link's Crossbow Training
  • Smiley Little King's Story
  • Smiley MadWorld
  • Smiley Manhunt 2
  • Smiley Mario & Sonic at the Olympic Games
  • Smiley Mario Kart Wii
  • Smiley Mario Party 8
  • Smiley Mario Party 9
  • Smiley Mario Power Tennis
  • Smiley Mario Sports MIX
  • Smiley Mario Strikers Charged Football
  • Smiley Max & the Magic Marker
  • Smiley Metal Slug Anthology
  • Smiley Metroid Prime 3: Corruption
  • Smiley Metroid Prime Trilogy
  • Smiley Metroid: Other M
  • Smiley Monster Hunter Tri
  • Smiley Mushroom Men: The Spore Wars
  • Smiley Namco Museum Megamix
  • Smiley New Super Mario Bros. Wii
  • Smiley Nights: Journey of Dreams
  • Smiley No More Heroes
  • Smiley Okami
  • Smiley Overlord Dark Legend
  • Smiley Pac-Man Party
  • Smiley Pikmin
  • Smiley Pikmin 2
  • Smiley Pokemon Battle Revolution
  • Smiley PokéPark Wii: Pikachu's Adventure
  • Smiley Prince of Persia: Rival Swords
  • Smiley Punch-Out!!
  • Smiley Rampage - Total Destruction
  • Smiley Red Steel
  • Smiley Red Steel 2
  • Smiley Resident Evil - The Darkside Chronicles
  • Smiley Resident Evil 4: Wii Edition
  • Smiley Resident Evil: The Umberella Chronicles
  • Smiley Rodea the Sky Soldier
  • Smiley Samba de Amigo
  • Smiley Sega Superstars Tennis
  • Smiley Shaun White Snowboarding: World Stage
  • Smiley Sin and Punishment: Successor of the Skies
  • Smiley Skylanders Superchargers Racing
  • Smiley SNK Arcade Classics Vol. 1
  • Smiley Sonic and the Black Knight
  • Smiley Sonic and the Secret Rings
  • Smiley Soul Calibur Legends
  • Smiley Spectrobes: Origins
  • Smiley Super Mario All-Stars
  • Smiley Super Mario Galaxy
  • Smiley Super Mario Galaxy 2
  • Smiley Super Paper Mario
  • Smiley Super Smash Bros. Brawl
  • Smiley Tamagotchi: Party On
  • Smiley Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars
  • Smiley Tetris Party Deluxe
  • Smiley The Adventures of TinTin the Secret of the Unicorn
  • Smiley The House of the Dead: Overkill
  • Smiley The House of the Dead 2 & 3 Return
  • Smiley The Kore Gang
  • Smiley The Legend of Zelda: Skyward Sword
  • Smiley Top Model
  • Smiley Trauma Center: New Blood
  • Smiley Trauma Center: Second Opinion
  • Smiley Ultimate Band
  • Smiley WarioWare: Smooth Moves
  • Smiley WarioWare: D.I.Y Showcase
  • SmileyWario the Shake Dimension
  • Smiley Wii Fit
  • Smiley Wii Fit Plus
  • Smiley Wii Play
  • Smiley Wii Play: Motion
  • Smiley Wii Sports
  • Smiley Wii Sports: Resort
  • Smiley Worms: A Space Oddity
  • Smiley Xenoblade Chronicles
  • Smiley Yu-Gi-Oh! 5D's: Master of the Cards
  • Smiley Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
  • Smiley Zumba Fitness