LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2011: Hvad sker der mon ved dette års E3?

Skrevet af Lukas Skywalker - 04-06-2011 01:35

Så er året spilmesse, E3, lige om hjørnet. Hele messen starter på tirsdag d. 7. juni, varer indtil d. 9. juni, og Nintendo afholder deres konference samme dag. Men gad vide hvad de fremviser?

Vi ved allerede at der vil blive fremvist og fortalt om Wiis efterfølger, men så ved vi faktisk heller ikke mere om den. Navn, specifikationer, spil. Ja, vi ved faktisk ikke noget som helst. Samtidig kunne det også tyde på at vi vil få noget at se vedrørende Zeldas 25 års jubilæum, og hvad det helt præcist er, må vi også blot spændt vente og se.

Vi dækker selvfølgelig dette års E3, blandt andet ved en live-opdatering efterhånden som Nintendos konference på tirsdag skrider frem. Konferencen starter kl. 18 og kan ses på Nintendos egen E3-hjemmeside.

Hvad regner du med eller hvad håber du på at vi kommer til at se ved dette års E3?

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

04-06-2011 16:39

Jeg krydser fingre for at Retro Studios har taget én eller anden vild chance med en ny serie Smiley
0
1ups givet

#2 - Moysen

Level: 16 (Space Pirate)

04-06-2011 17:05

Gogo med et nyt Super Smash Bros. game. Smiley
0
1ups givet

#3 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

04-06-2011 17:06

Jeg forudsiger, at Nintendo fremviser Project Cafe, der er endnu en konsol, der bygger på et gimmick (touch skærm i controlleren). Spilindustrien går amok i jubel, men når konsollen endelig rammer markedet næste år, får den samme lunkne modtagelse som 3DS - måske endda værre.
0
1ups givet

#4 - Dead-Cheese

Level: 25 (Kokiri)

04-06-2011 17:16

Ja. Men fanbassen vil juble.
0
1ups givet

#5 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

04-06-2011 17:20

Ja, men det vil Nintendos investorer ikke. Jeg glæder mig, det bliver sjovt.
0
1ups givet

#6 - PD

Level: 1 (Goomba)

04-06-2011 18:02

Ja det er da helt mixed up! Mandag d. 6 og tirsdag d. 7 Juni xD
0
1ups givet

#7 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

04-06-2011 18:53

Regner med noget info om de 3DS-spil, der blev annonceret sidste år - StarFox, Paper Mario, Mario Kart osv. - og selvfølgelig også Super Mario 3DS. Derudover tror jeg Nintendo vil prøve at overbevise os om, at Wiien ikke er død endnu med et par nye titler [Pikmin, Kirby, Rhythm Paradise?] Sidst, men ikke mindst, forventer jeg selvfølgelig noget fokus på Project Cafe.
0
1ups givet

#8 - Jacob-René

Level: 4 (Stalkid)

05-06-2011 16:40

De skal virkelig forsøge at sælge 3DS'en, med en masse fede titler. Derudover håber jeg på en release date på både Skyward Sword og Project Cafe (og så har jeg en lille drøm om at de også udgiver en HD-Version af Zelda SS, til deres nye konsol, så vi kan se Zelda i den opløsning spillet virkelig fortjener Smiley
0
1ups givet

#9 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

05-06-2011 17:41

Microsofts konference: 18:00, mandag.
Sony's Konference: 02:00, tirsdag.
Nintendo's konference: 18:00, tirsdag.

Ikke også?
0
1ups givet

#10 - Navn

Level: 19 (Bullet Bill)

05-06-2011 18:50

Cammie Dunaways genansættelse!
0
1ups givet

#11 - PD

Level: 1 (Goomba)

05-06-2011 20:09

Navn@ Ja det er årets overaskelse! Ikke Project Cafe! xD
0
1ups givet

#12 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

05-06-2011 21:41

Jeg håber på, at rygtet med en 6" skærm i controlleren er rigtig og at Nintendo vitterligt har sikret sig nogle stortitler til deres kommende Cafe/Stream/Wii 2, fra spiludviklere de normalt ikke samarbejder med. Her kan skærmen i controlleren være med til, at give den lige præcist det de andre konsoller ikke formår. En ekstra dimension og plads til oplysninger på controlleren, så mere af skærmpladsen kam bruges til ren aktion.

Det vigtigste for mig er dog, at de ikke blot snakker om, at komme andre udviklere i møde, men at de beviser, at kontakten allerede er taget og at tredjepartsudviklerne er i gang. Alt andet vil betyde, at vi kan ende op med endnu en Wii eller GameCube, der i den grad manglede stortitler, udover dem Nintendo selv var inde over.

Ellers tror jeg på, at hvis ovenstående ting er opfyldt, så vil den nye konsol gå samme vej som DS og 3DS. Dvs. starte godt ud og slå en masse salgsrecorder, få en lille afmatning indtil de de rigtig store titler kommer, hvorefter den eksplodere fuldstændig vildt i salgstal.

Nintendo har så absolut gjort det før og kan gøre det igen.
0
1ups givet

#13 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

05-06-2011 21:48

Zøvnig >> Hvis jeg var dig, ville jeg ikke have for mange forventninger om tredjepartsspil, da tredjepartsudviklerne generelt ikke kan lide Nintendo, da de stadig bærer nag over, hvordan Nintendo agerede under NES-tiden.

Der skal sikkert nok være en masse lovning om, at der kommer en masse spil til konsollen - ligesom der var med Wii'en i sin tid - men jeg tror ikke, det sker, når alt kommer til alt.

Her kan skærmen i controlleren være med til, at give den lige præcist det de andre konsoller ikke formår. En ekstra dimension og plads til oplysninger på controlleren, så mere af skærmpladsen kam bruges til ren aktion.


Mener du seriøst, at det er det næste nødvendige skridt for at gøre gaming mere populært og bare generelt feredere? Jeg tror aldrig jeg har hørt om sådan et behov før, slet ikke på de mest hardcore gaming sider.

0
1ups givet

#14 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

05-06-2011 21:58

Nintendo DS var vel bare en GBA + en ekstra skærm med touchscreen.

Så det er ikke noget fuldstændig uprøvet som Nintendo satser på.

Jeg tvivler dog på, at det var dét, som gjorde konsollen populært og jeg tror heller ikke det vil virke ligeså godt på en stationær konsol.
Men nu må vi se.
0
1ups givet

#15 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

05-06-2011 22:08

Jeg forstår heller ikke helt det der med en controller med skærm på. Men i og med at jeg ikke forstår det så er jeg indtil videre ret neutral i forhold til det... Glæder mest af alt til at se hvordan controlleren egentlig ser ud for lige nu er det det jeg kan forestille mig jeg vil have størst problem med - gider ikke rigtig en for stor controller som man godt kunne forestille sig at den ville blive.
0
1ups givet

#16 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

05-06-2011 22:16

Togbis >> Ved hjælp af Nintendo DS' trykfølsomme skærm kunne udviklerne introducere mere intuitivt gameplay.

Derudover fortsatte maskinen med at få de mange 2D platformsspil, RPG-spil og andre lignende arkadespil, som også udkom til GBA.

Ironisk nok tror jeg, at det at Nintendo DS'en ikke var så kraftig, var det, der gjorde, at den blev en kæmpe succes. Den 'svage' hardware gjorde, at udviklerne fortsat måtte fokusere på enten nye gameplay-ideer eller på traditionel arkade-værdier i stedet for - som de gjorde på PSP'en og nu gør på 3DS'en - at portere konsol-spil med 3D grafik og meget 'dybt' gameplay. Det bliver bare aldrig en fortrukken håndholdt oplevelse for majoriteten af markedet.

Og jeg er enig med Stelzig i, at tankerne om en stor controller med både analog-sticks, d-pad og en forholdsvis stor skærm ikke lyder særligt appellerende. Og det er jo netop problemet. Når to forholdsvis dedikerede gamere som Stelzig og jeg har det problem, så kan jeg garantere for at mere traditionelle gamere vil have endnu mere i mod sådan en controller. Se dog bare på N64-controlleren, der skræmte halvdelen af Nintendos kunder væk.
0
1ups givet

#17 - Navn

Level: 19 (Bullet Bill)

05-06-2011 22:16

Controller med skærm på..

Et nyt Four Swords ville være cool!
0
1ups givet

#18 - Jonas

Level: 15 (Geega)

05-06-2011 22:29

Tror en sådan anordning ville være genial til Four Swords-agtige spil, men ikke til så meget andet Smiley
0
1ups givet

#19 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

05-06-2011 22:31

I kan da godt begynde at spare så. Tvivler på, at det bliver billigt at investere i fire controllere. Smiley
0
1ups givet

#20 - Jonas

Level: 15 (Geega)

05-06-2011 22:32

Njah, vi købte da heller ikke fire GBA'er hver bare for at spille det. Ulempen er så, at man ikke kan spille det med sine venner, der ikke har konsollen selv, men Four Swords havde et lignende problem (ligesom alle multiplayer-spil til håndholdte konsoller har).
0
1ups givet

#21 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

05-06-2011 22:41

Jeg fatter ikke Nintendo. Hvis de gerne vil have, at vi skal spille Four Swords multiplayer, så behøver vi ikke mere end en SNES-controller og en god online-del. Jeg købte faktisk for nyligt en uofficiel SNES-controller (USB ) til min PC til den nette sum af 120 kr. Ja, så lidt kan en brugbar controller sælges til nu om dage. At Nintendo tror, at vi er nødt til at have en dyr tablet-controller for at spille sådan et spil, er mig ubegribeligt. Tal lige om at overskyde markedet (igen, igen).
0
1ups givet

#22 - yasw

Level: 1 (Goomba)

06-06-2011 09:04

Skærm i controlleren - er det sådanne rygter der er. Jamen, but why?? Jeg kan virkelig ikke se nogen ide i både at skulle kigge på mit tv og på en skærm på min controller. Touchskærme er fedt på smartphones og tablets, men det her er vel en konsol til ens tv. I don't get it. Men det er jo så bare rygter Smiley I det hele taget ender jeg nok med at være bedøvende ligeglad med hvad de finder på, indtil prisen er fastlagt og der er nogle spil at forholde sig til.
0
1ups givet

#23 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

06-06-2011 10:48

Four swords er et rigtig godt spil såeh det ville jeg da være glad for hvis de lavede til den.
0
1ups givet

#24 - PD

Level: 1 (Goomba)

06-06-2011 11:43

Det med at der skulle være skærm i kontrolleren er et meget stærkt rygte ;b
0
1ups givet

#25 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

06-06-2011 12:42

Alexander: Jeg tror egenligt heller ikke på at tredjepartsudviklerne hopper på, men Nintendo påstår jo, at de har lært af tidligere fejl Smiley

Hvis jeg skal bruge penge på en ny konsol, så skal det være mere end bare en Wii med god grafik. Jeg ville foretrække kun at have en konsol stående, men da jeg ikke vil undvære Nintendos egne spil, så er jeg lige nu tvunget til, at have to forskellige. Derfor er det alfa og omega, at Nintendo forstår at få tredjepartsudviklerne med på vognen denne gang.

Omkring skærmen i controlleren, så er det ikke noget jeg hungre efter, men jeg ser absolut en masse muligheder i det. Jeg ser det på ingen måder som en gimmick, men en naturlig del af det, at videreudvikle de klassike controllers. Jeg ser absolut flere muligheder i en skærm i controlleren end begræsninger. Men når det er sagt, så er det igen ligegyldigt, hvis ikke Nintendo får tredjepartsudviklerne alvorligt med på vognen denne gang.

Så jeg er absolut positiv indstillet (er jeg grundlæggende altid omkring alle aspekter af livet), men Nintendo skal også kunne levere i sidste ende.
0
1ups givet

#26 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

06-06-2011 12:45

PS..... Der behøver ikke at være "et beviseligt behov" før at en ide er god. Nogen af de bedste ideer er skabt, fordi en producent eller en udvikler har set en mulighed og troet nok på den. Der er bestemt også mange der har stødt hovedet mod en mur på det samme, men dét at gamers ikke har spurgt efter det, behøver ikke at gøre det til en mindre fed feature, hvis skærmen udnyttes rigtigt.
0
1ups givet

#27 - yasw

Level: 1 (Goomba)

06-06-2011 13:22

Zøvnig: Jo men det skal jo heller ikke være en ny ide "bare fordi man kan". Man kan jo i princippet smide hvad som helst i sin controller nu om dage - alt lige fra indbygget vandpistol til støvsuger, men uden et konkret formål bliver det jo blot en gimmick.

Wiiens MotionController var jo andet end bare at kunne svinge sin controller rundt i stuen, den gav mulighed for en ny måde at styre sine spil på.

Hvad en skærm i controlleren skal kunne gøre har jeg svært ved at se. Måske noget med touchcontrols, men det kan jeg ikke rigtigt se nogen ide i når der er tale om en konsol til TVet og ikke en embedded enhed som en tablet.
0
1ups givet

#28 - PD

Level: 1 (Goomba)

06-06-2011 13:37

Jeg hungre heller ikke efter kontrolleren, men vil da gerne se hvordan det fungere og hvad den gør/kan Smiley
0
1ups givet

#29 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

06-06-2011 14:07

Helt enig Jeppe. Jeg er dog stadig sådan indrettet, at jeg ikke rakker ned på en ny ide, før jeg kender mere til den. De samme mennesker som nu ryster på hovedet over dette, er nogen af de samme der grinte af Wii navnet og ikke spåede den nogen som helst chancer på markedet.

Om der er et konkret formål kan jeg kke vide endnu. Eksempelvis fordi, Nintendo slet ikke har annonceret noget som helst selv endnu Smiley

Jeg kan se muligheder i den ekstra skærm, men det kommer selvfølgelig helt an på hvordan den bruges.
0
1ups givet

#30 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

06-06-2011 14:15

Hvor vigtig er 3. parts udviklere egentlig for konsoldistributørerne?

Jeg mindes at have læst at Sony tjente næsten alle deres penge gennem salg af licenser til 3. parts udviklere.
Mens den eneste grund til at de sælger hardware og udvikler 1. parts spil, på trods af at Sony faktisk ofte taber penge på at sælge konsoller og udvikle store 1. parts spil, er at det reklamerer for konsollen og gør den mere attraktiv for 3. parts udviklere at satse på.

Hvis Nintendo har det på samme måde, så var Wii'en vel egentlig ikke så stor en succes.
(Jeg er dog sikker på at Nintendo har fundet ud af at tjene langt mere på salg af hardware og 1. parts software, end nogen andre. Men rent hypotetisk.)
0
1ups givet

#31 - yasw

Level: 1 (Goomba)

06-06-2011 14:17

Gode ideer, der virkelig er gode, vil man nu også kunne se lyset i med det samme. En "nåhja selvfølgelig, hvorfor har man ikke tænkt på det noget før?"-følelse. Hvis der er grund til skepsis fra starten, så er det jo tvivlsomt. Det er jo ikke just noget kvalitetsstempel af et nyt koncept at folk skal overbevises først. Er ideen genial vil man stå på spring med det samme.
Og der er mange grunde til skepsis hvis rygterne er sande. Det vil kræve man skal kigge flere steder hen, controllerne vil efter al sandsynlighed blive temmelig dyre og kræve hyppig genopladning.
0
1ups givet

#32 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

06-06-2011 14:25

Jeg har hørt rygter om at tabletten vil have en texture-touchscreen, der gør at den f.eks. føles som sand/sten/gummi/pels/pigge når man rører ved den.
Det ville ligesom kunne tilføje en helt ny dimension, da man nu kan "mærke" spillet på sin krop.
F.eks. hvis en bold rammer ind i skærmen vil man kunne mærke bolden ramme sin finger og ryge tilbage igen eller man kan rent faktisk ae og mærke sin hund i Nintendogs.

Desuden siger nogle, at den vil have et kamera foran og bagved, hvilket betyder, at man vil kunne lave noget augmentet reality rundt omkring i stuen.

Nogen foreslog, at den måske bare skulle bruges som en skærm til GUIén, lidt ligesom DS'ens nederste skærm.

Måske den skal bruges til at man kan sidde fire personer og så skiftes til at bruge den ene tablet, mens de andre bruger normale controllere?
0
1ups givet

#33 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

06-06-2011 14:50

Jeg har hørt rygter om at tabletten vil have en texture-touchscreen, der gør at den f.eks. føles som sand/sten/gummi/pels/pigge når man rører ved den.


Hvis dette passer, er Nintendo længere ude, end jeg troede. Det store problem for videospil er, at de ikke længere er sjove, men oftest kedelige. Udviklerne går for meget op i at designe 'digitale oplevelser' fremfor videospil.

Gør en texture-touchscreen spil sjovere? Nej! Det er muligvis imponerende teknologi og kan være "immersive" (hader det begreb), men det gør ikke videospil mere sjove. Tværtimod kan jeg komme på mange kedelige gameplay-scenarier, hvor man skal sidde og røre skærmen bare for at gøre det. "Åh, mærk hundens pels". Booring.

Når det er sagt, tror jeg ikke på, at der er tale om en texture-touchscreen.

0
1ups givet

#34 - PD

Level: 1 (Goomba)

06-06-2011 14:57

Gad vide om det hele ender med at alle rygterne var falske og at den er helt anderledes end rygterne sagde?
0
1ups givet

#35 - yasw

Level: 1 (Goomba)

06-06-2011 15:06

Synes også det lyder pænt syret med texture touchscreens. Muligvis noget man synes er meget sjovt de første gange man prøver det, men så bliver det bare irriterrende. Det oplevede jeg i hvert fald med Wiiens motioncontrol. Første gang er det supersjovt og sikkert hovedårsagen til man købte maskinen, men tennis er kun sjovt så længe, og så falder man tilbage til tradiotinelle spil - dog ikke uden at blive iriterreret over at simple hop eller skyd funktioner skal erstattes med at man skal ryste controlleren eller andet dumt.

Vel nok har en spilcontroller ikke grundlæggende udviklet sig ret meget de sidste vel snart 30 år, men det er der måske en god grund til. Det virker bare. PlayStations controller fungerede stadigvæk bare supergodt. Det er ikke innovativt eller nyt nej, men det fungerer stadig.
0
1ups givet

#36 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

06-06-2011 17:22

Zøvnig >> Jeg er skam godt klar over, at behov sjældent er eksplicit formulerede. Det er jo det, der gør det spændende at arbejde med strategi og innovation - at forudsige hvilket behov, der endnu ikke er tilfredsstillet i markedet.

Men det ændrer ikke på, at jeg synes en controller med en stor skærm er fail, og at JEG forudsiger, at det ikke bliver nogen stor succes. Ligesom at jeg tilbage i 2005 forudsagde, at Nintendo ville lave en revolution, der gjorde Nintendo - og videospil - mainstream og populære igen - hvilket skete, indtil Nintendo selv ikke gad mere.

Du skriver, at du pr. defintion altid vil være 'positiv'. Det er fair nok. Nogle mennesker vil gerne være 'positive', andre vil gerne være 'negative'. Personligt vil jeg bare gerne være 'rigtigt på den'. Når vi diskuterer disse ting, handler det for mig om at forudsige, hvad der kommer til at ske. Betyder det så, at jeg altid er 'rigtig på den'? Ikke altid (selvom det er tæt på Smiley), men det er oftest de folk, der stræber efter at være 'rigtigt på den', der kommer længst i livet. Hvis du kan forudsige adfærd, så er du sikret et job. Hvis du kan være positiv, er du sikret ingenting. It's all about #WINNING.
0
1ups givet

#37 - Jonas

Level: 15 (Geega)

06-06-2011 17:28

It's all about #WINNING.

0
1ups givet

#38 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

06-06-2011 17:38

Questions no one will ask Nintendo at E3 2011

[i]"1) How is Nintendo going to get the Wii Sports crowd over to Project Cafe? For if the Wii Sports crowd doesn’t move over, Project Cafe sales would be like the Gamecube.

2) Nintendo has cut the price on the Wii and on certain software with the Nintendo Select. So when can we expect Virtual Console and WiiWare prices to be cut?

3) Sony and Microsoft bet on all things HD (games, movies, general entertainment) big last generation and lost. Why is Nintendo following the same exact strategy and betting big on 3d (games, movies, and general entertainment)? Why not just focus on games like you did with the DS and Wii?

4) NSMB DS sold over 20 million on the DS and moved hardware. So why is 3d Mario, which consumers show they are cold with, get the priority and 2d Mario gets delayed on the 3DS? It doesn’t make any sense."[/i]
0
1ups givet

#39 - Jonas

Level: 15 (Geega)

06-06-2011 17:45

Ærgerligt at Malstrom ikke er inviteret til E3 Smiley
0
1ups givet

#40 - [8-Bit] MoNkEy

Level: 31 (ChuChu)

06-06-2011 17:54

E3 2011 predictions: Microsoft will take veiled jabs at Sony, Nintendo will take veiled jabs at Apple, and Sony will just keep its mouth shut. Smiley
0
1ups givet

#41 - PD

Level: 1 (Goomba)

06-06-2011 17:55

MoNkEy@ Exactly
0
1ups givet

#42 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

06-06-2011 22:24

Iwata 'opdaterer' via Twitter:

[i]"I arrived here at #E3 on Saturday from Japan, so I’m still experiencing jet lag

I’m here now at the Nokia Theatre preparing for our #NintE3ndo presentation tomorrow. I hope you enjoy the show.

I’ve been making my #NintE3ndo speech in English since 2001, but I find it’s still tough to deliver my speech not in Japanese.

It's not easy to prepare a smooth #NintE3ndo presentation, but we enjoy it. Now Mr. Miyamoto is changing his script again!"[/i]
0
1ups givet

#43 -  

Level: 1 (Goomba)

06-06-2011 23:33

waow, folk er ikke særlig optimistiske... jeg glæder mig til de overaskelser der skulle være, og glæder mig til at se hvad de vil vise med zelda skyward sword.

og så er jeg spendt på at se hvad de har gjordt ved den næste konsol.

vedr 3part
nintendo har jo netop lavet den her konsol så den er nem at udvikle til, i modsætning til de ældre konsoller, det gjorde de meget ud af i den der præsse meddeelse
0
1ups givet

#44 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

21-10-2020 15:51

Hold da op du bliver ved med at slå dig selv i tåbeligheder Alexander Smiley Så du har forudset udviklingen i hele denne generation og det gør dig så til oraklet herinde eller hvad? Som jeg oplever det, lyder du mest af alt som en gammel bitter mand der ville ønske, at alting var som dengang du var barn.

Jeg håber virkelig du bare forsøger at være lidt goofy og at du ikke for alvor tror på det sidste du skriver. Om ikke andet så for din egen skyld. Hvor ville du dog kunne ende op med et sørgeligt liv, hvis alt for dig gælder om at få ret og være "rigtig" på den, mens den positive tankegang er taber agtigt i dine øjne.

Men dig om det. Jeg synes nu jeg er kommet udemærket langt med "bare" at være positiv. Det har sjovt nok skabt mig det liv jeg altid drømte om. Et godt job der mest omhandler brugen af sociale medier for firmaet jeg arbejde i, kæreste, hus på landet, muligheden for at rejse udenlands en 5-6 gange om året, nyde god mad, købe de ting jeg ønsker mig, og hvad jeg nu ellers sætter pris på i livet. Det er sjovt nok min indstilling til livet der har åbnet en masse døre, selvom jeg var en "taber" i skolen og kun fik gennemført en butiksuddannelse dengang.

Men hvad der er rigtigt for mig, behøver så absolut ikke være rigtigt for dig. Du må være lige så negativt, sortseende, bedrevidende osv. som du altid har været. Jeg undgår som regel bare diskussionerne du deltager i, da du i mine øjne, ødelægger mange gode diskussioner med din negativitet. Men jeg kan jo se i tråden https://n-club.dk/fora/emner/256783-E3-2011, at jeg ikke er alene med den holdning længere.

Det er lige før jeg håber Nintendo fucker helt op imorgen, så vi i det mindste kan se dig smile bare en enkelt gang, mens du triumferende råber "hvad sagde jeg".
0
1ups givet

#45 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

07-06-2011 00:06

Zøvnig >> Jeg har mine holdninger og dem står jeg til enhver tid ved. At du ikke har lyst til at deltage i diskussioner, hvor jeg skriver, er absolut ikke min hensigt. Hvis du er så uenig med mig, havde jeg håbet på, at du ville blive udfordret nok intellektuelt til at komme med modargumenter fremfor at ty til at kalde mig 'tåbelig' - tak for det, by the way. Smiley

At du står i en position den dag i dag, hvor du føler, at du har opnået din drømme, har jeg kun respekt for, selvom jeg ikke kender dig personligt. Du mener, at fremgang i livet skyldes positivitet, men jeg tvivler på, at det alene har bragt dig der, hvor du står i dag.

Anyway, lad os vende tilbage til emnet. E3 rammer os i morgen - og så håber jeg, at du fortsat vil deltage i diskussionerne herinde, også selvom jeg er ofte #WINNING. Smiley
0
1ups givet

#46 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

07-06-2011 07:28

Alexander- Du må meget gerne stå ved dine holdninger. Hellere det end det modsatte. Men tro mig.. Jeg bliver ikke på nogen måde intellektuelt udfordret af den måde, hvorpå du skriver herinde. Jeg synes tværtimod, at din måde at skrive tingene på, er med til, at hive niveuet gevaldigt ned og tråden jeg henviser til før viser, at jeg så absolut ikke er den eneste der synes, at du trække ned i trådene herinde. Jeg tror du overvurdere dig selv nok en gang med den kommentar.

At kalde dig tåbelig er ikke professionelt, det har du ret i. Men jeg har ikke så mange skrupler med lige netop dig, da du ofte har tolket løs på de ting jeg har skrevet og et voldsomt nedladende overfor brugerne herinde og til syvende og sidste er det i mine øjne en tåbelig opførsel fra et crewmedlem. Det er forhåbenligt meningen, at du skal være med til at gøre siden mere populær og ikke omvendt.

Well jeg tror egenlig ikke du forstår kritikken fra mig og andre. Så jo. Lad os komme tilbage til tråden og så bare tage den derfra,
0
1ups givet

#47 - yasw

Level: 1 (Goomba)

07-06-2011 08:38

Hive niveauet gevaldigt ned? Tværtimod kommer Alexander da oftest med klokkeklare facts på banen om hvad der rent faktisk VIRKER i spilbranchen og hvad folk køber. Noget man sjældent ser blandt spilfans på nettet, hvor mange lever i deres egen lille nicheverden.

Der er intet galt i at være hverken negativ, positiv eller skeptisk, så længe man har en god grund til det. Man bør jo ikke være noget af det bare pr. automatik.
Jeg synes stadig jeg savner dine bevæggrunde for at være positivt indstillet overfor hvad rygterne indtil videre siger?

Som forklaret tidligere, baseret på både hvad vi har hørt af rygter samt erfaringer fra Wiien, ligner det her meget en ny 3DS gimmick hype uden substans i det lange løb.

Det er selvfølgelig kun rygter, vi kan trods alt ikke forholde os til andet pt. Efter lanceringen skal vi måske starte helt forfra Smiley
0
1ups givet

#48 - PD

Level: 1 (Goomba)

07-06-2011 09:27

Sony og Microsoft skuffede meget, så jeg tror ikke at Nintendo skuffer... seriøst, de kan sgu kun redde det ;b
0
1ups givet