KuvertGhostface kommer til Mort...

KuvertDouble Dragon-udvidelsen ...

KuvertDawn of Equinox-udvidelse...

KuvertNintendo præsenterer Sup...

KuvertNintendo og The Pokémon ...

KuvertNintendo bekræfter at ef...

KuvertNintendo eShop highlights...

KuvertSEGA Mega Drive Classics ...

KuvertN-club Streams: Uge 45

KuvertLanceringstrailer for Met...

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertAlternative nyheder

KuvertSuper Smash Bros. Ultimat...

KuvertSplatoon 3

KuvertGlædelig Jul og Godt Nyt...

KuvertNintendo Musik

KuvertFortnite

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertSuper Mario Party Jambore...

KuvertPokemon TCG Pocket

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Pokémon Black 2 og Pokémon White 2 annonceret

Pokémon Black 2 og Pokémon White 2 annonceret

Skrevet af Lukas Skywalker - 27-02-2012 11:23

For første gang i Pokémon RPG-serien er der tale om en decideret efterfølger, eller i hvert fald for første gang ikke en ny farve/mineral, med Pokémon Black 2 og Pokémon White 2. Spillene er begge på vej til Nintendo DS.

Nogle havde nok ellers troet at det næste spil i serien ville blive Pokémon Grey, således at de fulgte formlen med at udgive to spil, og så senere udgive et tredje spil der lignede de to første, men alligevel med nye tilføjelser (f.eks. Red/Blue og Yellow, Gold/Silver og Crystal, eller senest Diamond/Pearl og Platinum).

Pokémon Black og White udkom i Japan i 2010 til Nintendo DS, og nu i 2012 står de to efterfølgere, eller hvad man kan kalde dem, Black og White 2, til at udkomme i juni 2012 - igen til Nintendo DS. Meget mere vides endnu ikke om de to spil.

Spillene står dog også til at udkomme i USA senere på året, og kommer angiveligt også til Europa nogenlunde samme tid.

0
1ups givet

Kommentarer:

PD

#1 - PD

Level: 1 (Goomba)

27-02-2012 16:13

Jeg mener dog ellers at det endnu er uvist om de er direkte efterfølgere eller om de er en rigtig tredje version af BW. Fordi at hvis der stadig kom 2 spil, så ville de jo begge to ikke kunne hedde Grey, så de gav dem bare 2 som titler xD
0
1ups givet
Lukas Skywalker

#2 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

27-02-2012 17:45

Men hvis ikke det er en efterfølger, så er det da mærkeligt at de ikke kunne finde på andre farver eller mineraler Smiley Ellers kan de da bare begynde med elementer (som de jo allerede var i gang med ved Fire Red og Leaf Green) Smiley
0
1ups givet
HGC

#3 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

27-02-2012 17:55

henrikpw, det er blot to nye former, ikke helt nye Pokémons. Det er ligesom Giratina, der også fik en ny form med udgivelsen af Platinum.
0
1ups givet
Eagle

#4 - Eagle

Level: 21 (Paragoomba)

27-02-2012 17:56

Henrikpw: Det er ikke nye Pokémon, det er bare nye forms. Det skete f.eks. med Rotom da de skiftede fra D/P til Platinum; den fik nye forms.

Lukas: På nuværende tidspunkt virker det lidt usandsynligt at det skulle være direkte efterfølgere. Grunden til at de laver 2 spil ud af den 3. version denne gang kan jo være af mange grunde: vi har jo allerede set 2 nye forms til Kyurem som kan være i fokus i de forskellige spil, og så ville de muligvis gerne beholde ændringerne der var mellem Black and White (som f.eks. forskellene i Opelucid City og Black City/White Forest)
0
1ups givet
KJ85

#5 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

27-02-2012 18:10

Skal ikke gøre mig klog på noget når det kommer til Pokémon, men pressemeddelelsens ordlyd hjælper vist ikke med nogen opklaring:

Two New Highly Anticipated Pokémon Video Games Coming To Europe This Autumn

27th February 2012 – Pokémon™ Black Version and Pokémon™ White Version video games hit European stores in March 2011 and within 10 days on sale had exceeded one million units*. Coming off the record-breaking popularity of these games Nintendo of Europe announces today that two new Pokémon titles, Pokémon™ Black Version 2 and Pokémon™ White Version 2, are coming to Europe in Autumn 2012. Fans can anticipate plenty of new surprises when the games launch this year.

Pokémon Black Version 2 and Pokémon White Version 2 will be available for the Nintendo DS™ family of systems. The games can also be played on Nintendo 3DS™ in 2D. More game details will be announced throughout the year. For more information and a first look at new character art of Black Kyurem and White Kyurem from Pokémon Black Version 2 and Pokémon White Version 2, visit www.pokemon.co.uk.

Nintendo fans can also keep up to date with exclusive new game information and official Nintendo announcements by following the newly launched official Nintendo of Europe Twitter feed @NintendoEurope


0
1ups givet
Bota

#6 - Bota

Level: 20 (Moblin)

27-02-2012 18:22

Gamefreak udgiver 2 versioner af det tredje spil for at tjene flere penge på de fans, der vil købe begge versioner.

Hvis det virkelig er nye spil bliver jeg meget overrasket. Gamefreak, surprise me.
0
1ups givet
L3G3ND

#7 - L3G3ND

Level: 12 (Fire Keese)

27-02-2012 19:11

Fuck yeah. Black & White er måske de bedste spil i serien.
0
1ups givet
Zalman

#8 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

27-02-2012 21:30

Glæder mig til at spille mere POCKETO MONSTAR.
0
1ups givet
L3G3ND

#9 - L3G3ND

Level: 12 (Fire Keese)

27-02-2012 23:53

BURAKU AND WAITU
0
1ups givet
HGC

#10 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

29-02-2012 16:23

På logoerne til Pokémon Black & White 2 er der noget, der godt kunne ligne en safir og en rubin på henholdsvis det højre og det venstre logo. Ikke at jeg tror, at Hoenn vil være at finde i de to nye spil her, men det kunne da være umådeligt fedt, hvis det var tilfældet Smiley
0
1ups givet
Zalman

#11 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

29-02-2012 17:42

Den blå og den røde farve har intet med Hoenn at gøre. Zekroms hale genererer blå elektricitet, mens Reshirams laver rød ild.

Der er ikke mere i det.
0
1ups givet
Peblisko

#12 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

29-02-2012 18:20

^Heh, og så har de mind-fucked ved at lave Zekroms øjne røde og Reshirams blå.
Hvidt monster uden på Black-udgaven... Det er stadig lidt forvirrende for mig i dag, et år senere.

De udgiver selvfølgelig 2 udgaver af det tredje spil simpelthen fordi man tjener flere penge på det, som Bota siger.
Men ikke så meget pga. de fans, du snakker om. Jeg tror, det har været effekten lige siden Red/Blue og er grunden til at andre lignende serier også prøver at lave dual-udgaver: hvis alle udgaver var helt ens, kan de potentielle købere blot kigge deres ven over skulderen. Men hvis de ved, at der findes en en anelse anderledes udgave, så giver det mere mod på at prøve at give vennen modstand - for hvis det var det samme spil, så var vennen jo konstant foran, men ikke på samme måde, hvis spillene er unikke.
Det virkede på mig; jeg købte White hovedsageligt fordi Bota købte Black, Silver fordi min fætter havde Gold osv.
0
1ups givet
Zalman

#13 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

29-02-2012 22:54

Hvidt monster uden på Black-udgaven... Det er stadig lidt forvirrende for mig i dag, et år senere.


Grunden til dette var, at de gik efter at symbolisere yin og yang. I Black 2 og White 2 er de dog byttet om, så Black Kyurem er på Black og White Kyurem på White. Dette er nok for at give kunden, der kun købte et af spillene, en helt anden slags Pokémon end den, der var på etteren.

For eksempel købte jeg Black, og fik Reshiram. Jeg går derfor efter Black 2, hvor jeg vil få den Zekrom-lignende Pokémon.

Men selvfølgelig går Game Freak efter, at man køber begge... Og det er der sikkert også mange, der ender med at gøre.

0
1ups givet
chessr

#14 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

01-03-2012 07:20

Jeg har lige et tåbeligt spørgsmål som jeg håber i vil svare på Smiley

Hvordan kan det lade sig gøre at få indsamlet alle pokemons hvis man fx kun har black ? Tænker alle 500 pokemons. og hvad med Legendarys ? Hvis jeg får den der er ude på kasetten hvordan skal jeg så skaffe den der er på den modsatte ? Folk vil vel ikke af med deres legendarys over nettet ?
Er der noget jeg ikke ved Smiley?
0
1ups givet
Placer

#15 - Placer

Level: 1 (Goomba)

01-03-2012 08:47

Hvis de ikke havde været "tredjespillet" som Emerald, Crystal osv men næste spilrække, så ville det nok have kommet til 3DS og ikke DS Smiley (med mindre de var dybt utraditionelle)
0
1ups givet
L3G3ND

#16 - L3G3ND

Level: 12 (Fire Keese)

01-03-2012 15:43

@chessr - Enten kan man bytte med en anden, over nettet eller lokalt, eller benytte sig af Wi-Fi events, hvor man sommetider kan downloade en speciel Pokémon i kort tid. Nogle få gange har GameStop vist også haft nogle events.
0
1ups givet
Peblisko

#17 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

01-03-2012 18:01

Ja, det er sparsomt i Europa, specielt i Skandinavien (pga. Bergsala) med events som dem i USA og særligt dem i Japan, hvor der er mange store events hele tiden; de får selvfølgelig også først i hele verden, men i Danmark skal man være heldig hvis der kommer et lignende event 2 år efter her.
0
1ups givet
Peblisko

#18 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

01-03-2012 18:05

@Zalman
Men er det så stadig Zekrom der er i White 2 osv.? Jeg går ud fra at den "lignende" Pokémon, du snakker om, blot er formen af Kyurem?
0
1ups givet
chessr

#19 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

01-03-2012 18:07

Men hvorfor vil folk gå af med de legendariske når man kun kan fange dem en gang ? Kan de parres med Ditto ?
Er ærgelig over det er til den gamle ds på grund af den måde online delen er programmeret så de ikke virker med wspka 2 eller hvad det nu hedder. skal slå krypteringen fra hver gang jeg skal online :/
0
1ups givet
HGC

#20 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

01-03-2012 18:12

Man kan jo bytte frem og tilbage, chessr. Mht. krypteringen, så tror jeg det er konsollen, der afgør det. Pokémon Black/White burde godt kunne fungere med en bedre kryptering, hvis du spiller dem på en DSi eller 3DS.

@Pebling: Der har nu været ganske mange events her i Danmark på det seneste. Jeg har i hvert fald fået mindst fem forskellige Pokémons fra fysiske events her i Danmark inden for de sidste 3-4 år. Og så er der jo Wi-Fi events, der ikke er særligt sjældne. For ikke at nævne events på Pokémon Global Link.
0
1ups givet
PD

#21 - PD

Level: 1 (Goomba)

01-03-2012 18:15

Jamen Chessr, de fleste mennesker bruger ikke deres legendariske (af hvad jeg ved) og man skal jo bare have set den i sit Pokedex
0
1ups givet
chessr

#22 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

01-03-2012 18:30

Ok var i tvivl om man bare skal have set dem Smiley

HGC Jeg har pearl og det virker ikke. Men hvis du siger B&W gør Smiley
0
1ups givet
Peblisko

#23 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

01-03-2012 18:33

Nåh okay, det er vist bare gået hen over hovedet på mig. Jeg spillede mere Pokémon for 5-6 år siden og da var der ikke nær så mange events som jeg ved der var i Japan.
Jeg tæller ikke online events med, dels fordi jeg lige nu taler specifikt om de fysiske, dels fordi jeg kom sent ind i den fjerde generation, som introducerede online, og dels fordi jeg ikke kunne komme online med DS'en fordi den skulle bruge WEP internet adgang. Smiley
0
1ups givet
Dead-Cheese

#24 - Dead-Cheese

Level: 25 (Kokiri)

01-03-2012 20:23

Hvem har brug for events når man har gliches?
Pokemon gul rød og blå er fyldt med dem! Aldrig slutende events! Langt bedre.
De burde med vilje få gjort det muligt at have gliches igen, og få den gamle missingno sprite med. Ikke et "?" i en sort cirkel... Det er ikke cool. Jeg savner lidt HPoke og .4 ... Og resten af kompaniet.
0
1ups givet
L3G3ND

#25 - L3G3ND

Level: 12 (Fire Keese)

01-03-2012 21:01

@HGC Så vidt jeg ved, virker DS-spil kun med WEP, selvom man spiller på DSi eller 3DS. Er ikke helt sikker på hvordan det virker, men online på DS er ret mærkeligt. Når man ændrer internet-indstillinger for DS-spil på sin 3DS, emulerer den Wi-Fi menuen fra den gamle DS(hvor man altså kun kan vælge WEP).
0
1ups givet
HGC

#26 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

01-03-2012 21:34

Black/White har jo nogle DSi/3DS-only features. Jeg ved ikke, om det har nogen betydning for, om man kan bruge andet end WEP Smiley
0
1ups givet
L3G3ND

#27 - L3G3ND

Level: 12 (Fire Keese)

01-03-2012 23:37

^Det vidste jeg ikke Smiley Er det derfor deres ikoner er animerede, når man spiller dem på 3DS?
0
1ups givet
HGC

#28 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

02-03-2012 14:09

Jeg tjekkede faktisk lige bagsiden af mit Pokémon White-cover:

This product can take advantage of the following functions when used with Nintendo DSi/Nintendo DSi XL systems:
- Camera
- Parental Controls
- High-speed/high-security wireless communications


Det var dog kun kameraet, jeg tænkte på, da jeg skrev DSi/3DS-only features, og det nummer, der står bag på coveret. Normalt har DS-spil et eller andet nummer, der starter med NTR, mens DSi-spil har et nummer, der starter med TWL.

Det med de animerede ikoner, har jeg dog aldrig hørt før. Det må jeg lige prøve at se Smiley

0
1ups givet
chessr

#29 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

02-03-2012 14:17

Så vil jeg overveje Black eller white 2 Smiley
0
1ups givet
Mic

#30 - Mic

Level: 16 (Space Pirate)

04-03-2012 20:20

Hvorvidt man kan bruge WPA kryptering er først og fremmest op til konsollen (kun DSi og herefter), men også op til spillet. Black & White kan benytte WPA, så spilles dette på en DSi (eller 3DS) så kan man benytte WPA. På en DS Lite kan man ikke.

Tilgiv mig hvis dette allerede er blevet forklaret Smiley
0
1ups givet
HGC

#31 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

04-03-2012 21:27

Det var mere eller mindre konklusionen på de sidste 10 indlæg Smiley
0
1ups givet
KJ85

#32 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

15-03-2012 19:09

Her har I nogle pæne boxarts til de to nye spil.
0
1ups givet
L3G3ND

#33 - L3G3ND

Level: 12 (Fire Keese)

15-03-2012 19:35

^
So awesome
0
1ups givet
Zalman

#34 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

15-03-2012 19:57

Bedste Pokémon boxarts ever.
0
1ups givet
Peblisko

#35 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

17-03-2012 19:52

Ja, de er sgu ret fede. Btw så gav Mic en god opsummering, så jeg forstod det helt 100%, hvilket medfører at jeg nok skal eje White 2 til min XL.
0
1ups givet