Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

UFO Interactive med Pokémon-lignende spil til DS

Skrevet af Lukas Skywalker - 15-03-2010 16:42

UFO Interactive Games kan nu i samarbejde med Tecmo Koei snart udgive et helt nyt spil ved navn Monster Racers. Spillet er skabt med kraftig inspiration fra de populære Pokémon-spil, men der er dog væsentlige forskelligheder.

I Monster Racers skal man rejse kloden rundt for at søge efter monstre der både skal trænes og plejes, for til sidst at løbe ræs. Som man kommer videre i spillet, vil der blive låst op for flere og flere områder, og spillet er fyldt med hemmelige og skjulte steder.

Spillets racerbaner er fyldt med forhindringer, hvor både monsterets og spillerens evner indenfor fart og reaktionstid testes, og hvor begge skal være i top for at vinde. Ved at bruge Nintendo Wi-Fi Connection kan man sammen med tre andre trænere kæmpe mod hinanden i turneringer, eller tage på safari sammen og fange nye monstre.


Faktaliste:
• For første gang i denne genre, betyder ens evner til at styre monsteret rent faktisk noget.
• Vælg mellem to forskellige karakterer, hver med deres historie.
• Fang, plej, og træn over 80 forskellige monstre, der alle har deres egne karakteriseringer, og er sat i båse indenfor forskellige elementer i racerbanerne, som græs, sne, bjerge, ørkener, og endda vulkaner.
• Kun én af de fire spillere over lokalt-Wi-Fi behøves at have spillet.
• Download nye baner over Nintendo Wi-Fi Connection samt andre træneres tider på banerne, og upload din egen.
• 32 turneringer, 25 dungeons, og over 100 racerbaner, plus syv boss-racere, og over 341 modstandere.


Monster Racers er sat til at skulle udkomme denne sommer.

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

15-03-2010 16:58

"Kun én af de fire spillere over Nintendo Wi-Fi Connection behøves at have spillet."

Hvordan skal man så joine til at begynde med? Det må da vidst bare være local play der kun behøver et spil?

0
1ups givet

#2 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

15-03-2010 17:11

^ Selvfølgelig Smiley
0
1ups givet

#3 - Jonas

Level: 15 (Geega)

15-03-2010 17:26

Ja, de ligner godt nok pokemoner. Could've fooled me
0
1ups givet

#4 - DKnintendo

Level: 1 (Goomba)

15-03-2010 21:04

sejt et "pokemon" racer spil.
0
1ups givet

#5 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

15-03-2010 23:09

Et bud på en måde at forbedre Pokémon-genren. Mere spilleraktivitet i kampene og mere kød på gameplayet.
0
1ups givet

#6 - Jonas

Level: 15 (Geega)

15-03-2010 23:21

Nah. I racerspil skal man tænke og reagere hurtigt. Et af kendetegnene ved Pokémon har altid været det strategiske aspekt.
0
1ups givet

#7 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

15-03-2010 23:54

Jeg synes de er for lette til at være dybe strategiske oplevelser. Rammerne og universet er der til at kunne lave et spil jeg rent faktisk ville nyde at spille i det korte løb, men kampene er simpelthen ikke spændende nok.
0
1ups givet

#8 - Jonas

Level: 15 (Geega)

16-03-2010 10:34

Har du hørt om multiplayer? Smiley
Kampene i fighting-spil er også nemme og kedelige, men det bliver noget andet, når man spiller mod mennesker i stedet for CPU-spillere.
0
1ups givet

#9 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

16-03-2010 11:47

Hvor god multiplayeren end er, vil man stadig skulle igennem dagevis af single player gameplay for at finde sine Pokémoner og få dem op i level(af hvad jeg kan forstå). Jeg synes godt serien kunne udvides - evt. med en form for spin-off - hvor kampene er mere involverende, med inspiration fra ARPGs eller noget som Mario & Luigi, hvad ved jeg.
Havde gameplayet været skarpere, ville jeg få meget mere nydelse ud af det enorme univers.
0
1ups givet

#10 - Tøjza

Level: 4 (Stalkid)

17-03-2010 22:50

Fakta er at Pokémon er et dybt kompetitivt spil som faktisk kræver en del tid lige at sætte sig ind i.. En ting er at singleplayerdelen er forholdsvis nem at komme igennem, men det ændrer ikke på at gameplayet er super fedt. Der er nogle helt basale ting som man ikke bør ændre på, altså badges, de 8 gym leaders, Elite Four osv. osv. Nu har jeg ikke selv prøvet Pokémon spinoffs før, men der er jo andre former for kamp i f.eks. Mystery Dungeon, så vidt jeg har forstået.
Men i hvert fald kan jeg med sikkerhed sige, at der er masser af dybe strategiske oplevelser i Pokémon multiplayer.. Man skal kende til forskellige slags skjulte 'værdier' der udgør pokémoners stats, og man skal træne Pokémoner på en bestemt måde så de bliver konkurrencedygtige, hvis man vil spille seriøst multiplayer. Man skal som sådan ikke have dem højt op i level, medmindre man tit spiller offline mod andre, hvor det ikke er muligt at slå lv. 100 funktionen til (hvor alle pokemoner automatisk kommer i den level).. Men stadig, der ligger meget forberedelse i det før man egentlig kan gå igang med at spille mod andre. Men det gælder sådan set 'bare' om at kende til de hurtige metoder at få trænet en god pokemon på ^^

Men for at kommentere på selve nyheden Smiley ... synes faktisk ikke det ser tosset ud. Har altid været glad for pokémon stilen, så måske vil jeg også komme til at synes godt om det her.
0
1ups givet

#11 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

17-03-2010 23:23

Det lyder altsammen godt(jeg spiller ikke selv meget multiplayer, men det lyder som en bedre strategisk og udfordrende oplevelse), men jeg vil stadig foretrække single player-delen, fra tempel, til grotte, til by osv. med et mere indvolverende gameplay. Der er ikke nok nydelse i at fange og samle Pokémoner til at holde mig fanget, men hvis jeg samtidigt kunne føle mig underholdt og være mere involveret i kampene, tror jeg det ville tilføje en helt ny dimension i aspektet med at "bonde" til sin Pokémon og have en skide fed oplevelse med spillet.
0
1ups givet

#12 - Tøjza

Level: 4 (Stalkid)

18-03-2010 10:05

Well, det med at kampene for det meste ikke kræver særlig meget hjerneaktivitet på den måde, kan jeg godt se.. men nu er det sådan at Pokémon henvender sig til alle, også mindre børn. Nintendo har faktisk gjort almindelige træners pokémoner svagere, og Elite Fours pokémoner lidt stærkere. Altså ikke i level, men i stats. Så jah, på den måde er single player delen rimelig casual, så små børn også kan klare det Smiley
Men der er nu også Elite Four, som ikke altid er helt nem igen, medmindre man har _meget_ tålmodighed til at træne sine pokémoner højt op i level. Hvis man ikke gider det, bliver man sådan set nødt til at tænke strategisk.
0
1ups givet

#13 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

18-03-2010 16:44

Lige præcis, hehe. Jeg sidder altid og tripper for at komme videre i kampene.
Jeg kender ikke Elite Fours.

Der er mindst to monstersamlespil som jeg elsker, og det er Golden Sun og Dragon Quest V. Golden Suns Djinn-system var virkelig flerdimensionelt: Djinnen kunne sættes stand-by, hvor den prægede egerens egenskaber, den kunne påkaldes individuelt og den kunne påkaldes i større grupper med andre. Det var vildt fedt, især krydret med spillets sværhed(til tider). Det er en helt anden stil, men en rigtig god brug af monstersamlekonceptet.
Castlevania: Symphony of the Night og Order of Ecclesia er i øvrigt også gode, men meget underudviklede.

Anyway, jeg tror måske bare Pokémon ikke er min yndlingskopte. Hvem ved - måske ender jeg med at købe et af de nye alligevel. Pokéwalkeren er super svedig Smiley
0
1ups givet

#14 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

20-04-2010 18:15

Jeg er enig med Hassus. I de første spil var det ikke svært at føle sig knyttet til sine pokémoner fordi Pokémon satte standarden i sin tid, men i dag synes jeg det er ærgeligt at de ikke fokusere på nogle af de ting der kunne gøre Pokémon-serien unik i dag.
0
1ups givet