Nintendo bekræfter E3 20...

Pokémon Let's Go Pikachu...

Vi streamer Dark Souls Re...

Vind Pokémon: Let’s Go...

De nominerede titler til ...

Første trailer for Detec...

Diablo III: Eternal Colle...

Se N-Tonight #5 i aften k...

Katamari Damacy Reroll an...

Hollow Knight får en fys...

Pokemon GO eller civiliza...

Pokémon Let's Go, Pikach...

Alternative nyheder

Pokémon GO

Switch - spilrygter og sp...

Nintendo Switch

Spil på vej til Switch

Ny trådløs N64 controll...

Feedback på ny side

Super Smash Bros. Ultimat...

B: Mario Tennis Aces til ...

Tilbudstråden

K: Tomodachi life

S: Nintendo switch

martinmartins salgstråd

Danske Sonic-tegnefilm s...

LF: Pokemon Platinum

K: Mario Kart Wii

K: Billig 2ds / 3ds

SOLGT

Madden 10 (Wii)

Celebrity Sports Showdown (Wii)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus

0
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08

Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.

[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]

Nemy

2613
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3976 - Skrevet 11-11-2018 12:40

Er gået i gang med Mafia III, som jeg har haft liggende ret længe. Det er faktisk ret fængende så det kommer jeg nok til at bruge noget tid på Smiley Derudover er jeg begyndt på et game Divinity II med et par gutter Smiley

JOEP

12718
Level: 44 (Skulltula)

0
1ups givet

#3977 - Skrevet 11-11-2018 15:30

Jeg veksler lidt mellem forskellige spil for tiden. Spiller stadig Octopath Traveler, og har netop færdiggjort Therions historie og går nu efter Ophilias. Der er blevet længere mellem mine sessioner i spillet, fordi det er blevet lidt for ensformigt her hen mod de 40 timer. Det ærgrer mig inderligt.

Så er der Diablo III som jeg stadig hygger mig med til tider. Altid godt lige at fiske frem.

Har også tændt for Tony Barbarian DX, som godt nok er et svært spil. Har klaret første kapitel, men skal lige være i humør til noget svært, før jeg fortsætter. Det er dog ganske tight.

Til sidst spillet jeg Mario Kart 8 mod svære computere på 8 random baner for at forberede mig til turnering på arbejdet på torsdag. Hehe.

Marddos91

148
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#3978 - Skrevet 11-11-2018 22:59

Nemy skrev:
Er gået i gang med Mafia III, som jeg har haft liggende ret længe. Det er faktisk ret fængende så det kommer jeg nok til at bruge noget tid på Smiley Derudover er jeg begyndt på et game Divinity II med et par gutter Smiley

Er det "farligt" at gå i gang med Mafia III? Jeg har også haft det liggende længe, men føler ikke, jeg har tiden til at forpligte mig 100%, men hvis først jeg går i gang og det fanger, så er søvnen nødt til at blive en mangelvare Smiley

Nemy

2613
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3979 - Skrevet 12-11-2018 10:56

Haha på den måde er det farligt Smiley Jeg kan i hvert fald sagtens se mig selv blive bidt af det. Er kun et par timer inde, men regner helt sikkert med at køre det helt igennem ud fra den smagsprøve Smiley

MC

55
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#3980 - Skrevet 12-11-2018 11:11 - Redigeret 12-11-2018 11:16

Lige for tiden spiller jeg Hollow Knight. Jeg er kommet til en boss battle som er fuldstændig umulig for mig; Lost Kin. Er der nogen der har et tip til at klare ham?

(Det er et fantastisk spil. Jeg havde aldrig drømt om at en platformspil kunne være så "stort" og gennemarbejdet.)

JOEP

12718

0
1ups givet

#3981 - Skrevet 12-11-2018 11:35

^Jo flere Nail-opgraderiner, jo bedre. Hvilke charms har du sat på? Det er en god idé med lidt ekstra længde på den. Og så prøv at se, om du kan ignorere de små orange blopper, der dukker op, indtil de er tættere på dig, så du ikke skal bruge så meget energi på at fjerne dem.

Dream Version af den boss er super nedern. Hehe.

MC

55

0
1ups givet

#3982 - Skrevet 12-11-2018 21:32

Det er netop Dream Version der er problemet. Han er fuldstændig utilregnelig...

Jeg har kun opgraderet Nail 1 gang, og jeg har ikke så mange charms. Jeg kan ikke nå at heale i figthen, så jeg er begyndt at prøve med Joni's blessing for at få max HP.

Kan man bruge det der "dream"-angreb (tror det er x-knappen) mod ham, når han er "nede"/immobil?

JOEP

12718

0
1ups givet

#3983 - Skrevet 12-11-2018 21:36

^I så fald skal du lade den ligge. Dream Versions af bosser er ment som end-game indhold, altså når du er ved at være klar til at klare sidstebossen. Lost Kin er en af de sværere Dream Versions, for øvrigt, så du bør helt sikkert gå videre i spillet og komme tilbage, når du har fået flere charms og opgraderinger.

MC

55

0
1ups givet

#3984 - Skrevet 13-11-2018 00:44

Det er godt at vide. Jeg troede bare jeg var dårlig... Smiley

Jeg er spændt på hvilke forskellige charms der findes, da jeg kun har ca. 1/3 af alle!