Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
AND
AND

568
Offline
Level: 35 (Lakitu)

2
1ups givet

#4081 - Skrevet 31-12-2019 09:55 - Redigeret 31-12-2019 12:51

ANDen spiller Luigi’s Mansion 3, hvor jeg er nået til sidste kamp, som er cool og udfordrende.

Jeg mangler lidt ædelsten rundt omkring - ca én på hver tredje etage - som jeg nok ikke gør flere forsøg på at samle i denne omgang.

Spillet er genialt, fortsat. Jeg var lidt skuffet over, at enkelte etager stort set kun er boss kampe, men ellers spiller alt. Klart det bedste spil i serien.

EDIT: oooog så blev jeg helt færdig med Luigi - næste stop: Super Mario Odyssey


JOEP
JOEP

74310
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#4082 - Skrevet 10-01-2020 22:20

Jeg er kommet godt i gang med Ori and the Blind Forest og det tegner altså ret godt. Har lige fået Bash-egenskaben, og den var lidt svær at lære at kende, synes jeg, men nu er den ved at være inde under huden - især efter det der kapløb mod det stigende vand. Er blevet lidt overrasket over spillets sværhedsgrad og kan da godt se, at One-Life-sværhedsgraden er pænt ondskabsfuld.

Dog må jeg sige, at jeg også er død på uretfærdig vis flere gange i mine øjne. Tit er jeg faldet ned i et hul - som jeg skulle ned i - og så bare landet i en omgang pigge eller noget giftigt vand, som man ikke kunne se eller nå at undvige. Eller omvendt hoppet op til toppen af skærmen for at hoppe op på en platform, for sekundet efter at blive mast af noget. Jeg har også nogle gange haft svært ved at se nogle pigge på jorden, fordi noget i forgrunden har skygget for det. Jeg er også død, fordi jeg ikke kunne justere mine hop ordentligt, da Ori er ret floaty - her har dobbelthop dog hjulpet en hel del.

Historien startede overraskende mørk, men er blevet helt typisk for genren, så det er fint nok.


Nemy
Nemy

9496
Offline
Level: 27 (Beetle)

2
1ups givet

#4083 - Skrevet 19-01-2020 17:32

Så er jeg blevet helt færdig med Luigis Mansion 3. Hold nu op det var en fed oplevelse! Det har været lækkert at kunne spille en etage ad gangen og dermed spille når man lige har 30 minutter. Nu regner jeg med at gå i gang med Pokémon Sword igen Smiley


Marddos91
Marddos91

1004
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#4084 - Skrevet 31-01-2020 08:38

Jeg blev i aftes 100% færdig med alle achievements i Dragon Ball Z: Kakarot til Xbox One og hold nu op, hvor jeg har bare nydt spillet til fulde!

Jeg er ikke fanatisk, men alligevel ret stor, fan af hele Dragon Ball universet (læste de 42 bind af mangaen, da jeg var 10-12 år gammel), så selvom det er den samme gamle historie, har det bare været vanvittigt fedt med et langt spil, hvor de detaljeret gennemgår hele historien fra Raditz, Nappa og Vejitas indtog til det endelige opgør med Kid Buu.

Nu regner jeg med at skulle gøre Pokémon Shield færdigt, så jeg kan krydse det af listen, og efterfølgende LEGO Harry Potter Collection Smiley


martinmartin
martinmartin

1033
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

1
1ups givet

#4085 - Skrevet 01-02-2020 16:36

Jeg har svært ved at stoppe med at spille Super Smash Bros. Ultimate, som jeg i følge min Switch har lagt omtrent 540 timer i. Tænk på alle de j-rpg'er, som jeg ellers kunne have gennemført! Det er dog virkelig godt og med min stigende interesse i at spille mere konkurrence mindet åbner det spillet op på nye måder.

Ellers har jeg endelig gennemført Castlevania: Harmony of Dissonance. Jeg var så skuffet over det, da det var nyt, at det har taget mig atten år, før at jeg endelig fik afsluttet det. Absurd nok var oplevelsen væsentligt bedre, end jeg huskede. Måske er det simpelthen forskellen at spille det på en DS Lite med ordentligt baggrundsbelysning. Spillet har den her feberdrøms-agtige atmosfære, som skyldes farverne og historien, men musikken der overstyrer og skratter hjælper faktisk også på netop det. Udover det, så manglede jeg nok dengang i 2002 at have spillet Symphony of the Night for bedre at kunne sætte Harmony of Dissonance i en større kontekst. Det er dog stadig det svageste GBA Castlevania spil i min optik.


JOEP
JOEP

74310
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#4086 - Skrevet 12-02-2020 10:03

Jeg har lagt omkring 10 timer i The Witcher 3 nu og jeg er ret imponeret. Teknisk imponeret over, at det kan lade sig gøre at have det spil kørende på Switch. Nuvel, det ligner noget fra 2010 håndholdt og 2012 på TV'et, men det er et trade-off jeg godt kan leve med, da jeg mest spiller håndholdt og har været vant til meget værre på 3DS. Spillet kører stabilt nok for mig, men kan godt se, at nogle vil være trætte af frameraten, der til tider dykker lidt.

På gameplay-fronten er det her jo et klassisk open-world, og dem har jeg faktisk ikke særligt meget erfaring med. Det sidste jeg spillede af den slags var Skyrim, og i forhold til det savner jeg faktisk førstepersonsperspektivet, da det gjorde det meget lettere at loote. Det er nemlig noget, der er ret besværligt her - løber jeg rundt, holder jeg A i bund, men så kan jeg ikke samle planter. Når jeg vil gå rundt og samle blomster, kommer jeg til at lunte. Står jeg inde i et hus og vil loote, skal kameraet drejes perfekt rundt osv. Det er lidt for wonky for mig, men ikke game-breaking.

Historien, mellemsekvenser og world feel er dog uovertruffen, og jeg elsker at finde en ny side-quest. Jeg har nedlagt to varulve og reddet et dødt spædbarn fra en forfærdelig skæbne. Og så har jeg guidet en ged hjem til sin herre. Geralt er så alsidig.


martinmartin
martinmartin

1033
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

1
1ups givet

#4087 - Skrevet 26-02-2020 09:34

Jeg har over det sidste stykke tid genspillet Pokémon White. Dette har vist sig at være en virkelig positiv oplevelse og jeg er imponeret over, hvor godt at det spil rent faktisk er ældet. Spritesne har stadig virkelig meget charme og at sætte dem op mod nogle af de her simple 3D polygon strukturerer giver mig lidt en PS1 rpg vibe. Historien har stadig overraskende meget på hjertet og er uden tvivl den bedste i et Pokémon spil, mens verden og soundtracket også er vildt godt.

Ændringen i forhold til TM'er, der nu kan genbruges, var virkelig god og jeg elsker den soft reboot de lavede med serien, hvor man kun kunne fange den generations Pokémon, indtil post-game. Der er overraskende mange gode designs i blandt den generation, som Chandelure, Mienshao, Hydreigon, Joltik og Serperior. Black/White står i min optik nærmest kun stærkere ca. ni år efter sin originale release.


JOEP
JOEP

74310
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#4088 - Skrevet 02-03-2020 11:08

Har efterhånden lagt en del timer i The Witcher 3 nu - måske 25 timer, vil jeg tro. Sublim port, ganske enkelt. Det er vanvittigt flot, og ja, der er frame drops og slowdowns, men oplever det på ingen måde som ødelæggende for spillet.

Jeg har brugt det meste af min tid på at fjerne spørgsmålstegn på kortet, men har da også samtidig fået afsluttet det meste af Bloody Baron-questen - mangler lige at møde ham i sumpen, men ville lige have nogle bedre våben inden da. Fik mig et Griffin-sæt, så det er herligt.
Er level 12, og det ærgrer mig, at jeg ikke kan få noget ud af alle de opgraderingspoint, jeg får. Der er helt sikkert for få pladser at gøre godt med i det system, de har udtænkt her, men det bevirker da, at man ikke bare bliver et powerhouse uden lige.
Kampene er lidt ensformige efterhånden, da det altid bare er deus ex-dodge et par gange og så slå-slå. Men nogle gange møder man da nogle interessante fjender, der kræver lidt mere.
Historierne i spillet er super fede med masser af dybde. Det er fedt at se universet blive taget alvorligt.


powerfull499
powerfull499

177
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#4089 - Skrevet 08-03-2020 15:15 - Redigeret 08-03-2020 15:25

^
Nice, JOEP. Jeg får helt lyst til at købe det til min Switch nu. Jeg er dog lidt i et dilemma med mig selv om, om jeg hellere skal købe det på PC.
Jeg kan forresten også anbefale Netflix-serien. Den er også super underholdende Smiley.


pilutiful
pilutiful

47
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#4090 - Skrevet 14-03-2020 15:38 - Redigeret 14-03-2020 16:11

Fuldførte Dead Cells fornyeligt. En af de bedste metroidvania spil derude IMO. Fantastisk musik også. Jeg har også fuldført Celeste, Cuphead og Hollow Knight. Er der nogen der kan anbefale andre gode metrodvania spil til Switch? når man nu er meget hjemme pga Corona i landet Smiley


JOEP
JOEP

74310
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#4091 - Skrevet 14-03-2020 20:16 - Redigeret 14-03-2020 20:17

pilutiful skrev:
Fuldførte Dead Cells fornyeligt. En af de bedste metroidvania spil derude IMO. Fantastisk musik også. Jeg har også fuldført Celeste, Cuphead og Hollow Knight. Er der nogen der kan anbefale andre gode metrodvania spil til Switch? når man nu er meget hjemme pga Corona i landet Smiley


Guacamelee (mest 1 men også 2) er ret gode, og Ori and the Blind Forest er også et godt bud.


Mr. Mario
Mr. Mario

5696
Offline
Level: 23 (Skree)

2
1ups givet

#4092 - Skrevet 14-03-2020 22:59

1) Hvad du spiller nu.
The Legend of Zelda: Breath of the Wild

2) Hvor du er i spillet
Jeg har endnu en gang fundet dette spil frem, som jeg desværre endnu ikke er nået til enden med. Jeg har dog altid fået brugt en masse tid i det, men så er jeg kommet til at lægge det fra mig igen. Der kommer desværre til at gå for lang tid inden jeg så får fundet det frem igen, så jeg ender derfor med at starte forfra. Nu er det så tredje gang, at jeg starter forfra - men hvad - de kloge siger jo, at tredje gang er lykkens gang. Så jeg krydser fingre for, at det er denne gang det skal lykkes. Smiley
Så i dag fik jeg spillet mig frem til Kakariko Village.

3) Hvad synes du om spillet.
Det er jo et fantastisk spil. Måske egentlig grunden til at jeg ikke fik spillet det igennem i mit første forsøg - da jeg blev bange for, at spillet skulle slutte. Smiley


Nemy
Nemy

9496
Offline
Level: 27 (Beetle)

1
1ups givet

#4093 - Skrevet 15-03-2020 14:24

^ Jeg misunder dig en lille smule. Hvis jeg kunne få hele oplevelsen forfra og suge den til mig på ny ville det være fantastisk. Har dog spillet det igennem 2 gange med alle shrines på hhv normal og master mode, så det kan jeg desværre ikke Smiley Jeg er pt. i et dilemma om jeg skal spille BotW igennem for en tredje gang inden Botw 2 for at have historien mv. i frisk erindring eller vente i tilfælde af BotW 2 minder for meget om 1eren Smiley


JOEP
JOEP

74310
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#4094 - Skrevet 04-05-2020 14:33

Jeg kørte lidt død i Witcher 3 (~60 timer inde, er i gang med sidste del af Follow Ciri's Footsteps-questen, hvor jeg er i Novigrad), så for afvekslingens skyld gik jeg tilbage til Baba is You, som jeg forlod til fordel for et andet spil efter 10 timer. Jeg har gjort et mindre indhug i det og færdiggjort en verden og næsten endnu nu, men det tager godt nok lang tid nogle gange. Det er dog stadig det absolut bedste puzzle-spil, jeg har spillet, gåderne er super komplekse, men tilfredsstillelsen ved at klare dem er tilsvarende høj. Jeg er dog begyndt at bruge nogle hints til spillet, fordi det er lidt træls at sidde og stirre så længe. På den side der er hintsne alligevel så vage, at tilfredsstillelsen ikke er helt væk, så det er fint nok for mig.

Skal nok vende tilbage til Witcher 3, men har lige brug for en pause.


Nemy
Nemy

9496
Offline
Level: 27 (Beetle)

1
1ups givet

#4095 - Skrevet 04-05-2020 14:54

Stortset alle mine spiltimer er den sidste halvanden måned gået til Animal Crossing. Jeg er dog nu nået dertil, hvor jeg har min daglige rutine + lidt til så jeg stadig mærker progression med min ø. Planen er at starte op på Pokémon Sword igen så jeg er klar til DLC'en Smiley