SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 07-07-2011 13:54 - Redigeret 11-05-2012 18:01



AND
AND

609
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#106 - Skrevet 17-11-2011 18:38

Time Splitters 2 var for mig en mega fed multiplayer-oplevelse på et tidspunkt hvor jeg synes at der var langt imellem de gode co-op oplevelser til GCN.
Jeg spillede det aldrig single-player, men når man var to havde de forskellige sværhedsgrader hvad der skulle til for at holde opmærksomheden, især fordi banerne blev mere komplicerede og detaljerede, jo højere sværhedsgrad man spillede dem på... så vidt jeg husker.
Og så var 4-player delen så vidt jeg husker også både hektisk og fantastisk underholdende Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#107 - Skrevet 04-01-2012 16:00

Nogle nye forslag? Smiley


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#108 - Skrevet 04-01-2012 16:08




Abild
Abild

7
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#109 - Skrevet 04-01-2012 16:24 - Redigeret 04-01-2012 16:25

Wave Race 64 er et fantastisk spil. Jeg lånte det til min N64, da jeg var lille, af en fra min skole, som hed Jesper Krogh.
Og så spillede jeg det, og gennemførte det faktisk. Egentlig var jeg faktisk ret god, men så skulle jeg jo aflevere det tilbage, og det var en trist dag.

Så for nogle år tilbage, besluttede jeg mig for, at vi skulle have en retro-turnering i det til NM3 (ret mig hvis jeg tager fejl), så jeg købte spillet på VC. Og mand, det var stadigvæk rigtig sjovt Smiley

Derefter trænede jeg i hemmelighed, uden lyd, for at min bror ikke skulle vide, at jeg smugtrænede. Dagen inden turneringen besluttede jeg så for at afsløre det for ham, så jeg skruede maks op for lyden, og startede spillet. Jeg sprang næsten mine øjne trommehinder, da speakeren skreg "WAVE RACE!!!!!!!!!1111", men min bror hørte ikke en skid (ps det er oni nick). Så jeg havde spillet uden den fantastiske lyd til ingen verdens nytte Smiley

Desværre er jeg blevet progressivt dårligere til videospil - jeg får snart brug for alle de dumme tutorials er jeg bange for - så denne gang var jeg ikke så god. Og det gik helt galt til turneringen, hvor jeg tabte til en, der prøvede spillet for første gang. Siden da har jeg vist kun spillet det et par gange med Jonas. Tror han tævede mig i alle baner.

Alt i Aldi er det et godt spil: 4/5 (4 fordi jeg er dårlig til dét hoho)


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#110 - Skrevet 04-01-2012 16:38 - Redigeret 04-01-2012 16:56

Jeg elsker bare det spil. Jeg har faktisk utroligt svært ved at beskrive, hvad det er, der gør det så godt, men det må have noget at gøre med, at styringen simpelthen er så god. Den er utroligt responsiv, og bølgerne er meget dynamiske og sjove at boltre sig i, sammenlignet med asfalt, grus eller andre mere eller mindre statiske overflader i "almindelige" racing-spil (for hvis der er noget, Wave Race ikke er, så er det almindeligt).

Styringen kan dog til tider virke lidt for responsiv, ja nærmest sart, og det er helt klart en af de ting, de har forbedret i efterfølgeren Blue Storm, hvor skulderknapperne skal tages i brug i skarpe sving.

Banerne er også fantastisk designet, men desværre er der kun 9 af dem (inklusiv en træningsbane, der ikke kan bruges i løbene eller time trials). Spillet er til gengæld mega langtidsholdbart takket være den skarpe styring og den høje udfordring, og jeg kan derfor alligevel få uendeligt meget tid til at gå med det.

Musikken skal også lige have en bemærkning. For et N64-spil har det et meget friskt og livligt soundtrack, og det er lidt en skam, at det blev erstattet af nogle mere "rockede" numre i Blue Storm.

Hvis jeg skal give det en karakter, kan jeg nok ikke lade være med at give det 5/5.


Abild
Abild

7
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#111 - Skrevet 04-01-2012 16:51

Vi må spille til det til både Brocks Pizza Hut og Nintendo Maraton 7 Smiley


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#112 - Skrevet 04-01-2012 16:56

Tror ikke, jeg får tid til at spille det til Brocks arrangement. Der har jeg alt for travlt med at spise pizza!

For at være helt ærlig er Blue Storm nok (marginalt) bedre end 64. Dog synes jeg at spillene er ret forskellige, så for mit vedkommende kommer det nok til at handle om, hvad jeg lige er i humør til.


Abild
Abild

7
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#113 - Skrevet 04-01-2012 16:59

Blue Storm fangede mig aldrig. Så jeg holder mig bare til 64-udgaven.

PS: Mmmmmmmmmmmmhhhhh... Pizza...


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#114 - Skrevet 04-01-2012 17:02

Abild skrev:
PS: Mmmmmmmmmmmmhhhhh... Pizza...




Mr. Mario
Mr. Mario

5727
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#115 - Skrevet 04-01-2012 17:09 - Redigeret 04-01-2012 17:10

Jonas skrev:


Uh, det spil og Super Mario 64 var de to spil der blev købt med, den gang jeg fik mig en Nintendo 64.

Det kunne være, at det spil snart skulle have en tur i maskinen igen. Det er godt nok ved at være længe siden, at jeg har spillet det.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#116 - Skrevet 04-01-2012 17:14

Kan kun anbefale det!

Jeg prøvede det ikke selv før 2007, da jeg købte det på VC, så jeg tror ikke, det er nostalgien, der taler. Det ER et klassespil! Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2012
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#117 - Skrevet 04-01-2012 18:50 - Redigeret 04-01-2012 18:53

Jeg har ikke spillet det meget, men nok til at sige det er sejt.

Jeg kan ikke rigtigt sige andet end det der er skrevet.

Puha ting:
Speakeren kan være irriterende
Der er kun få banner, karaterer, og mulligheder.

Juhu ting:
Der er bølger (og de har indflydelse på en, så det giver en anden føelse end andre race spil)
Meget god styring, samt den er nem at lære (sværd at mestre)
Grafiken var meget bedre end i playstation 1 vand ræs konkurent, "rapid racer".
Spillet ser livligt ud, samt musikken er passende til den stemning. Det følles som en hyge tur, hvor det i efterfølgeren, blue storm, følles som et hæfftigt ræs.

btw. ting.
Spillet springer et stort spring fra sin forgænger. Der er bedre struktur, samt styringen er helt anderledes, desuden er det tredje persons styring i stedet for at man før så det fra oven.
100 km/t Delfin i tutorialen til at hjælpe dig!!elleven!!



Mr. Mario
Mr. Mario

5727
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#118 - Skrevet 04-01-2012 18:58

Dead Cheese skrev:
Speakeren kan være irriterende


FFFFFFFFFFFRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMM MAXIMUM POWER!

Er nok den eneste replik jeg kan huske.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#119 - Skrevet 04-01-2012 19:37

Dead Cheese skrev:
Der er kun få banner, karaterer, og mulligheder.


Bah, rigtige tourneyfags bruger alligevel kun Jeter og Mariner =D

Dead Cheese skrev:
100 km/t Delfin i tutorialen til at hjælpe dig!!elleven!!


Fuck yeah, elsker bare delfinerne Smiley


Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#120 - Skrevet 04-01-2012 20:29

Minder mig et eller andet sted om splashdown-spillene til PS2, som jeg spillede vildt meget.

Er dog aldrig blevet fanget af Wave Race.