Indtryk af Nintendos E3 2...

Vi streamer Darkwood i mo...

Ugens Downloads: Uge 25 2...

The Legend of Zelda: Link...

LEGO City Undercover (Swi...

Se eller gense Nintendo T...

Følg Nintendos tredje da...

Vi streamer Cadence of Hy...

Alien: Isolation på vej ...

Se eller gense Nintendo T...

Nintendo Switch

Switch Friend Codes

LOL tråden (Video, bille...

Pokémon Sword / Shield

Releasedatoer

Zelda: Breath of the Wild...

Luigi's Mansion 3

Astral Chain

Spil på vej til Switch

Hollow Knight

S: Starfox-samling & 3DS-...

S: Masser af spil

Tilbudstråden

Preorders. Hvor?

K: Bowser Amiibo

Solgt

S: super smash bros switc...

K: Wii U spil

S : 2 switch Spil

S: 30 Wii U spil

Story of Seasons: Trio of Towns

Mario Party: The Top 100

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowsers Minions

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

The Legend of Zelda: Skyward Sword


Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41

Værsgo' at diskutere! Smiley

Cell shaded! Så fedt!

Link kan LØBE!

Beetle FTW !

Wii!

stelzig

900
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 15-06-2010 19:24

Synes grafikken så dårligere ud end wind waker og generelt lignede GC (især træerne).

Men det så stadigvæk fint nok ud. Generelt var e3 faktisk godt i år.



Nikra

32
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 15-06-2010 19:25

Det udkommer først til næste år. Smiley



Kanin

529
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 15-06-2010 19:25

Så super lækkert ud. En god blanding af Twillight Princess, med The Wind Waker.

Glæder mig til at se hvordan, det rent faktisk spilles... Det der trådløse-controller ting er sgi ikke godt til sådan noget konference Smiley



Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 15-06-2010 19:26

Jeg blev meget positivt overrasket over at det er "samme type" grafik som WW men ikke så børneagtigt. (selvom jeg elskede WW)

Hørte jeg rigtigt at vi først får det til næste år? Smiley



Kanin

529
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 15-06-2010 19:29

... Nu så vi godt nok kun en lille dungeon/område.

... Men nu vil jeg være den første til at håbe, spillet får et Majora's Mask "feel" Smiley - Men det er kun et håb!



Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 15-06-2010 19:30

Er der en ting jeg glæder mig til at se så er det når der er nogen der får optaget at de spiller demoen så vi kan se om det rent faktisk er til at styre... tror jeg nu også det er Smiley



Bota

40
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 15-06-2010 19:33

Lad os være glade for det først udkommer næste år, så Nintendo kan få styr på styringen og whatnot - de fik det fremstillet ret ringe.



Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 15-06-2010 19:37

Selvfølgelig er der problemer med styringen når de står på sådan en stor scene med ting der forvirrer signalet, det bør vel ikke undre nogen. Desuden er udviklere som regel altid dårlige til at spille deres egne spil.

Spillet ser ganske lovende ud. Glæder mig til at se hvad de kan få ud af det.



Jonas

188
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 15-06-2010 19:40

Øv, de johner bare med tekniske problemer.



kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 20-06-2011 22:57 - Redigeret 20-06-2011 23:07

Jeg har længe overvejet at skrive om Zelda-seriens problemer, men en læser af Malstrom's blog kom mig i forkøbet.

Både mailen fra læseren og Malstroms svar er god og indsigtsfuld læsning, hvis man er interesseret i Zelda-serien, og ikke bare synes, at alt, hvad Nintendo gør ved den, er positivt. Det er langt, men rigtig godt.

Email: Open challenge to Zelda fans

Go ahead!



Dead-Cheese

37
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 20-06-2011 23:28 - Redigeret 20-06-2011 23:29

Svar på alexanders link: Så meget læsning... Jeg er for træt til at læse det hele igennem, men jeg skimtede det vigtigste... Og nærlæste andre ting. God articel, og mange gode observationer, men som så tit er jeg uenig med konklusionen... Zelda bliver ikke dårligere. Bare fordi der eksperimenteres dør serien ikke.
Se Mario. Han har haft det hele og han står som den nok mest kendte figur nogen sinde. Jeg mener, paper mario, rpg, fodbold (alvorlig stil, se deres ansigter! Ingen smiler til dig!!!, det er kedetegnet for nintedo figurer, i hvert fal som oftest), kamp i SSB, endda lære spil (gysser ned af nakken på mig), osv.. Jeg mener er mario dårlig pga. eksperimentering? I dont think so.

Men Zelda fans klager... Zelda har sin idé endnu. Før zelda var der kun få spil uden en hi score, eller en score mode. Bare noget der indikerer en score i hjørnet så du samler point. Men zelda gjorde det populært bare at skulle gå rundt uden at tænke over en score hele tiden. Zelda var ikke bestemt til at skulle have en fortsætelse... Men ideen var så populær at man måtte blive ved.

Mage vil have at gannon er badass og at der er noget som skal true hele landet, men jeg syntes det vil være kedeligt... Jeg mener giv gannon en pause... Han får sparket røv hver gang, han skal altså også have en pause, og zelda gider ikke lege peach... Så syntes jeg det er fint med afvæksling af og til. Nye onde og andre mål end at rede en princesse. Ligsom i Links awaking, godt spil med nye ideer til content Smiley

Så blev der nævt i teksten om hvornår en gamer er glad... En hardcore gammer som køber et spil på launch, som sælger det senere, blev konkluderet til at skulle blive lykkelig ved at spille retro spil... Selv om jeg elsker retro spil, må jeg sige at det i realiteten aldrig vil passe. Den type som nævnes vil nok aldrig blive glad for retro spil. ALDRIG. Tro mig jeg har prøvet at tvinge en ven (som jeg vil beskrive lidt som i teksten) til at spille retro spil, men han kan ikke fordrage retro spil. Når han ikke gider det mere er det slut. Væk med spillet. Og så købe det næste store spil.



Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 21-06-2011 00:50 - Redigeret 21-06-2011 00:51

Tror I at den røde fugl fra spillet har noget at gøre med den røde fugl på et Hylian Shield?



 

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 21-06-2011 01:27

Hassus skrev:
Tror I at den røde fugl fra spillet har noget at gøre med den røde fugl på et Hylian Shield?



meget interresant tanke, men fuglen er på skjoldet i skyward sword, så sandsynligvis ikke lige den fugl i hvert fald Smiley men måske noget af konseptet?



Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 21-06-2011 09:40

Det var også min tanke at det kunne være selve fuglearten, fuglegruppen eller lignende. Hm. Hvem ved Smiley



Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 21-06-2011 17:19 - Redigeret 21-06-2011 17:21

Jeg er ikke enig i alt hvad han skriver. Men meget af det er jo rigtigt nok - der er ikke nok fokus på mytologien, og Zelda-teamet er begyndt at kede sig, fordi at de skal pumpe nye Zelda-spil ud konstant, så de kommer med en ny gimmick, og laver flere cutscenes og puzzles, så de ikke skal kede sig. Artiklens pointe med, at udviklerne praler af deres game design, mens at spilleren keder sig, var ret god.

Dog, selvom jeg langt hen af vejen er enig med artiklen, kan de godt virke lidt mavesure over, at tingene ikke er som de var engang. For mig at se er der ikke nogen betydelig forskel på ALttP og OoT - udover at det ene er 2D og det andet 3D. Og dog var OoT kedeligt, mens det andet var super. Den fangede jeg ikke helt, og andre pointer virker også mere som brok end som velargumenterede synspunkter.

Åbenbart kan de heller ikke lide Majora's Mask, og jeg kan se hvor de kommer fra. Men Majora's Mask kunne i realiteten have undladt at have Link med - det kunne have været en anden serie, et andet univers. Når jeg ser på MM ser jeg ikke et godt Zelda-spil, med en god og tankevækkende historie, jeg ser et godt sammenstykket spil. Dét er seriens største problem, som artiklen vist også pointerer. Zelda-teamet vil gerne lave andre spil, og det tror jeg sagtens de ville kunne, men de bliver trukket ned af Zelda som serie, og laver derfor noget, der hverken er Zelda, men som eller ikke er et spil for sig selv.

Spirit Tracks er det allerbedste eksempel på dette. TP var tæt på at gå i den rigtige retning, men så nej, så var der en mærkelig skyggeskabning, der ville fortælle en historie, mens Link løser puzzles. Midna ser jeg som Aonuma (eller Zelda-teamets) ønske om at være kreative, og Link er bare en byrde, fordi de SKAL lave et nyt Zelda-spil hele tiden. Jeg hørte endda, at de fik nye folk ind på teamet da de skulle lave TP, men ledelsen er stadigvæk den samme, og de har nogle ret konservative forretningsmodeller i Japan, så vidt jeg ved.