Skrevet af Lukas Skywalker - 10-01-2012 14:25
Det afsløres i bogen Hyrule Historia, at Eiji Aonuma og hans team er i gang med at udvikle det næste Zelda-spil. Om det er til Nintendo 3DS eller Wii U, vides endnu ikke.
Aonuma kan dog afsløre, at de har taget kritikken rettet mod Skyward Sword, til sig, og at det vil have en indflydelse på den næste Zelda-titel:
"The long sailing time of creating Skyward Sword, a game to celebrate the 25th anniversary of the Zelda series, has just come to an end. The voices of those who've played it from around the world reach us. We hear their admiration, comments and their criticism too. All those voices become energy for the next voyage. Well, to tell the truth, we've already set sail in a new voyage."
- Eiji Aonuma, Zelda-producer
Hvad kunne du lide/ikke lide ved Skyward Sword, og hvad skulle derfor laves anderledes i det kommende Zelda-spil til enten Nintendo 3DS eller Wii U (eller begge to)? Giv dit bud i kommentarsektionen herunder.
#1 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
10-01-2012 15:49
Det har vi vel vidst siden E3, da vi så en tech-demo af Zelda Wii U?#2 - PD
Level: 1 (Goomba)
10-01-2012 16:19
De tager kritikken med sig som sagt. Det kommer jo så an på om Skyward Sword's Motion Plus var et plus. Hvis det var, også selvom de allerede har "bestemt" sig for det, så kan det næste til Wii U måske bruge Motion control. Men hvis det er til 3DS, så kan det jo ikke bruges xD#3 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
10-01-2012 16:21
Jeg synes, at MotionPlus er fedt, men fjenderne var programmeret som trolls i Skyward Sword - især de små og store bosser. Det fungerede langt bedre i Wii Sports Resort, hvor man bare skulle hakke løs.#4 - PD
Level: 1 (Goomba)
10-01-2012 16:28
Men så tager de vel også kritikken af fjenerne i SS til sig. Man man da håbe xD#5 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
10-01-2012 16:35
Mit største problem med Skyward Sword var spillets følelse/pacing.#6 - Peblisko
Level: 21 (Paragoomba)
10-01-2012 17:38
^Ja, kontrollen kunne godt være mere flydende, så han bare greb en stige hvis den var i nærheden (og man måske holdte en knap nede, der gjorde hans arme klar, så man slap for uønsket gribenfat).#7 - chessr
Level: 31 (ChuChu)
10-01-2012 17:50
jeg havde ikke problemer med styringen af Link. og synes det var rart at man kunne løbe i stedet for det der rulle rulle rulle rulle rulle rulle#8 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
10-01-2012 17:53
Hvis han bare kunne løbe hele tiden i stedet for at piste pusten hvert tiende sekund. Kæmpe fail.#9 - stelzig
Level: 24 (Whomp)
10-01-2012 18:38
Hvis han kunne løbe hele tiden ville dele af spillet som kviksand ikke kunne fungere, men selvfølgelig kunne staminabaren godt fjernes fra alle andre dele af spillet.#10 - powerfull499
Level: 18 (Twhomp)
10-01-2012 19:22
Det er da klart, at de er i gang med et nyt spil#12 - Togbis
Level: 16 (Space Pirate)
11-01-2012 07:47
Det til e3 var bare en techdemo.#13 - Moysen
Level: 16 (Space Pirate)
11-01-2012 09:56
10Hihihihihi. Mere Zelda