GoldenEye 007 kommer til ...

Ny Splatfest i Splatoon 3...

Figment 2: Creed Valley u...

SteamWorld Build annoncer...

Rubber Bandits ude nu - s...

N-cast #159: N-cast Speci...

Lanceringstrailer for Per...

N-cast #158: Vi forudsige...

Cinematisk trailer for Ho...

Om børn og spil

Spil på vej til Switch

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Fire Emblem Engage

Metroid Prime 4

Switch - spilrygter og sp...

Kirby's Return to Dreamla...

Annonceringer af annoncer...

Pokémon-tråd

Serier du er blevet træt...

Pokémon Scarlet & Violet

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

Tilbudstråden

S:Mario rabbids sparks of...

K: Diverse GameCube spil

K: Wii controllers med nu...

K: Dreamcast konsol (Defe...

S: Mario samlerting

S: Starlink inkl figur og...

V: Forseglede Nintendo ti...

Original autentisk ubrugt...

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

N-club Juletema 2018

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08

Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.

[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
JOEP
JOEP

60745
Level: 49 (Shy Guy)

1
1ups givet

#4186 - Skrevet 06-01-2023 15:42

Jeg har haft det ret sjovt med Dead Cells, men kørte lidt død i det og formåede aldrig at gennemføre det. De har dog tilføjet en masse QoL ting, der også kan gøre runs lidt lettere at gennemføre, så det er nok meget fint at prøve det af. Det ryger på tilbud fra tid til anden så hold øje med det der. Det er et ret solidt roguelike.

Dead-Cheese
Dead-Cheese

277
Level: 25 (Kokiri)

2
1ups givet

#4187 - Skrevet 08-01-2023 23:15

Mit mål for tiden er at få prøvet alle mine pc spil. Jeg har 2115 spil ifølge Playnite. Jeg er i dag fået prøvet 40% af spillene Smiley

Jeg har fundet ud af nogle ting om mig selv og mine spil.

• Duke Nukem: Forever er i dag et nogenlunde spil, som man godt kan give en chance.
  • Alle Peggle spil er stadig fede i dag Smiley Smiley Smiley
  • Jeg er ikke så vild med Open World Spil som min pung har troet igennem årene. De fleste har jeg hurtigt lagt fra mig igen.
  • Jeg kan ikke rigtig lide Hitman spillene. Men jeg havde en forventning om jeg ville, så jeg har en del af dem, endda på flere platforme. Ups.
  • En del spil syntes jeg særdeles godt om, som jeg ikke har hørt omtalt. Heriblandt (i ingen særlig rækkefølge): Batbarian, Rage 2, Everhood, Aces of the luftwaffe, Just die already, Tesla vs. Lovecraft, Nomad Survival & Hunted

Andreas Tarding
Andreas Tarding

6003
Level: 18 (Twhomp)

2
1ups givet

#4188 - Skrevet 09-01-2023 15:28 - Redigeret 09-01-2023 15:28

Tak for forskellige anbefalinger! Smiley Og tak for et opslag, der jo alligevel sætter éns egen situation i perspektiv. Min egen backlog, sat i sammenligning, viser sig jo pludselig som værende ualmindeligt-sølle størrelse, på blot 45 titler. Needless to say, en betydeligt mere overskuelig situation, end dine 1269 (?) titler at få gennemført.

Dead-Cheese
Dead-Cheese

277
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#4189 - Skrevet 10-01-2023 10:53 - Redigeret 10-01-2023 13:00

Jeg har opgivet at gennemføre de fleste af spillene. De fleste spil kommer fra store bundles jeg har fået for *få penge. (*Jeg er sikker på at det samlet set ikke var penge).
Det var gode tider dengang man kunne købe Super Meat Boy for nogle basører og få en samling af andre indie hits med.

Jeg kan se at der er noget fejldata. Jeg havde ikke lablet spil der er importeret fra konsoller.
Så nu har jeg Spillet 55% af mine spil. Jeg mangler at prøve 940 spil.

Update: Jeg havde faktisk heller ikke taget alle dubletter i betragtning. Så nu har jeg været igennem 63%. 800 spil i min backlog.

Update 2: Yderligere havde jeg ikke checket for fejlimporteret data. Nu har jeg spillet 70%. 616 spil i backlog. Min spilsamling faldt ned til 2071 spil.

BroSmash
BroSmash

1025
Level: 8 (Pirahna Plant)

2
1ups givet

#4190 - Skrevet 26-01-2023 13:25

Er gået i gang med Beyond Good and Evil til Nintendo Gamecube. Det er gået op for mig at jeg aldrig har spillet det færdigt, så nu skulle det være! Smiley

JOEP
JOEP

60745
Level: 49 (Shy Guy)

0
1ups givet

#4191 - Skrevet 26-01-2023 18:50

Er stadig i gang med Talos Principle, men oplevede at blive køresyg af det, sidst jeg spillede, så det har givet lidt mindre blod på tanden til at fortsætte. Det og så sad jeg også fast i en opgave, da jeg fik det dårligt.