Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

LEGO afslører tre nye LE...

Overblikstrailer for Prin...

Snufkin: Melody of Moomin...

Legend of Zelda: Tears of...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Outage af Facebook, Insta...

Nintendo Switch

Pokémon GO

Pokémon Unite

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
BonusNinja
BonusNinja

1371
Offline
Level: 4 (Stalkid)

1
1ups givet

#4186 - Skrevet 21-08-2023 18:09

Uff, BG3 ser også lækkert ud, Madskimo. Det skal jeg også have på et tidspunkt! Elskede BG1 og 2.

Stærke titler, du kommer igennem, AND. Har selv spillet lidt Mega Man 2 på NÆS, og er nået til Dr. Wily Stage.


AND
AND

412
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4187 - Skrevet 23-08-2023 18:55

^Stærkt, hr. Ninja! Den gode gamle NÆS har altså et fremragende bibliotek Smiley Mega Man 2 var det første spil i serien, jeg rigtig dykkede ned i. Det er bare SÅ godt!Smiley

Selv er jeg nået til den Wily stage i Mega Man 3, hvor man skal gennem alle otte robot masters og modsat andre Mega Man-spil, så smides man HELE VEJEN tilbage til Wily stage 1, når man bliver game over. Så jeg har lavet et save points ved starten af banen, trods ANDens avasion herimod… og jeg kan stadig ikke klare den! Smiley


BonusNinja
BonusNinja

1371
Offline
Level: 4 (Stalkid)

1
1ups givet

#4188 - Skrevet 24-08-2023 19:43

Mega Man 2 var også det første, jeg dykkede ned i / gennemførte, Mr. DUCK. Både 2'eren og 3'eren er episke. Glæder mig også til at prøve nogle af de senere spil i serien.

Jeg havde Mega Man 3 til NÆSen, da jeg var et bette egern, og kan godt huske den del Smiley Man skal endelig ikke gøre det for let for de små børn. Kan huske, jeg gennemførte det med nogle venner. Jeg hepper på dig. Og har det på samme måde med save points!

Fik spillet lidt Super Mario Bros. (G&W) i går inden sengetid. Altid hyggeligt! Og tror jeg skal i gang med at øve videre på min Kung Fu speedrun på NES snart. Første del i processen er at klare det uden at blive ramt (min rekord er at klare det ved kun at blive ramt 3 gange).


AND
AND

412
Offline
Level: 35 (Lakitu)

2
1ups givet

#4189 - Skrevet 26-08-2023 09:23

^5eren er i hvert fald også et fint bekendtskab, synes jeg Smiley

Arh, Super Mario Bros. - endnu en klassiker! Elsker det spil - men har egentlig mest spillet 16 bit versionen, som jeg har til SNES. Har ingen NES, så alle de spil, jeg har til maskinen, er på min Wii U.


AND
AND

412
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4190 - Skrevet 09-09-2023 00:07 - Redigeret 09-09-2023 00:07

ANDen tog en pause fra MM3 og har klaret Ganon i BotW på Switch (hard mode) - havde nemlig kun gennemført Wii U-versionen.

Det er et glædeligt gensyn, så nu trasker jeg igen Hyrule tyndt for at finde de sidste shrines og materialer til at opdatere tøjet.

Jeg har tidligere gennemført DLC’en, så den springer jeg nok over denne gang.


BonusNinja
BonusNinja

1371
Offline
Level: 4 (Stalkid)

2
1ups givet

#4191 - Skrevet 09-09-2023 17:55

Fik lyst til at tænde CRT-tv'et i går aftes, og fik startet på Castlevania (NES). Altid et fantastisk gensyn <3 Sengen kaldte dog pludseligt, så nåede kun til stage 4, men havde gode succesoplevelser med at lave nogle af de tricks, som bliver lavet under speedruns. Giver det måske et skud igen en af de kommende aftener, hvor der er tid til at gennemføre det.


AND
AND

412
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4192 - Skrevet 10-09-2023 12:38

^Stærkt! Nogle tips til de dersens genveje?Smiley

AND’en har selv konstateret, at et CRT-TV er vejen frem, så jagten efter et sådan er sat ind! Smiley


BonusNinja
BonusNinja

1371
Offline
Level: 4 (Stalkid)

3
1ups givet

#4193 - Skrevet 10-09-2023 17:06

Lige for nu er det primært boost-tricket, som jeg forsøger mig med. Fx på stage 1, i det lille område, hvor du normalt skal tage trappen ned til "underverden", hvor frømændene er - dér kan du i stedet bruge stopuret til at fryse flagermusen, så du kan hoppe på den, blive ramt, og blive "boostet" over på den anden side, så du helt slipper for at gå gennem frømands-området. Det samme kan du gøre mange andre steder, fx på stage 2, hvor du kan hoppe op og blive ramt af et flyvende Medusa-hovedet, som skubber dig op på platformen ovenover.

Man kan også lave critical hit på bosserne, fx kan flagermus-bossen på stage 1 klares med kun et slag, hvis du står på trappen og rammer den samtidig med, at du selv bliver ramt, hvilket giver 5 yderligere damage + du giver vistnok double damage, fordi du står på trappen. Men det kræver et frame perfect hit, hvilket er riiimelig svært Smiley

Hvis du ikke i forvejen kender Summoning Salt på YouTube, så tjek evt. hans The History of Castlevania World Records. Han forklarer alle tricks, og hans videoer er generelt vildt fede og hyggelige! Det er en af mine yndlingskanaler på YouTube.

Feeedt med CRT! Det tror jeg, ANDen vil blive glad for Smiley Får næsten lyst til at oprette en separat tråd kun om CRT-TV Smiley


AND
AND

412
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4194 - Skrevet 11-09-2023 18:00

^Fedt mand! Den video tjekker ANDen lige ud ved lejlighed.

CRT-TV tråd? Ja tak!Smiley


AND
AND

412
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4195 - Skrevet 03-11-2023 20:38

AND’en har anskaffet sig et fedt gammelt CRT-TV og havde egentlig planer om at indvie det (og den nye “Nintendo-stue”) med en gennemspilning af Ocarina of Time, men så kunne jeg alligevel ikke dy mig for liiiiige at starte fænomenale Banjo-Kazooie op. Og nu er jeg hooked. Igen.

Så nu er jeg gennem de første tre baner med alle collectibles - især Treasure Trove Cove er bare hammer hyggelig!

Spillet er en klassiker og en af de helt store personlige favoritter, så det er bare ren fornøjelse, når der ind imellem lige kan finde en halv eller en hel time til at genbesøge Grunthilda’s Lair i selskab med bjørnen og fuglenSmiley


JOEP
JOEP

73291
Online
Level: 50 (Torizo)

2
1ups givet

#4196 - Skrevet 03-11-2023 22:26

Ja, jeg tager tit mig selv i lige at fløjte temaet. Selv efter alle disse år sidder det helt fast i mig. Der er bare noget over musikken der, som moderne spil bare har svært ved, jeg husker nærmest aldrig musikken i nye spil - det kan selvfølgelig være alderen og hørelsen, der driller, men jeg bilder mig ind, at musikken bare var mere catchy i gamle dage.


AND
AND

412
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#4197 - Skrevet 04-11-2023 07:29

^Enig - men Rare havde også bare nogle af mestrene inden for spilmusik. Country-spillene har godt nok også meget god musik Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

1962
Online
Level: 25 (Kokiri)

2
1ups givet

#4198 - Skrevet 05-11-2023 00:08

Dead-Cheese skrev:
1) Jeg spiller Wii spil. ~120 af dem.
2) Jeg er i introen i dem alle.
3) Jeg syntes spillene varierer meget i kvalitet.

Jeg mangler omkring 5 spil endnu.
I kan gøre jer klar til den største omgang Mega samling af Mini reviews indtil nu.

Ps.
Da jeg startede var jeg ledig, og havde en masse fritid. I mellemtiden er jeg startet på fuldtidsarbejde. Der er lidt mindre tid til det nu. Jeg får stadig spillet en del. Mere end jeg havde regnet mig frem til jeg ville kunne nå i løbet af en uge.

05-06: Jeg mangler 3 spil endnu.



Jeg har ikke helt glemt mit projekt med at få spillet alle mine Wii spil. Men jeg kørte død i det.


Efter jeg fik spillet the legend of Zelda: Skyward Sword, så mistede jeg alt lysten. Det spil har da virkelig fortjent alt kritik den har fået over dens start. I kan gætte jer til hvordan jeg kommer til at anmelde den.

Ud over at få spillet de sidste 2 spil, så skal jeg også lige have renskrevet ca. halvdelen af anmeldelserne.





I øvrigt kan jeg fortælle at jeg spiller rigtig meget Pokémon TCG live for tiden. Det er altid godt med noget Pokémon kort spil. Hvis nogen af jeg vil udfordres af deck der er grænser op af dumt, sjovt og genialt, så skriv gerne, så vi kan blive venner.


AND
AND

412
Offline
Level: 35 (Lakitu)

2
1ups givet

#4199 - Skrevet 05-11-2023 09:41

^Av ja, Skyward Sword er det eneste Zelda-spil, som jeg decideret ikke kan lide.

Der er nogle fede områder og templer undervejs, men virkelig også mange elementer, som underminerer udforskningen (dowsing og Fi) og så synes jeg ikke, at itemsystemet fungerer, modsat BotW, hvor det bliver implementeret på en super meningsfuld måde.


BonusNinja
BonusNinja

1371
Offline
Level: 4 (Stalkid)

1
1ups givet

#4200 - Skrevet 08-11-2023 00:13

Tillykke med den lille ny, AND! Eller, lille er tv'et jo nok ikke Smiley Fantastisk måde at indvie det på! Vi skal snart have oprettet den CRT-tråd, så jeg kan høre mere om vidunderet.

Jeg har hygget mig med Punch-Out!! på NES. Efter Mike Tyson blev nakket, gik jeg i gang med Lolo 3. Jeg mener, det er det eneste Lolo-spil, jeg mangler at gennemføre. Lige nu er jeg ved level 6.