Skrevet 27-10-2011 14:50 - Redigeret 11-05-2012 18:19
#91 - Skrevet 16-12-2011 20:03 - Redigeret 16-12-2011 20:04
8.5!? That's too low! Do you have any idea what you did to the metascore!?#92 - Skrevet 16-12-2011 21:13
Nogen fans kunne også, i arrigskab og skuffelse, have sat karakteren lavt som en protest. Men ellers kan jeg godt følge argumentet.#93 - Skrevet 16-12-2011 21:15
Pieyanthikos skrev:
Det er i hvert fald tankevækkende, at Club Nintendo har sendt surveys ud i dag omkring folks tilfredshed med Skyward.
Meget interessant. Det vidste jeg ikke. Men det ser ud til at Business-delen af Nintendo er begyndt at få lov til at arbejde. Hidtil har det virket som om, at Nintendo ikke har taget marketingsresearch alvorligt, men bare har ladet Miyamoto og Aonuma styre det selv.
Som jeg har skrevet før, tror jeg nye tider er på vej. Jeg kan mærke det. Og jeg glæder mig.
#94 - Skrevet 16-12-2011 22:09
Totalt off topic, men næste gang Nintendo skal til at lancere en ny stortitel, kunne jeg utrolig godt tænke mig noget á la Smash Bros. Dojo. Det fungerede virkelig godt for Brawl i sin tid og skabte en rigtig lækker hype.#95 - Skrevet 16-12-2011 22:13
Alexanders ide med, at udgive hele kortet for et kommende Zelda-spil ville være rigtig god at have på sådan et site, eventuelt med beskrivelser af de forskellige områder osv.#96 - Skrevet 16-12-2011 23:01
Et halvt år før Zelda Wii U udkommer, burde Nintendo smide kortet ud. Ja, alt ville blive "afsløret" dog kun i store træk, men det ville skabe hype og spekulation - Zelda-fans ville INVOLVERE sig i Zelda-brandet som aldrig før.#97 - Skrevet 16-12-2011 23:15
Også derfor det er fedt, at der følger et stort og lækkert papirkort med spil som Skyrim og GTA.#98 - Skrevet 16-12-2011 23:18
Indeed. Ekstra value. Hvis så Nintendo lavede det i en okay størrelse, så ville det også fungere som en plakat, hvilket jeg tror en del ville sætte pris på.#99 - Skrevet 16-12-2011 23:32 - Redigeret 16-12-2011 23:33
Og mere dialog.#100 - Skrevet 16-12-2011 23:41
At de havde valgt at printe hele manualen på bagsiden af kortet var jeg dog ikke for vild med.#101 - Skrevet 16-12-2011 23:44 - Redigeret 16-12-2011 23:45
Det er da netop et open-world spil?#102 - Skrevet 16-12-2011 23:50
Ikke på samme måde som TES eller GTA. Det var mere opdelt i SM64-agtige baner og en masse HUD-områder, der var forbundet med gange.#103 - Skrevet 17-12-2011 00:06
Tjah, det er korrekt, men jeg synes nu stadigvæk det var open-world. Det kommer vel an på, hvordan du definerer det. Bare fordi, at en overworld består af gange mellem områderne, gør den vel ikke til en ikke-overworld? Den bliver i mange tilfælde dårligere og kedeligere, men det er stadigvæk en open-world.#104 - Skrevet 05-01-2012 16:33
To robotter anmelder Mario Kart 7. LOL. Så slipper jeg jo for at gøre det... næsten.#105 - Skrevet 06-01-2012 14:25
Læste lige en anmeldelse af Tetris til 3DS på en ikke-navngiven side, hvor vedkommende skriver, at Tetris ikke længere er interessant at spille. *facepalm*